Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Tom Felton (Draco Malfidus) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
FeLt0nLoVeR
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

FeLt0nLoVeR is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 05, 2004 17:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tom felton is hartstikke knap!!! hioj kan geweldig goed acteren en wat ik het leukst aan hem vind is zijn stem en accent!!! hij is zooooooo sgattig in the borrowers en in anna and the king en ook in de HP films!!!!
tom is t aller aller allerlekkerste ding ter wereld!!! ik heb n site: http://groups.msn.com/MieJ-MaNDieJ met meer als 50 foto's van hem!! groetjes Mandy aKa tom felton lover!!!!!!!

Profiel bekijkenStuur privébericht
ies
1e jaars
1e jaars

ies is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 07, 2004 15:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb die eerste ook..
Ik vind hem echt zo mooi in zwart-wit!!! Very Happy
Ik vind Tommiej natuurlijk altijd mooi Razz
Mjah..
Nog even een Pic

http://www.thomasfelton.com/news_008.jpg

Is wel een lieve foto Razz Alleen kijkt hij een beetje dom Wink
Tom met zijn mum op zijn verjaardag

Hendrik
Dreuzel
Dreuzel

Hendrik is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 07, 2004 16:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind eigenlijk dat hij door de hele film heen dom kijkt! Maar dat klopt ook wel: in de boeken lijkt Malfidus gefrustreerd omdat hij de hoge verwachtingen van zijn vader niet waar kan maken, en daar geeft hij heel veel om, hij heeft het ontzettend veel over zijn vader tegen wie hij enorm opkijkt. Hij is jaloers op potter en hermelien omdat alles hen zo makkelijk afgaat.

Je ziet bij alle badguys dat ze een diepe frustratie hebben die hen van binnen opvreet:

- snape is gepest (ex badguy dan)
- Voldemort heeft in een vreselijk tehuis gezeten en is halfbloed (zie de link met hitler die deels jood is)

Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 22, 2004 23:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooooh Catie , je hebt hele mooie foto's van Tom Felton.
Die eerste is gewoon heel schattig en lief en.. Wink
Op die tweede foto is hij wel heel groot en sexy , héhé.
derde foto is ook wel mooi maar de eerste foto is mooier
*kwijl, kwijl*
Andere foto's zijn gewoon van de film. Tom Felton is vele knapper geworden in film 3, zijn haar dan.
http://www208.pair.com/kazoomis/hpana/media/own/tomfeltonsmiling.jpg Deze vond ik ook wel een leuke foto. Hij heeft een hele leuke glimlach !

@Hendrik : Euhm ja.. en ? Dat heeft eigenlijk niets te maken met Tom Felton. Hij speelt wel misschien de rol van Draco Malfoy, maar we hebben het hier over Tom Felton en niet zijn rol in Harry Potter flims.

Hendrik
Dreuzel
Dreuzel

Hendrik is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2004 9:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ahha, als hij dus bijvoorbeeld in Sesamstraat (de engelse) had gespeeld waren jullie ook fan van hem geweest? Nee, van de acteur achter de rol krijg je niets te zien. En terecht, dat is prive, fans worden zoet en fan gehouden met een paar pr-uitingen, helemaal uitgedachte propaganda. Maar in werkelijkheid zijn jullie fan van Malfoy. Ik moet toegeven dat hij die rol goed speeld, en hij zal ook best knap zijn, maar het gaat volgens mij om het bad-guy syndroom. Wat ik zelf ook wel een beetje heb, de femme fatale heeft ook wel een bijzondere aantrekkingskracht op mij, maar ik laat het bij een film.

RockGodin
Oude Forumnaam: yvo 4e jaars
4e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

RockGodin is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2004 14:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hendrik schreef:
Ahha, als hij dus bijvoorbeeld in Sesamstraat (de engelse) had gespeeld waren jullie ook fan van hem geweest? Nee, van de acteur achter de rol krijg je niets te zien. En terecht, dat is prive, fans worden zoet en fan gehouden met een paar pr-uitingen, helemaal uitgedachte propaganda. Maar in werkelijkheid zijn jullie fan van Malfoy. Ik moet toegeven dat hij die rol goed speeld, en hij zal ook best knap zijn, maar het gaat volgens mij om het bad-guy syndroom. Wat ik zelf ook wel een beetje heb, de femme fatale heeft ook wel een bijzondere aantrekkingskracht op mij, maar ik laat het bij een film.

Ik ben toevallig geen fan van hem omdat hij Draco Malfoy speelt in de HP films....
Hij speelt ook goed in andere films. En ookal had hij niet in HP gespeeld dan had ik waarschijnlijk alsnog een fan van hem geweest. Dit omdat hij er gewoon schattig uit ziet ^^ en een goede acteur is.

