Smalofski In dit topic vertel je wat je op DIT moment aan het doen bent. Doe dit in een zinnige post van meer dan twee regels lang. Nu ben ik net wakker, en ben een beetje HPF en FFF aan't langsgaan om te zien wat ik al slapend gemist heb. Verder ga ik zo meteen proberen de rest van de make-up van het halloweenfeestje van gisteren van m'n gezicht te krijgen. Het grootste deel heb ik gisteren al eraf gedaan, maar niet alles wou meewerken xD. En ik heb eigenlijk ook best wat honger. En NU open ik het nieuwe Nutopic XD ----------------------------------- Witch_Eva Yay een nieuw topic *huppelt binnen* Nu erger ik me al aan mijn nieuwe icon. Ik wou namelijk de meest irritante icon ever uitzoeken en die als ava nemen. Ik hou namelijk van irritante knipperende icons. xD Daarbij weet ik sowieso niet of ik een HBP icon neem want ik ben veel te bang dat ik dan op zoek naar zo'n icon een spoiler tegen kom. Ik zit nu op msn en praat met Shir en Smaf zoals gewoonlijk. Daarbij eet ik een lolly. Van die "magic" lolly's van Chupa Chups. Ze zijn op zich wel ok. Daarbij zit ik dus op HPF en FFF en kijk rond op YouTube. Meer doe ik nu eigenlijk niet. En vergeet vanavond de afdelingsquiz niet mensen. [a] ----------------------------------- amytjuuuh @Malou in het andere topic: Pure liefde aan Earth! En ook aan Fire *happy* Nu ben ik met deze post even aan het genieten van het feit dat ik weer bijna alles mag in een post. Het Omberspel was erg leuk, maar het werd strontirritant xD. Vooral het aangeven van mensen was erg leuk *fluit onschuldig* Beetje leedvermaak kan geen kwaad, toch xD? Ik praat nu met een klasgenoot op msn en ik lig nog steeds strijk om een erg intelligente opmerking van mijn moeder. Verder heb ik een mok met Dubbelfris staan en kijk ik wat rond op HPF. Like duh xD Fijne dag nog! ----------------------------------- Josse Nu ben ik net terug van het dorp. Ik heb even wijn gekocht en nieuwe speakerboxjes voor mijn laptop hier. Ik heb dezelfde in Utrecht, ze zijn echt liefde. «3 Nu luister ik dus Miyavi door mijn nieuwe speakerboxjes en ondertussen zit ik wat Spaans te lezen. Ik moet dinsdag een presentatie houden over zo een stomme tekst, dus die probeer ik nu te lezen. ^^" Verder zit ik op msn. Net kwam mijn moeder binnen om te zeggen dat de muziek zachter moest. xD *blames Miyavi* [a] Ik heb eigenlijk zin in koffie, maar ik ben echt te lui om dat te gaan zetten. ^^" En nu bedenk ik me dat het nog drie uur en 44 minuten is voor de nieuwe trekking van de TH-tickets. xD Ik hoop echt dat we deze keer wél wat winnen. ^^" ----------------------------------- Rhona ik ben net terug van de paarden. Heb in de regen gestaan, door de regen gefietst en ben dus nu aan het opwarmen bij de verwarming. Ondertussen ben ik alle mailtjes door aan het lezen van HPF. Zodat ik kan bijlezen wat ik allemaal gemist heb. ----------------------------------- Shirley Yeuy een vers topic. =D Nu vind ik het heerlijk dat ik nergens meer mensen handen zie opsteken en rare posts zie maken enzo. vanavond om 20.00 uur begint. [a] En waar iedereen gewoon aan mee moet doen! [/reclame] Meer doe ik nu niet, ik heb alleen wel honger, dus ik ga zo even de pizza in de oven schuiven. ^^ ----------------------------------- Genner Ik ben nu een filmpje aan het maken met Sony Vegas, omdat ik er zin in heb en het alweer een tijdje geleden is. Ik zit ook op msn en ben fan fictions aan het lezen over Tina en Bette (Love and Pride van allyemmerson en School's Out van t_daze). ----------------------------------- Amtjah Ik ben net terug van de kermis, wat heel erg gezellig was. Dat had ik eigenlijk best wel nodig, want ik voelde me daarvoor best wel erg down. Eerst had ik écht geen zin om te gaan, maar gelukkig hebben ze me kunnen overhalen om toch mee te gaan. ^^ Ik heb er geen spijt van :') Verder ben ik wel erg moe, nu en ik denk dat ik bijna ga slapen. Ben nog even mijn e-mail aan het bekijken en even op facebook aan het kijken. Ik ga zo meteen wel afsluiten en slapen. =) Trusten iedereen! ----------------------------------- Malou Ik heb net even op mn schoolmail gekeken, onze studiebegeleider zei nml dat we nog per mail te horen zouden krijgen wanneer we komende week naar school moeten, maar ik heb nog geen mail gekregen. Lekker op tijd allemaal xD Verder heb ik net mn ontbijt op en luister ik muziek. En ik heb mn status op MSN maar es op online gezet. ----------------------------------- Catie Momenteel ben ik wat ziekig. Heb vannacht en vanochtend al overgegeven en heb hoofdpijn. Heb gelukkig wel mijn ontbijt door mijn keel kunnen krijgen, hopelijk blijft het zitten. Verdre is mijn broer vandaag jarig, hij is 21 geworden =) Dus we krijgen visite, ben alleen niet zo'n visite mens. Dus ik zie het nog wel. Probeer nu in ieder geval het getril in mijn lichaam te negeren ^^'' ----------------------------------- Vivian. Op dit moment heb ik me maar weer over de Feryks adventure puzzel gebogen, wat nog niet echt wil vlotten. Gelukkig word ik nu door een paar mensen gepord, waardoor ik me verder niet hoef te vervelen. Ik luister wat muziek en verder doe ik eigenlijk niet zo heel veel. Oh we gaan nu eten. ----------------------------------- Patricia Op dit moment ben ik bezig met een sollicitatie brief. Ik ben het namelijk erg zat bij de supermarkt ^^" Een combinatie van stomme baas en saai werk loopt me nu de spuigaten uit [a] Ook ben ik aan het MSNen met Kathleen, Shirley en Josse, dus ik hoef me ook niet te vervelen. Verder heb ik net gehoord dat m'n magnetron op m'n studentenkamer in de fik is gevlogen! Ik zat er echt van OMECWFTBBQ! Er is gelukkig niet veel schade, alleen MIJN magnetron is kapot en de muur is een beetje bruin ^^". verder stinkt de keuken heel erg volgens m'n huisgenoot. Ik ben benieuwd! ----------------------------------- Monkeyballs_ Op dit moment heb ik het koud. Ik ben wat op HP-forums aan het rondkijken en aan het vloeken op het HPavontuur. Ik neem mij al de hele dag voor om aan mijn huiswerk te beginnen maar het komt er steeds niet van. :roll: ----------------------------------- Sweet Hermione Nu kijk ik naar de geniale icon van een Disneyheks met een machtig vreemd gezicht. (: Nu voel ik me ziek, misselijk, ziek, verrot. Ik heb een heel jongensdrama en het is allemaal knetteringewikkeld en vreemd en ik snap helemaal niks van hem. En o ja. Hij is leuk. ----------------------------------- -->innie<-- Nu ben ik erg blij, want ik ging voor het eerst in onze auto rijden. En het ging echt super goed. In het begin was ik heel erg zenuwachtig, maar het ging heel goed. De motor is niet afgeslagen, want daar was ik wel bang voor. Maar als ging super. Dus daar ben ik erg blij mee, verder doe ik even niks. Ik heb eventjes rust dat is altijd wel lekker. Tussen de middag hebben we lekker pannenkoeken gegeten want daar had ik trek in :D En vanavond ga ik denk ik ook niks doen. Misschien een filmpje kijken ofzo. ----------------------------------- Josse Nu zit ik met Patricia en Eva op msn. We zijn aan het wachten tot het kwart over acht is zodat we ons weer kunnen opgeven voor het winnen van kaartjes voor de TH fan party in Hamburg. We hebben deze keer jammer genoeg niets gewonnen, maar geven niet op! Verder luister ik Kill Hannah en rook een sigaretje. Mijn moeder had een enorm vier-gangen diner gemaakt dus ik barst nu zo een beetje uit elkaar. ^^" Ik baal stiekem een beetje dat we nog niets gewonnen hebben, maar wie weet. xD ----------------------------------- Genner Ik ben nu een Engelse fan fiction aan het lezen, 'Just The Girl' door Alchemy (niet op deze site, obviously). Verder luister ik ook wat muziek en zit ik koud te hebben in m'n T-shirt terwijl al m'n truien op mysterieuze wijze verdwenen zijn. Ik ben van plan om zo naar beneden te gaan om ook koffie te drinken maar ik ben stiekem lui. Oh, en ik zit even op msn te praten met een vriendin die naar Canada verhuisd is. ----------------------------------- Witch_Eva @Josse Even voor de duidelijkheid we winnen de kaartjes voor jou =D Het is niet dat Pat en ik nu TH fans zijn geworden. xD Ik hoop dat vanavond een van ons wint. Ik ben nu eigenlijk net wakker geworden. Ik was al half wakker, maar mijn moeder had visite beneden en ik had geen zin om met mijn pyjama en half slaperige kop naar beneden te gaan. Nu is die vrouw weg en mijn ouders meteen ook. Ze zeiden alleen dat ze weg waren en 3 seconde later waren ze het huis al uit. Geen flauw idee waar ze naar toe zijn. Ik denk dat ik zo maar even wat eten ga pakken dan. Ik denk sowieso niet dat ik vandaag lang achter de computer blijf. Ik moet namelijk leren voor mijn tentamen. Die ik woensdag heb. En aangezien ik morgen weg moet kan ik dus voornamelijk vandaag leren. Ik ken het min of meer al dus het is niet erg dat ik zo laat begin nu. Alleen ik moest achter de computer vandaag omdat ik gisteren de instellingen van mijn computer verandert heb. Ik had altijd een grijze achtergrond en vond dat echt heel irritant. Bijvoorbeeld bij een nieuw tabblad of bij word etc. Dus ik gisteren helemaal omzetten dat het wit moest zijn. Komt mijn vader net dus boos aan mijn deur dat ik het weer om moet zetten in grijs, want dat was zo voor een reden. Dat heb ik dus net gedaan en natuurlijk moest ik ook even op HPF kijken. xD Wow dit werd uiteindelijk best een lange post. Het doet me denken aan de goede oude Omber tijd. xD ----------------------------------- Josse @Josse Even voor de duidelijkheid we winnen de kaartjes voor jou =D Het is niet dat Pat en ik nu TH fans zijn geworden. xD Ik hoop dat vanavond een van ons wint. Ik wíst dat je dat goed ging zetten. :') Nu lach ik stiekem Eva een klein beetje uit, maar vind haar alsnog heel lief dat ze zich samen met Patricia zo opoffert, met als risico dat haar hele forumreputatie naar de kolere gaat. Verder wacht ik het moment af dat ik naar beneden kan. Ik heb echt honger maar de schoonmaakster is er en die wil ik eigenlijk niet zien. Dus ik ga nog maar eventjes wachten, ze is zo wel weer klaar. ^^ Verder luister ik een muziekje en zit een beetje internet rond te spitten. Ik had weer een reactie op mijn verhaal. :] ----------------------------------- Glauces Nu ben ik Cupasoup aan het eten, want daar had ik plotseling zin in. Het is Toscaanse Tomaat, en ik heb zojuist besloten dat ik gewone Tomaat of Tomaat Crème toch wat lekkerder vind. Koninginnesoep vind ik het minst lekker, weten jullie dat ook weer gelijk allemaal. xD Verder zou ik nu eigenlijk bezig moeten zijn met het vertalen van De zelfmoord van Ajax, Metamorphoses XIII, regel 382-395, maar het gaat nogal moeilijk. Ik zal zo wel moeten doorzetten, want straks moet ik naar school en het inleveren. Ook heb ik Last.fm openstaan, voor het aanmaken van een account, wat ik zo ga doen. ----------------------------------- Hummol Ik ben thuis. Op m'n kamer. En ik luister muziek van de film JUNO, die echt teh coolheid is, vooral het nummer Vampire is echt heerlijkheid. Maar, eigenlijk zijn alle nummers gewoon leuk. Verder werk ik aan mijn moodbook. [plakboek waarin ik dingetjes in opplak][/logisch]. Vooral leuke kledingdingetjes en kapsels enzo. En eigenlijk is dat heerlijk rustgevend. En.. nu zie ik dat ik mijn Z-uren in moet tekenen. Maar dat ga ik nog niet doen. Stomme Z-uren. Oh. Fijn. Ik kan bijna alleen maar kiezen uit vakken die ik niet heb. Yay. :/ Anyway. Ik ga verder met knippen en plakken en ook ff Vampire op repeat zetten ;) Yayness! ----------------------------------- Moniek Nu ben ik tegen twee mensen aan het hyperen op msn want morgen ga ik naar Sonata Arctica en ze gaan (één van) m'n favo nummer(s) spelen terwijl ze die voor deze tour nooit live speelden dus dat is best awesome. Verder probeer ik zin te maken nog wat aan huiswerk te doen maar daar ben ik nu niet echt voor in de stemming xD Ook kijk ik met een half oog naar de tv maar er is niks bijzonders op dus nu heb ik hem uitgezet en heb ik maar SA opgezet ^^ Oh, en ik eet chocoladekoekjes. ----------------------------------- Charlie Nu ben ik eigenlijk als een gek (Note: Je mag meerdere keren stemmen! xO) ----------------------------------- Josse Nu zit ik te zenuwen. xD Ik wil dat het acht uur is omdat ik dan weet of Patricia, Eva of ik iets gewonnen hebben. En ik wil dat het geen acht uur is, want to die tijd is er nog hoop dat we misschien twee kaartjes winnen voor de Tokio Hotel thank you fan party in Hamburg. Ik wil dat het donderdag is, want dan zijn de European music awards. En aangezien ik niet meer kan stemmen, wil ik nu dat het wachten gewoon over is. Ik heb wel tienduizend keer op Tokio Hotel gestemd, zowel in de categorie "best headlinder" als in de categorie "best act