San Riddle Sinds vandaag kan je de Harry Potter Toverschaakzet kopen. Op - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? - Wat vind je van deze set? Als je het eerste deel van de set hebt, wil je dan even zeggen wat je ervan vindt? ----------------------------------- Helen - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? - Wat vind je van deze set? Vraag: 1) nee, ik ga ´m niet kopen om dat als je het gaat uitrekenen iets van 280 euro kwijt bent en ik weet zeker dat je een keer niet oplet en zo 2 of 3 delen mist en dan heb je ´m niet compleet. 2) nee, veel te duur. Ik bedoel 5,95. Als je dat naar de guldens (ja ik ben nog van de guldentijd :P) is het iets van 14 gulden voor een blad!! :| 3) Op zich vind ik het wel een leuk set. Leuk bedacht en de stukken lijken op die uit de film ----------------------------------- Jordi Deagostini, niet doen!! Alle sets daarvan zijn PEPER DUUR! Ik was 300 euro kwijt aan DBZ schaken. En 300 aan de LOTR gedoe. Ik koop nooit meer wat van hun! En om eerlyk te zijn gebruik ik geen van beide nog. Had het beter aan een surround te kunnn uitgegeven :P ----------------------------------- renny er staat dat het 1e deel €2.95 kost... maar dat word natuurlijk weer duurder! maar dan heb je al 3 of 4 sets gekocht en dan kan je niet inneens meer stoppen :roll: ZE ZIJN NIET DOM DAAR! ze willen alleen geld uit je trekken :P kusz ----------------------------------- Godric Griffoendor ja ik kan al schaken ik heb een schaakcursus gezeten maar ik moest er mee stoppen ik ging verhuizen ik was begonnen met schaken toen de eerste harry potter film te zien was maar je kunt zelf leren schaken als je delen koopt er zijn voor beginners 282 beschikbaar per blad zitten er een paar pagina's voor beginners en bij het staat dan een paar pagina's voor gevorderde spelers die hebbben ook in totaal 282 pagina's dus je kunt het dan altijd leren[/quote] ----------------------------------- schacula ik heb een schaakcursus gezeten maar ik moest er mee stoppen ik ging verhuizen [/quote] Zat je op een cursus bij een club? Vind je het niet jammer dat je de cursus niet af kon maken? Schaak je nog weleens met een vriendje of je vader of op school? Ik geef zelf schaakles op basisscholen, daarom ben ik zo geïnteresseerd in deze zaken. Je kunt wat ik doe mijn site bekijken, die heet schaakmeester-p. ----------------------------------- Godric Griffoendor ja ik schaak nog steeds met mijn stiefvader (mijn vader en moeder zijn gescheiden) en met mijn vader ook met mijn stiefvader ben ik aan het schaken maar dan hebben we thuis het schaakbord met schaakstukken klaar staan en dan om de dag of om de week zetten we een zet en dat is wel geinig ----------------------------------- Rayatje Ik ga het niej kopen, al zou ik het wel willen. Toverschaken op zich is al leuk idee, en met speciaal effects zoals in de film wordt het alleen nog maar magischer. Maar sorry, ik vind de prijs schandelig duur! Als zoals hierboven ergens vermeld is (=.=") het al 280 euri kost. :shock: Dan spendeer ik dat liever aan kleren. Nee, dus! ^^ ----------------------------------- Godric Griffoendor trouwens ik had gelezen dat deagostine soms tussen door stoppen als dat met mij nu gebeurt dan bel ik ze op en dan eis ik gewoon dat ze de rest van de ser ook geven en als ze dat weigeren dan ga ik gewoon naar de rechter zo ben ik wel ik hebt al is een keer eerder meegemaakt met een kado voor dat ik lang geleden had betaalt maar niet hadden geleverd en die zaak had ik gewonnen ----------------------------------- San Riddle Ik heb vandaag het eerste deel gehad van mijn moeder en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel erg stoer vindt. De magnetische zwarte toren zat erbij en een magnetische toverstok. Die toverstok is precies die van Harry. Ook zaten er drie boekjes bij met meer informatie over schaken en over de stukken. Op een briefje stond de verschijningsdata van de volgende delen, dus voor de mensen die alleen Hermliens tijdverdrijver willen ofzo zet ik het hier even neer: Deel 2: 4 april: - Wit paard met geluidseffect, Schaakfiches, Schaakbord Deel 3: 18 april: - Explosieve zwarte pion, Hermeliens tijdverdrijver Deel 4: 25 april: - Zwarte loper met geluiseffect Deel 5: 2 mei: - Zwevende pen Bij elke uitgave zit natuurlijk ook weer een boekje, met alles over schaken. ----------------------------------- Merchandizer Ik heb hem vandaag ook gekocht en ben van plan ze allemaal te gaan kopen. Alleen niet van plan om er mee te gaan schaken. Ook wel grappig dat ik ook bij Diagostini de DBZ schaak ook helemaal heb gekocht. maar die verkoop ik dat is niet echt wat ik zoek. Ik zoek meer iets over films.... :P Het Toverstokje vind ik het gaafst 8) Net echt. ----------------------------------- San Riddle @ Schacula: Dat is Dragon Ball Zschaak. Daar was een tijd geleden ook een schaakset van. @ Sherena_1: Ik heb geen idee hoe, maar het lijkt we dat het gewoon vastzit met schroefjes ;) ----------------------------------- ParelMel - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? - Wat vind je van deze set? Nee. Ik vind het wel erg leuk, alleen ik kan niet schaken. Er is niemand in huis die schaken leuk vind en gelijk met de 2e vraag: Ik vind het veel te duur. Ik vind de set, voor zover ik op tv heb gezien, er erg mooi uitzien! Maar het valt meestal tegen als je het hebt, dus ik weet niet. ----------------------------------- schacula ParelMel : Ik koop het ook niet om mee te schaken:p het is gewoon een film item. Das wat ik spaar. En ik ben aan het twijfelen of ik me er op Abboneer Ik heb net de eerste set gekocht. Je krijgt voor 2,95 een groot pakket. De toren, het eerste stuk, is ook behoorlijk groot. De toverstaf lijkt meer op een heksenbezem. Daarnaast krijg je drie brochures, die alle drie 'schaakles' heten. In de les voor gevorderden staat een voorbeeldpartij. Dat is het zogenaamde zeekadettenmat. Niet zo'n slechte keuze, al zullen echte gevorderden het wel kennen. Ik heb wat foto's genomen, die staan op mijn site. Jammer datde vertaalster het over TOVERSTAFFEN heeft. het is tover STAVEN, zoals elke tovenaarsleerling weet...