Legolas http://www.freewebs.com/banners12/jup.jpg Dermot vloekt binnensmonds als Liz hem achternaloopt en hem doet stoppen. Hij draait zich met tranen in zijn ogen om en steekt zijn handen in zijn zakken. "Niks, wat zou er moeten zijn." zegt hij en haalt zijn schouders op. Tegelijkertijd beseft hij dat het wel duidelijk is dat er iets is en hij kijkt even naar de grond. Hij is bang dat hij in tranen uitbarst als hij Liz aankijkt en dan is hij niet meer de tough guy als iemand hen ziet. Wat doet die vrouw toch allemaal met hem dat hij zo week wordt? XO Hij zucht en slikt de krop in zijn keel door. "Ik verdien jou niet zucht hij en schudt zijn hoofd. Er valt een vervelende stilte en besluit om maar door te gaan en alles te bekennen, er is geen weg terug meer. Hij zou het ook zijn verdiende loon vinden als ze hem zou dumpen nu. Dermot kijkt nog steeds naar de grond, hij kan het écht niet opbrengen om haar aan te kijken. "Daarnet gaf Faith me een massage en ik spartelde niet tegen, integendeel... En... toen na een lange tijd wou ze me vermoorden. Ze had het mes al klaar, maar ze kon het uiteindelijk niet doen. Ik wou dat ze het wel had gedaan want ik ben echt een rotkerel." zegt hij terwijl zijn oren rood worden van schaamte. SCHAAMTE?! Dérmot? Jawel. -----------------------------------