Morgan Op het vorige forum stond een onderwerp over toverstokken. Daarin stond waar mensen hem gekocht hadden voor hoeveel en hoe ze eruit zagen. Nu heb ik een paar vragen: Zou jij zelf een toverstok willen? Heb je zelf een toverstok..zo ja, waar heb je deze gekocht ( als er een link van is, wil je deze geven ? ) en was het duur? ----------------------------------- Unni Als ik er 1 koop... dan doe ik dat alleen in de winkel... via internet zijn zo'n dingen neit betrouwbaar. Natuurlijk is het betrouwbaar... e-Bay is naar het schijnt heel betrouwbaar, dus... En binnenkort kan je toch niet meer om het kopen via internet heen... Ik koop er geen. Ik vind het een leuk idee voor verzamelaars enzo, maar ik ben niet zo into the merchandise :wink: Hoewel ik het leuk zou vinden om stiekem op m'n kamer te spelen met m'n stok... en ga dat alsjeblieft niet dubbelzinnig zien :P ... Ik ben echt ene groot klein kind :P Misschien koop ik 'm toch wel :D ----------------------------------- Morgan Via de Alivander's in Amerika of Nederland ( als je het nederlandse adres weet... wil ik ook wel weten ;) ) ?? En inderdaad internet kan betrouwbaar zijn, je moet gewoon goed opletten bijvoorbeeld de grotere namen zullen echt niet hun naam op het spel zetten door te bedriegen. ----------------------------------- Nikki Webster-fan een vader van een vriendin is/was daar handig in en maakte voor ons zo een paar "toverstokken", ze waren echt mooi gemaakt en goed bewerkt alleen is de mijne in twee gebroken omdat m'n zussie erop is gevallen! ik dat ding terug maken met plakband :cry: ...leuk hoor... ----------------------------------- Malou Als ik er 1 koop... dan doe ik dat alleen in de winkel... via internet zijn zo'n dingen neit betrouwbaar. Idem bij mij. Ik zou heel graag een hebben, of iets anders van hp, maar zeker niet via internet. Maar waar kan ik zo'n winkels vinden? Kan iemand mij helpen? Ehh... in Japan hebben ze een officiele HP winkel, daar zullen ze die wel hebben... Ik zou zelf ook wel een wand willen hebben. LL heeft er 1 en dies heel mooi ^^ Ik heb zelf al es een wand in elkaar geflanst, maar die ziet er heel verrot uit :( ----------------------------------- Rayna Ik hoef niet per se een toverstok, maar het zou wel leuk zijn om er eentje te hebben. Het is alleen wel jammer dat die dingen zo monsterlijk duur zijn, zo erg HP-fan ben ik nou ook weer niet om er een heel fortuin aan te besteden. Misschien dat ik zelf maar eens een toverstok moet gaan fabriceren. ^^ ----------------------------------- Gast I have one ^^. Een zelfgemaakte... :P. Gewoon een recht takje gezocht, en bewerkt met een zakmes, en later gelakt ^^. Hier is het resultaat: http://img.photobucket.com/albums/v199/hp_marije666/wand.jpg ----------------------------------- Rayna I have one ^^. Een zelfgemaakte... :P. Gewoon een recht takje gezocht, en bewerkt met een zakmes, en later gelakt ^^. Hier is het resultaat: http://img.photobucket.com/albums/v199/hp_marije666/wand.jpg Wooow.. is het zo makkelijk?? Mmm, jammer dat het nu al laat is.. anders was ik gelijk naar buiten gerent opzoek naar een takje. Hij ziet er trouwens wel heel mooi uit!! *jaloers* ----------------------------------- Unni Waarom zou het niet betrouwbaar zijn via internet? Er zijn verschillende grote sites waar je kan nagaan of de verkoper al bedrogen heeft of niet... E-bay bijvoorbeeld :wink: Als een persoon alleen maar goeie commentaar heeft, zal hij heus niet juist bij jou gaan cheeten :roll: Ik heb er nog es over nagedacht, en ik denk dat ik er zelf één ga maken ^^ Alleen hebben we geen bomen in onze tuin :? ----------------------------------- Sambora ik zou er zelf niet echt een willen hebben... vind het en beetje... nutteloos eerlijk gezegd... maar ik zou er wel een willen als je er echt mee kon toveren... * en nu schiet ineens een irri liedje in mijn hoofd van iedereen kan toveren... :? * ----------------------------------- BeeGee Kenobi Als ik er 1 koop... dan doe ik dat alleen in de winkel... via internet zijn zo'n dingen neit betrouwbaar. Idem bij mij. Ik zou heel graag een hebben, of iets anders van hp, maar zeker niet via internet. Maar waar kan ik zo'n winkels vinden? Kan iemand mij helpen? Ehh... in Japan hebben ze een officiele HP winkel, daar zullen ze die wel hebben... Ik zou zelf ook wel een wand willen hebben. LL heeft er 1 en dies heel mooi ^^ Ik heb zelf al es een wand in elkaar geflanst, maar die ziet er heel verrot uit :( Oeh..heeft LL er een!! :shock: Waaah I wanna see it!! Ik wil ook graag een wand hebben, ik zit eraan te denken om net als Marije er eentje te gaan maken...al moet ik dan eerst wel een mooi takje vinden.. Ik heb straks met m'n studievereniging een Halloween feest..en ik wil als Hogwarts student gaan..inclusief Cloak en Wand...yeah!! ----------------------------------- Sage Hehehe, ik ben met een Halloween feest een keer als Sirius gegaan, hoewel ik bij nader inzien beter als Snape had kunnen gaan, omdat die outfit veeeeeeeel beter leek... Anyway, ik heb die wand van LL gezien toen we naar PoA gingen. Hij's mooi, maar voor zoveel geld zou ik het echt niet doen. Kun je er beter zelf één maken. ----------------------------------- BeeGee Kenobi Hehehe, ik ben met een Halloween feest een keer als Sirius gegaan, hoewel ik bij nader inzien beter als Snape had kunnen gaan, omdat die outfit veeeeeeeel beter leek... Anyway, ik heb die wand van LL gezien toen we naar PoA gingen. Hij's mooi, maar voor zoveel geld zou ik het echt niet doen. Kun je er beter zelf één maken. Oeh...stoer!! Hmm..misschien leuke bezigheid voor op een meet..make your own wand..neem mee..een goede tak en een goed mes.....haha zie je daar 20 HP fans met messen binnen komen..en met takjes werken.. 8) ----------------------------------- Tim Lupos Ik zou er ook wel een willen, maar dan kun je er net zo goed zelf een maken... Een bamboetakje is hol daar doe je dan bijvoorbeeld een veer van iets in en je hebt al bijna een toverstok toch? Kost het je ook nog eens (bijna) niets. :D ----------------------------------- BeeGee Kenobi Ik zou er ook wel een willen, maar dan kun je er net zo goed zelf een maken... Een bamboetakje is hol daar doe je dan bijvoorbeeld een veer van iets in en je hebt al bijna een toverstok toch? Kost het je ook nog eens (bijna) niets. :D Maar daar kun je dan weer zo moeilijk een punt op maken....de meeste Toverstokken lopen namelijk in een punt.. @Marije: van welke houtsoort had jij je Wand gemaakt?? ----------------------------------- Dínbrethilien Haha ik wistn iet dat je die kon kopen joh! maar als je em koopt...wat moet je er dan mee? hij kan verders niks ofzo dusja...is wel mooi zoon stok maar het heeft verders niet zoon funcite of wel? ----------------------------------- Dreaming Angel Whahaha best wel gaaf zo'n ding!! :lol: Maar ook best wel duur eig... Maarrr ze zijn wel erg mooi! :shock: Alleen weet ik niet of ik er ooit een zou kopen, ik bedoel: wat kun je ermee? Een beetje 'Lumos' gillen terwijl er toch niks gebeurt.. :roll: Tsja ermee in je thee roeren ofzo zou nog kunnen... :) Maar idd wel leuk om te 'hebben'. Liefs, Angel ----------------------------------- Gast Whahaha best wel gaaf zo'n ding!! :lol: Maar ook best wel duur eig... Maarrr ze zijn wel erg mooi! :shock: Alleen weet ik niet of ik er ooit een zou kopen, ik bedoel: wat kun je ermee? Een beetje 'Lumos' gillen terwijl er toch niks gebeurt.. :roll: Tsja ermee in je thee roeren ofzo zou nog kunnen... :) Maar idd wel leuk om te 'hebben'. Liefs, Angel Lumos gillen en er een zaklamp onder houden ;) Als je 'm te duur vind, je kan er gewoon zelf 1 maken. Benodigdheden: - Een goed recht takje, het liefst droog - Een goed zakmes - Evt. lak ----------------------------------- Arjel Ja, leuk een toverstok... Ik zou er best een willen, maar kopen vind ik een beetje duur en ik ben niet zo erg handig.... Nou, om een stok te maken dan.. En ergens ben ik een beetje bang om voor schut te staan als iemand m'n stokkie ziet... Niet iedereen hier is zo gek op HP...[ goed kwestie van smaak], maar ik dek dat i zoiets leuker zou vinden als ik een echt HP maatje zou hebben... ----------------------------------- BeeGee Kenobi Ja, leuk een toverstok... Ik zou er best een willen, maar kopen vind ik een beetje duur en ik ben niet zo erg handig.... Nou, om een stok te maken dan.. En ergens ben ik een beetje bang om voor schut te staan als iemand m'n stokkie ziet... Niet iedereen hier is zo gek op HP... Kop op Arjel....Ik ken ook weinig true HP fans zeg maar..alleen Idril dan...Maar je moet er gewoon boven staan..... Ik ga zelf ook een wand en cloak maken...voor Halloween zeg ik dan (heb ik een feest) maar ik gebruik ze denk ik daarnaast ook wel.. ----------------------------------- Meredith Ik zou zelf heel graag een toverstok willen hebben zou hem netjes op een paarse kussen leggen en af en toe aanraken... Zelf heb ik er geen één en zou ook niet weten waar je een toverstok zou moeten kopen.... :( ----------------------------------- Sluipvoet! k hep bij een site een paar plaatjes gesien je krijgt er een echtheids setificaat bij en een zakje om hem in te doen en een langwerpig doosje (daar dan) de goedkoopste is $35,00 en de duurste $65,00 best veel geld maar wel heel erg mooi gemaakt ik heb naar deze gekeken http://www.alivans.com/custom/edit0.asp?p=87215 Rosewood lengte 14 1/4 inches en er staan er nog veel meer op kijk maar eens http://www.alivans.com/custom/list.asp?c=19271&pageid=6914 ik denk niet dat k er een ga kopen wat moet je er mee het klinkt heel leuk maar als je hem hebt valt het denk ik erg tegen (of ik moet me vergissen) maar ik denk er nog wel ff over nar mischien koop ik er wel eentje k zie wel nouw heel veel groetjes Sluipvoet! 8) 8) ----------------------------------- Rudy Toverstok hebben zou wel leuk zjn ja. Maar wat moet je er mee? Wij zijn Dreuzels! :( Het gaat om het idee... Wat moeten we met de boekjes over zwerkbal en over fabeldieren? Wat moet ik met een bezem in mijn slaapkamer... Het hoort gewoon bij het sfeertje rondom HP... Ik heb nog geen wand, maar dit kan niet lang meer duren. Ik ben namelijk van plan om een hp-lespakket te maken (ik ben immers leraar) en een onderdeel is natuurlijk de handvaardigheidles. Nu nog een goede manier vinden om 'wands' te knutselen met kinderen rond 10 jaar... ----------------------------------- Rayatje Ik heb een toverstok! Zelf gemaakt en toch zie je niet dat je die zelf hebt gemaakt: wat heb je nodig: -een bamboestokje van ongeveer 25cm -gekleurde plakband, bruin hoe maak je het? Gewoon, doe 8 a 9 cm plakband (die bruine) rond het bamboe stokje, doe het wel netjes! en in 1,2,3 is je toverstok klaar! xx ----------------------------------- Ashlanty Ik zou graag een toverstaf willen hebben, alleen is nu de vraag: wat moet je er mee, toveren kan je er niet mee. Ik heb geen toverstaf, maar zou er wel een willen In mijn toverstaf zouden waarschijnlijk iets van Eenhoornhaar en berkenhout zijn verwerkt, ik weet niet wat dat betekend, maar het was het eerste wat in me opkwam ----------------------------------- Skywalker Ik heb een wand, een mooie donkerbruine... Ik ben namelijk in de vakantie naar Amerika gegaan en daar heb ik de volgende dingen gekocht: Een Vuurflits (dies echt super-mooi) Een tovenaars gewaad (wel mooi) en een elektronic wand das een want met een knopje aan de onderkant waar je een hand zit. Als je op dat knopje drukt komt er fel licht van de bovenkant, DAS EEN PRAACHTIG! Dan schreeuw je: Lumos! Druk je op het knopje en er komt licht. Echt mooi... Dat was het! Mn vuurflits zit op mn kamer net als alle andere hp dingen. Verder had ik ook nog posters ect... gekocht. xxx Jihy ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Ik zou best een toverwand willen hebben, gewoon om een toverwand te hebben en ja het is logisch dat ze niet werken, was het maar zo! En het lijkt me ook zeer leuk om een eigen schoolgewaad plus galagewaad te hebben en een vuurflits en een sjaal, alleen ik weet niet waar ik die kan vinden, iemand een idee? en over de toverwand. je kan natuurlijk een mooie kopen voor een dure prijs maar er ook een zelf maken, het maakt weinig uit ja alleen in je portemonnaie. Ik zou er wel twee willen hebben een zelf gemaakt en 1 gekocht, maar ja hadden ze in nederland ze maar te koop ----------------------------------- Joep Nou.. eigeiljk wil ik er ngo altijd eentje bestellen via het internet, op die ene site heb ik een prachtige gevonden maar er hangt ook wel een prijskaartje aan vast. Hebben misschien beetje uitleg hoe je ze zelf maakt en misschien fotootjes ervan gemaakt zodat ik kan kijken of ik dat ook kan gaan doen? ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Nou... Ik ben nu zeker wel aan het overwegen om een wand/toverstok aan te schaffen op de site: ----------------------------------- BeeGee Kenobi WAUW! Ik zou ook heel erg blij zijn als ik jou was...Ik ben zeer nieuwsgierig hoe die er op de EFF int echt uitziet (erg leuk dat je meegaat ^^)... Ik wil ook nog iets via internet bestellen..maar ik ken helaas niemand met een Credit Card..... Wil je de Wand trouwens naast de EFF ook nog ergens voor gebruiken..of wil je um puur voor decoratie??. ----------------------------------- LottetjevW het lijkt me echt heel leuk om er zo ééntje te hebben maar zolas jullie al zeiden ze zijn nogal redelijk duur 35 euro voor zo'n toverstok is echt wel te veel hoor je kan er niet echt mee toveren dus eigenlijk is het geldverspilling :wink: Goeie redenen ;) Het is leuk maar wat kan je ermee als je het niet kan gebruiken!!! ( en dan bedoel ik toveren hé....) maar ik moet toch nog een keer de dvd kijken want ik had ze anders in beeld :? ----------------------------------- Missy Ik heb eindelijk een wand... Gekocht op de MWF voor 19 euro... Inmiddels heb ik nu wel een aardig idee hoe je een wand kan maken... er staan immers veel tips hier en op internet... Maar er gaat niets boven een 'echte'... Nou jah, echt is ie natuurlijk nooit... Ik heb hem ook op de MWF voor 19 euro gekocht, er zit een feniksveer als kern in. Had er zelf eentje gemaakt maar die is inmiddels bij Joyce neergestreken, heh heh! Zelf had ik hem via het internet niet gekocht nee, omdat ze erg duur zijn via het internet.... plus je krijgt de verzendkosten ook nog. Ik keek erg raar op toen ie zo goedkoop op de MWF lag, ik heb geen moment geaarzeld. De beste tip die ik kan geven om een want te maken is gewoon een goede vijl kopen en vijlen totdat ie goed is... het is een werkje, maar dan heb je ook wat. En als je hem echt heel 'echt' wil maken, kun je een gaatje boren, kern erin stoppen, tandenstoker pakken en gaatje dicht maken (zonodig tandenstoker afbreken). MMM ----------------------------------- Joy©e Ik heb hem ook op de MWF voor 19 euro gekocht, er zit een feniksveer als kern in. Had er zelf eentje gemaakt maar die is inmiddels bij Joyce neergestreken, heh heh! Zelf had ik hem via het internet niet gekocht nee, omdat ze erg duur zijn via het internet.... plus je krijgt de verzendkosten ook nog. Ik keek erg raar op toen ie zo goedkoop op de MWF lag, ik heb geen moment geaarzeld. De beste tip die ik kan geven om een want te maken is gewoon een goede vijl kopen en vijlen totdat ie goed is... het is een werkje, maar dan heb je ook wat. En als je hem echt heel 'echt' wil maken, kun je een gaatje boren, kern erin stoppen, tandenstoker pakken en gaatje dicht maken (zonodig tandenstoker afbreken). MMM Hehe en die je zelf gemaakt hebt krijg je de eerstvolgende keer dat ik je zie weer terug. Ik ga diezelfde die jij en Rudy hebben gekocht bestellen via internet, dus dan heb ik mijn eigen en krijg die van jou (die ik ontvoerd had) weer terug. Ik heb hem goed behandelt hoor, elke avond even tegen gepraat en rondgezwaaid. Voor mensen die hem ook willen bestellen: [url=http://www.nettles-kettles.nl/wicca_index_frame.html]hier en dan op staf klikken en dan zie je er diverse staan. Ik ga de wizards wand bestellen, maar je hebt er ook de wands van Hermione en Harry te koop. ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Zoals Joyce hierboven al de link gaf naar de site waar zij een wand gaat halen, daar heb ik ook op geklikt. Maar ik vind 45 euro voor een wand van Harry/Hermione wel erg duur en dat voor een nederlandse site! Ik heb voor mijn wand die uit de USA 33 euro neergelegd inclusief verzendkosten! Maar ik moet toegeven de wand die ik besteld heb, is niet de wand die Hermione in de derde film heeft, de wand die je echter op de site waar Joyce al een link naar gaf echter wel: Kijk maar: http://www.flashfantasy.nl/wand.jpg Dit is de wand die ik besteld heb, niet echt de wand van Hermione maar toch ik vind hem een mooie wand! En deze is van de site die Joyce dus gaf: http://www.nettles-kettles.nl/Afbeeldingen/Witchcraft/Ritueel%20gebruik/Staf%20Hermione.jpg Dit is echter wel een replica zoals Hermione in de film ook heeft. Maar deze is volgens mij niet van compleet hout gemaakt maar ook van plastic erom heen.... Of heb ik dat mis? Maar deze is dus van een NL site die er A: meer voor vraagt en B: nog verzendkosten overheen komen.... Kortom, ik ben blij met mijn wand en die neem ik mee naar de EFF... ben benieuwd watvoor wands ze daar verkopen, tenminste dat zei SaS tegen mij..... ----------------------------------- hannah3potter Ik zou er ook wel eentje willen, maar wat moet je er mee. Zou wel cool zijn als er eentje was voor de computer. En heeft iemand al een nl site gevonden? Weet je wat ik ga een brief schrijven naar ea games. Kan ik alle dingen er in zetten en mischien gaan ze er wel een spel van maken. Ik vond dat dueleren in spel2 wel cool mischien wel zo`n zelde soort idee. Een probleem kan geen goed Engels. Maar zsal wel lukken. ----------------------------------- Narcissa Ik denk wel dat zowat iedereen een toverstok wil hebben. Ik bedoel wie wilt dat nouw niet? oke je moet er dan wel eentje hebben die het doet. Niet zo saaie zelfgemaakte toverstok die het niet doet.. :wink: He Narcissa :oops: ----------------------------------- Derk *huppelt vrolijk het topic binnen* Hoihoi.. Ik heb eindelijk mijn toverstok binnen van Alivans. Ze kwamen na cir. 3 maanden. Na een paar weken werd er nog een pakketje verstuurd met de gedachten ''het pakketje is verloren geraakt''. Dus toen kwam pakketje 1 op het postkantoor, dus wij dachten ''dat is pakketje 2''.. Opgehaald, invoerrechten moeten betalen wat nooit hoeft :twisted: .. Net het pakketje opengemaakt, lala, even zwieren (je weet hoe dat gaat), helemaal blij.. ----------------------------------- Hanzie Ik zou er graag 1 willen hebben, en je krijgt er nog een mooi doosje bij ook :wink: En ze zien er wel leuk uit. Alleen zijn ze zo duur :? Ik heb net een grote poster van stof gemaakt met het logo van Zweinstein erop gekocht en nu ga ik ook nog een Gouden Snaai kopen. Edit: Oeps.. exuseer me voor de dubbelpost, echt waar... :oops: Bella says: Je hebt ook een wijzigknop bij je berichtjes, daar kun je je bericht aanpassen en er eventueel iets extra's bij zetten! :wink: ----------------------------------- RobinZwama Een toverstok lijkt me wel gaaf. Kun je er dan ook een laser-sword net als in de Star Wasr films uit laten komen! :P Ach ja, ik denk niet dat het er ooit van komt... ;) http://people.zeelandnet.nl/alfber/RonToverstok_kl.jpg ----------------------------------- Elvard Ik wil wel zo'n toverstok,maar als ik soms de prijzen eens bekijk op het internet :shock: Dan maak ik 'm leiver zelf uit hout,dan zijn ze nog steeds even mooi en veel goedkoper. Als er goedkopere toverstokken waren zou ik er ook misschien een kopen maar 35 euro is toch wat veel? Sam :? ----------------------------------- sora ik zou best wel zo'n toverstok willen hebbe maar ze zijn wel wat duur dus ik denk dat het beter is dat je ze zelf maakt weet iemand mss waar je in belgie zo'n winkels vind voor toverstokken? thanks ----------------------------------- Sweet Hermione Dat lijkt me heel aardig, om een toverstok te hebben. Helaas zitten er natuurlijk geen ingebouwde spreuken in. Dus je hebt er eigenlijk helemaal niks aan. ----------------------------------- 006witch600 die kosten erg veel. en zo'n grote fan ben ik nou ook weer niet maar het lijkt me wel leuk om zo'n ding te hebben.!! gtz mii ----------------------------------- miss black een toverstok koop je toch niet is mij iets te duur pak gewoon een bamboestok en een veer of haar ofzo maak van het bamboestokje(daarmee gaat daar beter met eiken dak en het houd van sparren moet je al helemaal niet pakken) een soort staf dan doe je de veer in de stok en plak je hem dicht. je kan er dan wel niet mee toveren ofzo maar hij lijkt wel veel :mrgreen: ----------------------------------- Espee Ik zou ook wel een stok willen hebben. En dan gewoon om er naar te kijken:P Zo vind ik de 4 stokken van de kampioenen vet tof!(nobel collection) Alleen wie heeft er 150 dollar voor mij:P ----------------------------------- Leola Waa, ik heb Harry's Toverstaf, ik ken iemand bij zo'n bedrijf dat die dingen verhandelt, en dus kreeg ik korting! hij is echt vet gaaf! hij is best zwaar, het 'handvat' is zo te voelen van steen, en de rest gewoon van hout. wel jammer dattie niet werkt :( ----------------------------------- Joep Ik neem aan dat jullie op school allemaal echt wel wat kwasten hebben, mol er eentje of neem een kapotte mee naar huis toe als dat mag, je laat de kwast zelf eraf weken en houdt het omhuls en hout over. Maar het omhuls mooi dicht, lak het verf en tada! ----------------------------------- LuCos Hmm.. ik zit echt al heel lang te denken als ik nou een toverstok, of iets anders van Harry Potter(naast de boeken en films, duh:p) ga halen.. Ik vind het eerlijk gezegt dat het net niet te duur is om hem te kopen. Maar zelf zit ik te denken: 'Oke dan heb ik hem, en dan?' Ga ik er dan lopen zwaaien en "ACCIO* Harry Potter and the Halfblood Prince!" roepen? Oke, zo gek ben ik wel.. Maar ik bedoel de kans is heel klein dat de spreuk ook echt werkt, haha! Maar ik denk, als ik genoeg geld heb, en dat hebben we niet echt (vooral niet in deze tijden, maar we mogenniet klagen) echt iets zou gaan kopen! ACCIO*= Accio is tot nu toe me lieverlings toverspreuk, eerst was echter Wingardium Leviosa(r) me lieverlingetje, maar dit is veranderd toen ik boek 4 eenmaal had gelezen. Ik droomde dat ik Accio gebruikte, en toen wist ik het! ----------------------------------- Wou[$]eR Zou zelf nooit mijn geld verspillen aan een toverstok een tikkeltje overdreven je hebt er immers niks aan... Krijgt alleen een mooi doosje en een lucifer om het zo maar even te benoemen :P. Sommige zien er wel mooi uit dat geef ik toe maar nog steeds niet iets waar ik mijn geld zou aan verspillen. ----------------------------------- Chaja-girl Hihi,, wat grappig! Ik wist niet dat die dingen bestonden! :) wel leuk bedacht voor verzamelaars en (hele rijke) kindjes. Zelf zou ik nooit geld uitgeven aan een toverstok (tenzij ik een echte heks was, hehe). :P Ik heb wel eens in een schooltoneelstuk gespeeld dat ik met een paar klasgenootjes had verzonnen. Het stuk heette: "Harry Snotter en Voldekots" :D Bij de Chinees hadden we Chinese eet-stokjes gehaald en op school liep iedereen de volgende week met Chinese stokjes te zwaaien. :lol: Maja, ik vind die Amerikaanse dingen wel meevallen; ze heben soms zo'n gekke vorm, zo dik en met veel details. Persoonlijk zou ik kiezen voor zo'n dunnere, met een simpel, niet al te dik handvat. Het liefst ik een donkere kleur; mahonie of gewoon zwart gelakt. (Jaja, je hoort het al! :? Ik blijf bij model-eetstokje ^_^" ) By the way,, dit is mijn 26ste berichtje, dus mijn eerste als eerstejaars!!! *Being very proud* ----------------------------------- MissLupin Ik wil zoveel dingen van noble collection :? Ik zou wel sparen voor die dingen, maar de verzendkosten enzo vind overdreven :roll: meer dan 50 euro zeggen ze :x Er bestaat ook een duitse noblecollection http://www.noblecollection.de/ Misschien zijn de verzendkosten daar minder. ----------------------------------- Benfreakte * Sorry dat ik dubbelpost* Kunnen mensen mij misschien WEB winkels voor de toverstok in nederland vertellen? Zodat ik het in Nederland kan kopen en niet in een ander land. Fairyland en Magic Fantasy weet ik nu maar hebben mensen nog andere tips?? TANX! ----------------------------------- Rowan Ik zou niet weten wat ik er mee moet, als je er echt mee kon toveren okee, maar om nou super veel