Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Vragenlijst HPForum! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

Verdiend: 218 Sikkels

SeverusSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Beste leden van HPF!

HPF is een van de populairste Harry Potter websites van Nederland en Belgie en dat hebben we o.a. aan jullie te danken; NL aan alle leden die telkens terug komen naar deze website!
Om HPF nóg leuker te maken voor alle Harry Potter Fans, zouden we graag willen weten wat JIJ graag veranderd of vernieuwd zou willen zien op dit forum! Hieronder staat een vragenlijst die betrekking heeft op dit forum. We zouden het fijn vinden als jij deze lijst invult, en eventueel nog extra tips toevoegd. De vragenlijst mag gewoon hieronder worden ingevuld. Het duurt een paar minuten.

Bedankt!

Groeten, De Crew.

>>>>>>>>>>>
VRAGENLIJST
>>>>>>>>>>>

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum?
2. Waar ken je dit forum van?
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets?
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen?

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden?
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips?
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum?

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet?
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat?
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel?
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn?

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum?
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie?
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet?
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief)
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic?
4. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden?

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling?
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers?
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken?
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk?

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter?
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken?

Als je verder nog opmerkingen hebt, kun je ze hieronder kwijt!

Profiel bekijkenStuur privébericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Verdiend: 0 Sikkels

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oe, I love this thingies ^^

Over het Forum:

1. Ik probeer elke dag een paar uurtjes op het Forum te zitten en dat lukt me tot nu toe erg goed ^^
2. Ik ben vergeten hoe ik hier ben gekomen ^^'
3. De Freakzone ^^
4. Ik ben er zeer tevreden over
5. Ik zou niet weten wat...Alles is inbegrepen bij het forum wat nodig is.

Over de Organisatie:

1. Zeer goed. Ze zijn duidelijk en makkelijk te onthouden.
2. Een goede en sterke crew. Het is voor mij zeer duidelijk wie het zijn en wat ze doen. Ze zijn ook erg actief wat heel goed is ^^
3. Goed genoeg. Er is een vragentopic waar de crew de vragen kunnen beantwoorden en als er nog dingen onduidelijk zijn kan je gerust een PB sturen.

Over de HP Sectie:

1. Ik kom er regelmatig al ben ik geen actief poster daar omdat de meeste onderwerpen voor mij al wat zijn uitgekauwd om het zo maar te zeggen. Ik neem wel regelmatig een kijke
2. Ik vind het onderdeel de Acteurs erg leuk aangezien je daar goed kan discuseren over de acteurs natuurlijk en ook vind ik het onderwerp boeken erg leuk omdat daar vanalles staat over de boeken die er zijn geweest, fouten in de boeken en over het aankomende boek.
3. Ik vind de scheiding duidelijk genoeg.
4. Het zijn er aardig wat terwijl niet allemaal meer echt actief zijn. Misschien een kleine opruiming daar?

Over de NON HP Sectie:

1. Jep. Er hoeft van mij niet meer bij, er is genoeg NON HP op het forum en ik maak er ook zeker gebruik van.
2. Jah, het is een goede combinatie, ik heb er niks over te klagen.
3. Het 15+ Board is erg nuttig vind ik. Er staan nuttige topics in en die zijn niet helemaal geschikt voor de jongere onder ons. Ja Ben zeer tevreden over het 15+ Board ^^

Over Freakzone:

1. Ik doe zeker maar aan Rpg's, ik heb sowieso een paar Rpg's op mijn naam staan en ik doe eraan mee omdat het altijd erg gezellig is en door te Rpg'en leer je mensen ook een beetje kennen vind ik zelf. En het is natuurlijk zeer gezellig
2. Het was eigenlijk wel nodig. Er waren altijd veel Rpg's en het systeem is erg handig en dus ook goed.
3. Ik vind het goed, zo is er minder Spam. En je echte Fans die reageren wel in het Topic of sturen een PB'tje. Prima dus.
4. Ja maar dat is bij mij al bekend geloof ik...
5. Ik zou niet weten wat er verbeterd moet worden daar. Het is een erg goed Board moet ik zeggen!

Over Zweinstein:

1. Ja, ik zit in Slytherin
2. Ik heb er gepost maar doe dat eigenlijk niet meer omdat ik er niet zo vaak meer kom eigenlijk...
3. Dat weet ik helaas niet.
4. Ik doe niet mee aan de Lessen

Over Zwerkbal:

1. Het is een leuk spel en grappig bedacht, ik doe zelf niet mee en ik ben geen supporter al volg ik de wedstrijden wel als ze er zijn.
2. Dat weet ik niet aangezien ik er bijna niet mee actief ben. sorry

Leuke vragenlijst ^^

Laatst aangepast door Catie op Vr Feb 18, 2005 21:59; in totaal 3 keer bewerkt
Lady_Granger
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: Where the black clouds end and the heavy rain starts

Lady_Granger is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het forum:

1. Elke dag, meerdere keren.
2. Tja, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk van google. Toen ik naar info over HP zocht.
3. Fan-fictie, webgames, algemeen, boeken, overig-serieus.
4. Ja hoor, heel tevreden. Nee ik mis niets, is heel goed zo.
5. Nee, ik zou niet weten waarover.

Over de organisatie:

1. Erg goed, duidelijk en overzichtelijk!
2. Fijne crew! Alles is goed!
3. Goed hoor, makkelijk, en er wordt snel geantwoord.

Over de HP sectie:

1. Ja, erg vaak. Er komen steeds nieuwe dingen en discussies bij. Is leuk om te lezen.
2. Boeken en film. Dat is wat er nu uitkomt. Die merchandise vind ik niet zo boeiend. Heb namelijk geen play-station en die spellen doen het niet op m'n computer en daar gaat het voornamdelijk over.
3. Nee, hoor. Algemeen gaat over wel meerdere dingen. En boeken echt over de theorieën.
4. Genoeg zo hoor, leuke spellen zijn erbij. Ik doe bijna overal aan mee en het is leuk om te doen.

Over de NON HP Sectie:

1. Ja, naast Harry Potter kun je ook je eigen bezigheden en intresses bespreken.
2. Ja, er staan goede ondwerpen tussen. Die nergens anders bij kunnen en serieus zijn. Daar staat het eigenlijk vol mee. Goede combinatie hoor
3. Ben geen 15+

Over Freakzone:

1. Nee, ik doe geen RPG's. Tja waarom. Vind het niet zo boeiend.
2. Erg goed, Een Rpg heeft geen zin als er niet gereageerd wordt. Dan staat het forum weer te vol met overbodige dingen.
3. Goed, ik heb zelf ook een fan-fic en je kunt lezen wat mensen van je verhaal vinden en of er mensen dezelfde mening hebben of een totaal andere. Ook zie je mensen reageren op andere verhalen. Als die reacties positief zijn wil ik het verhaal zelf ook nog weleens gaan lezen.
4. Ja, lijkt me leuk. Zelf heb ik geen Fan-Art maar het is een goed idee.
5. Ik kom zo af en toe in het Engelse Board. Ik volg daar een engels verhaal wat is erg leuk vind. De gedichten enzo lees ik allemaal niet. Alleen sommige fan-fics. Verbeterd? Tja het is jammer dat er zo weinig mensen komen. Maar ik zou niet weten wat je daaraan kan doen.

Over Zweinstein:

1. Ja van Griffoendor!
2. Nee, eigenlijk nooit.
3. Tja, ik heb geen idee. Misschien dat je je aanmeld je lid moet worden van een afdeling. Ik weet het ook niet.
4. Ik volg de les Magisch Creatief. Erg leuk, maar ik ben er tijdelijk mee gestopt omdat ik het te druk ervoor heb.