ever." Maar ik wil ook níet dat het donderdag is, want dan kan ik niet meer hopen dat ze beide awards winnen. En ik wil dat het 26 december is, want ik wil naar het concert van Cinema Bizarre. Maar als het 26 december is, is het zo jammer dat het over is. Dus ook wil ik dat het nog geen 26 december is. ^^" Ik luister ondertussen Kill Hannah en bereid het college Spaans van morgen voor. Het is eigenlijk al wel goed genoeg voorbereid, maar goed. ^^ Ik wil eigenlijk weer Japans gaan doen, maar ik heb dat vandaag al een beetje veel gedaan. Dus ik moet eerst maar wat Spaanse woordjes leren voor ik verder mag met de Japanse woordjes. Ik rook ook een sigaretje en drink ice-tea. En ik zit met een vriendin op msn, we zijn aan het hyperen over de aanstaande verhuizing, we gaan samen een appartement huren in Amsterdam. Verder zit ik een beetje te balen, ik heb zojuist zo een beetje alle karakters uit mijn verhaal vermoord. En ik wist dat het eraan zat te komen (ik heb immers zelf het plot bedacht), ik vind het toch niet zo leuk. ^^ En nu bedenk ik me hoe gaaf het zou zijn als Bill Kaulitz een vampier zou zijn... http://img385.imageshack.us/img385/4788/bill3fr5.jpg ----------------------------------- BeeGee Kenobi als in de categorie "best act ever." Is Tokio Hotel daarvoor genomineerd??!! :shock: Sorry, no offense...maar die verdienen ze dus echt niet! Daar moeten bands zoals U2, Queen, The Rolling Stones of zoiets winnen. Niet een hype uit Duitsland! Ok, ik geef ze kudo's voor het succes wat ze behaald hebben de afgelopen jaren, maar ik vind dus echt niet dat ze 'Best Act Ever' zouden moeten winnen.. "Best Headliner" zou nog kunnen, al vind ik Tokio Hotel niet echt een Festival Headliner.... Ik zit nu in de Computerzaal, ik ga zometeen even de AV-dienst een bezoekje brengen waarna ik lunch ga halen bij de AH en daarna ga ik studeren in de UB (Universiteits Bibliotheek).. ----------------------------------- Allisson Zwarts NU -ben ik aan het wachten tot het 13:00 uur is zodat mijn stiefvader weggaat en ik het rijk voor mijzelf heb :'] -heb ik ongelooflijk veel pijn aan mijn kaak -heb ik het koud -ga ik straks mijn broertje van 3 uit school ophalen ^^ :''''D ----------------------------------- DoubleD Nu ben ik aan het wachten op mijn opa en oma. Ze komen de nieuwe hond bekijken en ik heb ze al een tijdje niet meer gezien. ^^ Ook ben ik aan het wachten op een taart die ik heb gemaakt. Ik hoop echt ontzettend dat ie is gelukt. Want de eerste keer dat ik hem maakt was ie mislukt. Je kon met de bodem bijna iemands hersenen inslaan. Zo hard was ie. Verder ben ik bezig met mijn Ipod. Itunes bitcht nog steeds tegen me. Hij wil mijn Ipod maar niet accepteren en ik word er onwijs chagrijnig van. ----------------------------------- Josse als in de categorie "best act ever." Is Tokio Hotel daarvoor genomineerd??!! :shock: Sorry, no offense...maar die verdienen ze dus echt niet! Daar moeten bands zoals U2, Queen, The Rolling Stones of zoiets winnen. Niet een hype uit Duitsland! Ok, ik geef ze kudo's voor het succes wat ze behaald hebben de afgelopen jaren, maar ik vind dus echt niet dat ze 'Best Act Ever' zouden moeten winnen.. Dat ben ik wel met je eens hoor. [a] In vergelijking met de andere genomineerden (onder andere U2 en Metallica) zijn ze zeker niet de beste. Ik vind het al een eer dat ze genomineerd zijn, maar eerlijk zie ik ze liever niet winnen. Ik vind dat er betere acts ever zijn. ^^ Nu ben ik net klaar met colleges. Ik ga zo even naar de House Of Tattoos, hij mag mijn huidige tattoo checken en ik wil weten hoe lang het duurt om de nieuwe te zetten en hoe veel het gaat kosten. ^^ Verder luister ik muziek en zit op msn, de colleges waren vandaag zoooo saai. ^^" ----------------------------------- Rayna Ik zit me nu stierlijk te vervelen. Ik ben aan het wachten tot om 17.00u de inschrijvingen opengaan voor de werkgroepen van Brain & Behavior. Ik wil per se in wg5 en daar wil de helft van het eerste jaar van psychologie in (er zijn maar 40 plaatsen in die wg) dus ik moet zorgen dat ik klaar zit om om 5 uur te klikken xD En ik ben nu ook naar de B-sides van de Editors aan het luisteren, benieuwd of het wat is... al is daar bijna geen twijfel meer over mogelijk. ;) Edit: Gelukt! Twee minuten later zat die groep alweer vol xD ----------------------------------- xMartine. Ik zit nu te kijken op de NOS-site om van alles te lezen over de Amerikaanse verkiezingen. Ik vind het echt heel spannend, en als het mocht zou ik het liefst vannacht opblijven, maar goed. xD OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA =D Ik heb nu ook net mijn tosti's op, en ga me zometeen maar snel omkleden voor volleybal. Ook heb ik het liedje Bad Dream van Keane in mijn hoofd. Heel mooi liedje. :D Maar goed fijne dag/avond nog verder ----------------------------------- Witch_Eva @Josse Ja sorry ik moest het goed zetten. Ik wil niet dat iedereen hier opeens denkt dat ik nu ook een TH fan ben geworden. We hebben vandaag weer niet gewonnen he =.=" Ik heb me overigens weer opnieuw ingeschreven =D Yay Obama FTW *woei* Ik ben de hele dag al aan het leren en ik heb nu even tijd genomen om achter de computer te zitten. En ik zie al dat ik er nu al veel langer achter zit dan ik eigenlijk had gewild, dus ik ga zo snel mogelijk weer weg. Anders ben ik echt bang dat ik het tentamen voor morgen niet meer haal. Ik heb me dus net ingeschreven voor die TH kaartjes zodat als ik win ik Josse mee kan nemen. xD Daarbij ga ik dus zo verder leren en even thee zetten. En ik hoop dat ik vanavond nog een keer van mezelf achter de computer kan zitten. xD ----------------------------------- Catie Ik ben me momenteel aan het klaarmaken voor een dagje Rotterdam. Ik ga namelijk in mijn eentje en met mijn geliefde Lucy(aka mijn Canon XD) naar Rotterdam toe om foto's te maken en ik ga tegelijkertijd maar eens richting de Kunsthal. Verder ga ik in de middag dan maar voor nieuwe schoenen kijken, want de mijne zijn echt veels te veel versleten x.x En nog even voor wat dingen kijken die ik nodig heb of hoognodig wil hebben XD (Fotoboeken, animeboekjes, pyjama, shirt met lange mouwen en ga zo maar door) Dus dat wordt me een dagje wel :') ----------------------------------- no member Ik doe nu net alsof ik al mijn Engels boeken voor school gelezen heeft en zoek nu informatie op op internet enzo en leer het uit me hoofd. Voor het Engels mondeling. Ben niet al te slim geweest. ----------------------------------- Ballerina Girl Ik ben nu op mijn stage, heb pauze en ben me huiswerk aan t maken... ik heb besloten ik spoor niet :P Verder ben ik een beetje aan het kijken naar HPF en aan het luisteren naar de muziek van de radio want youtube werkt niet op deze comp :P Moet nu echt eens mijn opdracht af maken. ----------------------------------- Amtjah Op het moment ben ik net klaar met een deel van mijn huiswerk. Ik heb namelijk mijn wiskunde al gedaan en mijn enquetes al geteld. Nu moet ik nog beginnen voor 3 herhalingstesten en ik ben moe T.T *dood* Ik ben nu naar het liedje 'The Good Kind' aan het luisteren van The Wreckers. Dat liedje komt voor in One Tree Hill en ik lief dat liedje gewoon. Aangezien het liedje bijna is afgelopen ga ik afsluiten en maar beginnen met leren. Hopelijk heb ik morgen geen eerste, dan zal ik blij zijn! ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben vanavond eindelijk bezig geweest met mijn Last.FM account. Ik vind het echt een hele leuke site. Dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van profielenwebsites hou. Ik vergeet namelijk toch altijd te updaten. xD Ik snap nu een beetje hoe alles werkt en zit een beetje rond te kijken op Last.FM. Daarbij praat ik zoals gewoonlijk met Shir en Smaf in een mass op msn. Ik heb eigenlijk zin gekregen aan eten. De laatste keer dat ik wat gehad heb was rond 5 uur en ik ben helemaal niet gewend om zo lang geen eten te hebben. xD Als ik zo ga slapen pak ik denk ik nog maar wat. Slaap lekker alvast *knuft* ----------------------------------- BeeGee Kenobi @Eva: dat is het leukste van Last.fm! Je hoeft niet bewust te updaten...het programma doet het eigenlijk zelf wel =D Ik zit nu in de Computerzalen van de Universiteit...heb net een vriendinnetje geholpen met Verhuizen....en I feel like Crap now... Vanavond EMA's en Buzzcocks! \o/ ----------------------------------- Sweet Hermione @Josse Even voor de duidelijkheid we winnen de kaartjes voor jou =D Het is niet dat Pat en ik nu TH fans zijn geworden. xD Ik hoop dat vanavond een van ons wint. Ik wíst dat je dat goed ging zetten. :') Nu lach ik stiekem Eva een klein beetje uit, maar vind haar alsnog heel lief dat ze zich samen met Patricia zo opoffert, met als risico dat haar hele forumreputatie naar de kolere gaat. HAHAHAHAHA. Nu luister ik naar Break The Ice van Britney, wat naar mijn mening een geniaal nummer is (Oh baby I can make you feel, hot, hot, hot, hot) no really I really like it. En ik moet huiswerk doen en eten en hondjes uitlaten. En ik ben CRANKY want ik heb nu even een hekel aan jongens. ----------------------------------- Hummol Ik ben bij mijn moeder op haar werk. Ze is juf op een basisschool en eewh die kinderen zijn klein en doodeng *rent weg*. Maargoed. Ik had vandaag maar 4 uur school (wel twee toetsen die eigenlijk best goed gingen) dus das wel lekker. Zometeen ga ik helpen met knutselen. Volgens mij gaan ze poppenkast poppen maken T.T Anyway, ik heb WEEKEND!! Oeh. En morgen ga ik naar Rotterdam <3 ----------------------------------- Vivian. Nu ben ik nogal moe en heb een beetje trek in iets, dus zal ik zo wel wat te eten gaan halen. Ik heb namelijk nog niet echt gelunched, of je moet een blikje cola + zakje chips voor lunch willen rekenen. Daarna zal ik maar even een oneshot gaan schrijven, of zal ik eerst met iets anders aan schrijfwerk bezig gaan? Lastig kiezen, maar ja. Ondertussen draait Sonata Arctica lekker, die blijft de hele middag op staan (a) . Fijne dag nog verder :D . ----------------------------------- Tops<3 Ik ben nu aan het computeren en ik luister echt party muziek. Ik heb vanavond nog een Tequilla avondje en ik moet een beetje in de stemming komen, dus vandaar. Verder moet ik nu mijn haar gaan wassen omdat ik het straks ga verven, of eigenlijk een vriendin van mij gaat het verven. Verder praat ik nu op msn met een vriend van me. Eigenlijk doe ik nu helemaal niets boeiends, alleen genieten van de huiswerkvrije middag, de vrijdag middag dus. ----------------------------------- jilly-ann Ik ben nu in een mass met Vivian en Moniek. Verder praat ik met Nikki ----------------------------------- Vivian. Ok, ik zit dus in diezelfde mass, waar een zeer leuke truth or dare aan de gang is. Helaas had Moniek voor mij de dare verzonnen dat ik in het Nu-topic moest posten wat ik van Daniël vind, omdat ik na Moniek natuurlijk niet met truth had kunnen aankomen. Dus hierbij wil ik zeggen dat hij een heel goede WM is en ik hem best wel aardig vind. Het is vast heel moeilijk om verantwoordelijkheid te hebben voor zo'n groot gebeuren, dus daar heeft hij wel een compliment voor verdiend. Go Daniël :D . ----------------------------------- Moniek Dus hierbij wil ik zeggen dat hij een heel goede WM is en ik hem best wel aardig vind. Het is vast heel moeilijk om verantwoordelijkheid te hebben voor zo'n groot gebeuren, dus daar heeft hij wel een compliment voor verdiend. Go Daniël :D . +1 En als we dan toch zo eerlijk zijn over Daniël zal ik gelijk maar zeggen dat ik al een tijdje een enorme crush op hem heb. Ik bedoel, ik weet dat ie homo is en alles maar dat maakt niks uit, hij is zo ongelofelijk sexah! xD ----------------------------------- Smalofski Wat is dit? Geef-Daans-ego-een-boost-dag of zo? xD Ik ben nu aan het babysitten. Ze liepen ferm lastig vandaag :s 't was een half gevecht om er ene in zijn bed te krijgen. En uiteindelijk is hij toch gekraakt omdat zijn broer bang was van het donker en ik de deur niet wou open laten omdat hij steeds uit zijn bed kwam (a) Maar goed, nu liggen ze er eindelijk in en -hopelijk- slapen ze. Verder zit ik in de chat, op msn en luister ik oh zo foute muziek XD ----------------------------------- Daniël Wat is dit? Geef-Daans-ego-een-boost-dag of zo? xD Ik ben nu aan het babysitten. Ze liepen ferm lastig vandaag :s 't was een half gevecht om er ene in zijn bed te krijgen. En uiteindelijk is hij toch gekraakt omdat zijn broer bang was van het donker en ik de deur niet wou open laten omdat hij steeds uit zijn bed kwam (a) Maar goed, nu liggen ze er eindelijk in en -hopelijk- slapen ze. Verder zit ik in de chat, op msn en luister ik oh zo foute muziek XD T is Truth-or-dare-spam-dag =_= XD Ik ben nu brownies aan t maken. Nja, ze staan nu in de oven. Ik ben aan t experimenteren, heb half witte chocola/half pure chocola. Hoop dat t lukt! En ondertussen eet ik t deeg dat over was (a) ----------------------------------- Juud Nu ben ik heel vrolijk, ik luister allerlei carnavalsliedjes omdat het carnavalsseizoen vandaag begonnen is =D jesss. en, waauw. Ik ben hierzo lang niet geweest! Maar ik had echt echt heel druk met school, ik val echt om van de stress. binnenkort heb ik SE-week en modeling nederlands en daarna wordt het wat rustiger hoop ik. Stomme examens ook. Ja, en nu doe ik het een beetje rustig aan. Ik heb lekker geen huiswerk voor de rest van de week. héérlijk Fijne avond nog! ----------------------------------- Rhona da da da dum op dit moment ben ik aan het wachten op het eten. ik ben aan het wachten tot dat het eten klaar is. Ik heb de verwarming omhoog gezet, en dik vest aangetrokken en heb lekkere honger. En vanavond gewoon lekker niks doen. Lekker niks doen. ----------------------------------- Potterfreaky Nu ben ik me aan het beheersen om niet al het St Maarten snoep van de kids op te eten XD; In Noord Holland vieren de kindjes St Maarten op 11 November, soort Halloween maar dan met liedjes, erg gezellig. Verder heb ik hoofdpijn en moet ik steeds hoesten, heb veel last van mijn astma. ----------------------------------- Vivian. Nu voel ik me duizelig :S . Ik heb geen idee hoe het precies komt, maar het afgelopen half uur was ik al drie keer bijna voor de vlakte gegaan. Ik ga dus maar naar huis, even liggen en hopen dat het wat beter wordt... *gaat kijken hoe laat dr bus vertrekt* ----------------------------------- Rhona Nu voel ik me duizelig :S . Ik heb geen idee hoe het precies komt, maar het afgelopen half uur was ik al drie keer bijna voor de vlakte gegaan. Ik ga dus maar naar huis, even liggen en hopen dat het wat beter wordt... *gaat kijken hoe laat dr bus vertrekt* misschien suiker tekort? chocolade helpt bij mij altijd als ik de neiging tot flauwvallen hebben. of appelsap, maar in ieder geval iets met suiker. nu ben ik mijn mail aan het lezen. Ik ga zo nog een broodje eten, en dan daarna omkleden en naar paardrijden. Na paardrijden lekker eten. ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben nu een filmpje aan het uploaden op YouTube. Hij is volgens mij nu net klaar met laden. Daarbij download ik nu een paar liedjes. Door Last.fm ben ik echt wel meer gaan downloaden. [a] Ik zit zoals gewoonlijk in een mass met Shir, Smaf en Pat. Ik moet eigenlijk nodig naar de wc, maar ik wacht eerst even af totdat mijn YouTube filmpje goed gedownload is. Het is alleen minder prettig want ik zie hem nu er niet meer bij staan en ik heb het gevoel dat er iets mis is gegaan. [a] Hopelijk komt het zo goed. Meer doe ik nu eigenlijk niet. Slaap lekker iedereen die zo gaat slapen *woei* ----------------------------------- Josse NU ben ik echt super super blij : D Ik had een super gaaf jurkje besteld voor de MidWinterFair, maar dat was een beetje kt gegaan met betalen. Dus daar moest ik enorm achteraan, maar nu is het allemaal goed gekomen en wordt ie opgestuurd. : D Verder heb ik net mijn nagels gelakt (en mijn neus, foutje ^^") en luister Miyavi. Ik zit op msn met wat vriendinnen en steun een andere vriendin via de sms. xD Ze zit in de trein met irritante mensen. ^^" Ik ga zo denk ik eventjes boodschapjes doen, al heb ik echt helemáál geen zin. xD ----------------------------------- Sweet Hermione Nu ben ik in een ulgh-bui want ik heb geen zin om morgen naar Utrecht te gaan met m'n mensjes van de commissie (lang verhaal). :/ En ik moet de hondjes eten geven. En gaan werken aan mijn artikel. Ik wil eigelijk naar de volle maan gaan kijken buiten. En melacholisch zijn. ----------------------------------- Ailey @Plotty: Ah, don't worry! Het komt wel goed! <3 Nu zit ik nog eventjes te computeren. Ik heb helemaal geen zin meer eigenlijk, maar ik heb ook geen zin om wat anders te doen. Ik ga zo maar even tv kijken denk ik, maakt toch niet veel uit want ik heb morgen ochtend toch nog loads of time omdat ik morgen de eerste vijf uren vrij heb om vervolgens twee uren op school te zitten waarbij een van beide uren ook nog met een docent is die we normaal niet hebben, nice. Ik heb net een nummer op mijn iPod gezet die ik van Cho heb gekregen en nu luister ik naar Yamapi & Kame <3. Ik wil straks ook nog even boek lezen, voor nederlands, wil hem nu toch wel eens uit hebben. En ik vraag me nu alvast af wat ik morgen aan ga trekken [a]. ----------------------------------- Rhona ik ben aan het wachten tot mijn schoonmoeder op bezoek komt. ze wilde vanavond langs komen. Maar heeft neit laten weten wanneer ze zou komen, dus tjah, zit ik hier op de bank met de latop op mijn schoot. En ik verveel me een beetje, ben moe, en ben echt niet van plan om laat naar bed te gaan. Tjah het zal wel stom staan als ik al naar bed ga als ze er nog is, maar ja ik ben om 06:30 uur opgestaan vanmorgen, heb gewoon gewerkt vandaag, en morgen moet ik er weer om 05:50 uur uit. ----------------------------------- Sweet Hermione Nu ben ik gelukkig iets rustiger over vandaag omdat Mutti op me heeft ingepraat dat ik me geen zorgen moet maken. En ik heb hele hete melk met crushli gemixt. Do not try this at home - het is niet lekker. En ik heb iets van twee of drie mogelijke slaapplekken vanavond. Mijn commissie is liever dan ik dacht. Nu alleen nog chocolade kopen voor diegene waarbij ik dan blijf slapen. :') ----------------------------------- Smalofski Nu heb ik m'n portie beweging voor deze week weer gehad. Ik werd wakker om drie voor 9, besefte dat m'n wekker niet was gegaan, ben op m'n fiets gesprongen om drie na 9 en naar de les gesprint die dus om 9 u begon. Daar aangekomen bleek dat het niet eens les was =.=" Weer lekker duidelijke afspraken :roll: Dus ben ik op m'n gemakje terug naar huis gefietst. Ik haat fietsen =.= Maar dat geeft me nu wel een vrije voormiddag die ik zeker wel weet te vullen met dingen die ik maar blijf uitstellen wegens tijdsgebrek XD ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben nu in rouw want ik las net in de Spits dat Orlando Bloom gaat trouwen met zijn vriendin. *pruillip* xD Ik zit nu op school en ik heb zo college alleen ik weet niet of ik er heen ga. Ik weet namelijk uberhaupt niet eens of ik wel college heb. Aangezien het vandaag open dag is hier op Windesheim. En dan vallen meestal de college's 's middags uit. Ik zie dus wel wat ik zo ga doen. Daarbij eet ik nu een speculaas als ontbijt. Ik ben namelijk niet eens zo heel lang wakker namelijk. [a] Daarbij lees ik Josse's post en ik realiseer dat ik me volgens mij nog niet aan heb gemeld aan dat hele Tokio Hotel ding. Ik ga dat nu meteen doen hoor ^^ Daarbij komt Patricia net onlien en ik praat nu met op msn. Dan kan ik mijn verdriet kwijt. xD ----------------------------------- Shirley @Kath: Ha! Ik zei dat die opschrijfkunsten van jou niet betrouwbaar waren. xD @Eva: Aaaahw ik las je sms, gecondoleerd met het huwelijk van Orlie! Nu heb ik eindelijk weer internet. Die nieuwe lukt maar niet om te installeren dus nu staat die oude maar weer aan. x'D Die doet het wel heel slecht maar dat is beter dan niets. [a] Nu dus maar wachten tot er een keer een monteur komt. ^^" Verder kijk ik half televisie en ik voel me een beetje ziekjes, dus ik hang eigenlijk de hele dag al op de bank. ^^" Meer doe ik nu niet, ik ga zo nog maar wat thee zetten. =D ----------------------------------- Changetje Nu post ik sinds heel lang weer in het Nu!Topic xD Ik luister NEWS - NANDEx2 DAME van de Pacific Tour en dat is een heel blij lied, dus ik ben ook best vrolijk xD Hontou Suki Dakara~ Vandaag naar het Van Gogh museum geweest voor/met school en dat was wel gaaf, maar ik heb niet veel van de schilderijen zelf gezien, want we gingen kijken hoe het gebouw en de tentoonstelling in elkaar zat xD Maar dat was ook heel interessant. En op de terugweg samen in de trein gezeten met de jongen die ik leuk vind~ Maar we hadden alleen nogal oppervlakkige gesprekken >_< Zo ga ik eerst nog het laatste stukje van de Pacific Tour kijken en dan schrijven voor Nano. ----------------------------------- Moniek Nu is het bijna 5 uur 's nachts en ben ik zo langzamerhand wel toe aan m'n eerste energiedrankje :') Ik ben met Vivian nogsteeds heel actief op msn, we spelen truth or dare zonder dare (ze is bang voor m'n dares). Ook heb ik Slayer maar aangezet, als dat me niet wakker houdt weet ik het ook niet meer =) Ik denk ook dat het inmiddels maar eens tijd wordt een film te gaan kijken, onze inspiratie raakt een beetje op. Verder eet ik Pringles Hot&Spicy, Fruittella en pepermuntballen. Ja, allemaal tegelijk. En ik ga zo thee zetten. En een energiedrankje pakken. En op "Verzenden" drukken. ----------------------------------- Vivian. En nu leeft het nog steeds, yay... eerste nacht is binnen, zonder stoppen :D . Op dit moment praat ik dus met Moniek, waar ik even niet heel veel zeg door het typen van dit bericht, luister ik SA en probeer een goede zithouding te vinden. En dat zelfs zonder noemenswaardig veel cola (1/4 flesje van 0,33 liter maar). ----------------------------------- Catie Ik voel me nu alles, behalve goed. Ik heb gisteren mijn hele maaginhoud eruit gegooid end atw as geen pretje. Heb de halve nacht wakker gelegen en gedraaid in mijn bed en uiteindelijk toch in slaap gevallen. Verdre voelen mijn armen ongelofelijk zwaar en pijnlijk aan :/ En ik heb een enorme blauwe plek aan de binnenkant van mijn rechter elleboog en dat doen pijn. Ik ga zo even snel wat eten en dan toch maar op de fiets richting werk, mag uurtje later beginnen zodat ik thuis wat kon opruimen. (voordeel van werken bij je stiefvader) En heb afgesproken dat ik alleen voor ga staan als ik hard nodig ben, voor de rest ga ik veel achter doen en het rustig aan doen. Ik mag wel ziek thuisblijven, maar dan mag ik niet naar mijn vaders verjaardag dus ik ga gewoon proberen te werken en ik zie wel waar ik kom. Gelukkig is mijn mp3 speler al bijna opgeladen voor op de fiets zo ^^ ----------------------------------- xMartine. Martine is op dit moment economie aan het leren en naar haar Last.fm Library aan het luisteren. ^^ Economie is best makkelijk, maar goed. ^^ Zometeen ga ik ook nog geschiedenis, natuukunde en nog iets leren. Oja, 340 woordjes Engels. Vandaag, morgen en overmorgen worden hardwerkenvoorschooldagen. Maar ik doe het een stuk relaxter dan de afgelopen dagen. Toen was ik ook niet uit te staan, maar goed. :p Vandaag is ook de intocht van Sinterklaas. :D En ik ga vanavond mijn schoen zetten. ^^ ----------------------------------- Shirley Nu ben ik net terug van m'n werk (waar ik gebrainwashed ben met een Sinterklaas-cd ^^"), en kijk ik hier even rond wat ik allemaal gemist heb. Nu zie ik ook allerlei sporen van Truth or Dare op het forum. xD Verder ga ik zo even de Zwerkbaltaktiek door lezen en wat drinken regelen. En dan zo dus eten en op tijd terug zijn voor het Zwerkbal. Meer doe ik niet, ik ben best moe eigenlijk. xD ----------------------------------- trijntjuh Nu ben ik bij mijn vriendin in Antwerpen en heb ik even haar papa zijn computer ingepikt. ^^" Een goed drie uurtjes terug van te shoppen. (Heb drie nieuwe DVD's gekocht en een poster van the joker, wat ik echt lief <3 xD) En nu dus maar eventjes vlug op HPF kijken, wachtend tot Gennerd gepost heeft in HM en dan zal ik me maar bij mijn vriendin voegen die nu TV aan het kijken is. :') Voor ze denkt dat ik haar negeer. ^^" ----------------------------------- Amtjah Op het moment ben ik echt vreselijk moe. Ik was dus erg laat gaan slapen en moest vroeg op. Ik heb op het laatste moment besloten om toch nog naar een meet in Nederland te gaan en ik moest daarvoor om 7 uur uit mijn bed. Dat is pijnlijk als je om half drie/drie uur bent gaan slapen. :P Nu ben ik de foto's, die ik op de meet heb getrokken, aan het uploaden op photobucket en natuurlijk gaat dat niet op vijf minuten. Daarom ben ik wat aan het rond surfen op het internet. : ) Zo besloot ik dus ook maar even hier wat rond te kijken en te posten. ^^ Zo houd ik me iig bezig tot de foto's klaar zijn met uploaden. Behalve in het slaap aan het vallen, doe ik niet veel. Natuurlijk ook muziek luisteren (Mindless Self Indulgence nu) en mezelf aan het opwarmen, want ik had het vreselijk koud. ^^ En argh. ^^ Er zijn nu 7 foto's van de 67 upgeload. Gaat veel te traag naar mijn zin, dus ik ga slapen >< Foto's is maar iets voor morgen. ^^ Trusten HPF! ^^ ----------------------------------- Vivian. @ Shir: je komt die sporen ook overal tegen he? (a) Nu is de mass net een paar uur verbroken geweest, maar ons doel, de 37 uur, staat er :D . Het was niet makkelijk (voor mij), maar met een paar keer gewekt te moeten worden door mn mobieltje erbij heb ik het volgehouden 8). Ik twijfel of ik zo nog heel even zal gaan liggen, moet sowieso nog mijn kamer netjes maken maar echt heel uitgerust ben ik nu niet :P . Fijne dag iedereen :D . ----------------------------------- Tops<3 Ik ben nu aan het internetten. Eigenlijk moet ik die idioot lange samenvatting van geschiedenis af gaan maken, maar ik heb het wel gehad. Heb al zo'n 8 uur besteed aan dit vak. Ik lees nu tijdens het computeren door ook nog 'Op Hoop van zegen', (toneelstuk) en het bevalt me wel, alleen dat het fonetisch geschreven is bevalt me weer een stuk minder. Verder heb ik Hamlet (in het Engels, zucht) ook nog van iemand doorgestuurd gekregen en dat ben ik nu aan het uitprinten, dat gaat nog wel even duren, maar het is toch maar papier van mijn moeders werk =]. En dan heb ik het wel weer gehad met school en ga ik mijn avond in plannen met óf photoshoppen óf nog wat lezen, aan mijn printer te horen heb ik nog leesmateriaal genoeg om mijn avond door te brengen. Fijne avond nog. ----------------------------------- Josse Nu ben ik vet blij. : D Ik heb EINDELIJK goede foto's gevonden van het kapsel dat ik wil laten knippen. Dus nu moet het weer een beetje groeien. Het probleem was namelijk dat het een raar kapsel is, en mijn kapper het dan altijd minder raar probeert te maken. xD Maar dat wil ik helemaal niet! *panic* Dus hopelijk gaat het nu wel lukken. : D [/[url=http://i271.photobucket.com/albums/jj145/yamey_/hair3.jpg]zo dus] Verder msn ik met een vriendin, zit op MySpace, luister Miyavi en denk dat ik een beetje te veel thee heb gedronken. ^^" [/misselijk xD] Ik ga zo denk ik even douchen, heb een beetje last met ademen mijn borstbeen ding doet pijn, echt irritant. Ik heb dat al een tijdje niet meer gehad. >.< *gaat eerst maar even haar scoliose afschieten* ----------------------------------- Juud @ Josse: hihi. ik weet hoe je je voelt, dat doet mijn kapper nu ook altijd xD Poeh, ik neem even rust hoor! ik moet 122 zinnen Nederlands-Engels leren. opzich valt het wel mee, maar je moet echt letterlijk alles leren en niet hoe je denkt dat het ook kan. En ik had vandaag lekker vrij! onze leraren staakten, dus kon ik lekker niks doen (leren dus) Nu luister ik wat muziek (vanessa paradis) maar ik hoor niks want er is een vriendje van m'm broertje die de PS2 en wat spellen wilt kopen, dus die zijn flink aan het gamen hier. We krijgen nu een X-box 360 <3333 ----------------------------------- Shirley Nu praat ik me de liefe mensen in de chat! :D en op msn! :D En nu moest ik net naar de wc, maar die was weg en maar dat is niet nu, dat was eerder, maar kath zei dat ik dat moet zeggen. xD haha. En josse praat, en die houdt van mijn roze muzieknot@! en die danst nog ook :o slaap lekker! ik weet niks meer xD meer doe ik niet ----------------------------------- Witch_Eva OMFG ik bewonder nu Shir's geweldige ava. *yay* Hij is echt leuk Shir *woei* Ik ben nu net wakker geworden en ik kijk nu op YT of de nieuwe ep van ANTM er al staat. Deze week is er namelijk de finale, dus die wil ik wel zien. Ik ga denk ik eerst even een kopje thee zetten en even wat eten want dat heb ik vandaag nog niet gedaan. Daarbij moet ik ook nog wat dingetjes voor school doen. Ik zie namelijk dat de nieuwe ep nog nog niet online staat, dus ik denk dat ik dan eerst maar eens dat ga doen. xD ----------------------------------- Malou Nu voel ik me een beetje naar, want ik kom net thuis van school en krijg van m'n vader te horen dat mn moeder vanmorgen is gevallen en d'r been op verschillende plaatsen heeft gebroken en dat d'r enkel uit de kom is. En nu wordt ze vandaag (of misschien is ze dat al) eraan geopereerd. Bleh, ...na t eten kan ik pas bij d'r op bezoek. ----------------------------------- Rhona ik voel me nu heel vervelend. Heb vanmiddag onverwachts een gesprekje op school gehad. Blijkbaar vonden mentoren van mijn brugklassen dat ik niet open genoeg was naar collega's, omdat ik niet elke dag mijn hart storte bij ze over hoe goed of slecht het gaat. Omdat ik wat zelfstandiger, en misschien meer op mezelf ben. Dus voel me nu een beetje verdrietig. Ik doe kei goed mijn best, en dan is dit een tegenvaller. ----------------------------------- trijntjuh ik voel me nu heel vervelend. Heb vanmiddag onverwachts een gesprekje op school gehad. Blijkbaar vonden mentoren van mijn brugklassen dat ik niet open genoeg was naar collega's, omdat ik niet elke dag mijn hart storte bij ze over hoe goed of slecht het gaat. Omdat ik wat zelfstandiger, en misschien meer op mezelf ben. Dus voel me nu een beetje verdrietig. Ik doe kei goed mijn best, en dan is dit een tegenvaller. Ik heb dit vorig jaar ook gehad op mijn stageplaats. Ik kreeg de opmerking dat ik te weinig over mezelf vertelde en over het werk. Dat het leek alsof ik me niet wilde openstellen naar andere toe. Je leert als kind dat je zelfstandig moet zijn, en dan moet je plots dat weer laten vallen? Ja, dat is even slikken. Dus ik snap wel je reactie. In het begin is het heel moeilijk om je daar aan te passen, en het komt ook heel forcerend bij jezelf over, maar op den duur betert dat wel hoor. Ik zou zeggen...Probeer en je ziet wel. Alvast succes! Nu op dit moment ben ik net klaar met een verslag te typen voor mijn stage, en ben aan het twijfelen of ik nog een zou maken. Maar ik heb gewoon geen zin meer. -.-" Dus ik denk dat ik het gewoon zo laat en eens ga genieten van de rest van mijn vrije middag. Ook al heb ik het gevoel dat ik er nog spijt van zal krijgen. xD ----------------------------------- Cookiiemonster Ik ben op dit moment dit aan het typen :') Terwijl ben ik mijn bronnenfiche van Cultuurwetenschappen aan 't maken. Mijn onderwerp is dus Rasta xD. Het is best graaf, al de dingen die ik ontdek :D Verder zit ik op msn, maar ik moet huiswerk maken dus praat ik met niemand. & natuurlijk staat McFly op <3 have a nice day! :D ----------------------------------- Josse Nu drink ik een kopje Fire-thee terwijl ik luister naar de regen op het raan die door mijn muziek heen tikt. (Cassis van The GazettE) Verder ben ik super blij dat Schrei! het weer doet en heb ik geen zin in vandaag, ik heb twee tentamens. T_T Ik ga zo mijn tanden maar even poetsen en op de bus. >.<' Geeeeen zin. xD ----------------------------------- Vivian. Nu ben ik op de UT, na een avond met veel slapen en een nacht met nog meer hoofdpijn. Eigenlijk voelde ik me nog helemaal niet fit, maar dat zouden mijn ouders als hét excuus zien om een activiteit van morgen te schrappen. Daarbij heb ik nog meer dan genoeg te doen, dus ik kon wel eens niet reageren als je me op msn poket (een enkele uitzondering daargelaten). Ik ga dus maar vlug aan de slag. Fijne dag nog iedereen. ----------------------------------- Avana Nu kom ik eindelijk weer eens hier, om even reclame te maken voor de liefhebbers :D Ik heb namelijk net bij de Aldi de HP kalender van 2009 gekocht! Die van Warner Bros! Voor maar 5 euro :shock: Whaaaaa *hypert* lol Verder probeer ik nu te kalmeren want ik wil vanmiddag nog een paar uur gaan schrijven ^^ Ik ga maar eens een kopje thee zetten. Voor bij het gevulde speculaas dat ik ook had meegebracht xD ----------------------------------- Sophie Wemel @Avana: Cool! Bedankt voor de tip! =) Ik ben nu terug van de bushalte, vandaag ben ik naar de stad geweest om een klasgenote op te halen om samen nog onze spreekbeurd van dinsdag te overlopen. We hebben alles nog eens overlopen, dus er zou niets fout kunnen gaan. ^^ Dusja, nu ben ik weer thuis en zit ik op HPF, luister ik naar wat muziek en chat ik met een vriendin uit Polen. ^^ Nu ga ik naar deviantArt en dan nog wat dingetjes checken. Ik heb zin om te tekenen maar ik heb geen flauw idee wat. xD Fijne avond nog! ----------------------------------- Annaaa Nu kruip ik achter de computer na het laatste gedeelte van het junior songfestival te zien. Het was wel grappig, maar ik was voor Macedonië, en die werden vijfde.. Nederland stond op de twee na laatste plek, haha. Wij mooi tien punten aan België geven, gaven ze ons maar 5! :o Maar ja, kleine kindjes van 7 die een bij nadeden hadden gewonnen :P ----------------------------------- Amtjah ^ Ik heb dat liedje van Nederland gehoord, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het mooi vond. ^^ Ik ben weer even op de computer voor ik ga slapen. Ben best wel moe, nu. Misschien komt het omdat ik de hele dag voor school bezig ben geweest. Mijn biologie aan het samenvatten en die dingen. En aangezien biologie niet mijn sterkse kant is, duurt het toch wel een tijdje voor ik het snap. ^^ Nu ben ik me aan het ontspannen. Met wat mensen aan het praten op msn en tegelijkertijd aan het lezen in een boek voor school. Ik zit nu aan pagina 8 van de 238. Tegen dinsdag moet het uit zijn. Oops? ----------------------------------- Shirley Nu sneeuwt het hier, yay! En niet een beetje, maar er ligt al een hele laag. =D Sneeuw FTW! Verder drink ik nu Herfstthee (ontoepasselijk ^^") en ik MSN met Kath en met een stelletje gekko's dat nu een slaapmeet aan het houden is. xD Meer doe ik eigenlijk niet, ik houd een beetje een luie-niks-doe-dag. Fijne zondag nog allemaal! =D ----------------------------------- francaatjuh peohh vanochtend uitgeslapen..was gisteren uitgeweest vrij laat vanochtend geslapen en weer er laat eruit.. daarna begonnen aan mijn managenverslag voor school waarvoor de tijdlimiet nog maar 2 weken is..en ik wil het binnen 1 week afhebben.. Nu zit ik dus hier en heleboel papierwerk om me heen..ik stop er eventjes mee..en ga morgen weer verder is toch wel fijn om docenten om je heen te hebben die er een beetje meer verstand van hebben dan ik.. Zometeen de was ophangen die afgelopen is..en daarna lekker niks doen denk ik.. Morgen weer vroeg naar school voor de gehele dag bezig te zijn aan onze ondernemersplan en managenverslag..en dan begint de week weer...ppfff ----------------------------------- Moniek en ik MSN met Kath en met een stelletje gekko's dat nu een slaapmeet aan het houden is. xD Gekko's?!?! Wij zijn geen gekko's (hand) LAME! Oké, nu zit ik hier met Annelies, Vivian, Esther, Patricia en Kevin en het is like, doodsaai. Serieus. Ik kan die mensen niet uitstaan! Ik hoop dat ze snel weer weggaan ofzo (hand) [/Moniek] En worden wij gebothered door een zeker jongentje dat dankzij *iemand* denkt dat ik hem leuk vind.. Diepe, diepe, zeer diepe zucht. [/Annelies] Maar eigenlijk is het ook meer een wakkerblijfmeet. Srsly, sommige mensen hier hebben nauwelijks slaap gehad. [/Vivian] Ik kijk naar buiten en het sneeuwt, en dat vind ik leuk. [/Esther] Weetje, eigenlijk is één laptop te weinig voor 6 mensen :B.. Maar, het lukt. Dit wordt wel weer zo'n stomme post voor mensen die er niks van begrijpen ^^" (high) [/Patricia] Wisten jullie al dat Vivian het eerste boek uit de meest Sue reeks ooit wil lezen? [/Kevin] Uit puur ramptoerisme!! [/Vivian] Oké, voor de duidelijkheid, we zitten nu met 6 mensen te HPF'en en msn'en. We hebben net een POTC spel gedaan en wat we verder gaan doen... Joost mag het weten xDDD ("Waar is Joost trouwens?" "Maar die is dood" xD) Moke, zo is het wel onspammy genoeg. *Klikt op verzenden* ----------------------------------- Josse Nu zit ik bij mijn ouders aan de keukentafel. Buiten sneeuwt het, en flink ook. Echt zoooo leuk. <3 Verder zit ik op msn met wat mensen en ben met Richelle aan het hyperen over het An Cafe concert. xD Ik heb er zo een zin in! *grin* Ik denk dat ik zo even chocolademelk ga maken, daar vind ik het echt weer voor. xD Verder luister ik The GazettE met mijn moeder (ze vind het nog wel mooi ook. xD) en staar gewoon een beetje naar de sneeuw. xD ----------------------------------- Rhona buiten sneeuwt het hier ook. Mijn vriend wilde even met de auto naar zijn moeder toe. Doet de auto het niet. we hopen dat het de accu is. Even afwachten dus. Hopenlijk komt het goed. Ik ben ondertussen aan de lesvoorbereidingen voor van de week bezig. ----------------------------------- Malou Ik kom nu net van buiten, want ik vond dat ik ff van de sneeuw moest genieten voor t weer weg is xD Zie hier het resultaat: [url=http://i37.tinypic.com/fdhjzs.jpg]Sneeuw-Goes De echte Goes vond het maar niks, want die liep de staart van Sneeuw-Goes aan gort te krabben en knagen. xD' Naarling. @@ Ik ga zo ff thee halen en daarna denk ik FMA verder kijken (ja, ben 'm voor de zoveelste keer aan het kijken) ----------------------------------- xMartine. Op dit moment heb ik ruzie met YouTube, Last.fm en alles wat mij muziek laat horen behalve iTunes, maar daar heb ik nu ook geen zin in. [a] Maar goed, internet laadt dus echt heel erg langzaam en ik begin er een pesthekel aan te krijgen *gaat op zoek naar een hamer* Voor de rest ben ik aan het bedenken of ik nou wel of niet m'n iTunes ga aanzetten, of ik nog een boek ga lezen enzovoorts. Helaas is de sneeuw hier alweer weggregend. Dat vind ik echt jammer, want het zag er echt gewoon WinterWonderLand-achtig uit. (: Oja, en ik ga nu mijn schooltas inpakken, dan hoef ik dat dadelijk niet meer te doen. (: ----------------------------------- Ailey Nu ben ik de eerste episode van Nobuta wo Produce aan het laden, aangeraden door Cho en ik moet zeggen dat de verhaallijn me ook wel aanspreekt en Yamapi speelt erin xD. Verder luister ik nu naar NEWS (Akai Hana) en ik moet zo ook me nog even omkleden, want ik zit nog in mn pyjama. Na nobuta wo produce moet ik huiswerk maken, want ik loop met een aantal vakken enorm achter, dus dat moet ook nog even gebeuren, helaas. Ik ben vandaag vrij, zoals altijd op maandag en ik heb geen zin om er een drukke dag van te maken (: ----------------------------------- Vivian. Nu probeer ik een beetje te ontdooien. Vanmorgen een uur geleden richting UT vertrokken, wat goed leek te gaan. Trein gehaald en weer een onverwacht betere overstap dan normaal, maar toen het laatste stukje bus =.= Serieus, ik heb een half uur staan wachten maar dat onding kwam gewoon niet opdagen. Gelukkig kon ik nog naar het dichtstbijzijnde gebouw (2 minuten lopen van het station) maar alsnog niet heel leuk... Vooral niet als het buiten stevig aan het sneeuwen is. ----------------------------------- trijntjuh Nu ben ik nog maar een goed half uur uit mijn bed. ^^" Ik had gewoon geen zin om op te staan. :') Pff, moeder is toch niet thuis, dus. xD Daarnet vlug de afwas gedaan en ik ben nu dit bericht aan het typen en mijn gemaakte stageverslagen aan het afprinten. Binnen een uurtje mag ik weer op mijn fiets om naar mijn stageplaats te rijden. Moet vandaag werken van 13.00-20.00 Heb er momenteel niet veel zin in, maar dat heb ik altijd op een maandag. xD Nu vraag ik me af waar mijn moeder eigenlijk zo lang blijft. O.o Ik heb geen flauw idee waar ze heen is. :') Maar goed, ik ga verder printen, even kijken op MSN en dan maar mij eens nog een half uurtje chill in de zetel ploffen. ^^ ----------------------------------- Josse Nu luister ik The GazettE terwijl ik een sigaretje rook en een beetje probeer te kalmeren. Mijn zusje en ik zijn net weer enorm in de clinch gegaan, met als gevolg dat ik dus bijna door de vitrinekast ben gestampt. ^^" Ik heb thank god een koptelefon want ik denk dat als ik nog een seconde langer naar die pokkehardcore van dr moet luisteren, dat ik écht gek word. Verder kijk ik naar de sneeuw en ga ik zo maar weer verder met studeren. ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben eigenlijk net pas wakker geworden. [a] En ik baal dat het nu niet vriest dus alle sneeuw is zo weg. Het staat zo mooi nu alles een laagje sneeuw heeft. Ik drink nu herfst thee en ik heb net een banaan gehad. Ik zit op Last.fm die er voor zorgt dat mijn computer vaak vast loopt. Maar ik ben blij want ik sta nu bij de toplisteners van Robert Pattinson. *yay* (Patricia staat er ook bij) Vorige week stond ik daar ook, maar toen stond ik iets lager. Ik sta nu namelijk op de 2e plaats. Ook al weet ik dat het ding niet klopt en dat er mensen zijn die vaker naar hem hebben geluisterd. Het staat gewoon wel chique xD Daarbij erger ik me nu aan de spellingscontrole van FireFox. Ik heb hem namelijk nog op Engels staan dus dit hele bericht is rood. xD Ik heb alleen geen zin om hem te veranderen. Ik check daarbij mijn mail nog en meer doe ik eigenlijk niet. Fijne dag iedereen! ----------------------------------- Cookiiemonster Op dit moment heb ik honger. Ik heb vandaag blokjes gekregen dus is het nog wennen.. Ik heb heel de dag niets gegeten xD Net een half potje pudding maar daar krijg ik snel genoeg van dusjha xD. Verder ben ik muziek aan 't luisteren (Everybody Knows - McFly, what else? ö) & zit ik op msn maar praat met niemand. Aangezien ik frans hier heb liggen doe ik maar wat oefeningen ^^ Have a nice day, all! P.S. Ik was superblij dat 't aan het sneeuwen was! Maar die is weg : ( ----------------------------------- miss_sweet Ik zit nu lekker warm in de dekens met de chauffage aan en voel me echt ziek. Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan met een barstende hoofdpijn, misselijkheid en keelpijn. Maar omdat het vandaag maar twee uurtjes college was ben ik uiteindelijk toch geweest. Ik had het beter niet moeten doen want ik voel me nog slechter, toen ik thuiskwam ben ik even gaan liggen en viel meteen in slaap. Ik ben daarnet wakker gebeld en voel me nog steeds misselijk en ziek, wat echt niet handig is omdat ik vandaag nog veel te doen heb aan schoolwerk. Verder luister ik naar muziek en ga nog wat proberen te rusten voordat ik ga studeren. Misschien dat thee een beetje helpt (: ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben nu niet eens zo heel lang wakker geworden. Ik had de wekker wel gezet, maar ik ben toen weer in slaap gevallen. Ik werd wakker gemaakt door mijn moeder die zat te schreeuwen dat de computer vaag deed. Dus ik heb net nog even geholpen om de hele computer nog te redden want hij liep echt heel erg vast. Nu heb ik net mijn kopje thee op. Ik luister nu naar wat muziek en meer doe ik eigenlijk niet. Ik erger me alleen aan het feit dat ik nu overal muggenbulten heb. Ik dacht dat die beesten al lang dood waren gevroren. Maar nee ik heb gewoon echt een paar grote bulten op mijn armen en heup. Echt heel irritant is dat. Nou ja fijne middag iedereen! ----------------------------------- Shirley Nu heb ik nieuw, supersnel internet! Eindelijk! Niet meer iedere 10 minuten van MSN afvliegen, niet meer vastlopen op iedere friggin link die ik open, geen flippende chat... Yay! Blijheid. Ik ben dus nu blij, en verder ben ik ook een tikje verkouden. ^^" Ik loop de hele dag al te snotteren en te niesen, dat is wat minder. xO Verder drink ik nu ijsthee, en ik ga nu heel snel een stopcontact zoeken, anders valt m'n laptop uit. ^^" ----------------------------------- Vivian. Nu kan ik mijn laptop haast wel vermoorden. Het heeft serieus drie kwartier en 100 pagina's Twilight lezen ondertussen gekost voordat dat onding fatsoenlijk wou rebooten >.< . Ik ga er zo dus maar even fijn een wandeling naar het notebook service center mee maken, voor hij het helemaal begeeft :S . Thank god worden alle eventuele problemen gratis verholpen. Pff.. mijn portie geduld van vandaag is nu zo'n beetje op. EDIT: gelukkig had ik nog een goede tip achter de hand.. Voorlopig werkt hij weer super, maar ik bedenk me wel drie keer voor ik er weer google-troep programma's opzet (a) . ----------------------------------- Josse Nu ben ik druk bezig MySpace af te slachten. Ik wil maar een simpel berichtje achter laten, maar hij doet het niet. Verder zit ik op msn met mijn zusje en een vriendin en luister Miyavi. Ik kom net terug van mijn werk en mag zo weer verder met studeren. [/geen zin] Ik ga dus niet beginnen voor ik dat berichtje heb gepost. xD ----------------------------------- Frie Nu heb ik juist een smsje naar mijn nicht gestuurd om te vragen of ze gaat fitnessen :') Dan kan ze mij en een vriendin komen ophalen xD Ik heb heb juist nog wat gewerkt aan een samenvatting van Nederlands, want volgende week beginnen de examens. Ik zou eigenlijk ook nog samenvattingen van andere vakken willen maken, maar ik denk dat die van Nederlands wel redelijk opschiet. Buiten dit stukje van de verhaalsoorten =.= Achja... Zo dadelijk eten, balletjes in tomatensaus met rijst of pasta :') Jummie! ----------------------------------- Shirley Nu ben ik nog steeds verkouden. =.= Het is nog erger dan gisteren, en de zakdoeken zijn niet aan te slepen. Ik praat dus nu ook op MSN met Pat en Eva, en ik ben nog even wat laatste stellingen aan het verzinnen voor de ChatAvond die om om half 8 begint. [/reclame] En ik ben dus nu daar ook overal reclame voor aan het maken, maar er is hier momenteel net zoveel leven als op Mars, dus ik betwijfel of het zin heeft. xD" ----------------------------------- Jalf Op dit moment ben ik gefrustreert @@ Ik was net namelijk de laatste ep van Berserk aan het kijken en het was vet spannend... 10 minuten voor het eind is mijn Limiet op Megavideo voorbij @@ Moest ik 54 minuten wachten. Nu ben ik dus aan het wachten, maar ik geloof dat de tijd nu wel voorbij is. Dus ik ga maar even weer verder kijken voor dat ik straks naar mijn werk moet @@ ----------------------------------- Tops<3 Ik ben nu aan het stressen. Ik heb tentamen week en ik word (zacht uitgedrukt) helemaal gek van alles eromheen. Ik moet nog mee doen in een show, waarbij ik gister mijn tekst ben vergeten, wat me nog nooit overkomen is op het toneel, maar nu dus wel, erg genant. Heb ik ook nog eens ruzie met een 'vriendin'. En dan stuur ik een smsje dat over haar ging ("ze heeft niemand meer, maar ik snap dat jij je niet bemoeit, maar ik hoop dat wij dan niet uit elkaar worden gespeelt"), niet naar de bestemde ontvanger, maar naar dat meisje waar ik ruzie mee heb, dat meisje 'die niemand meer heeft' (ja wel met iets andere worden ofcourse) Ik zit nu op en top in de stres, om alle hectiek eromheen en dat ik nog maar 1 hoofdstuk van de vier af heb en dat het me gewoon niet gaat lukken om nog 3 hoofdstukken over Europese oorlogen erin te stampen. *haalt even heel diep adem* zo. Nu ga ik eten en een rookpauze houden. Dan weer leren... *zucht* ----------------------------------- Sophie Wemel Nu zit ik bij mijn pa, we hebben sinds twee weken geleden eindelijk weer internetverbinding en hier gaat het internet zelfs sneller dan bij ons thuis. ^^ We komen ook zonet terug van mijn grootouders, we hebben spaghettie gegeten aangezien ze vanavond ergens heenmoesten dus zijn we vanmiddag daar al geweest. Nu ben ik Toki Wo Kakeru Shoujo aan het lezen op Mangafox en verder niet zoveel bijzonders aan het doen. ^^ Straks misschien nog wat tekenen of nog wat schoolwerk doen dat ik daar al vanaf ben. Nog een fijne namiddag allemaal! ----------------------------------- Witch_Eva Nu ben ik net weer want ik ben vandaag met Shir naar Rotterdam geweest om Twilight in de voorpremiere te zien. *yay* Nu zit ik op msn met Shir en Patricia en ik ga denk ik zo de chat maar in want hints gaat zo beginnen. [a] Daarbij baal ik van het feit dat iTunes gewoon het niet doet *slaat iTunes* Ik wil namelijk gewoon nu even muziek luisteren. Ik ga denk ik zo nog even naar beneden om wat drinken te halen. Ik heb daar nu echt wel eventjes zin in. Ik heb een droge keel namelijk. En daarbij klik ik nu voor de zoveelste keer weer op iTunes want hij moet het gewoon een keer doen *puh* ----------------------------------- Avana Omg. Nu zit ik nog steeds te hyperen elke keer als ik m'n virtuele HPF echtgenoot tegenkom :D Wat een bruidschat, Jeremy; 1000 sikkels! LOL Verder heb ik vandaag lekker vrijgenomen. Vond dat ik dat verdiend had nu Yannick na steeds ziek zijn weer naar school is. Straks lekker de stad in voor Sintcadeautjes maar nu ga ik eerst rooibostruffelthee zetten want het is hier koud! Fijne dag, iedereen xD ----------------------------------- Moniek Nu verveel ik me lichtelijk. Ik ben nog niet zo lang wakker (half uurtje) en ik verveel me nu al, gaat goed =D Ik ben een beetje aan het rondkijken op DA, last.fm en denk dat ik zo maar Lost ga kijken. Oja, eerst even aankleden nog en ontbijten... Verder ben ik m'n kat steeds weg aan het duwen, ze wil op schoot maar daar is m'n laptop al dus dat kàn niet =.= Ze weigert dat alleen te snappen en blijft t proberen. Oja, en ik lach Daniël uit die zichzelf een tijdelijke serverban heeft bezorgd =D ----------------------------------- Josse Nu ben ik in shock. Ik zit op de computer in de mediatheek van de universiteit en zat een beetje op Internet te kijken. Eerst foto's gekeken van de fan party van Tokio Hotel dit weekend en van de nieuwe tatoo van Bill (die trouwens erg mooi is). Luminor is uit Cinema Bizarre gestapt. O Mijn F***ing God Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen aan de computer, ik ben helemaal misselijk. Ik wist ergens wel dat het er aan zat te komen, maar toch hoop je. Ik hoopte, alleen al om niet los te hoeven laten. Verder luister ik nu de muziek op de myspace van Luminor en lees keer op keer het bericht waarin hij zegt uit Cinema Bizarre te stappen. Misschien als ik het vaak genoeg lees, dat het verdwijnt... ----------------------------------- BeeGee Kenobi *knuffelt Josse heel erg lief* Dat is een van m'n ergste nachtmerries!! Lijkt me vreselijk om te horen dat een van je favoriete bands uit elkaar dreigt te vallen... Ik las een goeie week terug ook iets over een bepaalde band wat mijn maag deed samenknijpen... Ik snap hoe je je voelt...*knuffelt nogmaals heel heel lief* ----------------------------------- Lix Nu ben ik net thuisgekomen van televisie-opnames van Vijf Jaar Later, een programma dat met kerst op de buis gaat verschijnen (allemaal kijken dus!). Het was dit keer met Katja Schuurman, en eigenlijk met Theo van Gogh.. nu dus de familie van Theo. Het is best interessant, zeker het kijken waard. Dadelijk ga ik even wat leren, maskertje opdoen en misschien even in bad. Hopelijk dit keer zonder kat... (laatste keer viel m'n kat erin, en ik kan je vertellen dat dat geen prettige ervaring is) ----------------------------------- Shirley Nu sneeuwt het hier, yay! Sneeuw is zo leuk... zo lang je niet naar buiten moet uiteraard. ^^" Maar ik hoef niet naar buiten, dus yay, sneeuw! Verder verveel ik me nu nogal. xD Ik ben even wat Kerstliedjes op m'n Ipod aan het gooien, omdat ik vind dat het al wel weer kan. Beetje oud en fout allemaal. [a] En ik kijk dus hier even rond of er nog wat te doen is. En nu heb ik ook dorst, maar dan moet ik helemaal opstaan en drinken halen, en daar ben ik te lui voor. ^^" ----------------------------------- Frie Nu ben ik terug van m'n eerste examen: Gedragswetenschappen. En het ging goed xD Morgen heb ik Engels en Geschiedenis dus zal ik maar eens gaan beginnen met leren. En het is buiten echt ijskoud :shock: Ik dacht dat mijn voeten en handen aan het doodvriezen waren xD Goedemiddag nog allemaal iig! ----------------------------------- xMartine. Nu ben ik muziek aan het luisteren. Ik zou ook eigenlijk geschiedenis aan het leren moeten zijn, maar daar ga ik zo aan beginnen. Ik voel me ook niet zo heel erg lekker, ik ga maar eens de verwarming aanzetten. (: Verder kijk ik gigantisch op tegen morgen, maar ook weer niet, want dan ga ik naar Twilight! =D [Niet dat ik het boek zo geweldig vind, het lijkt me best een leuke film. ] ----------------------------------- Sweet Hermione Ik zou vanaaf ook naar Twililght gaan maar ik houd een rustig avondje met computeren, een beetje soezen, muziek en Una. Ik heb haar te lang verwaarloost. Ja, Una is mijn gitaar. ^^ ----------------------------------- DoubleD Nu ben ik vrij depressief en zit ik een nog depressiever gesprek met Plot te voeren. Ik verveel me, moet een blij Sinterklaas gedicht schrijven waarvoor ik HELEMAAL niet in de mood ben en ik moet morgen al om kwart voor 8 op school zijn. Stomme Sinterklaas. ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben nu op school want mijn college begint zo. Ik heb er echt geen zin in, maar ik ben vorige week ook al niet gegaan dus ik moet nu wel er naar toe. Sinterklaasinkopen doen dat suckt gewoon echt. xD Het is echt moeilijk om iets te kopen wat bij iemand past. Ik ben daar echt heel slecht in. [a] Daarbij heb ik last van mijn voeten omdat ik dus voor de zoveelste keer weer gewinkeld heb in Zwolle.Gelukkig is het nu wel beter weer dan gisteren. Ik denk dat ik zo even nog naar de wc ga en dat ik dan maar naar mijn drie uur durende college ga. =.=' ----------------------------------- Hermelien girl Ik ben nu op mijn werk, en heb niks meer te doen. Ik ga zo meteen wat eerder weg vanwege Sinterklaas... Niet dat ik dat vanavond ga vieren maar ik kan niet afsluiten, vandaar! En daarnaast luister ik radio, om mijn tijd door te komen.. ----------------------------------- Virtuxa NU schrijf ik wat sinterklaasgedichtjes, een voor het feest morgen op de manege, een voor het gezins-lootjestrekken en een in opdracht van mam-lief. Tegelijkeritjd luister ik naar een mooi pianoliedje dat me na 7 kee rluisteren ongetwijfeld de strot uit zal komen. Ik ben nu ook een berichtje aan het typen. ----------------------------------- amytjuuuh Op het moment ben ik muziek aan het luisteren en ik probeer te ontdekken wat mijn pc in godsnaam heeft de laatste tijd. Hij loopt constant vast en ik heb geen idee waar het aan ligt. De harde schijf is nog niet eens zo vol, maargoed. Verder eet ik een mandarijn, hoewel ik een uur geleden nog gegeten heb. Ik praat nog met wat mensen op msn en ik bereid me alvast voor op Zwerkbal. Fijne dag nog! ----------------------------------- DoubleD Nu ben ik zwaar aan het hyperen. Naast Coen Swijnenberg en Giel Beelen is Paul Rabbering 1 van de 3 DJs die het Glazen Huis ingaan. Ik ben zó blij! Zij zijn mijn favoriete DJs, en als die samen in één huis zitten, word het echt geweldig. ^^ Verder maak ik wat huiswerk, luister ik Jason Mraz en heb ik last van mijn schouder. ----------------------------------- Charlie Nu ben ik zowaar even HPF, FFF en DarkUfo aan het checken (wauwie, nog een prijsnominatie voor LOST erbij!). En daarna ga ik zowaar even weer de hele namiddag Duits en Natuurwetenschappen leren, hoera xD. EN EEN GROTERE HOERA VOOR BEEGEE. Congrats BeeGee ^^. Zo, dat moest ook gebeuren want nog niemand had hier (lees: het NU-topic) een felicitatie gewenst xO. Tot nu natuurlijk. En nog een big yay want LOST komt steeds dichterbij (lees: nog 43 dagen ^^). ----------------------------------- BeeGee Kenobi *Glompt Charlie* THANK YOU!!!!! Ik zit nu op de Universiteit, zonet ff wat spulletjes gedropt bij een vriendin waar ik vanavond m'n feestje ga houden :) Zometeen maar eens aan de slag met m'n scriptie...brrrr!! ----------------------------------- Cookiiemonster Nu zit ik de hele tijd te snotteren. Niet wenen, maar letterlijk -__-' want ik ben ziek, en ik heb examens. Ik heb ff een pauze genomen van 't frans, dus zit ik hier ^^ Maar ik ga zometeen weer verder doen. Have a nice phew days! (: ----------------------------------- Hummol Ik ben thuis vandaag. En hard aan het leren. Nouja. Dat probeer ik. Deze week heb ik heel veel toetsen gehad en morgen en vrijdag heb ik er nog 4.. Onder andere een PTA van geschiedenis. Drie hoofdstukken + aantekeningen over China. Mandarijnen, Qing dynastie enz. Opzich wel leuk, maar de stencils zijn nogal langdradig >.> Anyway, ik luister ook nog muziek. Een rustig nummer van Robert Pattinson, om lekker bij te leren.. Ennnn ik ben NU al in de kerststemming geraakt :) CU. ----------------------------------- Sophie Wemel Nu zit ik op HPF en straks ga ik even nog wat rondkijken op andere sites enzo. ^^ Vandaag hebben we nog examen Technologie's tekenen gehad en morgen hebben we examen grafiektekenen. Ik moet daar niet voor leren dus ik kan deze namiddag eens niet studeren. =3 Nu ga ik Photoshop opstarten en verder een tekening incoloren. Nu ben ik ook naar Akeboshi - Yellow Moon aan het luisteren en verder niet zoveel aan het doen. Nog een fijne namiddag allemaal! ----------------------------------- Potterfreaky Nu heb ik het eigenlijk een beetje boel druk [a], mijn oudste zoon is jarig en gisterenavond tot kwart voor twaalf bezig geweest met traktaties; ik moest gisteren werken en het kon niet eerder... Nu moet ik nog het een en ander opruimen, boodschappen doen en de was doen... ----------------------------------- francaatjuh achter de pc..net eventjes biologie afgemaakt met onze vragen.. Nu is dit af maandag nog een keer goed doorkijken en dan dinsdag examen ervan -.-..Maargoed nu heb ik lekker de tijd om ervoor te leren en hoef ik niet voor mun mondeling van managen te leren want kmag toch niet deelnemen aan de mondeling omdat het managenverslag niet voldoende was..stelletje naaiers op school..nouja dan maar proberen om het managenverslag goed te maken nadat hij heeft gezegt wat er aan gedaan moet worden ne verbeterd en dan volgend jaar februari aan mun mondeling deelnemen :).. Nu ga ik zo afsluiten..eten en dan naar mun vader en stiefmoeder want kga met mun stiefmoeder een weekendje naar duitsland kheb er zin in :D ----------------------------------- Witch_Eva Ik ben me nu aan het omkleden. Ik heb nu de outfit aan en ik doe nu make-up op mijn gezicht. Zo ga ik namelijk naar de MWF en ik heb er echt zin in. Alleen ik moet nu nog wel allemaal dingetjes doen zoals iPod/mobiel opladen etc. Ik ga over een paar minuten al weg, dus eigenlijk moet ik heel snel zijn. Daarbij ook heel stil want mijn ouders slapen nog. [a] Ik zit nu ook even te kijken wat voor tas ik het beste mee kan nemen, want ik heb een tas, maar daar past niet alles in. xD Ik ga zo dus maar even al mijn dingen in een tas proppen en hopen dat het allemaal past. xD De tickets zitten in ieder geval wel in mijn tas en dat is ook heel belangrijk. [a] Bij de EFF was ik ze namelijk vergeten en moest ik nog helemaal terug rijden. Maar ja ik ga snel weer verder met dingetjes inpakken/omkleden. Tot zo voor de mensen die naar MWF gaan!! *yay* ----------------------------------- Genner Ik ben nu een fan fiction aan het lezen, een grote opdracht voor godsdienst aan het afwerken en een soortement verhaallijn aan het bedenken. Verder heb ik erg zin in koffie, maar binnen een half uurtje gaat m'n pa om Chinees. Ik ben ook aan het bedenken wat ik allemaal ga doen na m'n laatste examen maandag. ----------------------------------- Chris. Ik ben nu Whose Line is it Anaway aan het kijken op youtube (het is heel anders dan de Lama's vind ik, een stuk minder platte humor), daarnaast ben ik wat aan het surfen op mijn favoriete websites (last.fm, HPF en FFF). Dadelijk ga ik maar wat artikelen doorlezen, maar daar heb ik nu echt even geen zin in. ----------------------------------- Juud Ik voel me echt zo gaar, vrijdag had ik galabal en ik voel het nog steeds xD het was echt zo gezellig, ik heb me prima vermaakt. En ik moet eigenlijk leren maar ik heb geen zin, ik begin er straks wel aan. [a] eerlijk gezegd ben ik ook niet echt in de stemming, de moeder van een goede vriend van me is overleden en ik zit er heel erg mee, het is ook zo erg. achja, ik ga nog een beetje rondkijken op HPF. Fijne dag nog! ----------------------------------- Niinza Op dit moment doe ik heel veel dingen tegelijk. Ik ben bezig met: The One Where The Old Yeller Dies.) [2] Me ergeren aan de keiharde, asociale muziek beneden. [3] Op deze laptop zitten. [4] RPGF'en. [5] Animal Crossing op de DS doen. Ik zoek nog een specifieke aflevering van Friends... Verder heb ik net natuurkunde af, en hoop ik dat Nas/Eva/Meyke/Marit/ANYONE online komt x'D Have a nice Sunday! <3 ----------------------------------- Hummol Nu? Aan het leren. Tijdelijke haat aan frans. Vooral franse woordjes. Een heleboel. Echt een heleboel. En morgen heb ik er een overhoring van. Ha. Belangrijk toets. Hmm. En nu kan ik alleen nog maar korte zinnen typen. Rare ik. Okay. Verder luister ik muziek en drink ik cola om me wakker te houden. Stomme frans x.x ----------------------------------- Blijerd Nu? Aan het leren. Tijdelijke haat aan frans. Vooral franse woordjes. Een heleboel. Echt een heleboel. En morgen heb ik er een overhoring van. Ha. Belangrijk toets. Hmm. En nu kan ik alleen nog maar korte zinnen typen. Rare ik. Okay. Verder luister ik muziek en drink ik cola om me wakker te houden. Stomme frans x.x Tijdelijke haat? Mijn haat voor Frans is eeuwig. Nu ben ik rustig aan het MSN'en en wacht ik totdat mijn boxjes een raar geluidje gaan maken wat het teken is dat ik een SMSje krijg. Zal straks nog wel gebeuren, maar voor nu nog even niet denk ik. Net heb ik even mijn foto op last.fm gewijzigd en nu bereid ik me alvast voor op mijn lange werkdag van morgen. Want sinds ik niet meer op school zit, werk ik veel : D. Gelukkig dinsdag een vrij dagje om van te genieten. Mijn ogen vallen zowat dicht, maar slapen? Neh! Nog geen zin in (: ----------------------------------- Aya Nuuu kom ik net terug van mijn tentamen Japans, zit ik te wachten op een vriendin die een boek voor Asian Trade komt langsbrengen en doe ik een wanhopige poging er wat minder dood uit te zien (wat overigens niet lukt). Oh ja, en ik ben een dikke panty aan m'n achterwerk aan het hijsen. Straks ga ik naar een vriendje en gaan we samen een nog wanhopigere poging doen tot koken :') Ik ben te lui om zelf wat te maken, hij is te lui om boodschappen te halen dus dat sluit mooi op elkaar aan. Vinden wij. ----------------------------------- Frie Nu heb ik gedaan met examens =D Ik had vandaag nog cultuurwetenschappen, het ging goed. Wel heel veel schrijven. Ik heb juist worstenbroodjes gegeten. En zo dadelijk komt een vriendin naar hier of ga ik naar haar. Als ze hierheen komt gaan we wii'en en foto's nemen enzo. Want dat is echt lang geleden :') Nog een fijne namiddag allemaal! ----------------------------------- Cookiiemonster Nu heb ik gedaan met examens =D Ik had