geld uit te gaan geven aan een stukje hout? Als ik er 1tje wil, pak ik wel een stok uit het park en ga ik hem zelf wel besnijden met een mesje. Kost je niets, en als je er een beetje moeite voor doet kan die zelf nog heel mooi worden! ----------------------------------- Jassy Iemand die ik ken van een ander forum is al een tijdje bezig om voor mij een stok te maken. Ik kan niet wachten tot hij af is. Ik vind het gewoon leuk als ik een stok heb die gemaakt is door iemand die ik goed ken! Verder vind ik het ook niet nodig ergens duur een stok te bestellen. Zelfs gemaakt is veel leuker! ----------------------------------- Maanling ik vind dingen van the noble collection altijd echt heel erg cool maar het is zo duur. Ik vind die toverstokken echt super, ik denk dat ik er een ga kopen ondaks me toverstok die ik heb. Daar mag je naatuurlijk niet mee zwaaien, van de noble collection :? ----------------------------------- Emm Het lijkt mij echt GEWELDIG om een toverstok te hebben alleen er even een zwiepje of een draai mee geven en je maakt alles voor elkaar. Ze zijn inderdaad erg duur maar ja tegen woordig is alles zo duur :( :? :D ----------------------------------- Evra Hihi, ik heb er één in Italië gezien. Speciaal van Harry Potter! Als je ermee zwaaide gaf ie licht xD Één nadeel: "Vanaf 3 jaar" Meer kinderspeelgoed xD xx ----------------------------------- teule Probeer Olivanders in Diagon Alley alleen heeft hij geen site :( , nee er zxijn echt heel veel internetsites waar je ze kunt kopen maar ik maak ze zelf: Pak een kwast of stokje Bind met touw een handvat dompel het einde in kaarsvet (kwee ook neit wrom maart is wel mooi) verf um eventueel in houtskleur (alsie dat nog niet was) ----------------------------------- Ukkepulk Het lijkt me natuurlijk wel grappig, maar je hebt er verder niets aan... ik denk dat ik hem dan aan de muur hang, als daar een plekje is tussen al mijn HP poster, en er verder geen aandacht aan schenk. ----------------------------------- Maanling ik heb zelf een toverstok gemaakt. Ik heb gewoon een tak gezocht en hem geslepen en gelakt enzo. dus zo kan je er een ook maken. Ik ga er trouwens wel nog een kopen. ----------------------------------- Lord Goderic ik heb zelf een toverstok gemaakt. Ik heb gewoon een tak gezocht en hem geslepen en gelakt enzo. dus zo kan je er een ook maken. Ik ga er trouwens wel nog een kopen. Ja, je moet hem maken volgens een beschrijving van een toverstok uit een boek. Die van Harry bijvoorbeeld. De mijne was goed gelukt, hoor! ----------------------------------- --ChOcOlate&CaRaMel-- ene kant vind ik het wel erg commercieel, maar ergens vind ik het wel leuk om zo een ding zomaar te hebben. Misschien maak ik er zelf 1 met een ingredient dat bijzonder voor me is bv. caramel :P ! nee lijkt me niet erg handig, ik moet zeggen ze zijn wel mooi gemaakt! ----------------------------------- Merchandizer op de officieele site kun je de stok van Harry krijgen voor maar 25 euro ongeveer. Maar dat zijn niet de orginele stokken van de films (das niet leuk t moet wel van film zijn :( ) ----------------------------------- ParelMel Ja, ik zou wel een toverstok willen hebben. Gewoon voor de heb en leuk om op te hangen ofzo :D Maar ik ben niet bereid om er érg veel voor te betalen, dus het valt voor mij weg. ----------------------------------- sharon_pottertje ik heb de toverstok van hermelien gekocht en de timeturner er ook nog bij en ik vond ze allebei super gaaf en mooi ik ben er nog steeds blij mee en ze staan in me vitrienekast ----------------------------------- ~*leslien*~ ik wou eerst een toverstok bestellen bij alivan's maar mijn ouders zijn tegen het bestellen van dingen op het internet :roll: dus gaat mijn pa een stok voor mij maken kheb een prent van google gehaald enja die gaat hij dus maken^^ ----------------------------------- Witch_Eva Ik wist helemaal niet dat je op internet een toverstok kon bestellen...is wel cool natuurlijk...alleen wij als dreuzels kunnen er niks mee ( niet persoonlijk opvatten :P ) ----------------------------------- ~*leslien*~ ik wou dus een stok maar omdat mijn ouders tegen het kopen op internet zijn heb ik ze gedwongen om zelf een stok voor mij te maken en nu heb ik dus mijn prachtige unieke stok :D ^^ ----------------------------------- Master of Magic Ik zal eigenlijk wel een wand willen hebben, maar ik mag er geen, want me ouders vinden het geldverspilling. Een toverstok kan je trouwens ook van deze site bestellen: www.Noblecollection.com ----------------------------------- Godric Griffoendor het is wel leuk als collector item maar ik heb er nu ook al 1 van het harry potter schaak dus dat is voorlopig wel genoeg maar als ik ooit veel geld zou hebben of de lotterij zou winnen en zou ik wel er 1 willen kopen (of meer :wink: ) ----------------------------------- LadyD Ik zou zelf wel heel graag een toverstok willen. Lijkt me echt wel lachen, maar als ik er 1 via internet moet bestellen ben ik bang dat het niet helemaal goed gaat of dat ik met credit card moet betalen en die heb ik niet. Weet iemand soms een site waar di niet heoft?? ----------------------------------- San Riddle Ik heb al een tijdje Harry's toverstok. Het is voor mij een soort van 'pronkstuk' geworden. Dit is ook mijn liefste merchandisebezit. Ik snap wel dat een heleboel mensen het onzin vinden, vond ik eerst ook, maar toen ik hem had gezien en beet had was ik helemaal om. Ik heb er gister een foto van gemaakt maar hij is te groot om bij Imageshack.us te uploaden *schopt Imageshack* Als je de foto wil zien mag je even PB'en (; ----------------------------------- Kyron Heey... Ik ben vanplan om er ééntje te kopen maar het is een collecters item (de replica van Voldemorts wand :twisted: ) en het is gemaakt van Resin ( oftewel hars ) Maar nu vraag ik me af... is dat stevig... er staat altijd bij dat het geen speelgoed is maar toch :? als ik er een 'leuke' wil om mee te spelen :D moet ik hem via alivans bestellen en dat vind ik persoonlijk nogal ingewikkeld met die verzendingen enzo en ik vind die van Voldemort echt VET :D :( ik hoop alleen dat die stevig is :( http://www.fairyland.nl/easyshopmaker/e157_38.jpg De voorlaatste is van Fleur... Ik vind hem wel mooi :) Maar de 2de is van Cedric en die heeft ook wel iets :D Ik heb die van Voldemort gekocht, Wanneer ik hem thuis heb zet ik er een plaatje van op ----------------------------------- Darkness @Kyron Ik heb ook de wand van Voldemort besteld nu alleen nog maar wachten tot hij binnen is, en een tip voor degene die een wand willen bestellen doe het met rembours als je het van een nederlandse internetwinkel besteld dan heb je geen problemen met een CC, wilde hem eerst via de Noble Collection bestellen maar die bezorgen alleen in Amerika en Canada :( Maar ik heb ook geen CC dus dat word lastig voor mij om het te bestellen bij Alivans of een site waarvoor je een CC nodig hebt. ----------------------------------- Helen Ik heb er een van Bloodwood (geen idee wat het in het Nederlands is ... Drakenbloed???) Useful in divination, Bloodwood is said to reveal secrets of both the past and future and to aid its possessor in understanding the given knowledge. Well known for its brilliant red color it is also perfect for matters of the heart and healing. http://img205.imageshack.us/img205/3954/hpim05464no.jpg Toen ik ´m zag moest ik ´m gewoon hebben. In Groningen komt een winkel waar ze fantacy spul gaan verkopen en ook de wands uit HP. Voor mij lekker dichtbij http://www.drakenbol.nl/catalog/index.php?osCsid=db2b80148120d024cf706773f6257320 ----------------------------------- Little-_-Devil Het lijkt me wel vet om de Toverstok van Hermelien te hebben maar helaas... hijs veelste duur.. :cry: Ik heb wel een toverstok maar hijs niet zo als in de film meer een "kinds" toverstok.. hijs wel zelfgemaakt door de vader van een meisje uit de klas vna mijn zusje.. :) en we hebben die van de Schaak serie van Harry Potter uit deel 1 dus ik heb iets.. om meej te zwaaien.. :P ----------------------------------- siriuss_and_lupins_girl Nou laat ik maar eens opsommen welke stokken ik heb: Ik had die eerst van Harry (noble) Toen ging ik verschut met die van Hermoinie (noble) inclusief Timeturner Daarna kon ik die van Voldermort ook niet laten liggen (noble) En tot slot mijn LAATSTE aanwinst: de toverstok van Sirius; die is echt vetcool, hoewel die van Hermoinie ook erg mooi is... Voorlopig maar even niks kopen... :? ----------------------------------- Gast Ik zou wel een Harry Potter toverstok willen, maar jammergenoeg is het niet echt. Maar het lijkt me wel vet om het te hebben dat je het boek voor je neus zit te lezen met een heel HP set naast je. Dan ja, dat heeft toch wel wat. ----------------------------------- Camisado Ik zou er heeel graag een willen kopen/hebben, alleen kan ik mijn ouders niet zover krijgen... :( Misschien dat ik op de volgende EFF maar is even moet kijken of ze daar nog mooie hebben ----------------------------------- Shiralee Hocus Pocus iedereen kan toveren. Sam Griffel wat heb je me nou weer op me hals gebracht! Haha, ja ik zou het supergraag willen. En als het echt kon toveren als Harry Potter z'n staf zou ik zo geweldig vinden. Ik wil er ook heel graag eén hebben. Maar weet niet of het mag.. :roll: ----------------------------------- dondersteel ik heb de toverstok van sirius e ndie is echt heel erg mooi. en ik heb hem weg bij www.drakenbol.nl en hij was ok niet zo duur namelijk 35 euri :lol: en het voordeel is dat ik ook niet zoveel verzendkosten hoef te betalen om dat het een nederlands bedrijf is. :lol: ----------------------------------- Deatheaterstan het is wel heel leuk om een toverstok te hebben. maar je kan er toch niks meedoen. maar ik zou hem in mijn kamer zetten en er eeuwig naarkijken. maar ik koop hem toch maar niet, geef mij dan maar een poster ofso ----------------------------------- Golden Snitch Ik heb de toverstokken van harry, ron en hermelien. Ik heb ze gekocht via internet. (www.gator.nl) en ik geloof dat ze 39 euro per stuk waren. Ze zijn wel echt mooi! Ze staan op mijn kamer in zo een glazen kastje! En dat kastje is mijn trots! ----------------------------------- FireBolt428 bwah, het moet wel leuk zijn om zo iets te hebben, maar het heeft geen enkel nut en staat waarschijnlijk toch de hele tijd op je kamer als fantasietje, dus nee, ik denk niet dat ik het ga doen...maar het zou idd wel leuk zijn om te hebben, mss, als ik me nog lang erg verveel dat ik er zelf 1 maak, niet van de personages ofzo, maar 1 die echt van mij is, anders vind ik het niet speciaal, trouwens, ik vind een zelfgemaakte altijd iets specialer dan een gekochte, het kost ten eerste al niets en er zit veel meer van jezelf in ( tijd, energie, moeite.....) dan bij een gekochte, je moet er natuurlijk wel een beetje je best aan doen, ik zou mss eers beginnen met het gemakkelijkste, een ontwerp maken, dat niet te moeilijk is en waarop ik kan steunen...de zomervakantie is hier een ideale gelegenheid voor zeker voor een hpf.... ----------------------------------- GINOVV ik vind dat best cool enzo maar er om zelf een te hebben vind ik toch wat overdreven als dreuzels ze nu toch maar eens echt zouden kunnen laten werken dan miss maar tot dreuzels er niet achter zijn van een echte te ontwerpen nee danku ----------------------------------- FireBolt428 ik hoop dat dit een discussietopic is? want daar mag je wel dubbelposten, is het er niet 1, sorry! dan mag mijn bericht verwijderd worden, ik zou de wijzigingsknop gebruiken maar dan betwijfel ik of iemand wel acht zou slaan op wat ik zeg en/of vraag... wat ik wou weten, kan iemand me een paar tips geven over hoe het best een toverstaf te maken? alvast bedankt.... FB428 ----------------------------------- Helen Als het goed is staat daar hoe je er een kunt maken Volgens mij is het gewoon een stok zoeken/kopen en die in vorm schuren. Dan lakken, drogen en "toveren" ----------------------------------- HP Lover http://www.alivans.com/welcome.htm hier heb ik hem gekocht hij was 69 euro noh wat, maar ja hij is wel mooi, en laat ik toevallig Eergister z0'n stok gemaakt hebben met die link hier voor mij :P LOL :roll: ----------------------------------- Bee