Over Zwerkbal:

1. Ja ik vind het een erg leuk spel. Ik wil mezelf ook wel aanmelden. Maar er zijn al wachtlijsten. Dus ik ben supporter.
2. Is het niet aantrekkelijk genoeg? Naja, beter aankondigen dat er weer een wedstrijd aankomt misschien. Of zorgen dat er meer aan mee kunnen doen.

Opmerkingen:

Heb ik eigenlijk niet. Mooi, goed forum. Duidelijk en overzichtelijk. Dat was het!

WhiteFire
1e jaars
1e jaars

WhiteFire is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum? Zo´n 2,5 tot 3 uur per dag
2. Waar ken je dit forum van? van Nevodeon, een goeie kameraad
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? RPG
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? ik vind alles wel leuk
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? nee,
ik vind het goed zo

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden? Ik vind ze goed bij het forum passen
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? Ik heb geen bezwaar tegen de crew nu.
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? Het gaat wel.

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet? nooit,Ik vind het niet zo leuk
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? ik vind het wel duidelijk
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn?best wel veel eigenlijk,misschien kunnen er wel een paar gesloten worden

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum? ja,zo kun je ook over andere dingen praten
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? Ja je kunt niet beoordelen of het nou serieus is of niet

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet?ja,er hangt door zo´n leuke sfeer
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief) Goed ,anders staat het hele forum vol met gesloten rpg´s
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? Goed, dan kunnen de mensen zien of ze volgens hpf leden goed bezig zijn
4. Zou je het leuk vinden als er een weekopdracht zou komen bij de Fan Art sectie? (iedereen die hieraan meedoet dezelfde tekening, en dan de week daarna de “winnaarnee,dan is een groot deel van het forum alleen daar mee bezig
5. Kom je welleens in het EngelseBoard? nooit

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? Ja
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? heel vaak
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Ik heb geen idee
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? ik geef geen lessen en het aanmeldtopic is meestal wel duidelijk

Over Zwerkbal:
1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter?Ik vind het leuk, maar ik speel het zelf niet
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? Ik heb alweer geen idee

Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Elke dag wel... Ligt aan de dag hoelang!
2. Waarken je dit forum van?
Ik ken het dankzij savan radcliffe... Toen zij bij ons op school kwam geef ze me een aantal links, oa deze...
De RPG en de Leerlingenkamer... Je kunt je gewoon uitleven... Tis geweldig!
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets?
Ik ben er aardig tevreden over!
Ik zou niet weten wat! Voorstel Board is te NEE want er komt waarschijnlijk teveel Spam... Dus uhm... Nee, er hoeft niks bij!

Over de Organisatie:

In het begin vond ik ze wel streng, maar je went er aan... Goed dus.
Soms in het begin denk ik wel eens van: Wha?! Is DIE mod? Gekken daaro! Maar ik begin ze steeds beter te vinden!
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum?
Hier kan ik niks over zeggen. Het gaat goed en als je een vraag hebt wordt het duidelijk uitgelegd.

Over de HP Sectie:

Nee ik kijk er niet zoveel. Alhoewel ik HP leuk vind, wordt ik niet vaak geboeid door die onderwerpen daar. Soms wel, dan ben ik er vaak.
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat?
Merchandise... Ik wil altijd weten wat voor HP-Spullen er zijn en als het mag wil ik ze kopen...
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel?
Nou, eigenlijk snap ik het Algemeen board niet... Want OF het komt in de Film voor OF in het Boek OF het gaat over de Acteurs.. En daar zijn boards over... Ze overlappen wel veel ja...
Wel veel! Er wordt met velen haast niks meer gedaan. Het is wel goed dat de spelletjes soms worden veranderd...