The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar Very Happy
Justintime
Oude Forumnaam: brahimfreakske Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Justintime is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 06, 2004 23:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben niet echt een 'fan', maar hij kan wel het beste acteren bij de jongeren in de film vind ik Razz Je moet het maar kunnen, zo gemeen acteren op die leeftijd! En... Hij heeft zo'n schattig kopje^_^ Vooral op deze foto
Catie schreef:
http://www.digicasey.com/images/f/felton81.jpg
Daar staat hij zo mysterieus en zo... Schattig^_^ op...

like a lovers song
Luv4hp
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Luv4hp is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 07, 2004 13:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ow jaaa die foto is inderdaad heel leuk Razz Ik vind Tom Felton ook goed acteren, in HP 2 (van uiterlijk) vind ik hem heel leuk, maar nu in HP 3 met zn haar anders vind ik minder.. Maar hij blijft goed in acteren Laughing

Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 07, 2004 14:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Tom Felton niet echt aantrekkelijk of iets in de genre. Maar hij kan wel goed acteren en zet een erg goeie Draco neer; toch wel hoe ik me hem had voorgesteld. Ik zie hem trouwens later nog in veel films spelen; hij lijkt me echt een heel goeie acteur en ik denk dat hij het na HP nog ver zal schoppen. Als hij zelf wil natuurlijk; wie weet wil hij wel verder gaan met het vis-gedoe dan met acteren!

Ik vind het trouwens heel leuk voor hem dat hij een vriendin heeft die hem voor hém heeft gekozen en niet omdat hij Draco speelt in Harry Potter.

LolligLuitje
6e jaars
6e jaars

LolligLuitje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 07, 2004 14:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kelly Griffel schreef:

Ik zie hem trouwens later nog in veel films spelen; hij lijkt me echt een heel goeie acteur en ik denk dat hij het na HP nog ver zal schoppen. Als hij zelf wil natuurlijk; wie weet wil hij wel verder gaan met het vis-gedoe dan met acteren!

Ja... soms snap ik echt niet wat hij in dat vis-gedoe ziet.... Vissen is toch: op een krukje zitten, hengel stukje brood en maar wachten wachten tot er een visje voorbij komt... Razz Nee in dat opzicht val ik helemaal neit meer op Tom. Evil or Very Mad
Nou maar hopen dat hij doorgaat met acteren. Wedden dat hij dan de beroemdste acteur ter wereld wordt? Razz

Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 16:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

LolligLuitje schreef:

Ja... soms snap ik echt niet wat hij in dat vis-gedoe ziet.... Vissen is toch: op een krukje zitten, hengel stukje brood en maar wachten wachten tot er een visje voorbij komt... Razz Nee in dat opzicht val ik helemaal neit meer op Tom. Evil or Very Mad

Ik snap het niet zo goed. Omdat zijn hobby vissen is vind je hem niet meer zo leuK ? Ik kan het verkeerd verstaan hebben Confused
Er zijn 4 nieuwe foto's ! http://www.thomasfelton.com/gallery_02.html
Het zijn niet zijn topf-foto's maar het zijn foto's Smile

LolligLuitje
6e jaars
6e jaars

LolligLuitje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 11, 2004 20:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Amtjah: Nou nee zo bedoelde ik het nou ook weer niet... Wink Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit het beste uit kan leggen... Shocked Ik vind hem er in ieder geval niet minder leuk door! Razz

@Charl0tte: Stond het echt op de officiele HP site? Shocked Okee, best. Ik heb in ieder geval zijn site pas een paar weken geleden 'ontdekt' Embarassed , vandaar. Wink

xxx-LL

ComeWhatMay
1e jaars
1e jaars

ComeWhatMay is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee dat blonde meisje is niet zijn vriendin, dat is iemand die wat zaken voor zijn fanclub meetings regelt volgens mij. Hij heeft wel een vriendin. Michelle ofzoiets heet ze volgens mij, ze heeft donker haar en ziet er opzich niet slecht uit ofzo, maar ook niet onwijs knap. Ik heb laatst foto's van hen samen gevonden, maar ik kanz e niet meer vinden, ben ze op dit moment even aan het zoeken.

Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2004 20:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

SjmvA schreef:
ik snap echt niet dat mensen hem knap vinden... sorry maa rik vind hem echt lelijk

Zoiets kan ik niet goed uitleggen. Je vindt hem knap of niet. Wat ik knap aan hem vind is : Zijn haar (niet al zijn kapsels, maar toch de meeste), zijn ogen en verder vind ik hem ook schattig en zijn lichaam lijkt me wel hot *kwijlt verder*

LolligLuitje
6e jaars
6e jaars

LolligLuitje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2004 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Amtjah schreef:
SjmvA schreef:
ik snap echt niet dat mensen hem knap vinden... sorry maa rik vind hem echt lelijk

Zoiets kan ik niet goed uitleggen. Je vindt hem knap of niet. Wat ik knap aan hem vind is : Zijn haar (niet al zijn kapsels, maar toch de meeste), zijn ogen en verder vind ik hem ook schattig en zijn lichaam lijkt me wel hot *kwijlt verder*

Knap zijn ligt voor mij niet aan een paar dingen, het gaat vooral om het geheel dat Toms gezicht vormt. Aan de plaatsen waar zijn ogen enz. zijn Razz Aan de symmetrie.... het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat knap zijn vooral het geheel is.. Wink
Ik heb er niet moeite mee als mensen hem niet knap vinden... smaken verschillen (en een beetje off topic ben ik geworden Embarassed )

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp