Shirley Nummer 17 alweer van Bordjes Gooien! Zo werkt het spelletje: Iemand post twee keuzemogelijkheden en dan het is aan de volgende persoon om daaruit zijn/haar favoriet te kiezen (+reden). Daarna post hij/zij opnieuw twee keuzemogelijkheden en zo gaan het steeds door. Hier zijn we gebleven: Heet, want ik vind kou gewoon niet leuk. ik heb liever dat t super warm is dan super koud:P. (alleen niet zo warm dat je er koppijn van krijgt xD) Katten of honden? ----------------------------------- Malou Katten, ik ben echt een cat-person. Ik kan niet zonder kat xD Honden zijn ook lief hoor, maar daar kan ik minder mee overweg. Instrumentaal of niet? ----------------------------------- Witch_Eva Niet. Ik vind meestal een mooie stem ook wel mooi bij een liedje. Instrumentaal is ook wel ok, maar ik luister vaak naar muziek met een stem. > Regen of Sneeuw ----------------------------------- Helen Uhm ... doe maar regen. Als sneeuw blijft liggen wordt het glad en dan ben ik meestal de 1e die onderuit gaat. suiker of zoetjes/zoetstof ----------------------------------- Crissy77 Zoetjes, dat scheelt weer een hoop calorieen en is net zo lekker. Chocolade of Drop ----------------------------------- Hermelien girl Chocolade natuurlijk, wat is er lekkerder dan dit? Echt niks... Oke boek of film? ----------------------------------- HP de Breedheid Boek, dat is leuker Vlees of brood? ----------------------------------- Pieper Brood, vind ik gewoon lekker. Wolverine (uit X-men) of Claire Bennet (uit Heroes) ----------------------------------- Sweet Hermione Claire, she's pretty. :arrow: Katy Perry of Rihanna ----------------------------------- Tops<3 Dan ga ik nu toch echt voor Rihanna. Nooit gedacht dat dit uit mijn mond zou komen, maar sinds haar laatste drie singles, is ze veel meer zichzelf en is ze way better dan Katy Perry. --> Hagelslag of Nutella ----------------------------------- Genner Nutella, definitely. Hagelslag is gewoon zo'n geklooi altijd. >> Talen of wiskunde ----------------------------------- FelixdeFeniks Talen! =D Ik heb helemaal niks met wiskunde en ben er helemaal niet goed in. Pasta of noedels? ----------------------------------- Maschine Pasta, veel lekkerder en er zit meer smaak aan. Zwart of wit? ----------------------------------- Alek Wit, vind ik een veel mooiere kleur, het doet mij aan de sneeuw en de gezelligheid ervan denken. De Sint of de Kerstman? ----------------------------------- Sophie Wemel De kerstman! Ik vind de Kerstman leuker dan de Sint (met de Kerstman heb je meteen die Kerstsfeer erbij) =3 :arrow: Tekenen of schilderen? ----------------------------------- Glauces Oh, lastige keuze. Eerder zou ik gezegd hebben tekenen, omdat ik nog niet zo vaak had geschilderd, maar nu doe ik een schilderopdracht en die is ook heel erg leuk. Nja, tekenen dan toch maar. Kruidnoten of pepernoten? ----------------------------------- Hermelien girl Kruidnoten, deze zijn gewoon lekkerder... Kerst of Sinterklaas?? ----------------------------------- DoubleD Sinterklaas. Dan ben ik met al mijn nichtjes thuis. Kerst vieren wij nooit. Pop of Rock? ----------------------------------- draco_malfoy Rock :D want dat hoort gewoon bij m'n favoriete muziek genre, aangezien ik dus van Rock houd, Gothic-rock, Ierse punk rock, hard-rock, metal, middeleeuwse muziek en echte Ierse/Schotse muziek...Er zijn ook heus wel wat pop-liedjes die ik goed vind, maar toch het meest van Rock en de muziek-genres die ik erbij heb genoemd :P kikkermuts of Spongebob pak xD ----------------------------------- potterz hmm dan maar een kikkermuts :P die kun je teminste nog snel afzetten als je het warm krijgt en een pak moet je er helemaal uitklimmen vrijdag of woensdag ----------------------------------- Genner Vrijdag, dan is het bijna weekend en hoef je 's avonds niet te leren. House MD of Grey's Anatomy ----------------------------------- Kyrax Grey's Anatomy, omdat dat véél leuker is! Gister heb ik nog gekeken, ben benieuwd hoe het afloopt ^_^ Levensbeschouwing/godsdienst of Wiskunde/rekenen ----------------------------------- Sophie Wemel Levensbeschouwing/Godsdienst! Wiskunde is echt mijn grootste moeilijkheid en ik vind dat nooit interessant, Levensbeschouwing vind ik wel leuk en interessant enzo. ^^ :arrow: Engelse dub of Japanse dub? (bij animeseries) ----------------------------------- Lunaste Japanse, het maakt het een stuk leuker Snape/ Voldemort ----------------------------------- Helen Voldemort. Die heeft altijd al mijn interesse gehad. Hoe wordt iemand zo door en door slecht. HPF of FFF ----------------------------------- Alek FFF. Vind ik gewoon veel leuker en gezelliger en sorry, Zwadjes, maar ik vind Maresse ook veel gezelliger. Fred of George? Deze post is afgekeurd door de HPF-crew *luuf* Sorry, ik vind FFF gewoon veel leuker :P ----------------------------------- Narcissa Jemig ze zijn eigenlijk alle twee even leuk....Fred. Omdat ik die naam iets leuker vind klinken dan George, ( Fred staat bij hun :wink: ) Raadsels of moppen? ----------------------------------- Malou Raadsels, ik vind moppen nogal snel flauw xD Siervuurwerk of knalvuurwerk? ----------------------------------- TopazLover <3 Sier, ik heb geen zin in oorpijn en het ziet er leuk uit :). Bounty of snicker? ----------------------------------- Witch_Eva Snicker ik heb het niet zo op bounty. Ik vind een snicker lekkerder. >> Kerst of Oud&Nieuw -----------------------------------