Over de NON HP Sectie:

Jazeker! Het is een HP Forum dus er moet niet teveel NON HP komen... Genoeg dus!
Jah best wel... Overige is meestal Serieus en Serieuse dingen zijn meestal Overig... Dus waarom niet overlappen?
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+?
Ik kan dit dus niet antwoorden... Ik vind het trouwens wel een goed idee... *wil 15 zijn*

Over Freakzone:

Ja ik doe mee... Het is leuk om een personage te spelen wat je Absoluut niet bent. En te fantaseren enzo...
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief)
Het Aanvragen vind ik een goed idee... Anders worden er TEVEEL onnodige RPG's geopend. Sollicitatie topic's vind ik een beetje irri.. Als je een rol zo graag wil, maar iemand anders heeft een betere sollicitatie, dan ben je hem kwijt... Sluiten na 2 weken is ook wel goed, want anders komen er teveel OnActieve RPG's.
Goed idee... Als het in de topic's zelf mocht werdt het teveel SPAM...
4. Zou je het leuk vinden als er een weekopdracht zou komen bij de Fan Art sectie? (iedereen die hieraan meedoet dezelfde tekening, en dan de week daarna de “winnaar”)?
Ja, dat zou ik wel leuk vinden... Maar dan moet er wel gestemd worden!
5. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden?
Ik kom er heel soms... Ik vind het best wel rustig daar... Er gebeurt niet veel... En ik vind het niet zo heel nuttig...

Over Zweinstein:

Jazeker... Van Ravenclaw.
Maar Al te vaak (niet PM?)
Ik heb absoluut GEEN idee... Sorry
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk?
Ik geef Defence Against the Dark Arts. Het gaat er geweldig... En het aanmeldtopic is duidelijk ja!

Over Zwerkbal:

Het is een erg leuk spel... Ik heb laatst Ravenclaw - Slytherin gevolgt. Zag er leuk uit! Ik doe (geloof ik) mee... PM vroeg me wel, maar ik sta nog nie in de lijst!
Het is al aantrekkelijk genoeg... Maar misschien kan het wat later, dan zijn er meer mensen wakker! (ik was pas beneden, toen de helft al voorbij was)

Laatst aangepast door Nevodeon op Zo Feb 27, 2005 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum? Heeel vaak. Vaak meteen als ik uit school kom, gaat de computer aan op HPF. De laatste tijd post ik wel wat minder hier.
2. Waarken je dit forum van? Poeh.. HPF stond bij de links van een site waar toen weinig nieuws kwam omdat de webmaster er te weinig tijd voor had, toen keek ik hier voor nieuws. Later heb ik me voor het forum aangemeld.
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? Euhm.. Ik post bijna overal. Pc-crea vind ik vaak leuk om te bekijken, maar ik zit denk ik het meest bij Overige.
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? Ik mis geloof ik niks. En anders hoor je het wel. Razz
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? Hmm.. Nee, het is goed zo.

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden? Goed. Ik ben het met de meeste eens. Of allemaal. Wink
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? De crew is goed. De meeste zijn vaak online. En het forum is wel bijna spamvrij met deze crew.
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? Goed. Pb of het vragentopic. Zou geen flauw idee hebben hoe het anders zou moeten.

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet? Niet vaak. Sommige topics vind ik wat onzinnig, en er zijn weinig topics waarin mensen echt kunnen discusseren. Kydnav had het opgezocht, en zei dat er maar 250 posts van mij daar waren.
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? Euhm.. Algemeen valt af, de meeste topics zijn topics waar je maar een keer kan posten, zoals 'wat is jouw patronus, wat zou je zijn als faunaat' enz. Euhm.. Ik vind het meestal wel leuk wat voor merchandise de rest van het forum heeft. Maar er zijn daar erg weinig topics. Hmm hmm... Ik denk dan toch de boeken.
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? Nee, ik vind ze goed zo. In algemeen doe je alles wat je niet in de rest kan doen. Ofzo.. Naja, ik vind het goed. Smile
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn? Niet teveel niet te weinig. Dat zit wel goed. Sommige worden ook een beetje verwaarloosd, en staan maanden onderaan. Dus blijkbaar zijn het er al te veel...

