Strider de spellen zijn erg makkelijk,vooral op de PC. Ik heb deel 1 en 2 op de PC en vond ze beide erg makkelijk.Deel 2 was wel vermakelijk. Verder heb ik deel 1,2 en 3 op de playstation2. Bij de playstationspellen worden ze al leuker en je doet er iets langer over. Ik ben bij deel 1 vast komen te zitten wat erg irritant is maargoed :? deel 2 had ik ook hierbij erg snel uit. Over deel 3 ben ik wel tevreden. Ik vind het leuk hierbij dat je met Harry,Ron en Hermelien kan spelen. Ik hoop wel dat goblet of fire een moeilijkere spel word anders zal ik als ik er goed voor ga zitten heb binnen een week uithebben denk ik..Ik vind dat ze wel moeilijkheidsgraden kunnen maken bij EA want ik snap wel dat sommigen de spellen moeilijker zullen vinden. Maar de ervare gamers vinden de spellen te makkelijk.(het ligt ook aan leeftijd denk ik) Volgens mij is goblet of fire multiplayer wat ik erg leuk vind. Nu kan ik het met vriendinnen van me spelen :D ofnie narcissa :wink: -----------------------------------