[/b] ----------------------------------- D@@n Vragen: - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? - Wat vind je van deze set? Nee, ik vind de boeken en films wel genoeg. Als ik het zou kopen. Dan zou ik het een keer spelen en weggooien. Nee, veel te duur 6 euro. Dan 20 sets. Puhh.... 120 euro mij iets te duur. Wel leuk, maar alleen is het wel voor kinderen voor onder de 10 en ik ben 15. ----------------------------------- schacula Vragen: - Wat vind je van deze set? Wel leuk, maar alleen is het wel voor kinderen voor onder de 10 en ik ben 15. Ik heb drie jongens van twaalf op bezoek (Stephen, Giovanni en Maarten) en die vinden het spel wel gaaf. Ik hoop dat ik van Snape wel hier mijn website mag doorgeven, want dan kun je mijn foto's zien van de hele set. www.schaakmeester-p.nl Verder zijn er geen 20, maar 47 afleveringen gepland! ----------------------------------- Merchandizer Vragen: - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? - Wat vind je van deze set? Nee, ik vind de boeken en films wel genoeg. Als ik het zou kopen. Dan zou ik het een keer spelen en weggooien. Nee, veel te duur 6 euro. Dan 20 sets. Puhh.... 120 euro mij iets te duur. Wel leuk, maar alleen is het wel voor kinderen voor onder de 10 en ik ben 15. De boekjes die bij het spel zitten zijn mss dan wel voor kinderen bedoeld. Maar het is gewoon een schaakset niet ene die speciaal voor een soort leeftijds groep is. ----------------------------------- Benfreakte Als je zo naar de reclame kijkt denk ik wel zo......wauw zou ik best willen hebben. Maar voor je alles bij elkaar hebt ben je 300 euro ofzo kwijt. Das jammer. Toen ik klein was had je van dit merk ook een stenen verzameling(ik natuurlijk weer kopen he). Die heb ik gespaard, maar op gegeven moment ben ik gestopt. Nu ik zo kijk: GELD VERSPILLING ----------------------------------- Mrs Charlie Weasley Hoi, Ik heb het eerste deel gekocht en vind het mooi. Ik ben van plan om heel de set te gaan verzamelen terwijl ik niet kan schaken en het ook niet van plan ben om te gaan leren schaken. De prijs ligt aan de hoge kant maar is voor mij geen probleem. Liefs Wilma ----------------------------------- BeeGee Kenobi Hoi, Ik heb het eerste deel gekocht en vind het mooi. Ik ben van plan om heel de set te gaan verzamelen terwijl ik niet kan schaken en het ook niet van plan ben om te gaan leren schaken. De prijs ligt aan de hoge kant maar is voor mij geen probleem. Liefs Wilma Wilma zou jij me misschien kunnen vertellen hoe de wand is die bij het eerste deel van de serie zit? Ik heb um in de winkel gezien, en hij ziet er groot genoeg uit..maar issie erg neppig/plastic als je um uit de verpakking haalt..of heeft ie wel iets weg van een echte HP wand? ----------------------------------- Yami Nouja, ik zou ook wel dat schaakspel willen sparen en waarschijnlijk (meestal is dat zo) zal het wel in België verschijnen. En eerlijk gezegd ik kan niet klagen over DeAgostini, ik heb door de jaren heen al paar series van hun gespaard. Zoals Star Wars Fact Files (heel de serie is afgenomen). Maar jullie moeten weten dat DeAgostini meestal de verkoop stopt in de winkel omdat het soms niet meer rendabel is. Daarom zou ik een abonnement nemen. Maar bij abonnementen heb je soms een nadeel dat je een geel briefje krijgt waarop staat dat je zo snel mogelijk moet betalen want ze kunnen geen nummers opzij houden enzo... Dat is het enige negatieve dat ik heb meegemaakt met DeAgostini. Dus mijn antwoord is: ja ik zou het kopen en de prijs lijkt me een beetje redelijk <_< want je krijgt er schaakstukken bij en uitleg. ----------------------------------- San Riddle @ SBG: Ik heb én de echte wand van Harry uit de Collectorsitem-winkel en ik heb die bij het schaakbord hoort. Ik moet zeggen dat ik niet echt ontevreden ben over die van het schaakbord. Ze hebben ongeveer dezelfde grootte en ze zien er hetzelfde uit. Hij voelt wel iets minder echt aan, iets meer platic toch wel, maar als je het vergelijkt dan is die van het schaakbord toch ook wel heel redelijk. ----------------------------------- miss marlies radcliffe nou goed heb nu het eerste deel ga door tot het vijfde deel en stop dan want dat zijn nog wel leuke dingen zoals de tijdverdrijver en die ( zwevende) pen vond ik wel lol dat is nog om de twee weken dat is nog te doen maar als het om de 1 week gaat is het niet te doen 14 gulden per week aan 1 blad nou dat vind ik dus te duur en ik zal het ook nog zelf moeten betalen dus mijn doel is tot het vijfde deel miss marlies radcliffe ----------------------------------- Godric Griffoendor [quote="miss marlies radcliffe"]nou goed heb nu het eerste deel ga door tot het vijfde deel en stop dan want dat zijn nog wel leuke dingen zoals de tijdverdrijver en die ( zwevende) pen vond ik wel lol dat is nog om de twee weken dat is nog te doen maar als het om de 1 week gaat is het niet te doen 14 gulden per week aan 1 blad nou dat vind ik dus te duur en ik zal het ook nog zelf moeten betalen dus mijn doel is tot het vijfde deel miss marlies radcliffe[/quote] het komt om de 2 weken want de volgende komt op 4 april die tovestok is wel geinig vind ik hij lijkt echt op die harry potter en als je hem op de toren richt is het wel geinig het lijkt dan net echt toveren want je voelt dan dat de magneet zich afstoot van de toren ----------------------------------- fawkes_the_phoenix Ik heb samen met mijn zus het eerste deel gekocht en ik vind het heel leuk. Het is wel erg duur, maar als je het een keer in de twee weken koopt valt het niet zo op. Het is een beetje jezelf voor liegen, want ik zou nooit in een keer meer dan 200 euro voor zoiets uitgeven, maar zo in delen doe ik het wel. Als je eenmaal begint, wil je het natuurlijk wel compleet hebben want wat heb je nu aan 1 toren? De tijdverdrijver wil ik in elk geval heel graag en de tweede toverstaf ook. ----------------------------------- wolte22 Ik koop het echt niet, schaak spel weg gegooid geld met nep replica's WAARSCHUWING ik heb zelf heel veel spullen van de noblecollection en de tovestaf en de tijdverdrijver zijn heel nep bij het schaak spel en bij de noblecollection is het allemaal echt de toverstaf is van echt hout en ook groter dan die van het schaakspel en de tijdverdrijver is van doublé en bij het schaakspel niet . de schaakstukken van deagostini zijn trouwens allemaal van plastic en rubber en niet eens zo mooi en alleen de torens zijn wat zwaarder door de magneet die er in zit, bij de noble collection zijn de schaakstukken van marmer (zeer mooi). het schaak bord zelf is een soort bouw pakket en de pootjes krijg je niet in een keer dus lang wachten. ik vind het echt weg gegooid geld met al die nep replica's maar dat is mijn mening en dat hoeft niet iedereen met mij eens te zijn. groetjes Mitch ----------------------------------- Strongest Wizard Ik vind het toverschaak wel leuk, maar onzin om het zelf te sparen. Ik zal even een aantal argumentjes geven. -Deagostini staat erom bekent, dat ze soms tussentijds stoppen. Simpelweg omdat de verkoop niet lekker loopt. -Ze verzinnen altijd weer iets nieuws, na deze serie komt er bijv. schaak met chocokikkers en pulkerikken. - Ik zelf heb vroeger de DBZ set gespaard, samen met mijn jongere broertje. En dat kost je klauwen met geld, voor dat geld koop ik liever een compleet schaakset. Maar ik snap dat het, vooral voor de jeugd, erg intressant is om het HP schaak te sparen. Vooral vanwege het toverstokje, wat ik erg leuk gevonden vind trouwens. Wie weet koop ik het over een jaartje of twee wel op een rommelmarkt, voor helft van de prijs die jullie gegeven hebben :wink: Groetjes. ----------------------------------- Bee De toverschaakset op zich lijkt me eigenlijk best wel leuk. Maar ik kan zelfs nog niet gewoon schaken. En schaken boeit me ook niet. Ik zou het dus nooit kopen. en niet alleen omdat ik het niet kan, ook omdat als ik het zou hebben het gewoon in de kast zou staan. Echt duur is het niet, maar goedkoop zeker niet. De prijs valt denk ik best mee. ----------------------------------- San Riddle Ik heb nu een abonement gekregen ^^' Dinsdag werden deel 2 en deel 3 geleverd. Over de schaakstukken ben ik nog steeds heel tevreden, maar Hermeliens Tijdverdrijver vind ik een en al horror. Dat ding is gewoon veel te groot en ziet er heel nagemaakt uit. Dat vind ik wel jammer want ik wou die Tijdverdrijver heel graag. Maar de rest bevalt nog steeds:) ----------------------------------- schacula Het schaakstuk van deze week is een paard. Het hinnikt. Ik kom nu meer volwassenen tegen die de stukken wel mooi vinden. Kinderen vinden het zonder uitzondering mooi. Verder krijg je een kartonnen schaakbord en kartonnen fiches zodat je vast een partij kan spelen, want met alleen een toren en een paard doe je niet veel. De opmerking dat je het definitieve schaakbord op pootjes in gedeelten krijgt, brengt mij aan het twijfelen. Ze houden je zo wel erg lang aan het lijntje... ----------------------------------- schacula De uitzending van Kassa is net voorbij. Er waren twee jongens met hun moeder,die de eerste afleveringen van het spel gekocht hadden. Kassa rekende voor dat het hele spel ongeveer 250 euro gaat kosten. Maar er werd ook op gewezen, dat DeAgostini het aantal afeleveringen kan verhogen, of de tijd tussen twee afleveringn kan verhogen, en dat je daar met en abonnement aan vast zit. Een paar van de voorwaarden: 2.Wanneer het abonnement voor een complete serie is aangegaan, kan het abonnement niet tussentijds worden beëindigd. :( 3. DeAgostini is gerechtigd om de frequentie waarin de afleveringen van een tijdschrift worden uitgegeven te wijzigen. :? 4. Indien DeAgostini besluit om het aantal afleveringen dat van een tijdschrift wordt uitgegeven te vermeerderen, zal het abonnement voor datzelfde aantal afleveringen automatisch worden verlengd :o 6. DeAgostini behoudt zich het recht voor de prijzen te wijzigen. :x 8. DeAgostini is gerechtigd de voorwaarden van het abonnement eenzijdig te wijzigen. :evil: De uitzending van Kassa is op het internet te bekijken op www.kassa.vara.nl . Vaaf maandagis het suk over Harry Potter als losse uitzending te zien. ----------------------------------- schacula Heb van hun met plezier cursussen afgerond.. Hallo Dennis, goed omte horen dat jij geen vervelende ervaringen gehad hebt. Andere mensen aan het begin van deze discussie hadden dat wel. Wat voor cursus(sen) heb je bij DeAgistini gevolgd? Met name: zat er ook een schaakcursus bij? ----------------------------------- Dennis-SP Heel vroeger een cursus over computers (toen die dingen net bestonden :P) , om het deel met een cd rommetje erbij. Allemaal goed gegaan. En DragonBallZ Schaak ook afgerond dat waren 32 delen ipv 47........ maar bij HP Schaak krijg je ook dingen om je bord mee op te vrolijken en bij DBZ Schaak kreeg je elke aflevering 4 van die kaartjes met info over charachters erop die je zegmaar als geschenk kreeg boven op de schaakfiguurtjes elke keer. En mijn moeder volt Tekenen & Schilderen. Ook tevreden over. Alleen bij Deagostini kost alles duur... In Europa (Italie is moederbedrijf en daar is alles spotgoedkoop maar komt ook omdat italianen niet zo rijk zijn en niet veel mensen internet hebben etc daar..) Als je vroeger DBZ Schaak hebt gevolgd is HP Schaak hetzelfde.. Heb het vergleken en precies dezelfde tekst alleen met andere plaatjes en namen....[/b] ----------------------------------- Joy©e Hoi mensen Deagostini is een goed bedrijf hoor, ik had er nooit problemen mee en ze hebben strict aan de prijs/uitgaves gehouden. Enne ... 4. Indien DeAgostini besluit om het aantal afleveringen dat van een tijdschrift wordt uitgegeven te vermeerderen, zal het abonnement voor datzelfde aantal afleveringen automatisch worden verlengd, tenzij de abonnee schriftelijk en vóór ontvangst van de extra afleveringen DeAgostini bericht niet met een dergelijke verlenging akkoord te gaan. DeAgostini zal een abonnee van tevoren over de verlenging berichten. Trouwens heeft Deagostini dit met geen een uitgave/cursus gedaan dus... Zelfs niet bij DbZ Schaak.... Heb van hun met plezier cursussen afgerond.. DeAgostini heeft dat wel gedaan. Ik had bij hen een abonnement op de Mind body Spirit, en dat zouden 100 delen zijn, en bij deel 98 zat een briefje dat wegens succes de serie verlengd werd met 65 delen. Dus 165 ipv 100 delen. Ik had dat briefje niet gezien, het was een klein briefje en zag het pas toen er automatisch afgeschreven werd voor deel 102 en verder. Ik heb toen gebeld en ze deden even moeilijk, maar ze hebben mijn abonnement uiteindelijk wel stopgezet. Ik ga dus dit schaakspel niet bestellen. Ik vind hem wel heel mooi en ik zou hem graag willen hebben, maar het is mij te duur. En zeker omdat ik er al een keer een minder goede ervaring mee heb zie ik het niet zitten om nog een keer bij DeAgostini te bestellen. Als je achteraf kijkt wat je betaald hebt voor een serie dan schrik je je rot. ----------------------------------- -0-lin-0- - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? ik denk dat ik niet ga kopen het ziet er wel heel erg gaaf uit en zo maar wat sommigen zeggen hier dat het allemaal nep is en zo dat de kwaliteit niet zo heel erg goed is en dat het stopt naar een tijdje heb ik ook gelezen - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? niet echt ik vind dat ze het moesten gaan halveren vind ik dan maar wat ik gelezen heb dat de prijzen per paket ook weer omhoog gaan vind ik echt heel erg laf van die mensen daar oke zij moeten er ook aan verdienen en dat er bij elk pakket iets anders bij zit snap ik ook wel dat het dan ietsje duurder wordt maar dat id mijn mening - Wat vind je van deze set? de eerst set was toch een toren ofzo en een toverstaf ik vind het maar nep gedoe hoor en die tijdverdrijver is ook nep van wat ik gelezen heb en veel ste groot (maar dat is mijn mening erover dus ik wil er niet veel kritiek over horen) groetjes lin ----------------------------------- magical Ik ga het niet kopen, want ik kan niet schaken, en tegen dat ik het geleerd heb, heb ik geen zin meer. Ik ben het niet eens met de prijs, ik bedoel als je het uitrekend kom je aan een vrij groot bedrag, en deagostini verdient al genoeg( ze zouden beter wat aan mij geven) en het bedrag, is wel groot voor iemand die nog betaaldag heeft van zijn ouders:) Ik vind het idee enz wel leuk en de schaakstukken zijn goed nagemaakt, maar ik zou het niet doen, alleen voor de special effects. Koop dan een gewoon schaakbord, schaakt evengoed:)) Dit is mijn mening :))) EDIT: Ok, ik heb het toch aangekocht :oops: Ik vind het gewoon erg mooi en ik leer het schaken toch wel :oops: ----------------------------------- Godric Griffoendor ik heb net de aflevering gezien van kassa het kan me niet echt veel schelen wat ze daar zeggen ik heb al een abonement en die heb ik gekregen van mijn vader voor mijn verjaardag :lol: dus ik maak me niet zo veel zorgen om het geld (misschien dat jullie het afvragen waarom ik z'n duur kado krijg het is omdat mijn zus een paar jaar geleden ook een heel duur kado het gekregen voor haar verjaardag) ----------------------------------- Godric Griffoendor :oops: Wat is dat, de noble collection?hier eens een kijkje te nemen...[/i][/color][/quote] ik heb gekeken maar als je de noble collection koopt ben veel duurder uit daar staat iets can 400 dollar dan moet je nog wat bij reken om het in euros om te rekenen dan kom je al tegen de 500 euro aan en dan heb je de zwevende pen + de toverstok + de tijdverdrijver nog niet eens ----------------------------------- wolte22 iedereen denkt dat het schaak spel van noblecollection het zelfde is als die van de cursus maar dat is zeker niet zo het schaakbord van de cursus bestaar uit onderdelen en het blad is van karton en dat is bij N.C niet zo de schaak stukken zijn ook niet van plastic of rubber maar van marmer en ik vind ze ook veel mooier afgewerkt dus het is zeker niet duurder als je het vergelijkt met zo'n curcus waar je een jaar moet wachten tot dat je een compleet spel heb. de tovestaf en de tijdverdrijver zijn ook heel nep bij de schaakcursus en bij de noblecollection is het allemaal echt de toverstaf is van echt hout en ook groter dan die van het schaakspel en de tijdverdrijver is van doublé en bij de schaakcursus niet . dus ik vind het echt weg gegooid geld met al die nep replica's maar dat is mijn mening en dat hoeft niet iedereen met mij eens te zijn. ----------------------------------- schacula Ik vond de ontploffende pion tegenvallen, maar de zwevende pen heeft iets heel grappigs. De zwarte dame is echt wel mooi, met mysterieus rood licht als ze beweegt. Op de lessen van deel 6 en 7, die erbij horen, valt weinig aan te merken. Met name de lessen voor gevorderden 'Grootmeester' over het pionneneindspel zijn degelijk. Het blijft een duur spel, maar het niveau valt mij niet tegen. ----------------------------------- Narcissa Ik heb alleen deel een gekocht..maar nu is het duurder geworden..elke week.. en dat weet ik hoeveel stukken sparen..pff dat is me en beetje te veel geld..helaas, Ik moet zeggen, als ik het wel had, dan spaarde ik die natuurlijk wel. Bij lord of the Rings was het niet zo heel duur, en ook niet zoveel stukken. En dat ging maar net in me beurs. Dus helaas ik spaar ze niet. jammer genoeg, andere keer meer geluk^^. ----------------------------------- Missy Ik heb deel 1 in de winkel gekocht en toen heb ik mij volledig geabonneerd. Ik wist van te voren waar ik me in stortte en heb inmiddels al deel 6 en 7 ontvangen.. het gaat behoorlijk snel en de pionnen zijn van goed kwaliteit en ik ben er erg blij mee. Dat het zo duur was, kon ik van te voren voor mezelf wel uitrekenen. Ik heb het er voor over... ik kan het me veroorloven en een mens moet een hobby hebben he? *grijns* Mochten ze voortijdig stoppen met deze serie, tsja... dat zie ik dan wel weer maar als ik die comment van Dyagostini mag geloven op de site van Kassa dan komt het allemaal goed en ik altijd wel positief ingesteld. ----------------------------------- Godric