vandaag nog cultuurwetenschappen, het ging goed. Wel heel veel schrijven. Ik heb juist worstenbroodjes gegeten. En zo dadelijk komt een vriendin naar hier of ga ik naar haar. Als ze hierheen komt gaan we wii'en en foto's nemen enzo. Want dat is echt lang geleden :') Nog een fijne namiddag allemaal! IK HEB OOOK GEDAAAAAAAAAN (: wieeeeeee ^^ dat voelt zo geweldig! (: Nu ben ik op msn & foto's aan 't ontvangen voor 't fotoboek van m'n beste vriendinnen dat ik aan 't maken ben. Verder luister ik Ultraviolet van The Stiff Dylans. & vanalles hier aan 't checken ;D Have a nice day! (: ----------------------------------- Sophie Wemel Vandaag ook mijn laatste examen gehad, ik ben blij dat ik er vanaf ben! ^^ We moesten vandaag nog verder doen aan onze opdrachten voor Publiciteit en Waarnemingstekenen, ik heb het nog op het laatste nippertje kunnen afwerken. Mijn vingers hangen nog onder de blauwe verf, ik ga het zo maar eens even wassen. Morgen eindelijk geen school, vrijdag alleen nog UNICEFdag op onze school, krijgen we ook ons rapport en dan vakantie. ^^ Ik heb alleen zo'n naar gevoel dat ik gebuisd ga zijn op Frans, ik hoop dat ik toch iets boven de helft heb gehaald ofzo. Nu verveel ik me, mijn internet gaat traag en ik weet ook niet goed wat te doen op het internet dus ik ga zo maar eens tekenen ofzo. ^^ Het enige wat ik nog misschien op mijn laptop kan doen is Photoshop doorzoeken en iets coloren maar ik weet niet goed welke tekening ik daaruit dan moet kiezen. Maargoed, ik ga eerst mijn handen wassen en daarna maar mijn tekengerief pakken. ^^ Nog een fijne namiddag allemaal! ^^ ----------------------------------- Shirley Nu ben ik nog steeds ziek. xD" Ik begin het nu echt onderhand zat te worden. ^^" Ik verveel me ook nogal, dus ik kijk hier maar even rond en ik ben op MSN. Zometeen nog maar even wat thee met honing zetten om m'n keel een beetje te smeren. xD En yay, over een paar uur mag ik m'n hoestdrankje alweer. Niet dat ie zo geweldig helpt maar ach. ^^" ----------------------------------- Miseria Nu baal ik. Want ik heb, like, eeuwen gespaard om een rang te kopen, en hoopte de sikkels mee naar FFF te kunnen nemen om hem daar te kopen. En, like, nu kom ik erachter (eigenlijk gisteravond al, maar 'k baal nog steeds) dat ik maar 130 sikkels mee mag nemen XO Dat is. Echt. Stom. =.= Eeen verder ben ik nu mee aan het blerren met Within Temptation (IT'S THE FEEAAAR, Fear of the daaaark, blablaaa ♪) tot grote irritatie van mijn ouders, die mijn zoetgevooisde stemmetje echt op prijs stellen. BECAUSE MY FAITH IS HORROR AND DOOOOOOM ♪ ----------------------------------- Josse Nu luister ik de hele tijd naar de demo van het nummer Sad Day For Happiness van Cinema Bizarre, van het nieuwe album Toyz. <3 Vanacht was dit het "adventcadeautje" van de online adventkalender van Cinema Bizarre en het is gewoon zó mooi. <3 Verder drink ik wat thee met honing voor mijn stem en leer wat Japanse woordjes, praat met een vriendin op msn en sla wat fotos op van Tokio Hotel. I need you on the other side In the apple of my eye Let us paint the scenery In a colour we can see Switch the news of, go to sleep Find the tears in misery I just changed my childhood dreams For a bunch of made-believes Touch the button You should sit and listen Watching as it tears A razor to a broken heart It's a sad day for happiness In this crazy world It's a crazy world So all we can do is be a little crazy To save today ----------------------------------- Vivian. Nu ben ik alweer een tijdje terug uit de stad. Even wezen shoppen, en teruggekomen met LOTR deel 2 in het Nederlands voor 1 euro en nog een sjaal. Ik bedoel: voor 1 euro kan je zo'n boek toch echt niet laten liggen of wel :O . En op dit moment gaan net een paar mensen met wie ik msn eten, maar ik zelf hoef dat nog even niet. Gelukkig maar, want stiekem ben ik even te moe om naar beneden te lopen. ----------------------------------- Sweet Hermione @ Josse: Dat is wel een heule mooie lyric. Oo' Nu ga ik... eten. En dan ga ik mensen bellen om te vragen of ze mijn gezelschap willen hebben. ^^ Want ik heb steeds van die lonely-attacks en natuurlijk houd ik van mijn vrienden. *zoet* ----------------------------------- Juud bleeeeeeh. ik ben superverkouden, zelfs de neusspray heeft me in de steek gelaten. En nu gaat mijn neus me ook nog eens kriebelen. jakkie. Vandaag ben ik naar de stad geweest om een nieuwe bril uit te zoeken (normaal draag ik lenzen). Mijn sterkte is weer veranderd, links -6 en rechts -3. Het is een hele leuke bril geworden! zwart xD met een motiefje op de zijkanten. Voor de rest doe ik niks omdat ik me zo slap voel, eigenlijk moet ik dingen voor school doen maarja. En ik luister serious request <333. ----------------------------------- Vivian. Nu vervloek ik mijn vader en ik ben erg moe. Mijn vader heeft namelijk de gewoonte om nogal luid te praten en met de deur te smijten als hij rond 7:15 naar zijn werk werk vertrekt, waardoor ik nu wakker ben geworden. En mijn broertje kwam dus ook al fijn de trap af om te kijken waar die herrie vandaan kwam. Nou ja, ik probeer nog even wat meer slaap te pakken met die nachtmis (wss tegen 2 uur terug) in het vooruitzicht. Fijne dag iedereen. ----------------------------------- Avana Nu kom ik op de valreep nog even hier. Ik zit weer eens in de bieb omdat ik al een week zonder internet zit :? Lekker hoor, net tijdens de laatste weken van HPF! Anyway, ik wilde jullie iig even allemaal hele fijne feestdagen wensen! Heel veel leuks en creatiefs voor 2009 xD En waarschijnlijk tot ziens op FFF :wink: ----------------------------------- Vivian. Nu ben ik aangekleed voor vanavond en hoef alleen nog maar mijn make up en mijn haar te doen. Mijn truitje is een beetje koud, hij is vanaf de elleboog open en er kan ook niks onder zonder dat het er echt lelijk uit gaat zien, maar ja, je moet toch iets over hebben voor een leuke outfit? Ook ben ik nog best wel hyper over mijn naam, het maakt echt zo'n verschil :D . Straks nog even vlug zorgen dat ik echt klaar ben voor de visite die om 7 uur zou komen. Aangezien ik niet weet tot hoe laat ik morgen wil uitslapen, wens ook ik iedereen bij deze alvast een fijn kerstfeest toe :D . ----------------------------------- TopazLover <3 Nu ben ik druk bezig met schrijven en msn'en, wat eigenlijk totaal geen goede combinatie is. Verder probeer ik niet constant naar mijn nieuwe rank te kijken xD. Maar goed, de reden dat ik ik hier post. Nu ik deze post schrijf, probeer ik te bedenken wát me nou precies naar dit topic toegetrokken heeft. Waarom zit ik mijn tijd te verdoen met dit onzinnige berichtje als ik iets belangrijkers te doen heb? Maar goed, ik laat het hier wel weten als ik eruit ben xD. Ik wens iedereen altijd een fijne kerst toe xD. ----------------------------------- francaatjuh Op dit moment ben ik aan het bij kijken vand e topics.. Kben gisteren namelijk hier niet geweest... Nouja..voor de rest ga ik zo muziek luisteren..lekker rusten en op lekker slapen kben bekaf van het werken de laatste dagen en ben toe aan een paar dagen rust en niks anders dan gezelligheid en rust en veel eten.. En dat ik komende dagen mijn gedachten ergens anders op kan zetten in plaats van op die leuke collega " die...ik...toch...niet...kan..krijgen".. Ik stop nu eventjes mijn cd in de cdspeler in de pc en ga zomer muziek luisteren..whahah..jaa heb genoeg kerstmuziek gehoort vandaag op mun werk dus eventjes niet..8).. En nu begin ik het kiud te krijgen..Morgen en ovrmorgen kerst en dan 1 dagje werken en dan op naar euro disney.. Ik wens iedereen hierbij een hele fijne en gezellig kerstdagen!! ----------------------------------- Maschine Ik ben aan t surfen op verschillende RPG's waar ik lid ben en ook op HP Forum. Verder houd ik Secret Santa in de gaten om te kijken of er al iets voor mij binnen komt. Zo te zien nog niet. En natuurlijk wens ik iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! ----------------------------------- Jalf Happy Christmas!! Jaja, het is kerst :D *plant overal kaarsjes op HPF* Ik moet zeggen dat ik nog niet echt een kerstgevoel heb. XD Vanavond ga ik eten bij vrienden van mijn ouders en om eerlijk te zijn heb ik daar totaal geen zin in. Ik kan het namelijk niet zo goed vinden met die mensen. Morgen heb ik het waarschijnlijk meer, want dan ga ik bij een tante eten, dus dat is gezellig. Verder kijk ik nu Schone Schijn en luister ik half naar gesprekken van mijn ouders en andere vrienden van hen. Ook drink ik cola. XD Intressant he? XD (En Yay! Ik ben de eerste fijne Kerst wenserd in het Nu!-topic :D) ----------------------------------- Witch_Eva *doet het hier nog een keer* Happy Christmas Ik ben eigenlijk al een tijdje wakker, maar ik had geen zin om uit bed te stappen. Ik ben dus eigenlijk nog maar net echt uit mijn bed. Ik doe nu mijn kleren en make up e.d. aan. We gaan namelijk over drie kwartier al naar mijn tante om vervolgens daar de hele dag te blijven. Daarom wil ik nu hier iedereen een hele fijne kerstdag wensen! Eet niet teveel! Zuip niet teveel! xD *knuft iedereen* ----------------------------------- Sweet Hermione Merry Christmas! http://i40.photobucket.com/albums/e207/caroline4short/winter/A20Christmas20Carol20.jpg Issie te groot? nee toch? ----------------------------------- Josse Merry Bizarre X-mas <3 Nu ben ik al een tijdje wakker en hebben we het kerstontbijt gehad. Ondanks dat we hadden afgesproken geen cadeautjes te doen dit jaar, hadden mijn ouders toch nog wat dingen gehaald. <3 Ik heb nu dus een enorme kandelaar gekregen, zwarte handoeken (huge! 0_O) en een nieuw boek van Murakami. : D Echt, ik houd van die schrijver. Nu zit ik wat op msn en luister Mindless Self Indulgence. Ik ben echt nog steeds super verkouden. >.<' ----------------------------------- xMartine. Gelukkig Kerstfeest Om het maar even op z'n nederlands te doen. ^^ Ik heb net een heel kerstontbijt achter de kiezen, dus nu zit ik een beetje vol. Ik zit nu ook op mijn kamer, en terwijl ik me eigenlijk zou moeten aankleden hang ik een beetje rond op internet. Ik ga me zometeen maar aankleden, voordat ik weer probleempjes krijg ofzo. xD Ook zit ik te bedenken wat ik aan moet trekken. Hmm. [/luxeprobleem] En voor diegene die geen Kerstfeest vieren: Fijne dag! ^^ [ook voor de mensen die het wel vieren, maar achja xD] ----------------------------------- Shirley Fijne Kerstdagen allemaal! =) Nu heb ik net het traditionele Kerstontbijt achter de rug. xD We hadden zelfs plakjes kaas in de vorm van rendieren. xD Is dat nu niet awesome? Verder kijk ik nu even rond of hier wat te doen is, en ik kijk half televisie, de herhalingen van allerlei Kerstshows op Rtl. xD Meer doe ik eigenlijk niet. Ik heb ook niet supererg het Kerstgevoel eigenlijk, geen idee waarom niet. ^^" Nouja, fijne dagen allemaal! ----------------------------------- Chris. Prettige Kerstdagen Nu ben ik mijn aangevraagde nummer voor Serious Request aan het zoeken, maar hij staat niet in de lijst van de top serious request. Daarnaast heb ik net gekeken naar de film A Christmas Carol. Hij was wel grappig, alleen een beetje voorspelbaar. En nu ga ik de extended versie van LOTR - The Two Towers verder kijken. (Die ik nu voor de eerste keer zie) ----------------------------------- Glauces VROLIJK KERSTFEEST! Nu kom ik net onder de douche vandaan. Het is nogal een extreem luie dag vandaag hier, ik heb geslapen tot half 1, en toen hebben we om 1 uur ontbeten. We hadden chocoladekerststol, en jeetje, dat was lékker! Nu heb ik net het traditionele Kerstontbijt achter de rug. xD We hadden zelfs plakjes kaas in de vorm van rendieren. xD Is dat nu niet awesome? Ooooh, dat is zó vet! xD ----------------------------------- Niinza Merrrrrry Christmas ! =D titel spreekt voor zich, toch? Ik kijk nu 'The Fog': Verenigde Staten Horror / Thriller 100 minuten geregisseerd door Rupert Wainwright met Tom Welling, Maggie Grace en Selma Blair Het verhaal vertelt van de vreemde mist die honderd jaar geleden in Antonio Bay een schip overviel en tot zinken bracht. Bij de viering van het honderdjarig bestaan van het havenstadje Antonio Bay gaan spontaan om middernacht overal apparaten werken en trillingen ontstaan. Ook verschijnt er voor de kust een mistbank waaruit de geesten van in 1880 gestorven bemanning komen die wraak willen nemen op het stadje. Hij is echt überspannend nu ^^ Voor de rest kijk ik een beetje rond op HPF/RPGF, maar concentreer me nu het meest op de film! Fijne tweede kerstdag nog morgen ! =D ----------------------------------- Josse Nu ben ik net wakker en heb even gedoucht. Ik luister nu de CD van Blowsight en rook een sigaretje. Ik ben een beetje ultiem lam, ik ga zo denk ik maar even wat koffie drinken. Verder ben ik gewoon nog steeds high van het concert, naast mij ligt de handdoek van Yu nog. xD ----------------------------------- francaatjuh Op dit moment ben ik net klaar met mijn koffer verder inpakken en kamer opruimen.. De muziek staat hier aan en ben wat aan het rondkijken hiero.. Zometeen naar mun vader om een spel af te geven.. En daarna lekker anime gaan kijken denk ik :D eten en dan weer verders kijken zo een beetje mijn avond doorkomen en dan op tijd te bed (probeer ik) en dan om vanacht half 4 eruit pff maja :D.. Ik post hier niks meer maar ik wens iedereen een hele fijne Jaarwisseling en een goed 2009!! ----------------------------------- Juud waarom... melden mijn vriendinnen zich zo laat af voor mn feestje? sturen er 2 net een smsje: jaa, we gaan naar een musical en kunnen niet komen. en gister moest ik een andere vriendin zelfs bellen om te vragen of ze nog kwam? Nu komen er nog maar 2. Ik heb echt slechte zin nu =( ----------------------------------- Vivian. @ Juud: ahwww. Nu heb ik net schrijfwerk afgerond, terwijl ik ondertussen al de hele avond last heb van een enorme hoofdpijn. Gelukkig was er nog paracetamol, maar zo dadelijk ga ik echt slapen. Ik voel me behoorlijk gesloopt en moet morgen weer heel vroeg er uit. Maar eerst tas voor Texel inpakken.. Trusten vast. ----------------------------------- Josse Nu luister ik "Vanilla" van Gackt en zit wat te forummen. Ik zit ook op msn met Yoep en in mijn hoofd zing ik mee met Gackt. xD (Dat zal ik de rest van het huis maar niet aan doen... AI SHITEMO II KAI? <3) Verder rook ik een sigaretje en probeer een beetje bij te komen van alles wat ik gister gezopen heb. >.