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum? Jep. Ik vind het onzin dat je hier Non HP fics zou mogen posten, want het is nog steeds een HP forum. Het is goed zo, iets meer HP dan non HP.
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? Toen het gescheiden was vond ik het wel wat handiger. Bij serieus kon je je persoonlijke problemen kwijt, maar dat is nu bijna niet meer zo.

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet? Ik doe aan een stuk of drie RPG's mee. Dat vind ik genoeg. De meeste RPG's gaan aan het begin zo snel, dat valt niet te volgen. En ik kan ook niet al te goed RPG'en.
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief) Goed. Ook een goed idee om de topics die niet meer lopen te sluiten.
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? Dat is ook al goed. Razz Als je je reactie in het topic van de fic plaatst is het erg rommelig.
4. Zou je het leuk vinden als er een weekopdracht zou komen bij de Fan Art sectie? (iedereen die hieraan meedoet dezelfde tekening, en dan de week daarna de “winnaar”)? Lijkt me een erg goed en leuk idee ja. Maar sommige teken mensen zijn een stuk beter dan anderen, en dan ligt de winnaar meestal wel voor de hand.
5. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden? Ik kom er nooit.

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? Jep. Huffelpuf.
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? Eerst wel een beetje, toen ik voor het eerst aan een RPG meedeed, maar dat was al snel voorbij.
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Euh.. Goeie vraag. Ik heb geen idee.
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? Ik doe er niet aan mee...

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter? Ik doe niet mee, maar ik vind het leuk zo.
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? Poeh.. Dat weet ik ook niet. Sad

Justintime
Oude Forumnaam: brahimfreakske Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Justintime is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Hoe vaak kom je op het forum?>Heel erg veel, het hangt er vooral vanaf hoeveel ik voor school moet doen...
2. Waarken je dit forum van? >Ik zat ook op het vorig forum... Maar daar was ik minder bekend, daar zat ik er als slim shady... Dus daarom ben ik ook lid geworden van dit forum^_^
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? >De freakzene en overige-serieus!
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt discussieren of mis je iets? >Ik ben zeer tevreden!
5. Vind je dat er nog een ander onderwerpen-board moet komen? >Nee, dat zou het veel te druk maken... Het is goed zo Wink

Over de Organisatie:

1. Wat vind je van de regels die op dit forum gelden? >Streng, maar rechtvaardig!
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? >Ik vind de crew wel goed, allemaal ervaren forummers... Dus...
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? > Ik denk dat weinige forums dat zo uitgebreid zouden doen...

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet? >Niet echt... Ik vind het niet zo interessant eerlik gezegd... Maar dat komt niet door het forum...
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? >Acteurs en actrices, het is het interessantste deel van de HP-sectie, want er staat veel info over de acteurs...
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? >Ze verschillen zeker en vast!
4. Wat vind je van de hoeveelheid webspelletjes die er zijn? >Juist goed, niet te veel, niet te weinig...

Over de NON HP Sectie:

1. Ben je tevreden over de hoeveelheid NON HP op dit forum? >Ja:d Ik vind die delen heel erg interessant!
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? >Ja... (Meer heb ik er niet over te zeggen)
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+? >De leeftijd bevalt me wel... Alhoewel ik niet 15 ben... Maar jonger zou gewoon niet geschikt zijn...

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet? >Ja, ik vind het gewoon leuk. Je kan jezelf inleven in het personage.
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief) >Dat werkt wel goed... Alleen duurt het soms nogal lang voor je aanmelding gekeurd word...
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? >Dat stoort denk ik minder bij de schrijvers. Dus heel erg goed gevonden!
4. Zou je het leuk vinden als er een weekopdracht zou komen bij de Fan Art sectie? (iedereen die hieraan meedoet dezelfde tekening, en dan de week daarna de “winnaar”)? >Ja, dat zou natuurlijk wel leuk zijn. Degene die graag tekenen hebben dan een nieuwe uitdaging!
5. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden? >Ik kom er nooit...

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? >Ja. Ravenklauw, systeem is goed gevonden. Dat je zelf mag kiezen...
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? >Nee... Ik kan het nooit goed volgen...
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? >Ik heb geen idee...
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? >Nee ik geef geen lessen of volg er geen. Het aanmeldtopic is heel overzichtelijk!

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter? >Ik heb ooit meegedaan, maar had er geen tijd voor. Het is wel leuk en origineel gevonden!
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken?>Geen idee...

like a lovers song
Reflex
Oude Forumnaam: reflex Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Reflex is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

de hele dag zon beetje!
pfoe... zou het niet weten...
RPG!! zeker weten!
tevreden..
ik vind het zo goed!

Over de Organisatie:

noodzakelijk en goed
goed, geen tips of opmerkingen..
goed en handig

Over de HP Sectie:

niet echt, of er moet iets nieuws aan zitten komen, ik rpg liever
films/boeken, omdat het over de nieuwe dingen gaat vaak
ze overlappen wel veel, eigelijk kunnen veel dingen die bij boeken horen ook bij algemeen!
het zijn er iedergeval veel!

Over de NON HP Sectie:

ja...
ja, anders zouden het twee stille boardjes zijn...
ja nuttig, leuk voor de wat oudere mensen (15+ lui dus)

Over Freakzone:

jazeker! het is meestal gezellig en je kan er goed je fantasie kwijt!
goed, handig en verstnadig
handig, het is irritant overal berichtjes tussendoor te lezen
4. Zou je het leuk vinden als er een weekopdracht zou komen bij de Fan Art sectie? (iedereen die hieraan meedoet dezelfde tekening, en dan de week daarna de “winnaar”)?
ik teken zelf niet dus geen mening
5. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden?
het is niet echt actief heb ik het idee... daar zou misschien een oplossing voor moeten komen..

Over Zweinstein:

ja, ravenklauw
ja...
hmmm, zou het niet echt weten...
nee, vind het niet leuk om te doen...

Over Zwerkbal:

ben zelf speler, maar nog niet gespeeld
weet niet...

HP_Marije
Gast

Verdiend: 3 Sikkels

BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 21:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Ik probeer er zo vaak mogelijk te komen. Het liefst zit ik er ieder uur van de dag achter, maar dat gaat natuurlijk niet.

2. Ik was op zoek naar wat mooie Harry Potter fanart bij Google en toen kwam ik ineens bij Malou's art terecht.

3. De RPG's. Punt.

4. Ja, ik ben er zeer tevreden over. Zelf discusseer ik bijna niet, maar het is soms wel interessant om het allemaal een keertje door te lezen. Gewoon alleen maar om te kijken hoe de andere Freakz over bepaalde dingen denken.

5. Nee. Ik vind HPF geweldig zoals het nu is. Van mij hoeft er niks meer bij.

Over de Organisatie:

1. Perfect.

2. Ook geweldig. Jullie doen het allemaal heel erg goed. Vergeleken bij andere fora, is dit het meest "opgeruimde" forum.

3. Ook heel goed. Er wordt altijd goed, beleefd antwoord gegeven.

Over de HP Sectie:

1. Heel weinig. De meeste theorieen die er staan, vind ik niet echt geweldig om eerlijk te zijn. En als er leuke topics staan, zijn er al ongeveer dertig pagina's van. Ik ben dan te lui om het allemaal door te lezen. Bij het HP gedeelte wordt, naar mijn gevoel, ook meer geSPAMt dan in de andere gedeeltes van het forum.

2. De boeken dan maar. Dat vind ik iets duidelijker dan Algemeen.

3. Ze overlappen, naar mijn mening, net ietsje teveel Wink

4. Goed. Er is niet iets waarvan ik zou zeggen: 'Hee! Dat mis ik!'

Over de NON HP Sectie:

1. Jeps. Maar soms is er net iets teveel. Het is en blijft natuurlijk een Harry Potter forum Wink

2. Ja. Los vond ik het eigenlijk niks. Bij Serieus waren soms echt van die twijfelgevallen van: "Hoort dat niet gewoon bij Overig?"