Griffoendor je kunt er van uit gaan dat als je geabonneert bent dat je alle delen binnen krijgt (want ze doen het eignelijk voor het geld) maar de winkels kunnen zeggen van wij stoppen er mee wij willen het niet meer verkopen maar als ik niks meer binnen krijg zorg ik er hoogst persoonlijk voor dat ik het wel binnen krijg ----------------------------------- Lord_Kiwi ik heb het 1e deel gekocht en ik wou de rest ook maar mijn moeder vond het zonde van het geld en eerlijk gezegt heb ik dat er ook niet voor over..... maar als er iets leuks is zoals die pen koop ik het gewoon :wink: ----------------------------------- Nirvana Nee,ik heb het schaaksspel niet. Alhoewel het me erg leuk lijkt. Maar ze worden steeds duurder,eerst was het 1e deel zoveel geld. en het 2e deel wordt meteen stukke duurder :roll: ----------------------------------- Little-_-Devil - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee, Het is veelste duur als je het iedere keer koopt; en zo veel geld heb ik al niet te besteden.. Ik heb alleen het deel met de Tijdverdrijver van Hermelien gekocht omdat ik die graag wilde.. - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Neej is veelste duur!! Voorall als je gaat rekenen hoeveel delen erzijn en dan x 6,- en dan zie je hoeveel geld je voor dat uit moet geven om alle delen te sparen.. - Wat vind je van deze set? Ik vind het opzich wel leuk... alleen sommige dingen hadden ze beter mogen maken zo als de tijdverdrijver hij is veelste groot het koord is te kort en er zit een poot onder zodat ie kan staan.. :evil: ----------------------------------- San Riddle Ik heb dinsdag de abonnementkado's gekregen ^^' De pet en de horloge vond ik opzich wel goed, maar de poster en die map *kuch* Die poster vind ik in één woord lelijk. Hij is gewoon heel vreemd, en het lijkt net of het Dan niet echt is die erop staat. En de map, het heeft tijden geduurd voor ik eruit kwam hoe die werkte =.= Wat vinden jullie van de kado's? ----------------------------------- Ukkepulk Nee, ik ga hem niet kopen. Ik betaal voor een schaakspel in totaal al niet meer dan 10 euro, en zo'n Harry Potter schaakspel is daar geen uitzondering op. Ik vind het er nogal kinderachtig uitzien, en je hebt er eigenlijk niet zo veel aan.Ok, je kunt ermee schaken, maar daarvoor hebben wij al een prachtig schaakspel uit Amerika, met marmeren schaakstukken, echt vet mooi afgewerkt. ----------------------------------- San Riddle Als het goed is heb je van die pinnetjes erbij zitten, daar breek je er twee van af. Dan sla je een van de boekje bij het midden open en dan steek je aan de bovenkant en aan de onderkant zo’n pinnetje door zo’n gat. En dat doe je dan elke keer. ----------------------------------- Missy Ik ben ook heel tevreden, maar ja... ik wist waar ik aan begon en heb het zorgvuldig overwogen. Wat ik me wel afvraag is, ik heb er een briefje bij gekregen dat ik extra verzamelmappen kon bestellen maar die ben ik kwijt en ik kan nergens op de site zien hoe ik die kan bestellen... beetje onduidelijk. ----------------------------------- Dennis-SP http://www.deagostini.nl/bestelmap2 voor als je een abbonement hebt http://www.deagostini.nl/bestelmap3 als je hem in de winkel elke keer koopt.. Ik heb ze nog niet binnen , maar over 2 weken krijg ik nummer 16 en 17 en er passen maar 16nrs in een map dus denk dat ik ze dan wel krijg , geld was a.s donderdag afgeschreven pas terwijl ik ze meteen had besteld toen ik dat briefje kreeg.. :p ----------------------------------- Dennis-SP Eigenlijk voor vrijdag , maar is nu aangepast naar zolang de voorraad strekt. Zolang het formulier er nog opstaat kan je insturen , en anders duurt het iets langer omdat ze dan moeten bijbestellen voor je (kost je niks hoor). ----------------------------------- qwarts - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee, ik ben dol op schaken, maar alles bijelkaar wordt het me toch veel te duur, en ze stoppen vast weer vroegtijdig zoals met al dat soort zooi. - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Nee, wie betaalt er nu 6 euro(= 13 gulduns!!!) voor een stom stukje plastic. Schaken is leuk, maara niet voor dat bedrag - Wat vind je van deze set? Een leuk bedachte zet, maar ze hadden gewoon alles in 1 doos moeten stoppen en verkopen, dan had ik t misschien nog wel gedaan, omdat je dan weet dat je alles hebt, en niet hoeft te wachten voordat je alles compleet hebt, en ik kan al schaken, dus het beginnersdeel van t tijdschrift heb ik dus niks aan, en de gevorderde dingen heb ik boeken zat van... ----------------------------------- HP Lover Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee ga hem niet kopen, heb er het geld niet voor over en je kan net zo goed ECHT schaakbord kunnen gebruiken, maakt niets uit en als je dan kijkt naar het geld. - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Nee, vooral niet omdat dragostini dus bekend staat dat ze acties vroegtijdig stoppen en alles bij elkaar op geteld is aardig veel. De toverstok is van plastic. - Wat vind je van deze set? Op zich is wel leuk, allleen is zo riskant als je het 1 voor 1 moet kopen. ----------------------------------- ashling Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? neen zie onderstaande vraag - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? het begind goedkoop, maar het word steeds duurder - Wat vind je van deze set? opzicht wel leuk ----------------------------------- Hummol Ik zag het spel/set/blad liggen bij de Ah. Maar, het is wel erg duur en zoveel heb je er ook niet aan. Een poosje geleden zat er een toverstok met magneet bij. Zodat je de magneet tegen de toren of ander schaakstuuk kan houden en dan net zoals in het echt ze kan slepen. Lijkt me leuk, maar ik heb een heel mooi houten schaakspel uit Hongarije en ik schaak nooit :P En verder, het is te duur, reken het eens om naar guldens en je bent zo veertien gulden kwijt! Amehoela! ----------------------------------- daniel lovaa er was eerst iets op tv en die mensen zijden van het is niet te vertrouwen en je bent 300 euro ofzo iets kwijt,...egt gewoon veel te duuuurr... jeetjee heel erg veel te duurr...:P doeidoei kusje ----------------------------------- Shiralee 1. Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Ikweetniet, als ik van het begin afaan koop. Kost het eerste deel €2,95. En dan later als je het volgt €5,95 het is slim gedaan. Maar het kost eigelijk best duur als je goed nadenkt. Vooral voor alle sets. 2. Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Niet echt, zoals ik hierboven al zei het is duur voor alle sets. En dan eerst voor €2,95.. 3. Wat vind je van deze set? Zelf zou ik het wel willen hebben, want ik vind het super! Schaken kan ik zoiezo niet, maar er staat in hoe het werkt. Echt super, en ook wel gaaf bedacht! ----------------------------------- xEmma 1. Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee, ik ga het niet kopen, de eerste set was nog wel betaal baar 2,95 maar daarna wordt het gelijk 5.95. Dat vind ik gelijk al weer best veel voor een stukje plastic. En als je alles in totaal zou kopen zou je mega veel kwijt zijn, en dat zou ik ook al niet doen omdat het dan geloof ik op iets van 150 euro kwam, voor een spel. Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Nee niet echt, ik snap ook wel dat ze er geld aan moeten verdienen, maar dit vind ik wel absuurt, zeker als je kijkt wat het kost, als je alle sets zou kopen. Zoiets doe je toch ook niet als je het in een keer kan kopen! ^^ Zie hierboven ook al. Wat vind je van deze set? Zelf zou ik het wel willen hebben, want ik vind het super! Schaken kan ik wel een beetje dus dat maakt het nog leuker! Ik vind het ook wel goed bedacht. Het is weer eens iets anders dan bijvoorbeeld een stickeralbum of iets deregelijks! Ik vind het ook wel leuk bedacht, alleen die prijs hé ----------------------------------- daniel lovaa ik ben het ok cker niet eens met deze prijs! het is te duurr vind ik.. kijk ik denk dat het beter zou verkopen als het wat goedkoper was..:P ik zou het hartstikke leuk vinden om te hebben want het is toch wel weer iets van harry potter (is het ok!) maja me ma enzo vonden het te duurr..!! vond ik ok eigenlijk ----------------------------------- Bee Sinds vandaag kan je de Harry Potter Toverschaakzet kopen. Op - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? - Wat vind je van deze set? Als je het eerste deel van de set hebt, wil je dan even zeggen wat je ervan vindt? Nu is er reclame op van deze toverschaakset. EN hij kost nog maar €2.95 Dat is al een stuk schappelijker vind ik... Ik vind het er nog wel zeer tof uitzien. ----------------------------------- karinpotter 1. Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee, ik kan niet schaken en het is eigenlijk maar een gewoon schaakspel het kan toch niet zo werken als in de film. Als dat zo was..... Eigenlijk wil ik wel leren schaken :P (maar niet perse voor de hpschaakset :wink: ) Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Ja, dat is niet echt duur voor een schaakset, je hebt setten die veel duurder zijn Wat vind je van deze set? Eigenlijk vind ik er dus niet veel aan, het is gewoon een schaakset alleen dan in een harrypotter tintje. Voor de schaak fans/harry potter fans zal het natuurlijk wel leuk zijn :) Dus als je de schaakset koopt (hebt gekocht) veel plezier ermee :D !!! ----------------------------------- frifri 1. Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? ja ik ga hem kopen. ik vind harry potter heel leuk en niemand gat me tregnhouden van het te kopen, ik wou trouwens al lang ens leren schaken. 2. Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? nee niet echt en ik woon in belgië daar is het nog 1 euro duurder. maar het kan me niet schelen zols ik al zei ben ik een echte freak en koop ik bijna alles van harry potter als ik wat vind. 3. Wat vind je van deze set? heel leuk; ik heb het eerste deel gekocht en ik vind het te gek, en zoals iemnd al zei, als ze opeens stoppen met deserie eis ik dat ze me de overgebleven delen nog bezorgen, anders ga ik naar de rechter ----------------------------------- Witch_Eva Ik kan niet schaken.. Dus ik koop hem niet. Maar ook al kon ik schaken, dan had ik hem nog niet gekocht want ik ken niemand anders die kan schaken... En ik heb niet zo heel veel met de HP merchandise... Dus nee ik heb er niet echt behoefte aan om zoiets te kopen... ----------------------------------- Helen Ik kan niet schaken.. Dus ik koop hem niet. Maar ook al kon ik schaken, dan had ik hem nog niet gekocht want ik ken niemand anders die kan schaken... En ik heb niet zo heel veel met de HP merchandise... Dus nee ik heb er niet echt behoefte aan om zoiets te kopen... Dit set is bedoelt om te leren schaken :P. Ik kan ook niet schaken. Mijn broer schijnbaar wel en hij wil het me wel leren maar daar hoef ik geen HP set te kopen ----------------------------------- Dennis-SP Ik ben lid van de NL Harry Potter Schaak maar wacht al sinds dat je de verzamelbanden kon bestellen bij nr 10 op de verzamelbanden. Heeft iemand de verzamelbanden die je bij kon bestellen al binnen? :) In Nederland zijn we nu bij deel 24 en 25 en wordt het al een vol spel! Langzamerhand krijg je ook dingen om het bord op te bouwen met extra's enzo dat ie hoog kan staan en licht kan geven ... ----------------------------------- Bee In Nederland zijn we nu bij deel 24 en 25 en wordt het al een vol spel! Langzamerhand krijg je ook dingen om het bord op te bouwen met extra's enzo dat ie hoog kan staan en licht kan geven ... Uit hoeveel delen bestaat de set? Want ik weet 'jammer genoeg uit ervaring) dat ze eerst zeggen oh het zijn 20 delen en dan worden het er 30 en dan blijven er maar delen bijkomen en extra's. ----------------------------------- Bee Het zijn 47 delen. Alle schaakstukken kosten al 32 delen en de andere 15 delen zijn voor de extra's zoals opbergzakjes en om het schaakbord aan te kleden. :) Poe dure bedoeling. €276.65 En zo een opbergzakje is echt wel nodig denk ik dan :? Dan is het toch echt geldklopperij... ----------------------------------- Kellytje Wat een ambetant muziekje op die site, maarja. Ach ik weet niet of ik het ga kopen. Het lijkt me wel leuk... maar waarom komen ze er nu meeaf?? HP en de steen der wijzen is al keilang uit. Maat als je het volleidg wilt kopen dan kost het kei-veel geld, toch?? Het lijkt wel leuk, maar kost gewoon te veel geld. ----------------------------------- watsonette - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? UUH nee maar ik ga de eerste kopen ( dat heb ik zelfs al gedaan ) - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? OEEGGGHH écht niet dat is echt heel erg duur voor één ding - Wat vind je van deze set? wel leuk maar die van noble collection is leuker en echter . vergeleken met dat is dit troep ----------------------------------- Yunie Ik heb deel 1 t/m 9. Vond het eerst leuk om gewoon te verzamelen maar had niet genoeg geld om verder te kopen en vond het later een hele dure aankoop. :roll: Heb ik weer :( Jammer van het geld... :cry: Wel blij dat ik toch ben gestopt eraan :) Anders had ik meer dan een jaar geen zakgeld! :o ----------------------------------- frifri Ik heb deel 1 t/m 9. Vond het eerst leuk om gewoon te verzamelen maar had niet genoeg geld om verder te kopen en vond het later een hele dure aankoop. :roll: Heb ik weer :( Jammer van het geld... :cry: Wel blij dat ik toch ben gestopt eraan :) Anders had ik meer dan een jaar geen zakgeld! :o Bij mij juist hetzelfde probleem, maar ik had een soort abonnement dat het aan huis geleverd werd en nu weet ik niet hoe ik moet stopzetten. Heeft er iemand een idee???? PLEASE? :oops: :cry: edit: het probleem is opgelost, ik heb het abonnement kunnen stopzetten. yes!!!! ----------------------------------- Dennis-SP Rustig hier.... Zal ik dan maar even zeggen dat DeAgostini vanaf 27 december met een nieuwe serie komt? Een intelligente robot via BlueTooth in iets meer als 80 delen a 9.95 per aflevering per week. Als abonnee betaal je iets minder als 9 euro. Koopje niet waar? ;-) Joyce zegt: aangezien het hiet om Harry Potter gaat lijkt me dit overbodige informatie. P.S in de loop der laatste afleveringen van HP Schaak ( vanaf dinsdag als abonnee nog acht) krijg je meer onderdelen bij het blad. Heb ik gelezen op de spaanse site , daar staat een overzicht van wat je bij welk deel krijgt. Ik heb niet verder gelezen als de delen die ik al heb omdat ik voor mij de pleizer er niet vanaf wil hebben en gewoon lekker afwacht... ----------------------------------- Rayatje Om het begin van het topic had BrEeZaH-ik gepost dat ik het veel te duur vond. Humhum. ----------------------------------- San Riddle Om het begin van het topic had BrEeZaH-ik gepost dat ik het veel te duur vond. Humhum. Hehe. Mijn moeder ook. En eerst mocht ik alleen een proefabbonement, maar ik had verkeerd besteld op de site van DeAgostini en nu heeft ze de rest ook allemaal betaald ^^ Anders was ik falliet nu. Weet iemand trouwens nog hoeveel delen we moeten? Ik heb net 40/41 gekregen, maar ik denk dat we er iig nog meer moeten dan 6. Anders lijkt het me zo weinig :') ----------------------------------- WizardRA Ik heb tot nu toe alle 41 en ik heb bij het laatste nummer er een brief bij gekregen dat je voor 23 januari al je voorgaande nummers die je niet hebt kan nabestellen :idea: :!: Even mijn mening over het Toverschaakspel: Ik vind het echt heel duur, maar het is dan wel de moeite waard als een ware HarryPotterFreak om alles te kopen :wink: ----------------------------------- San Riddle Ooh, toch maar 47 :') Het lijkt me nog steeds zo weinig ;/ Ik heb trouwens ook geenn brief erbij gehad, of iets als WizardRA, best raar. Misschien zijn ze het vergeten, maar dat moeten ze dan toch controleren? Want misschien was ik van plan om iets proberen bij te bestellen.. Aah, however.. 47 dus. Wiee. Nog 6. Dat zal mijn moeder leuk vinden xD ----------------------------------- Mikael Oke dit is leuk om te hebben als verzamelaar maar dan kun je toch net zo goed een gewoon schaakbord kopen. Is het niet zo bij sit soort spullen dat de eerste 10 delen 5.95 kosten en dan de rest 10€ ofzo dat had ik wel een keer met zoiets vroeger. ----------------------------------- Godric Griffoendor Ik heb tot nu toe alle 41 en ik heb bij het laatste nummer er een brief bij gekregen dat je voor 23 januari al je voorgaande nummers die je niet hebt kan nabestellen :idea: :!: Even mijn mening over het Toverschaakspel: Ik vind het echt heel duur, maar het is dan wel de moeite waard als een ware HarryPotterFreak om alles te kopen :wink: heb jij er een brief bij gekregen ik niet :? ben je soms later lid geworden want ik heb mij meteen ervoor aangemeld en trouwens we moeten nog een heleboel dingen krijgen 1 zwarte pion, 1 witte pion, een zwarte koning, een ligt gevende standaard voor het schaakbord en nog de balken die er langs komen en nog een paar opberg zakjes zullen ze nou een aantal dingen tegelijk bij een nr sturen want we moeten in totaal ong. 9 dingen krijgen ----------------------------------- WizardRA Ik heb tot nu toe alle 41 en ik heb bij het laatste nummer er een brief bij gekregen dat je voor 23 januari al je voorgaande nummers die je niet hebt kan nabestellen :idea: :!: Even mijn mening over het Toverschaakspel: Ik vind het echt heel duur, maar het is dan wel de moeite waard als een ware HarryPotterFreak om alles te kopen :wink: heb jij er een brief bij gekregen ik niet :? ben je soms later lid geworden want ik heb mij meteen ervoor aangemeld Ja, maar iedereen denk volgens mij dat ik een abonnement heb, maar die heb ik niet. Ik heb hem gekocht in de winkel en daar zat een brief bij, dat je met missende onderdelen enz. kon nabestellen. ----------------------------------- Dennis-SP Ik zag het in de winkel ook , BESTELBON VOOR LUXERE ONDERDELEN OFZO , ik mailtje gestuurd naar hun wat dit inhoud voor abonnees maar nog geen antwoord terug , ik denk dat als je lid bent vanaf deel 2 (dus al in april!) dat je niks hoeft na te bestellen ;-) Bij de laatste nummers krijg je lekker veel erbij ja , volgend nummer 2 opbergzakjes... ----------------------------------- Ajox-HPF - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee, geen belang bij - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Nee, te duur. Hoeveel geld ben je dan wel niet kwijt aan de hele set :shock: - Wat vind je van deze set? Leuk om te hebben, maar die prijs .. ----------------------------------- Deatheaterstan ik ga dat dus echt niet kopen. VEEL te duur. en deagostini staat er wel een beetje ombekend dat ze dat soort verzamel dingen niet afmaken dus ik ben er zowiezo niet meebegonnen. en verder tja..ik schaak ook niet echt elke dag dus zoveel heb ik er niet aan. geef mij de film maar ----------------------------------- Dennis-SP Dan heb je geluk! De serie wordt verlengd! Meer info bij deel 47 op 13 februari voor de abonnees!. Je ontvangt bij het laatste deel superveel spullen voor het schaakbord dus die heb je gewoon compleet... maar wat ze willen aanbieden in de uitbreiding weet ik niet! Kijk op de achterkant van deel 44 en 45 , weet iemand het? ----------------------------------- Dennis-SP Deel 47 krijg je heeeel veel onderdelen bij , dit is altijd bij een laatste deel van een serie van DeAgostini. Met 34 delen , het huidige abonnee tarief dat je betaalt. Het worden nieuwe exclusie schaakstukken uit de 4e HP film (met draken en torens) alle abonnees krijgen een schaakstuk bij deel 47 gratis en er is geen verplichting , reageer je niet dan is het dus einde oefening na deel 47. ----------------------------------- San Riddle De schaakcursus is ----------------------------------- rubyboy - Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet?Neen, ik weet van mijn eigen dat ik zulke spullen nogal rap beu word, du kan ik er beter geen geld aan verspillen. - Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? redelijk duur, maar het valt toch nog mee, als je een echte HP-fan bent, dan maakt de prijs niet zoveel uit :p :p . - Wat vind je van deze set? origineel, mooie stukken, heel leuk bedacht, maar zoals hierboven al gezegd: ik zou het niet kopen. ----------------------------------- Dennis-SP Na bijna een jaar deel 1 in huis te hebben weet ik nog steeds niet hoe de toverstaf en de toren werken. Als ik hem ermee schuif dan verschuift hij wel maar dat lijkt mij niet de bedoeling. Weet iemand wel hoe je de toverstaf en de magnetische toren GOED kan laten ''bewegen''? ----------------------------------- Dennis-SP Dat dacht ik al , maar als je zelf moet duwen noem ik het niet echt ''bewegen'' zoals ze het vertellen in de boekjes , folders en filmpjes. Jammer... maar nog steeds een hele mooie schaakset nu hij compleet is! ----------------------------------- superdaan21 ik vind het wel heel erg cool maar veeeeeeeeeeeeeeeel te duur bovendien doen ze in het begin vaak nog een toren en een toverstaf of een koningin met een pion ofsow maar later doen ze alleen nog maar 1 zielig pionnetje in een pakketje en voor zo`n miezerig dingetje betaal je dan 6 euri :shock: die makers van dat spel hebben gewoon niet goed nagedacht over de prijs want bijna niemand kan dat betalen als je gewoon nog geen baantje hebt en moet leven van een beetje zakgeld :cry: ----------------------------------- miss marlies radcliffe eh.. ik heb 5 delen gevolgt maar toen waren ze al niet meer in ons stadje te koop en ze waren toen nog wel te koop in heerenveen bij de bruna. Maar daar zou ik dan elke week ofzo heen moeten.... toen ben ik er ook maar mee gekapt ik vindt het ook veel te duur en bij het idee dat er nu al 81 delen zijn :shock: :lol: ----------------------------------- hermione1000 ik een mijn broertje hebben voor onze verjaardag een abbo gekregen op de magischeschaakset :D we hebben hem inmiddels helemaal compleet :) ----------------------------------- Rayatje Het lijkt erg op de film , zelf volg ik ook de verlenging (tot deel 81) http://www.deagostini.nl/harrypotterse , ben ik gek of niet? :P Wow. Ik moet toegeven die schaakset is ook erg pretteh, maar de vorige vond ik mooier. Die had meer weg van de film. Deze is zo laten-we-nog-wat-veel-geld-binnen-halen. *fluit* Maar ik vind ze wel mooi. Vandaag heb ik dus uiteindelijk het laatste stuk. Yay. Thank you, mom. :'D En we hadden ook al die brol voor het schaakbord in elkaar te vijzen besteld en het is me op mijn eentje gelukt. Ha. Ik vind het een mooi eindresultaat al vallen mijn pionnen altijd uit elkaar. xD Anyway, ik vind het erg mooi en leuk. Spijtig dat niemand hier kan schaken en ik het dus iedereen ga dwingen het te leren. :D ----------------------------------- riccmaster 1)ik had het gekocht maar ik ben gestopt omdat de schaakstukken slechte kwaliteit was en alles afwijkt van originele 2)ik was er mee eens maar toch is het redelijk duur voor (sorry dat ik het zeg)stukjes plasti 3)het was cool en mooi maar het ging kapot en de kwaliteit was erg laag dus ik vind het redelijk ik was ermee begonnen maar ik gestopt ----------------------------------- Bradhadair ik heb het hele schaakspel;) het was het geld echt waard:) je kon nog verder sparen voor een ander schaakspel... maardat heb ik niet gedaan want ik heb geen plek voor 2 schaakspellen, en heb genoeg informatie over schaken in die boekjes:) (K) ----------------------------------- [HP]roy[HP] mijn neeft heeft mij een zo'n pakketje voor mijn verjaardag geven sommige stukken breken zo. hij heeft alle delen die tot nu toe uitgegeven zijn maar ik vindt dat dus geldverspilling dus 1) ik koop het niet 2) het is te duur voor mij is het drie weken sparen dus ik ben zo een paar delen gemist. 3) het is gewoon een stom stukje plasrick van slechte kwaliteit :evil: ----------------------------------- Arn0 Ik heb hem nu helemaal compleet en hij ziet er gaaf uit, alleen was het wel onzettend duur als je naar de kwaliteit er van kijkt. Ook midner is dat ik een van de weinigen in me omgeving die kan schaken, en en mensen die het kunnen zijn vaak een niet al te grote uitdaging, of ze zijn juist veel te goed :wink: -----------------------------------