< ----------------------------------- Shirley Nu heb ik een slapende voet. x'D Dat is best wel irritant. [a] Verder kijk ik even door wat hier nog gepost is, en ik word nu een beetje depri van al die berichten in het jaaroverzicht. ='( Ik heb nu ook wel zin in thee dus die ga ik zo even zetten. Meer doe ik eigenlijk niet, mezelf een beetje vervelen, ik ga denk ik echt helemaal niks doen vandaag. xD Behalve vanavond, dan mag ik gezellig met de hele familie (=_=") uit eten. Fijne dag allemaal in ieder geval! ----------------------------------- Sweet Hermione Nu ben ik een beetje emotioneel omdat ik de berichtjes heb gelezen van iedereen over het sluiten van HPF en de laatste, emotionele dankbetuigingen.. don'tleaaaavemethiswaaaaaay! *snift* Ik houd van jullie. ----------------------------------- Josse Nu eet ik wat kerstbrood (ja dat hadden we nog xD) en luister L'Arc~en~Ciel. Ik ben net terug van het schaatsen, wat echt heerlijk was. Het was alleen pokke-koud en ik ben twee keer op mijn reet gegaan. xD De politie kwam nog langs om te zeggen dat het gevaarlijk was ofzo, waren twee mensen gekrakt geloof ik. Anypooh, het was heerlijk om weer te schaatsen, hopelijk kan het morgen weer. <3 Verder steek ik nu een sigaretje op en ben een beetje aan het ontdooien. :') ----------------------------------- xMartine. *knuft alle depri HPF'ers* Ik zit nu op de bank en ik heb het gevoel dat ik nog steeds combi Noren aan heb, wat heel vaag is. Zelfs als ik mijn voeten beweeg voelt het zo aan, heel vaag. Verder zit ik nu in de chat met Marjolijn Maresse-pride op te vijzelen. Of hoe dat dan ook mag heten. =D En ik was/ben een beetje hyper en vaag aan het doen in Ravenklauw. En ik heb ook het gevoel dat er een muts op mijn hoofd zit. Het is duidelijk; ik heb te lang geschaatst vandaag. ----------------------------------- Potterfreaky Nu zit ik uit te puffen van een spelletje tennis op de WII, die mijn oudste zoon vandaag gekocht heeft XD Verslavend is het btw... Ik heb nu al spierpijn XD (mijn conditie is net als de temperatuur buiten op dit moment...) Ik ben ondertussen druk aan het nadenken over een ranknaam die ik gisteren gewonnen heb (yaaaaaai)... ----------------------------------- Whitelighter Op dit moment ben ik me een beetje aan het vervelen. Ik luister ondertussen naar muziek van de musical Notre Dame de Paris. Omdat ik me verveelde ging ik dus naar fantasyfreakz, maar ik was vergeten dat het forum niet online was. Dus ging ik nog maar eens naar HPF. En nu zit ik hier dus dit berichtje te typen. En ik weet nog steeds niet wat ik hierna ga doen :p. ----------------------------------- Shirley Yaaaay nu ben ik net terug van de Efteling. =D Het was supergezellig maar wel een tikje koud op het laatst, dus ik zit nu te ontdooien. [a] Ik kijk dus nu even rond wat ik hier heb gemist, en ik heb net even een PB terug gestuurd naar Laura. En ik besef me nu dat dit serieus de voorlaatste dag is dat ik hier nog kan kijken wat ik gemist heb. =( Bleegh. Verder ga ik zo wat thee zetten om nog even verder op te warmen. ^^ ----------------------------------- Carla Nu ben ik waarschijnlijk voor het laatst hier op HPF (ik denk niet dat ik nog een keer online kan komen vandaag). Ik wil graag naar iedereen zwaaien en met iedereen knuffen. HPF goodbye! En natuurlijk ook nog iedereen een gelukkig 2009 wensen, ook al gaan we HPF allemaal missen. ----------------------------------- Changetje Aah, laatste dag HPF T_T *rouw-mode* Ik msn nu met m'n zus en luister naar The Beatles - Norwegian Wood. Mooi liedje met vreemde lyrics, ik snap ze nog steeds niet xD Maar wel pretty. Voor de rest ga ik vandaag denk ik maar eens huiswerk maken, moet ook gebeuren. En ik moet Z nog steeds terugmailen xD ----------------------------------- Malou [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bi0s19M2mN4[/youtube] Zo, speciaal voor de laatste dag van HPF T_T Ik heb net m'n kamer opgeruimd, en heb mn computertafeltje leeggemaakt en schoongepoetst. Alles staat klaar voor mn nieuwe pc, alleen is ie dr nogsteeds niet @@ Ik vrees dat ik er morgen pas fatsoenlijk op kan @@ Stiekem ook wel heel symbolisch om je computertafel helemaal schoon te maken op de laatste dag van hpf, en dan op fff beginnen met een nieuwe pc ): ----------------------------------- Sweet Hermione @ Malou: Ah, dat is mooi hierbij. ^^ @ Veerle: Meisje, het is ook niet makkelijk. *knuffelt* Maar ik ben zo blij dat ik dit heb mogen meemaken. Ik bedoel - ik ben zelfs met jou naar Lowlands geweest! Zonder HPF had ik je niet eens gekent! Ik ga nu lunchen en dan werken. And then.. it's goodbye. Love you. ----------------------------------- Ailey Aah, laatste dag HPF T_T *rouw-mode* Voor de rest ga ik vandaag denk ik maar eens huiswerk maken, moet ook gebeuren. En ik moet Z nog steeds terugmailen xD Ah *hugs* - ik denk dat iedereen half in de rouw-mode zit ~ En mail him back! Ik luister nu naar een heel mooi nummer dat Cho me heeft gestuurd, een nummer van Tegoshi en ik vind het zo ontzettend mooi dat ik het nu al een paar keer achter elkaar heb geluisterd. Verder bekijk ik heel mooie NEWS icon en ik vraag me af welke coloring er voor is gebruikt, dus dat ga ik zo even aan de maker vragen. Verder MSN ik met Cho en Marieke en ik hoor net mijn moeder roepen dat we gaan eten, dus dat ga ik nu doen. En ik moet ook huiswerk maken, of eigenlijk gaan leren voor de toetsweek. Ah, laatste dag HPF *sigh* i will miss it so much ~ ----------------------------------- Glauces Nu heb ik net mijn afscheidspost gemaakt, en spam ik nog heel even vrolijk mee. Strakjes ga ik nog wat oliebollen en appelflappen eten, en dan schaatsen. Ik kijk er het hele jaar al naar uit, en nu is het eindelijk zover. =D Ik ben stiekem alleen een beetje bang voor al het vuurwerk, dus ik hoop dat ze me niet wegknallen. :') Het is de laatste dag HPF, en dat is toch wat minder prettig. Maar het komt allemaal goed. ^^ ----------------------------------- Josse @ Ailey : ik moet gewoon even zeggen dat je onderschrift me heel erg aan Moon Child doet denken. <3 "Kei, here comes the sun..." Zooo prretty <3 Okay mensen, even op de laatste dat van HPF een belangrijke mededeling: Ik heb géén snor. Nooit gehad ook. Bedankt Richelle. xD Nu zit ik een beetje te kijken naar alle paniek hiero. xD En ik luister Placebo, drink koffie en ga me zo aankleden. Dadelijk komen de eerste logés voor vanavond, dus dan moet ik wel even uit mijn pyjama zijn. ^^' (Niet dat ik een pyjama heb, het is gewoon een random combinatie van kleding die niet echt bij elkaar past. xD) Dus dat ga ik nu maar eventjes doen. ^^ ----------------------------------- Witch_Eva Ik zit nu even op HPF. Ik probeer zo min mogelijk van HPF te missen. Daarom zit ik er nu zelfs achter terwijl mijn vader bezig is met deze computer. xD Hij heeft namelijk gisteren een nieuwe computer gekocht en daarom moet deze computer nu even verplaatst worden. Daar is hij nu mee bezig terwijl ik dit berichtje typ. Ik doe voor de rest niks anders want de boxen e.d. zijn namelijk ook niet aangesloten. Ik ga zo even alle emo berichten eens lezen die er weer bij gepost zijn. En ik ga denk ik even rondkijken op verschillende andere websites en even aanmelden op msn. Fijne oudejaarsdag overigens! xD ----------------------------------- Changetje Ik heb besloten dat hier m'n laatste post komt, omdat het Nu!Topic altijd mijn favoriete topic is geweest. Zo ga ik weer naar beneden om een film te kijken en oud&nieuw te vieren, maar omdat ik pas na 12 uur weer online kan komen, post ik nu maar (: Guys, allemaal een awesome 2009 en I'm so gonna miss it here! Lotsa love, Cho <333 ----------------------------------- TopazLover <3 Nu ben ik aan het treuren omdat zoveel mensen gaan en afscheid nemen. Het voelt zo dubbel... het nieuwe jaar in zonder HPF. Ik vind het vreselijk dat het forum stopt, maar ik kan het pas accepteren als ik echt niet meer kan posten. En een crisis: ik weet niet waar mijn laatste post moet komen. Ik wil iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wensen (: ----------------------------------- Avana's Draco Ik probeer nu in sneltempo nog van alles op HPF eens te proeven en vraag me ook af waar ik als laatste wil posten. Verder ben ik aan het treuren om het einde van dit forum zoals er zoveel zijn hier waarschijnlijk. The end is coming closer en dat is niet leuk. Ohja en tussendoor kijk ik naar LOTR: Return of the King^^ ----------------------------------- Evanderia Protser Ik ben nu druk bezig om de 100 berichten te krijgen voor 00.00u... Heb ondertussen MTV opstaan, maar ga nu even sappen naar entertainment. Want dat heb ik wel nodig, na al jullie afscheidberichtjes :'( Ik woon 3 hoog en heb prachtig uitzicht, dus zit ook al de hele dag naar vuurwerk te kijken :D En ga NU opstaan om wat drinken te pakken en nòg een oliebol... :p -------------- Bericht: 89 ----------------------------------- Malou Ik zit nu in 1 van Daantje's huizen, met Zjalf, Pim, Moniek en Daan. We hebben Joseph op staan, wat ik voor de helft volg. Verder ben ik aan het webcammen met MJB, en Pim zit op zijn laptop en Daan op die van hem. Dus heel sociaal allemaal xD En verder is het hier gezellig xD Nog een uurtje HPF D: dus ff post-spree @@ ----------------------------------- Witch_Eva Nu realiseer ik me dat dit de laatste post is hier in het NU topic. Ik ben nu bij mijn zus. Zij is zo lief geweest dat ik even bij haar op de computer mocht zitten. De rest van de familie zit naast mij gezellig te kletsen en te eten. Het konijn van mijn zus/zwager komt nu net uit zijn kooi en huppelt nu leuk door de kamer. Hoe schattig he. xD Echt heel leuk om te zien. Daarbij heb ik het nu heel warm en ik probeer nu steeds om niet te huilen. Ik wil namelijk niet dat zo mijn hele familie gaat vragen wat er precies aan de hand is. Ik ga zo na 12 uur ook gewoon lekker in bed en slapen. Ik heb geen zin om nog wat te doen vanavond. En het is gewoon al bijna 12 uur. Ik wens iedereen een prettige jaarwisseling in ieder geval. Een hele fijne nacht en een gelukkig 2009. En voeg me alsjeblieft toe op msn als je dat nog niet gedaan hebt. Mijn email staat gewoon in mijn profiel. [a] ----------------------------------- Vivian. Nu ben ik speciaal teruggegaan van het traditionele avondeten op Texel, met toestemming van mijn opa en oma, wat ik echt superlief van ze vind. Ik post nog wat rond, en langzaam wordt nog meer tastbaar hoe snel het nu over is. Ik wil iedereen nog een gelukkig nieuwjaar wensen, en hopelijk tot ziens op FantasyFreakz *knuf* ik houd van jullie. ----------------------------------- Shirley Nu is het bijna 12 uur, yay, ofzo. Ik zit nog in de chat en maak mijn laatste posts op het forum. Tegen nu ben ik dus echt depressed, ik kan er niks aan doen. xO Dit is dus echt mijn laatste post hier. *cries* Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Ik weet verder gewoon niks meer te zeggen… Goodbye HPF. <3 -----------------------------------