Als het goed is staat daar hoe je er een kunt maken Volgens mij is het gewoon een stok zoeken/kopen en die in vorm schuren. Dan lakken, drogen en "toveren" Leuk, dat ga ik eens proberen. Betalen voor een houten stokje ga ik heus niet doen. Het enige spijtige is dat ik zelf niet zo handig ben. MAar het ziet er niet al te moeilijk uit, dus het moet wel lukken. ----------------------------------- Helen ja, maar hoe moet je dat dan doen voor die kern als je zo geen handboor hebt? en wat gebeurt er als je hem dan lakt? wordt hij dan zo glad of glanzen ofzoiets? Je hoeft er natuurlijk niets in te doen maar als je dat wel wil kun je misschien iemand vragen die wel een boor heeft. En het lakken. Er zijn verschillende soorten lak. Als je een hoogglans lak neemt dan gaat ie glimmen en als je een matte lak neemt is ie .. sja ... mat. Je moet ´m natuurlijk wel heel goed schuren anders wordt ie niet echt glad en dat moet natuurlijk wel. Je wil geen spinters krijgen. ----------------------------------- FireBolt428 ah ja, oke, heeft eigenlijk al eens eerder iemand anders een toverstok zelf gemaakt met een resultaat waarvan hij/zij zeeeeer tevreden was? zo ja, zou ik daar van als mogelijk eens een foto van mogen zien, want ik ben nogal redelijk onhandig en het zou me wat bemoedigen als ik zie dat het bij iemand anders ook zeer goed gelukt is om een zeer mooi resultaat te bekomen... FB428 ----------------------------------- qwarts ik heb ooit geprobeerd zef een toverstok te maken van een stok(dûûhhh) en met een of andere handboor aan de voorkant een gaatje geboord, en er een donsveertje van een eend ingestopt, en daarna weer hourlijm erin, alleen het werkte niet :roll: Hoe zou dat nou toch komen :D Maar ik zou nog wel een keer zo'n ding uit de film willen hebben, maar t is me nog altijd veel te duur.... ----------------------------------- FireBolt428 ha, ik heb een goed, en uitermate simpele manier gevonden om een mooie toverstok te maken :D ik ben eergisteren naar het strand geweest en heel toevallig vind ik naast mij een soort raar, maar op een mooi rare manier dan, gevormd takje, juist gepast om in je hand vast te nemen en dus zeer geschikt als handvat, je moet het maar vinden, en het beste, dat takje was hol, of toch voor een 2-tal centimeter zodat je er perfect een ander in kan steken, dunner dan uiteraard, ik zoek dan gisteren naar een oude verfborstel, met een beetje macht doe ik er het verfgedeelte af en steek de stok zelf in het andere stokje! wat een heel mooi resultaat opleverde! en om het nog mooier te maken ga ik beide deeltjes eerst in een kleur oververven, in mijn geval zwart! ----------------------------------- daniel lovaa ik wist er wel 1 maar die moet ik f opzoeke..:D kusje ik weet uhm ik heb hem van een meisje gehad.. http://www.magicfantasy.nl/catalog/login.php?osCsid=f07df05983edbfc1cb6422ff09ab1abd e anders gewoon www.magicfantasy.nl en dan moet je naar films en fantasy en dan staat er harry potter dan druk je dar op en dan krijg jelallerlei dingen.. en dan moet je kiezen. ks ----------------------------------- lOvely^Naatje; Als ik er ook echt mee kon toveren dan zou ik zeker een toverstok willen. Maar voor de sier niet. Hij zal toch snel kapot gaan :lol: En sorry ik weet geen url, want ik heb er nog niet naar gekeken... ----------------------------------- hp_eliza_ kameleon ik koop er wel een op www.drakenbol.nl en dan ga ik naar de winkel zelf ik koop denk ik die van Harry Potter Maar goed in Frankrijk twee jaar geleden heb ik ook twee toverstokken gezien maar die waren te duur (had maar 10 euro) en dat waren de toverstokken van Perkamentus (toen nog een andere dan nu) en Harry ook hadden ze daar veel dingen als busten, lego, spelletjes enzo ----------------------------------- LavenderBrown Hmm .. Als ik er toevallig eens één zie dan denk ik dat ik er wel één koop, maar ik ben er niet wanhopig naar op zoek. Zo'n HP accessoire is leuk, natuurlijk, maar ik hoef niet per sé een toverstok. Leuk zijn ze natuurlijk wel (: ----------------------------------- Toverstokje Mijn avatar is op het moment de toverstok van Hermione!! (met een blauw kleurtje zelf toegevoegd). Maar ik zou zelf niet zo snel zo'n stok kopen. Ik zou niet weten wat ik er mee moest doen! En als ze ook nog snel breken...... Je kan zoiets wel mooi neerzetten, maar het past helemaal niet echt bij de rest van de spullen die ik in de kamer heb staan. En tenslotte ben ik bang dat mijn vriend dan ook al zijn model-vliegtuigjes en dergelijke tevoorschijn gaat halen en neer gaat zetten. :wink: ----------------------------------- marck nouja de mie is nog niet gebroken maar zie bij het handvat dat er een sort snee is waar je door heen kan kijken en je kan zelfs je nagel er in doen...niet zo leuk...maar ik heb op maktplaats ook een toverstok gezoen die licht geeft... :) die is denkik wel wat sterker kijk maar even http://www.marktplaats.nl/ en dan zoeken naar toverstok en dan is het de 1e. :!: .......evan voor iedereen ik ga dolleman hete op hpf als het lukt... groetjes......marck...... ----------------------------------- xEmma Mm, ik vind die toverstokken wel grappig. Vind ze ook wel leuk, zou er wel een willen hebben. Maakt niet echt uit welke! Ik vind ze alleen zo duur. Daarom kijk ik er maar alleen naar xD Want zeg nou zelf $ 35.00 en duurder vind ik toch wel te veel om voor zo iets te betalen! ----------------------------------- Maanling Ja! ik ga vanmiddag naar de bank om wat geld op me rekening te zetten en dan ga ik vandaag nog Harry`s Toverstok op www.drakenbol.nl kopen! ik geloof dat hij hetzelfde is als op noblecollection.com met weinig verzendkosten dus kom maar op met die toverstok :lol: ----------------------------------- HP4_ever ik wil er wel één, ik ben al eens in de winkel gaan kijken maar degene die ik daar heb gezien waren van plastic ooit heb ik er eentje proberen te maken maar het was niet zo goed gelukt dus ga ik eens vragen aan mijn opa die kan namelijk heel goed van die dingen maken :D ----------------------------------- Lucius Malfoy-Deatheater Ik heb een toverstok, die van Snape en die is erg leuk. Maar dient niet echt om veel mee te zwaaien en om mee rond te lopen en om overal mee naartoe te nemen, zoals ik deed :P . (ik doe het nu nog) binnenkort ontvang ik er nog een paar: de staf van Lucius (in de wandelstok), de stok van Perkamentus rn van Voldemort en de oplichtende van Harry. ----------------------------------- LadyD ik heb zelf geen toverstok omdat ik ze erg duur vind. ik zou er wel heel erg graag eentje willen hebben maar ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ik zoiets moet halen. Ik ben nogal wantrouwig over kopen van het internet dus ik zou hem graag in een winkel willen kopen, maar heb geen idee waar.. ----------------------------------- Maanling Ja! ik ga vanmiddag naar de bank om wat geld op me rekening te zetten en dan ga ik vandaag nog Harry`s Toverstok op www.drakenbol.nl kopen! ik geloof dat hij hetzelfde is als op noblecollection.com met weinig verzendkosten dus kom maar op met die toverstok :lol: waar staan die toverstokken bij? Als je bij de hoofdpagina helemaal naar beneden scrolt staat in dat rijtje van bestsellers: Harry`s Wand/ Toverstok ( weetnie meer :roll: ) en dan kan je hem in het winkelwagentje plaatsen. betaling leidt zich vanzelf. Mijne komt deze week binnen en ik ben erg beniewd. LadyD als je hem koopt bij www.drakenbol.nl gaat alles denk ik wel goed. Drakenbol heeft ook een eigen winkel in Groningen en daar kun je ook allemaal zulke dingen kopen. Succes :wink: ----------------------------------- Sabine Ik heb zelf geen toverstok. Lijkt mij best wel cool om er een te hebben, maar ik heb er niet heel veel geld voor over. In de Elf Fantasy Shop zag ik een aantal weken geleden wel toverstokken liggen, die van Harry, Ron, Sirius en Snape. Ik weet niet meer hoe duur ze waren, maar ze waren iig niet goedkoop (of niet wat ik onder goedkoop versta aangezien ik nogal gierig ben :P ). Die winkel heeft vestigingen in Utrecht, Delft en Den Haag. Ik heb ook geen idee of ze die toverstokken nog hebben, maar mocht iemand er interesse in hebben en het preciese adres willen weten van zo'n winkel kan die mij een PB sturen. En sorry als dit gemeld is, maar ik heb geen zin om 16 pagina's door te nemen 8) ----------------------------------- miss_Me het lijkt me niet echt nodig een toverstok te hebben! Misschien als je creatief bent kun je er zelf 1 maken.. Maar dan zul je we aan hout moeten kunnen komen.. Voor mij is dat niet zo moeilijk.. Die toverstokken zijn erg duur! ----------------------------------- Hermion Granger Hey, ik vind de toverstokken ook erg duur, maar ik heb er wel een :P :P , maar dan wel zo een van bij het ereste deel van de harry potter toverschaakcursus, hij is niet meeeeeega echt, maar wel cool. dadatjes. ----------------------------------- watsonette Ik heb 3 toverstokken.. Van dat schaakspel, heb ik er 2.. En in Spanje had ik er 3 jaar geleden eentje gekocht.. voor maar 6 euro, en hij geeft nog licht ook, en er staat Harry Potter in, met warner brothers er onder, en hijs echt :P in een Warenhuis gekocht met allemaal HP spullen.. ik vind 35 euro voor zo'n echt ding duur.. en ik heb hem dan gewoon ergens liggen, ik bedoel.. je loopt niet over straat met een toverstok ;) Liefs, Watsonette ----------------------------------- Maanling Ik heb mijn toverstok 30 Augustus besteld en ik kreeg 22 September een mailte dat hij In twee weken binnen zou zijn maar hij is er nu nog niet, en het is al 24 Oktober :shock: Ik heb De Harry Potter Wand besteld bij Drakenbol/ Magic Fantasy. Mensen die hem hier besteld hebben.. Is het normaal dat je zo lang moet wachten? ----------------------------------- sorcererke K weet niet of de link er al bij staat, maar ik vind deze site een zeer goeie en het heeft partners, één in fankrijk, één in duitsland en één in amerika voor zover ik weet en er zijn nieuwe toverstokken bij van Dwaaloog Dolleman, Marcel Lubbermans, Anderling, lupos... En je kunt ook de tijdverdrijver kopen en al...Binnen de twee weken heb je ze van franse site maar sommige prijzen liggen daar hoger dan bij de duitse. Je hebt ook replica's van andere films zoals PotC en Batman en The Da Vinci Code en anderen. ----------------------------------- teule Ik heb er zelf een gemaakt, ik vind het zelf best mooi geworden.. ik maak wel even een gebriksaanwijzing hoe je hem maakt :D (pb me maar als je het niet snapt en eht graag wil weten..) benodigdheden: -stok, met diameter ongeveer 0.8 cm, van een kluswinkel -tape -bruine verf (houtskleur) -3 gelijke kurken -boor met klein gat -scheurpapier/machine stap1 : meet de lengte van drie kurken naast elkaar af op de stok, begin onderaan. Schuur dit stuk totdat het heel dun is, maar wel overal gelijk (pas op dat het niet breekt!). stap 2: boor in de kurken in de lengte een gat dat helemaal door de kurk gaat. stap 3: schuif de kurken voorzichtig over het smalle gedeelte van de stok. stap 4: verf de stok zoals je zelf wilt (houtskleur is mooi) stap 5: wikkel het kurken handvat eventueel (hoeft niet) in tape, als handvat en versteviging.. klaar! ----------------------------------- Pure Haan Ik was eerst van plan er een voor me verjaardag te vragen, een paar jaar geleden. Maar toch maar niet gedaan. Heb in plaatst daar van Harry Potter behang gedaan, wat er ondertussen alweer af is :roll: HP Wands kosten tussen de $29.50 en de $59.00 ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Ik ga zeker weten eentje van Noble Collection kopen. Tijdens de Elf Fantasy Fair wel te verstaan. Vorig jaar stond er ook een kraampje die ze verkocht maar toch had ik te weinig geld. Nu heb ik eens gekeken welke soorten wands (toverstokken) er nu zoal zijn... Harry/Ron/Hermione/Marcel/Lupin/Mad-Eye-Moody/Sirius/MC Gonnagall/Dumbledore/Snape/Draco Malfoy/Voldemort. Ik vind vooral die van Snape, Hermione, Sirius en Marcel mooi. Maar welke nu te kiezen? :P Snape: http://www.fairyland.nl/easyshopmaker/e157_19.jpg Hermione: http://www.fairyland.nl/easyshopmaker/e157_2.jpg Sirius: http://www.fairyland.nl/easyshopmaker/e157_29.jpg Marcel: http://www.fairyland.nl/easyshopmaker/e157_53.jpg Denk dat ik toch maar voor de wand (toverstok) van Snape (Sneep) ga. 8) ----------------------------------- Helen @HRH Ik vind persoonlijk die van Hermione heel erg mooi maar die vind ik niet echt bij je passen (zegt ze alsof ze je persoonlijk kent). Ik vind dan die van Sirius of Snape beter en dan die van Sirius vind ik nét iets mooier. Ik heb er een van Alivans bestelt vorig jaar ergens. Een van ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione @HRH Ik vind persoonlijk die van Hermione heel erg mooi maar die vind ik niet echt bij je passen (zegt ze alsof ze je persoonlijk kent). Ik vind dan die van Sirius of Snape beter en dan die van Sirius vind ik nét iets mooier. Ik heb er een van Alivans bestelt vorig jaar ergens. Een van Haha, over leuke zinsopeningen gesproken :P Ja, ik weet het gewoon niet goed. Die van Ron vind ik minder, die van Hermione is mooi, maar trekt me ook niet over de streep. Die van Sirius is regelrecht gaaf om te hebben maar als ik me nog goed herinner heeft Jalverd zo eentje gekocht vorig jaar op de EFF. En een beetje diversiteit is toch wel zo leuk. Ben ik dalijk de enige die rondloopt met een Snape wand, ha! ik nog steeds in mijn bezit heb. Achteraf gezien was het wel stom om zo'n eentje te kopen. Aangezien ik graag een replica wilde. Maar toen wist ik nog slechts van noblecollection en alivans. En qua verzendkosten was Alivans goedkoper. En Nederlandse winkels ervoor wist ik op dat moment nog niet. Nu wel. Snape's wand is going to be mines. :twisted: Edit: Die bloodwood van jou is een mooie donkere! 8) ----------------------------------- Helen Uhm, eigenlijk is ie vrij rood. Een beetje bruinrood. Als ik de stand tegenkom waar ze toverstokken verkopen ga ik denk ik een van Ron kopen (nee, niet daarom Eva) Die van Hermione vind ik ook heel mooi maar ik denk dat ik me er na verloop van tijd aan ga irriteren ofzo. Misschien koop ik wel een andere het ligt eraan welke prettig voelt ----------------------------------- Witch_Eva Nou wij hadden een wilg in de tuin en die was met de storm omgevallen. Dus wat doe ik? Ik zaag een stuk van de boom af en mijn plan was om een toverstok ervan te maken. Nou ben ik niet echt heel creatief dus het is niks geworden. ^^ Nou ja ik moet hem nog maken, maar ik, de realist, ziet meteen al dat het niks gaat worden. Ik wil wel een toverstok hebben,het lijkt me wel leuk om er een te hebben. Als ik dan ooit zie dat er een toverstok van Luna op de markt kom. Nou dan koop ik die meteen ^^ Voor een persoonlijke toverstok moet ik ook iets hebben van een wilg. Dat schijnt ook mijn persoonlijke boom te zijn. En ik vind de wilg ook mooi. Maar ja om een lang verhaal kort te maken. ik heb geen toverstok en ik ben ook niet echt van plan om er een te kopen, alleen als er een toverstok van Luna is ^^ ----------------------------------- Maeve Ik heb afgelopen weekeinde drie toverstokken gemaakt. Volgens mij van populieren en eikenhout. Ze zijn alledrie vrij licht, maar ik heb ze wel alledrie net iets anders gemaakt. 1 met een ronde punt en een handvat met twee rondjes, 1 met een scherpere punt en een handvat met 2 richels en 1 met een scherpe punt en een simpel handvat. Ik heb op alle stokken een stukje van de bast laten zitten. Maar misschien koop ik ooit nog een toverstok, het liefts een donkere, dat past echt bij mij. ----------------------------------- Chaja-girl Ach, ik hoef er geen. Het is wel leuk, maar ik stel ze me heel anders voor dan die je kunt kopen; ik zie ze meer als simpele stokken, glad oppervlak zonder frutseltjes en partoontjes ofsow. Als ik het nodig mocht hebben pak ik wel een chinees stokje uit de kast :P ----------------------------------- Flex Ja eigelijk zou ik ook wel een toverstok willen hebben. Het liefst één van de Marauders. maar ff een vraagje, gebruiken ze die stokken (zie plaatje van Harry, Ron & Hermione hierboven) ook in de films? want als ze die ook gebruiken is het leuker. ----------------------------------- Helen Volgens mij wel maar die van Ron ben ik niet zeker van omdat hij de stok die op het plaatje staat eigenlijk gebroken is in de .. 2e film en het lijkt me niet logisch dat ze dezelfde stok in de 3e en 4e films gebruiken maar de rest gebruiken ze ook in de film. ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Ik heb zojuist bij Gator, een Nederlandse winkel voor film merchandise, een bestelling geplaatst voor de toverstok van Sneep. :D Kost 35 euro, plus 7 euro verzendkosten. Ik wilde eigenlijk er 1 kopen bij een kraampje op de EFF over twee weken. Maar wat als ze die van Sneep nu net die verkopen en wel alle andere? :P Daarom heb ik dus ook besloten er gewoon 1 online te bestellen. En qua verzendtijd stond erbij: "Usually ships in 24 hours" Dus als ik mazzel heb wordt ie ook inderdaad met 1 dag verzonden. Zou al helemaal mooi zijn, maar anders vind ik langer wachten het ook wel waard. Bedoel, dan heb ik eindelijk een echte replica toverstok. En voor zover ik er op de hoogte van ben, gebruiken ze inderdaad deze toverstokken in de films. Die van Hermelien bijvoorbeeld, kan je overduidelijk terugzien in film 3 waarbij ze Draco onder druk zet met haar eigen toverstok om hem vervolgens een knal te verkopen recht in het gezicht. Verder klopt die replica van Perkamentus ook, want die zie je overduidelijk terug in de Vuurbeker, in de film. Op het moment dat hij een herinnering naar de Pensieve (ik moet me schamen omdat ik de Nederlandse vertaling niet meer weet :oops: ) stuurt. Je ziet dat hij dan zijn toverstok tegen zijn slaap aanhoudt om er een herinnering uit te halen. En de toverstok die je dan ziet, zie je ook terug op de webwinkels. En over die van Ron. Je kan terugkijken naar film 1, in de Zweinstein Express. Als hij probeert om Schurfie om te toveren naar saffraan geel. Dan zie je ook duidelijk een aantal shots met daarin zijn toverstok. En als ik me goed herinner komt die overeen met de replica's die aangeboden worden. En na film 2 heeft hij inderdaad een andere. Die van Harry kan je volgens mij wel terugzien tijdens de duel scene tussen Draco & Harry in film twee. Daarin zit namelijk ook een shot waarin je Harry de duelleerhouding aanziet nemen, met natuurlijk zijn toverstok. Zo heb je ook nog het shot waarin Lupos, in het Krijzende Krot, Sirius onder vuur neemt met zijn toverstok. En zo kan je ongeveer elke replica wand wel terugkijken of ze ook overeenkomen met die in de films. Het merendeel komt dus inderdaad overeen. ----------------------------------- superdaan21 ik vind het ook wel cool maar het is zo verschrikkelijk duur daarom heb ik er eentje van plastic XD beetje gaar maar jah... ik heb er trouwens ook een zelf gemaakt hij is best mooi gelukt en dan is het tenminste heel wat goedkoper ik heb even ge internet en ze kosten zo`n beetje 45 euri :shock: ----------------------------------- Carla Ik heb een plastic toverstok uit een Harry Potter make-up set, waar ik in totaal (dus met stok, smink en een HP bril) maar 5,95 euro voor heb betaald. Ik vind die andere toverstokken zoals bij Allivans veel te duur, dus die koop ik niet, want ik zou niet weten wat ik ermee moet. ----------------------------------- Narcissa had 5 jaar geleden ofzo een eigen toverstok gemaakt, van ijzer die ik gekleurd had met water vaste stift..Maar waar die eigenlijk is gebleven mag de duivel weten, die zal vast en zeker wel ergens in een doos liggen. Maar sinds kort heb ik een waarde volle toverstok van Voldemort..En ja ik ben daar heel trots op..Lang leven me toverstok! ----------------------------------- Helen Ik heb dus niet de toverstok van Ron kunnen vinden. Wel die van Harry maar die wilde ik niet. Ach, ik loop er wel een keer tegenaan en dan al het betaalbaar is kan ik 'm altijd nog aanschaffen. Ik heb er een van Bloodwood. Het plaatje staat wel op een blz eerder voor diegene die 'm zien willen. ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Ik heb dus niet de toverstok van Ron kunnen vinden. Wel die van Harry maar die wilde ik niet. Ach, ik loop er wel een keer tegenaan en dan al het betaalbaar is kan ik 'm altijd nog aanschaffen. Ik heb er een van Bloodwood. Het plaatje staat wel op een blz eerder voor diegene die 'm zien willen. @Helen: ----------------------------------- Helen @ Joost, Ik wil het altijd vasthouden. Ik moet het voelen en dat kan niet via internet. In Groningen zit wel een zaakje die ze hebben, tenminste, dat meende ik gelezen te hebben dus als Cis bij mij is en ze zijn open gaan we daar even naartoe. De vorige keer waren ze dicht ivm vakantie. Ik ga zeker wel even op de site kijken die je me net gaf. :) ----------------------------------- Narcissa @ Joost, Ik wil het altijd vasthouden. Ik moet het voelen en dat kan niet via internet. In Groningen zit wel een zaakje die ze hebben, tenminste, dat meende ik gelezen te hebben dus als Cis bij mij is en ze zijn open gaan we daar even naartoe. De vorige keer waren ze dicht ivm vakantie. Ik ga zeker wel even op de site kijken die je me net gaf. :) MMM..lees ik dit goed? (a).. Gaaf ja ik heb altijd al daar eens willen binnen stappen vanaf toen je het me vertelde. Maar jammer dat de toverstokken van Ron waren uit verkocht. Er waren ook haast geen van Voldemort, wel waren er veel soverstokken van harry en Perkamentus. :roll: ----------------------------------- Helen @Joost. Nijmegen is toch wat te ver vanaf Assen dus dat gaat even niet door. Ik heb wel even op de site gekeken en als het in Groningen niet lukt ga ik wel bestellen. De bezorgkosten zijn geloof ik ook niet zo hoog dus dat is wel te doen @Cis. Ja, dat lees je goed. Ik wil het voelen. Als het niet prettig voelt hoef ik het niet en ja, er waren wel veel van Harry en Dumbledore. Die van Harry heb ik in handen gehad en die voelde niet fijn. Zo zwaar. Die van Sirius lag er ook en die was wel wat minder zwaar maar die vond ik niet mooi ----------------------------------- Bernou Yeah, mijn wand is eindelijk af. Na 2 dagen hard werken is mijn eigen wand in mijn handen ^^ Ik heb een eigen wand gemaakt en ben er nog best tevreden over ^^ Picture van mijn wand, zodat jullie kunnen zien hoe het geworden is ^^: http://img262.imageshack.us/img262/5951/wand1vu9.jpg Ik vond het kopen van een wand een beetje duur, dus had ik maar besloten om er zelf 1 te maken. Het heeft me uiteindelijk maar 2.75 en een beetje zweet gekost xD ----------------------------------- Narcissa Hij is wel gaaf gemaakt, vind het erg knap gemaakt. Ik zelf zal het waarschijnlijk niet kunnen maken. Het is mooi afgescheurd, En er hoef niet bepaald een kleurtje erbij te hebben. Het is mooi apart gemaak. Ja petje af hoor, eerlijk waar. ----------------------------------- Narcissa Ik ben niet zo n Harry Potter dat ik ook nog een toverstaf moet, maar het klopt, op internet zijn ze verschrikkelijk duur. @Bernou, niet slecht :P Ah moet? :) Ik moet zeggen dat ik het helemaal geweldig vind, dat ik de toverstok van Voldemort, en dan ben ik niet zo'n Harry Potter hoor. Ik vind het gewoon erg maf en cool, om het te hebben. Het is heus niet dat ik daar de hele dag mee rond loopt, maar als ik hem kan gebruiken bij carnaval meetings zal ik hem wel zeker te voorschijn halen. Maar ze zijn duur, al kreeg ik het voor en prijsje van niks :D ----------------------------------- Joy©e @Bernou: hij is echt mooi geworden, je kunt zien dat er veel tijd in zit en dat hij met liefde gemaakt is. Knap gedaan! Ik heb de toverstokken van Sneep en Ron. Die van Sneep wilde ik heel graag hebben, die is gewoon heel mooi. Die van Ron heb ik gekregen als dank dat ik mijn spullen een half jaar heb uitgeleend aan een museum. [url=http://www.noblecollection.com/catalog/product.cfm?id=NN7150&catid=21]Sneep [url=http://www.noblecollection.com/catalog/product.cfm?id=NN7462&catid=21]Ron Weet nog niet wat ik met die van Ron ga doen, voorlopig staat hij in mijn boekenkast met de rest van mijn verzameling. Hij is wel leuk, maar die van Sneep vind ik mooier (persoonlijke smaak) Er zijn meer toverstokken die ik mooi vind, eigenlijk zijn ze allemaal mooi. Maar ja, veeeel te duur om te verzamelen. ----------------------------------- Addiie @Joyce; heel mooie toverstok is die van Snape zeg! Ik ben gewoon jaloers dat je die hebt :P Zelf heb ik een toverstok van plastic ^^' Nu ja, ik ben er best tevreden mee, alleen doe ik er niet echt veel mee. Ik zou graag de stok van Snape willen hebben, maar dat is waarschijnlijk erg duur. ----------------------------------- Liztan Ik zie eigenlijk niet zo heel erg het nu ervan in om een toverstok te kopen, want wat moet ik er eigenlijk mee? Bij mijn Harry Potter verzameling neerleggen, er soms eens naar kijken en dan wachten tot het omringd is met een dikke laag stof? Eigenlijk vind ik die spulletjes allemaal wat te duur en zonde om te kopen, ik laat het gewoon bij de Harry Potter boeken want die blijven leuk om te lezen. Vroeger gebruikte ik nog wel eens een goochelstok als toverstaf en dan ging ik me ook wel echt inleven in de Harry Potter wereld maar nu doe ik dat niet meer. ----------------------------------- #Sabe Ik vind die 'officiele' toverstokken echt tof. Ik zou die van Ron wel willen hebben, maar ik denk dat m'n ouders me tot gek gaan verklaren als ik aan ze vraag of ik hem mag bestellen. :P ----------------------------------- Lord Dumbledore Bericht van "Harry, Ron & Hermione" ----------------------------------- Lady des Champs Ik zou zeker wel een toverstok willen! Het liefst die van Lily, of James. Je kan ze inderdaad op verschillende sites bestellen, er zijn ook verschillende makers. Ik heb trouwens de toverstokken van Harry en Draco in de Elf Fantasy Shop zien liggen. :) ----------------------------------- Addiie Ik wil wel graag zo'n toverstok kopen, maar ik heb geen idee waar ik die kan kopen of hoe duur die dingen wel niet zijn. Kan iemand me dat misschien vertellen? ----------------------------------- Master of Magic Ik heb geen toverstok, maar ik wil wel graag één kopen. Die van Snape en Harry vind ik erg mooi. Die van Ron en Sirius vind ik er ook leuk uitzien. Gator lijkt me best handig, maar sommige dingen zijn wel duur. De HP spullen vallen nog mee. De toverstokken zijn in ieder geval wel goedkoop. Nu alleen nog mijn ouders overhalen. :roll: ----------------------------------- Kyron Ik heb dus al een wand gekocht via Ebay, maar dat is zo'n collecters item, de Voldemort toverstok. En ik ben op dat gebied toch nog een beetje kind! ik zwaai daar graag mee, maar ik vrees maar dat hij het gaat begeven, want die zijn van hars gemaakt en er staat al een piepklein scheurtje in! My magic is too powerful :twisted: ! Dus ben ik erover aan het denken om een leuke, houten stok te kopen van [url=www.alivans.com]alivans. Maar ik heb geen credit card enzo en ben ook bang om dat dus te doen. Hoewel ik die site zéér hard betrouw, dus nu moet ik nog een manier vinden om dat makkelijk te kopen! ----------------------------------- Harry, Ron & Hermione Een vraag voor degene die een toverstok hebben. Waar zijn die toverstokken van gemaakt van hout of plastic. Want ik wil binnenkort Harry's Toverstok kopen. De toverstokken zijn van hout. Ik heb er een van Alivans, volgens de site de toverstok van Hermelien. En zeker weten dat ie van hout is. Hij voelt aan als hout, hij ziet eruit als hout en als ik hem zou doorzagen zul je zien dat ie echt van hout is ook! Maar dat laatste zal ik natuurlijk nooit doen ;) En ik heb er een van Noble Collection, de echte replica toverstokken uit de films. Ik heb de toverstok van Sneep, ik las dat Joyce hem ook heeft. Vind het zelf een erg mooie toverstok, stukken mooier dan die van Alivans. Ook deze is zeker weten van hout. Ik dacht eerst dat die replica's van plastic ofzo waren, maar toen ik hem vasthield kwam ik snel tot de conclusie dat het een zware toverstok is. Hij is mooier vormgegeven en langer. Ben echt heel blij met de toverstok van Sneep, gewoon omdat het heel mooi vormgegeven is. En dat voor minder geld! Die van Alivans kostte me namelijk (komt uit Amerika) 42 euro, terwijl die van Noble Collection via www.gator.nl gekocht, 38 euro kostte. En die van Gator/Sneep had ik ook met 3 dagen bezorgd gekregen, terwijl die van Alivans/Hermelien pas met 2 weken. ----------------------------------- Genner En dat voor minder geld! Die van Alivans kostte me namelijk (komt uit Amerika) 42 euro, terwijl die van Noble Collection via www.gator.nl gekocht, 38 euro kostte. En die van Gator/Sneep had ik ook met 3 dagen bezorgd gekregen, terwijl die van Alivans/Hermelien pas met 2 weken. .nl >> Nederland >> minder lang onderweg want kortere afstand .com >> USA >> wordt geladen met andere dingen, het schip moet vol zitten én het moet in Nederland raken, dus de tijdsduur lijkt me logisch. Ik zou nooit zelf een toverstok kopen, want wat ben je er nu helemaal mee? ----------------------------------- Helen Wat maakt het uit of ie kan toveren ja of nee. Het is puur voor de heb hoor. Net als alle andere merchandise. Wat moet je met een buste. Wat moet je met een HP toetsenbord. Wat moet je met HP postzegels, en zo kan ik wel even doorgaan. Het is gewoon leuk om te hebben en als je het geld er voor over heb, waarom niet. ----------------------------------- pinda_12 Dat is ook wel weer zo, als mensen het echt willen moeten ze het ook wel doen. Maar ik vind het maar geld verspilling. Als je echt een harry potter fan bent dan kan ik het me voorstellen maar als het is om erbij te horen, dan zou ik het niet doen. ----------------------------------- lauie wel het voordeel aan een oom (die mijn peter is) die houtbewerker is en graag iets doet voor zijn petekind... is dat hij graag eens een stok wil maken voor me! hij is echt prachtig! hij heeft een origineel en een replica gemaakt, de replica 'gebruik' ik en de echte zit in een glazen doosje ----------------------------------- Mosh Hmmm een eigen toverstok, dat is al een tijdje geleden maar toen had ik van die pennen waarvan een breede achterkant en steeds smaller liep. Heel leuk enzo ^^ ik ging er altijd harry pottertje mee spelen (:o toen was net boek 1 uit volgens mij) Dus jaaaah :D ik wil zon stok :P Ik zal even zoeken voor 1 site Edit: het is dat ik de link niet kan posten maar op marktplaats heb ik al 2 toverstokken gevonden: 1tje van albus perkamentus en 1tje van hermelien griffel bijde onbeschadigt! De echte fan zou hiervoor wel een aantal kilometers voor willen rijden (toch?) ----------------------------------- Wizard>Joey Ik heb bij Acme Movie Store online Harry's Toverstok gekocht. Deze toverstok wordt verpakt in een mooie Olivander doos met Harry's toverstoknummer erop en er zit een klein kaartje bij als certificaat van echtheid. De toverstok zelf zit heel mooi en stevig verpakt. Ik heb nu ook de Toverstok van Voldemort besteld, omdat die zo mooi is. Ook hier zit ie in een toverstokdoos van Olivander en met certificaatje. Overigens als je ze bij Acme Movie Store koopt duurt het een paar dagen tot je ze binnen hebt :D Harry's Toverstok is €34,95 en die van Voldemort is €39,95, maar ja dan heb je ook iets heel moois :D :wink: De toverstok van Harry die ze verkopen, gebruikt Harry overigens pas vanaf de 3e HP film en die van Voldemort vanaf de 4e film. ----------------------------------- siriuss_and_lupins_girl Ik weet niet of deze mail mag worden gepost, maar doe het toch (sorry als het niet mag) Ik heb namelijk voor de kerst 2x de Holly wand van Alivans besteld en heb ze nu intussen binnen. Ik vind ze echt ontzettend mooi en duurzaam (mooie glans en heel mooi afgewerkt, daarnaast doet de box en het etui gebeuren er ook toe he). Maar even terug koment op het verhaal. Ik had er dus twee besteld (een voor mij en eentje voor mn zus). Nu doet m’n zus er helemaal niks mee (ze vindt HP ineens niet meer leuk en begint echt een beetje te pubberen..ook al haar boeken heeft ze weg gedaan…die heb ik nu gearresteerd en staan netjes bij mij op de plank aangezien zijn de gebonden versie had en ik de paperback). Ik heb dus nog een Alivans Holly wand over, onbeschadigd. Dus mocht je intresse hebben geef me dan even een mailtje  ----------------------------------- Lady Voldermort In het begin vond ik zo'n toverstok eigenlijk onzinnig, maar nu ik die site's heb bekeken; wat wordt je daar hebberig van zeg. Het lijkt mij nu eigenlijk fantastisch om ál die stokken te hebben, in zo'n glazen kast bv. Haha, maar voorlopig doe ik het maar niet. Wat zijn die dingen duur zeg.. En dan te bedenken dat ik twee kinderen ken die twee toverstokken hadden gekregen en die gooien ze gewoon overal neer. Ze liggen ook ergens in een kast tussen veel speelgoed verstopt, zo zonde! ----------------------------------- Witch_Eva Nergens is echt bekend gemaakt hoe Luna's toverstok eruit ziet. Niet in de boeken, en in de film heeft Luna ook elke keer een andere volgens mij en niet een die echt bij Luna past. Ik heb ook al een tijd gezocht naar haar toverstok. Alleen ik ga hem niet kopen. Pas als we zeker weten hoe haar toverstok eruit ziet. Want wie zegt dat Luna een eikenhouten toverstok heeft. ----------------------------------- _Tonks ik vind de stokken veel veel veeel te duur in de winkel =O al hoewel ik ze wel vet mooi vind en ik moet er een hebben voor carnaval,, anders is het niet compleet.. en ik heb zo'n lieve moeder die gewaad en alles maakt, dus de toverstok moet ik zelf in mekaar flantsen =O ik zal wel een foto posten als ik hem af heb.. =D en nu,, ga ik verder met mijn sjaal x'D ----------------------------------- chesterkesvp Is een toverstok van TheNobleCollection stevig? Kan je met een toverstok van thenoblecollection zwiepen zonder dat hij afbreekt? Zijn de toverstokken van thenoblecollection van hout ? Is Gator betrouwbaar , ik wil er toverstokken kopen ? Ik woon in België , kan je dan je toverstok laten brengen hoeveel kost dat dan ? Een vraag voor degene die een toverstok hebben. Waar zijn die toverstokken van gemaakt van hout of plastic. Want ik wil binnenkort Harry's Toverstok kopen. De toverstokken zijn van hout. Ik heb er een van Alivans, volgens de site de toverstok van Hermelien. En zeker weten dat ie van hout is. Hij voelt aan als hout, hij ziet eruit als hout en als ik hem zou doorzagen zul je zien dat ie echt van hout is ook! Maar dat laatste zal ik natuurlijk nooit doen ;) En ik heb er een van Noble Collection, de echte replica toverstokken uit de films. Ik heb de toverstok van Sneep, ik las dat Joyce hem ook heeft. Vind het zelf een erg mooie toverstok, stukken mooier dan die van Alivans. Ook deze is zeker weten van hout. Ik dacht eerst dat die replica's van plastic ofzo waren, maar toen ik hem vasthield kwam ik snel tot de conclusie dat het een zware toverstok is. Hij is mooier vormgegeven en langer. Ben echt heel blij met de toverstok van Sneep, gewoon omdat het heel mooi vormgegeven is. En dat voor minder geld! Die van Alivans kostte me namelijk (komt uit Amerika) 42 euro, terwijl die van Noble Collection via www.gator.nl gekocht, 38 euro kostte. En die van Gator/Sneep had ik ook met 3 dagen bezorgd gekregen, terwijl die van Alivans/Hermelien pas met 2 weken. ----------------------------------- Legendary-Master @ Legendary-Master : ja ze zijn van hout.. de enigste winkel.. *niet over internet* die ik weet zit in nijmegen..(en nog ergens anders als ik het goed heb..??) www.gator.nl daar staat het adres en alles ook bij ;) en ik heb eindelijk mijn toverstok af ^^..*moet m alleen nog vernissen.xD* Ik was ook van plan zelf 1 te maken :wink: van welk soort hout heb jij je staf gemaakt :?: Beschilder jij hem ook? Ik heb ook een soort ontwerp gemaakt (lijkt nergens op :P ) Ik ga als het lukt een soort in kepingtjes te maken, zeg maar een soort patroon in het hout, kijken of het lukt :) ik ga hem denk ik ongeveer 35 cm maken, jij? Gator.nl ken ik. Ik was eerst van plan om daar te bestellen, maar beetje duur :shock: ik ga proberen zelf te maken :wink: ----------------------------------- _Tonks ik heb echt geeen idee =O ik ben gewoon hier in de bossen gaan zoeken, en dan later met een stantlymes gewoon maken zoals je wilt ;) beschilderen weet k nog niet,, ik ga hem eerst vernissen van zwart,, naar licht bruin.. en dan denk ik dat ik niet meer ga schilderen want dan denk ik dat die al mooi genoeg is *ahum* =] de mijne is ongeveer 30 cm geloof ik =D veel suc6 met het maken dan ^^ ----------------------------------- Legendary-Master ik heb echt geeen idee =O ik ben gewoon hier in de bossen gaan zoeken, en dan later met een stantlymes gewoon maken zoals je wilt ;) beschilderen weet k nog niet,, ik ga hem eerst vernissen van zwart,, naar licht bruin.. en dan denk ik dat ik niet meer ga schilderen want dan denk ik dat die al mooi genoeg is *ahum* =] de mijne is ongeveer 30 cm geloof ik =D veel suc6 met het maken dan ^^ laat jij hem ook zeg maar van de bovenkant breed naar de onderkant smal lopen? Jij ook suc6 nog :wink: ----------------------------------- Legendary-Master Moah, is dit niet een beetje kinderachtig? Een eigen toverstok hebben? Toveren bestaat toch niet. ^^ Daar gaat het ook niet om, Het is gewoon om mooi neer te zetten bijv. net zoals jij misschien beeldjes of iets anders dergelijks neerzet. En wat zou het uitmaken als je er toch mee zwaait? :wink: eigenlijk is het een collecters item :wink: ----------------------------------- Whitelighter Het lijkt me wel tof om een eigen toverstok te hebben. Maar wat ik veel leuker vind zijn die toverstokken van bepaalde personages bij Harry Potter. Zo kan je bijvoorbeeld de stok van Harry of Ron of Hermelien kopen. Je kan ze van bijna alle personages kopen, zelfs van Anderling enzo. Maar die kosten wel veel geld. Maar ik denk dat zo'n eigen toverstok nog duurder is. ----------------------------------- Legendary-Master Het lijkt me wel tof om een eigen toverstok te hebben. Maar wat ik veel leuker vind zijn die toverstokken van bepaalde personages bij Harry Potter. Zo kan je bijvoorbeeld de stok van Harry of Ron of Hermelien kopen. Je kan ze van bijna alle personages kopen, zelfs van Anderling enzo. Maar die kosten wel veel geld. Maar ik denk dat zo'n eigen toverstok nog duurder is. Ben je gek?! :D Eigen toverstok hoeft niks te kosten, joh! je gaat gewoon het bos in, pakt een paar stokken en je gaat snijden! :wink: Het hoeft helemaal niks te kosten :? Of je moet er een lampje in maken. dat als je zwaait hij gaat branden :P ----------------------------------- Witch_Eva Het lijkt me wel tof om een eigen toverstok te hebben. Maar wat ik veel leuker vind zijn die toverstokken van bepaalde personages bij Harry Potter. Zo kan je bijvoorbeeld de stok van Harry of Ron of Hermelien kopen. Je kan ze van bijna alle personages kopen, zelfs van Anderling enzo. Maar die kosten wel veel geld. Maar ik denk dat zo'n eigen toverstok nog duurder is. Ben je gek?! :D Eigen toverstok hoeft niks te kosten, joh! je gaat gewoon het bos in, pakt een paar stokken en je gaat snijden! :wink: Het hoeft helemaal niks te kosten :? Of je moet er een lampje in maken. dat als je zwaait hij gaat branden :P Dat kan je inderdaad gaan doen, maar die toverstok wordt nooit zo mooi als een "echte" toverstok. Daarbij krijg je dan niet een exact kopie van sommige personages zoals Whitelighter wilt. Daarbij is een toverstok maken moeilijker dan je denkt. Ik heb het ook wel eens geprobeert met een takje van een wilg. Als ik nu een toverstok wil hebben, dan ben ik ook van plan om hem zelf te kopen. Al weet ik niet of ik dat nu zo snel ga doen. ^^ ----------------------------------- Hill2742 Jaren geleden heb ik ook een tovrestok geprobeert te maken. Ik had hier een redelijk dikke tak van de krulhazelaar voor gebruikt. Voornamelijk vanwege de sierlijke vorm van de tak en de 'krullen' die erin zaten. Je kent ze wel, worden altijd gebruikt als paastak :wink: En dan een beetje dikke van een paar centimeter zodat hij niet té krullig en dun is. De bast eraf halen, taps toe snijden en een laagje vernis erover. ----------------------------------- Legendary-Master Het lijkt me wel tof om een eigen toverstok te hebben. Maar wat ik veel leuker vind zijn die toverstokken van bepaalde personages bij Harry Potter. Zo kan je bijvoorbeeld de stok van Harry of Ron of Hermelien kopen. Je kan ze van bijna alle personages kopen, zelfs van Anderling enzo. Maar die kosten wel veel geld. Maar ik denk dat zo'n eigen toverstok nog duurder is. Ben je gek?! :D Eigen toverstok hoeft niks te kosten, joh! je gaat gewoon het bos in, pakt een paar stokken en je gaat snijden! :wink: Het hoeft helemaal niks te kosten :? Of je moet er een lampje in maken. dat als je zwaait hij gaat branden :P Dat kan je inderdaad gaan doen, maar die toverstok wordt nooit zo mooi als een "echte" toverstok. Daarbij krijg je dan niet een exact kopie van sommige personages zoals Whitelighter wilt. Daarbij is een toverstok maken moeilijker dan je denkt. Ik heb het ook wel eens geprobeert met een takje van een wilg. Als ik nu een toverstok wil hebben, dan ben ik ook van plan om hem zelf te kopen. Al weet ik niet of ik dat nu zo snel ga doen. ^^ Je moet er niet teveel bij nadenken. Als het mis gaat met snijden dan heb je pech. dan pak je andere stok en beging je opnieuwe. Ja ik ben nou eenmaal een beetje makkelijk met dat soort dingen. Maar logisch dat het niet precies hetzelfde word als in de film. Het gaat er juist om (naar mijn iedee :wink: ) Dat je een geheel eigen ontwerp hebt en dat ie heel heel speciaal is :D Natuurlijk is het heel Tof dat je een Replica hebt van de toverstok van harry,hermelien of wie dan ook :wink: welke HP freak zou dat nou niet willen, maar alleen zo duur :shock: ----------------------------------- Jessica. Ik had serieus een erg mooie toverstok. Hij was gemaakt van een -niet té grote en dikke, precies goed - biljard keu. Daar met lak en teer(?) overheen en hij was mooi glanzend en bruin. Met een speciaal soort tape het handsvat gemaakt. Daarna zo'n ''houdertje'' zoals Lucius Malfoy heeft. Die was dan niet echt Harry Potter-achtig, maar wel gewoon leuk en mooi. Hij past er dan precies in en bleef dan ook echt zitten tot ik hem der uit trok. Touwtje erom en dan hing hij om m'n schouders. Helaas is hij tijdens het spelen kwijtgeraakt :( Best jammer, eigenlijk. ----------------------------------- Perijn :arrow: Je kunt voor €35,- en replica uit de film kopen . Je kunt ze bestellen in een collectors winkel in nijmegen: http://www.gator.nl/index.php?product_type_id=149&option=com_phpshop&page=shop.browse Oja er zijn ook allemaal andere leuke spullen en zebezorgen ook thuis :wink: Dit is teveel reclame. Deze site is al meerdere keren genoemd, prijs kunnen we zelf wel achterhalen en een link naar de hoofdsite is voldoende hoor, we kunnen hier allemaal heus wel overweg met internet dat we de stokken kunnen vinden. ontopic: Ik heb eindelijk de stok van Sirius in huis, via Gator.nl gekocht :D ----------------------------------- Olivander© ja ik heb er 1 ik heb die van hermione .... je kon kiezen iets van 12 verschillenden en ik had die gekozen ze bezorgen ook thuis want de winkel is in nijmegen : http://www.gator.nl/index.php?product_type_id=149&option=com_phpshop&page=shop.browse geen dank ;) ik ben nou eenmaal de tovertokken expert :P ----------------------------------- Emma Roos Ik heb de stok van Sirius : ) Hij's wel leuk. Ik heb 'em voor m'n verjaardag gekregen, twee jaar geleden. Je hebt nu blijkbaar ook stokken met een knopje. En als je erop drukt geeft ie licht : ) Maar zoiets zou ik niet leuk vinden. Dan komt het niet meer "echt" over, met zo'n lampje erin. Niet dat de andere wel echt zijn, maar zo'n lampje ziet er zo on-Harry Potterig uit, lijkt me. ----------------------------------- __xSmartie Het lijkt me best cool om een eigen toverstok te hebben. Maar ik ga ook niet alle winkels af ofzo om er een te vinden. En als ik er een tegen zou komen in een winkel zou ik heb waarschijnlijk niet kopen... Maar als ik er zomaar een zou krijgen ofzo, zou ik het wel cool vinden xP ----------------------------------- Witch_Eva Het lijkt me best cool om een eigen toverstok te hebben. Maar ik ga ook niet alle winkels af ofzo om er een te vinden. En als ik er een tegen zou komen in een winkel zou ik heb waarschijnlijk niet kopen... Maar als ik er zomaar een zou krijgen ofzo, zou ik het wel cool vinden xP Je kan een toverstok niet zomaar in een winkel vinden. Die moet je op het internet kopen. Je hebt in Nederland wel een paar fantasywinkels en je hebt dan een kans dat ze daar toverstokken hebben liggen. Maar de meeste mensen hier kopen hem toch echt op het internet via een webwinkel. ----------------------------------- xMaritt Ik heb laatst een toverstok gekocht bij www.alivans.com, The Apprentice Wand. En ik ben er héél blij mee! Dit was wel de goedkoopste, 11 euro ongeveer en dan met verzendkosten 20 euro. Maar je moet er wel het geld voor over hebben, want als je het onzin vind om een stok te hebben, dan vind je het waarschijnlijk allemaal extreem duur. ----------------------------------- Firminus Niggelus Ik heb dr wel 30 euro voor over. Zou het erg tof vinden zo'n stok. Ik denk dat ik er een ga bestellen. Kun je mij eens een link sturen MaaudJ? ----------------------------------- xMaritt Ferminus Niggelus, ik heb al een toverstok van www.alivans.com , en dat is een erg goede site! Hij is Amerikaans, dus je betaald bijna 10 euro voor verzendkosten, maar dan heb je ook wat. Ik heb The Apprentice wand, die kostte zonder verzendkosten 11 euro. (met verzendkosten 20) Die stokken zijn trouwens lang niet allemaal 30 euro.. je hebt er heel veel, ik zou maar eens rondkijken !:) ----------------------------------- siriuss_and_lupins_girl Ik heb gisteren m'n wand van Alivans binnengekregen. Ik heb er al meerdere bij Alivans gekocht. Ook heb ik echte replica's van Noble collection. Noble collection wands * Hermelien (erg mooi) * Harry (gaat) * Ron (erg mooi) * Sirius (zeer mooi...dit is een van m'n favourite wands) * Voldermort (ook zeer mooi...die komt op een tweede plaats) Alivans: Holly wand (harry's wand) Vine carved wand (hermeliens wand) Elder wand (dumbledor's wand) Verlanglijstje Wand van Bellatrix (van noble collection) Zoals jullie zien heb er een flink aantal...en probeer steeds meer te krijgen...soort van verslaving. Zoals ik al had genoemd heb ik gisteren m'n nieuwe Red Cedar/Oak Wand van Alivans binnengekregen. Deze heeft een speciaal tintje. Ik heb namelijk eens gekeken bij m'n keltische boomkalender welke boom er bij mij past. Dit is voor mij de Rode cederboom...dus vandaar de Red ceder wand....en hij is echt heel erg mooi, alleen kleiner dan die van Hermelien. Das ook een echte aanrader van Alivans...... :P ----------------------------------- Darren Het lijkt me leuk om een toverstok te hebben! =0 Ik zag er vorig jaar op de Elf Fantasy Fair al een paar en vond ze toen al hip. Vroeger gebruikte ik altijd Chinese stokjes als toverstok. Dat was wel grappig, maar het is natuurlijk veel cooler om een ‘echte’ te hebben. Er waren veel verschillende. Persoonlijk zou ik die van Harry of Sirius prefereren. Als er een stok bestaat van James dan wil ik die ook wel graag. Ik denk dat ik die van James zou nemen. Is die er niet, dan Sirius. Als laatste zou ik Harry’s toverstok kiezen. *Grins* Ik ben in ieder geval wel van plan er eens eentje te kopen. ----------------------------------- HPFreak! Jep ik heb die van Sirius Mijn Favo. Ik heb ook het zwaard van Gryffindor. Maar die staat op mijn kamer in een vitrine en komt er ook nooit uit. De Wand van sirius is zeer mooi. Zelf heb ik ook een toverstok gemaakt met een magische kern Zoals ze het noemen met de veer van een Adelaar. ----------------------------------- hel1 Het lijkt mij wel grappig om zo'n stok te hebben ookal doet ie het niet. In groep 3 speelden wij op het schoolplein altijd "Harry Potter" en toen hadden we saté stokjes als toverstokken en die beplakte ik dan altijd met stickers ofzo maar die gingen wel altijd heel snel kapot :p ----------------------------------- nautic ik zou ze ook wel willen, ze zijn wel duur maar eigenlijk valt het ook wel weer mee. de een verzamelt dit en de andere van die treintjes op schaal ( en die zijn pas duur :shock: ) en weer een ander verzamelt postzegels enz. dus ik denk dat ik er 1 ga kopen je moet trouwens wel goed opletten waar want op de ene site zijn ze 45 euro en op de ander 35 :) oja wie weet wat het verschil is tussen die alvians en die Noble collection wands ----------------------------------- KJRiddle Volgens mij zijn die van Alivans niet van de Potterfilms en die van Noble collection wel. Die hebben de replica's. Alivans heeft gewoon mooie toverstokken maar zijn geen replica's. Klopt! Zelf heb ik die van Voldemort ,, echt heel erg stoer maar het werkt verslavend dus ik hoop snel weer iets nieuws te kopen!! ----------------------------------- Helen Volgens mij zijn die van Alivans niet van de Potterfilms en die van Noble collection wel. Die hebben de replica's. Alivans heeft gewoon mooie toverstokken maar zijn geen replica's. waar kun je die nu vinden dan? zoek me rot :? Er is hier in dit board een topic dat heet [url=http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=3465]webwinkeltips. Als het goed is staan daar een aantal webwinkels die de replicas verkopen. Je moet maar even hte topic doorkijken. Ik weet bijna zeker dat er wel wat bijzit dat je kan gebruiken. :) ----------------------------------- Snuffel van Huffel ik heb even deze topic doorgekeken :) ok hier is mijn conclusie: zo een toverstok hebben is best leuk, maar ook wel een beetje zielig en duur. ik bdoel als je het anders bekijkt koop je eigenlijk een stukje hout voor 36 euro :shock: maar aan de andere kant denk ik dat ik (nu of later) ook wel die winkels leeg ga kopen. :) ----------------------------------- Mutsefluts Een toverstok is wel cool denk ik 8) Maar echt veel kan je er helaas niet mee... Nu heb ik dan nog geen 'echte', maar een neppe van plastic, zo eentje van Harry zelf. Dus ik heb zelf zoiets van... hoef er geen eentje meer. Wie weet als ik zin heb om mijn geld zomaar voor niets uit te geven :P ----------------------------------- MyleneMalfoy Hmm ja, het is wel een beetje je geld uitgeven voor niks. Maar het kan ook best leuk zijn, een toverstok enzo. *Ziet mezelf al gek doen met een vriendin van mij, god dat zou best grappig worden:'D* en ik zie mezelf het trouwens nog best wel is kopen :roll: . ----------------------------------- Helen Het is op zich wel stoer, zo'n toverstok... Alleen betaal je dus wel grof geld voor een klein stokje hout... Als 'ie nou eens zou werken :wink: Sja, mensen betalen ook een vermogen voor plastic poppetjes van bijvoorbeeld Spiderman ofzo. Het is gewoon voor de verzameling en het is ook maar net wat je er voor over hebt. Ik vind het persoonlijk wel erg leuk ook al doet ie het niet. En volgens mij zijn die toverstokken van de film gemaakt van polystone en niet van hout en dat is wel een beetje duurder materiaal. ----------------------------------- Hermeline57 Voor wie nog op zoek is naar een winkel: In Brugge (West-Vlaanderen, België) is er een. Als je uit de winkelstraat (Steenstraat?) uitkomt op de Markt is het in de 'linkerbovenhoek'. Zal eens kijken of ik een adres en/of plan vindt. Daar hebben ze allerlei nagemaakte dingen uit films, en ook posters met handtekeningen en zo mét echtheidscertificaat. Wel even je beste Engels of Frans bovenhalen :) EDIT : ik heb een website gevonden http://www.planetecollector.com/en/home/ én het adres: Vlamingstraat 8 ----------------------------------- nathan Kent er iemand een internetwinkel waar je via overschrijving kan betalen voor je toverstok? Trouwens: ik heb de instelling, waar je één foto van hebt, kan je namaken. Ik heb perkamentus' stok nagemaakt (met een zakmes, schuurpapier en houtafwerkingslijm-verf (voor de stevigheid)), de doos en al, met dank aan de fotodienst van Noble Collection. ----------------------------------- nautic ik spaar toverstokken en ik koop ze via marktplaats of bij gator ik heb die van hermelien, perkamentus, harry ron en sirius ik wil heel graag die van ginny of van omber ofzo gator vin dik een hele goed webwinkel ze zitten in nijmegen en je kan er ook heen want het is ook en winkel. toen ik het geld had overgeboekt was hij er binnen 3 dagen ik was hel tevreden. ----------------------------------- Wizard>Joey Een echte aanrader zijn de toverstokken van Noble Collection. Dit zijn echte replica's van de films en ze zijn supergaaf om ze te hebben. Noble Collection is Amerikaans, maar winkels in Nederland verkopen de replica's ook. Zoals: - Drakenbol - Gator - Acme movie store Ze kosten rond de 35,00 euro, maar dan heb je ook iets heel moois :) ----------------------------------- Dewii Ik heb de toverstok van Hermione! Gekocht bij Gator in zo'n doos van Olivander. Echt supervet, ik heb er geen spij van dat ik hem gekocht heb :d Hij is veel zwaarder dan ik verwacht had, ik dacht dat het gewoon zo'n plastic ding was, maar hij is even zwaar als de echte toverstokken denk ik, en hij ziet er goed uit !! Die 35 euro had ik er wel voor over ;) Je kunt bij Gator nog veel meer Potter-merchandise kopen, zoals de timeturner en het zwaard waarmee Harry de Basilisk doodde. En natuurlijk Hogwarts- outfits en sieraden. Echt een aanrader !!! Gr. Dewii ----------------------------------- IMPEDIMENTA WAUWWWWWWWW, zijn die dingen te KOOP. Hoe VET IS DAT :| Jammer dat zo duur zijn (schijnt?) HOE VET :| €35,- ... Zou ik niet mogen van mijn ouders, denk dat ik het wel wil :D ----------------------------------- The Half-Blood Princess Ik zou er ook graag eentje willen. Ik heb gehoord dat www.alivans.com erg betrouwbaar is, en daar verkopen ze ook andere leuke stuff, like mantels enzoo :D ×The Half-Blood Princess (L) ----------------------------------- Miis GrAnger Nou ik zou er ook wel 1 willen:O! En ik zou ook al weten welke ik zou willen :mrgreen: : die van Hermelien is echt helemaal mooi :D. maar ik weet niet of ik 'm ook echt ga kopen.. vroeger ging ik wel altijd met m'n buurmeisjes Harry Pottertje spelen. :P toen had ik ook zelf een takje gevonden en daar toverstok van gemaakt en van die zwanenveren met vulligen derin zodat je er mee kon schrijven ^^ enz.. - - - EDIT - - - Samen met m'n buurmeisje kwamen we vandaag op 't idee (door dit topic) om maar weer is een toverstok te gaan maken 8) . dus wij en perfect stokje tegen gekomen, met een mesje zitten schrapen, nagellak derop gesmeerd en toen hadden we er 1. Ik stuur nog wel een foto. ----------------------------------- Vallius Ja die toverstokken zijn best leuk hoor, ik heb die van Voldemort. Zat verpakt in zo'n 'echte' doos van olivander. mooi gedaan. Maarja veel doe ik er niet mee, staat heel de tijd in zijn doos in een stoffig hoekje :p ----------------------------------- misslulux hoi! llijkt me vet grappig een toverstok te hebben :) geloven jullie in het feit dat mensen er iet smee zoudn kunnen ( behalve soep roeren) ----------------------------------- Witch_Eva hoi! llijkt me vet grappig een toverstok te hebben :) geloven jullie in het feit dat mensen er iet smee zoudn kunnen ( behalve soep roeren) Ik denk dat de meeste mensen gewoon een toverstok hebben voor de "heb" en niet omdat ze ook echt denken dat ze er wat mee kunnen doen. Het is gewoon leuk om zoiets te hebben. Gewoon als leuk merchandise ding. Niet om je buurman ermee te vervloeken ofzo. [a] ----------------------------------- Dennis Krauwel Ik ben niet zo'n fanatiekeling die alle merchandise spaart. Daarom ben ik ook niet iemand die veel geld uitgeeft om z'n replica van een toverstok te kopen. Toegegeven, het zijn leuke dingen, maar wat heb je er nu eigenlijk aan? Ik ben al helemaal niet creatief genoeg om er zelf eentje te maken. Overigens heb ik wel een toverstok liggen hier ergens. xD Die zat ooit bij die toverschaakset die je kon sparen. Ik had alleen het eerste nummer gekocht en daar zat die toverstok bij. ----------------------------------- Patricia Ik wil eigenlijk wel heel graag een toverstok hebben. Vind het een héle mooie merch, en het is ook echt een kenmerk voor HP fans. Het enige nadeel is dat hij zo duur is. Als ik toch besluit een toverstok te kopen, wil ik wel een eigen toverstok hebben, niet een replica van een film-stok. Één van Alivians dus. Daar kan je je eigen houtsoort uitzoeken, en dat maakt het voor mij unieker. Het is mijn stok, niet die van Ron Wemel oid. ----------------------------------- Jano0403 lijkt me wel leuk, zn toverstok! jammer dat ze op internet zo duur zijn, en de verzendkosten komen er dan ook nog bij... ik heb zelf ook al een paar keer geprobeerd een mooie te maken, maar dat lukt dus echt niet :? :roll: ----------------------------------- Anton Goldstein Ik heb er ook zelf 1tje gemaakt. Even naar het bos wandelen, een paar takken meenemen, een geschikte kiezen. Dan al dat bruin eraf doen zodat je écht 'hout' krijgt. Ik deed het met een aardappelmesje Dan met (in mijn geval een aardappel)mesje je stok vorm geven, bovenaan een punt maken. Daarna met schuurpapier schuren zodat ie mooi glad word. Daarna deed ik er ( niet erg veel ) 'glitterspray' op, normaal voor in je haar, niet érg veel opdoen want dan word ie lelijk én daarna ( ik had geen lak bij de hand ) heb ik er nagellak opgedaan. http://i232.photobucket.com/albums/ee75/tuurieboy/SSA51395.jpg Dit is hem dus Maar ik denk dat ik wel een échte ga kopen, die zijn nog altijd 'anders' ----------------------------------- Glamorous_ is het alleen sown stokje of kan je er ook wat meee??? ----------------------------------- Witch_Eva is het alleen sown stokje of kan je er ook wat meee??? Nou aangezien de meeste van ons gewone Muggles zijn is het dus een "gewoon" stokje en kan je er niet echt wat mee. Het is gewoon een leuk collector's item. Het is een leuk hebbedingetje. Je hebt wel een stok waar bijvoorbeeld aan het eind een lichtje zit en die je dan aan kan doen, maar dat is dan ook alles. [a] ----------------------------------- Glamorous_ is het alleen sown stokje of kan je er ook wat meee??? Nou aangezien de meeste van ons gewone Muggles zijn is het dus een "gewoon" stokje en kan je er niet echt wat mee. Het is gewoon een leuk collector's item. Het is een leuk hebbedingetje. Je hebt wel een stok waar bijvoorbeeld aan het eind een lichtje zit en die je dan aan kan doen, maar dat is dan ook alles. haha ja ik dacht mischien doet het nog wat bijzonders maar het is wel leuk om te hebben inderdaad :P ----------------------------------- berry6145 is het alleen sown stokje of kan je er ook wat meee??? Nou aangezien de meeste van ons gewone Muggles zijn is het dus een "gewoon" stokje en kan je er niet echt wat mee. Het is gewoon een leuk collector's item. Het is een leuk hebbedingetje. Je hebt wel een stok waar bijvoorbeeld aan het eind een lichtje zit en die je dan aan kan doen, maar dat is dan ook alles. haha ja ik dacht mischien doet het nog wat bijzonders maar het is wel leuk om te hebben inderdaad :P Je hebt ook harry potter toverstokken waarbij er een lichtje uit het puntje komt, verder doen ze helaas niks :P ----------------------------------- xKIMx Er is een nederlandse site waar je met euro's je toverstok kunt kopen. Ik vind ze persoonlijk heel erg duur maar datis ieder zijn keuze :wink: op de site kun je meer kopen dan toverstokken dus moet je gewoon even zoeken. http://www.gator.nl/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=599&Itemid=2&lang=nl KusKim ----------------------------------- goderich potter Ik heb bij een site een harry potter toverstok gekocht. Als ik lumos zeg, dan word het wid ligt op de punt van de stok. Als ik Expeliarmus zeg, dan word hij rood. En dit is het leukst. Als ik AVADA KEDAVRA zegt dan word hij groen. En zo wat alle spreuken geven een apart licht. Egt lollig. ----------------------------------- Ronnetje Ik zou heel graag een toverstok willen hebben, maar ze zijn heel erg duur, dus ik denk niet dat ik er een ga kopen. Die andere dingen van HP zijn ook heel leuk, en het lijkt me gewoon geweldig om zoiets te hebben, maarja... ----------------------------------- Lily Tonks *Steekt hand op* Vind het wel leuk dat er een hele handel is in 'toverstokken' maar ik zou er zelf nooit een kopen. Ze zijn naar verhouding echt heel duur en je kunt er uiteindelijk toch niks mee - als je er nou mee kon toveren, maar aangezien dat niet het geval is, nee. Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl ----------------------------------- Filister http://harrypotter.wbshop.com/cat/Harry-Potter/Collectibles/Wands/ Hier kun je ook mooise stokken kopen. Avilans (zoiets toch??? :P) doet het bij mij helaas niet meer, maar dit is ook een goede site. Alleen ik mag er geen van mijn ouders :cry: ----------------------------------- Evanderia Protser Alleen ik mag er geen van mijn ouders :cry: Da's jammer! Ook niet als je er zelf voor spaart...? -------------- Bericht: 91 -----------------------------------