Over Freakzone:

1. Ja. Ik doe mee aan RPG's. Waarom? Ik vind het gewoon heel erg leuk om in de "Huid van een ander te kruipen".

2. Heel erg goed. Ik ben heel erg blij dat er een Aanmeldings-topic is. Soms zie ik daar echt van die RPG's die beter een fanfic zouden kunnen zijn, of heel erg OOC dingen.

3. Ik vind het zelf heel erg handig. Anders zouden de Fics heel erg onoverzichtelijk zijn. Je kan, in het reactie topic, ook heel erg duidelijk zien wat de Freakz van je verhaal vinden en wat je eraan kan veranderen.

4. Ja, ik zou het wel leuk vinden. Alleen zou ik liever een "Maandopdracht" zien. Ik ben namelijk niet echt snel in goede ideeen bedenken. ^^" En dan is er ook meer tijd voor de mensen om te beoordelen.

5. Heel erg soms, als ik eens wat behoefte heb aan wat anders dan Nederlands. Ik vind het heel erg jammer, dat alles daar bijna zo goed als stil ligt. Het zou leuk zijn, als mensen daar wat meer fics zouden posten. Ik begrijp dat er ook veel leden zijn die geen Engels kunnen, maar ik denk dat de oudere leden dat wel kunnen en die zie ik daar jammergenoeg ook bijna nooit.

Over Zweinstein:

1. Ja. (Gryffindor) Iets wat ik heel erg jammer vind, is dat veel mensen alleen maar bij een afdeling gaan, omdat: "HaRrRyY d4aRRr 0ok $iT!" Daar erger ik me dood aan.

2. Nee. Nooit. Iedereen praat daar voor elkaar, er wordt geSPAMt, ik heb er één keer gekeken en ik werd helemaal gek.

3. Als niemand meer voor een ander gaat praten en als er niet meer gescholden wordt. (M.A.W: MENSEN! LEES DIE REGELS EENS DOOR! ZE STAAN ER NIET VOOR NIKS!)

4. Nee. Ik kom er ook nooit. (Verder kan ik dus geen antwoord geven op de vraag)

Over Zwerkbal:

1. -

2. -

Laatst aangepast door HP_Marije op Wo Dec 01, 2004 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Lotjuh
1e jaars
1e jaars

Lotjuh is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 21:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

Ik probeer er elke dag te zijn maar als ik HarryPotterForumarrest heb kan ik er soms niet zijn. Maar er zijn dagen dat ik 's morgens, 's middags EN 's avonds online ben (zoals vandaag dus)
ow... Ik typte op Google "Harry Potter"in en toen kwam ik bij HarryPotterFreakz.com ja en toen was ik verkocht aan het forum!
3. Wat is je favoriete onderdeel op het forum? Ik denk toch wel de FanArt/Fiction/Crea en RPG
mm... Nee ik denk van niet, en de meeste dingen zijn er al wel bijgezet dankzij het Ideëntopic.
Jah ik denk Zwerbal (zie bij Zwerkbal voor toelichting)

Over de Organisatie:

Streng maar Rechtvaardig Wink Nee ff serieus: Ik vind ze erg goed... Op een site is het volgens mij een zooitje Rolling Eyes Daar spammen ze er op los zonder dat er wat van gezegd word!
2. Wat vind je van de crew? Heb je opmerkingen of tips? Neej eigenlijk vind ik het allemaal goed geregeld... Aardige Mods e.d. en goede informatie hier en daar... Ja dat zit wel snor!
3. Wat vind je van de manier waarop je vragen kunt stellen aan de Crew over het forum? Handig, je kan persoonlijk vragen stellen via PB of via een daarvoor bestemd topic... Erg handig!

Over de HP Sectie:

1. Neem je vaak een kijkje in de HP-sectie? Waarom wel of niet?In het begin wel maar nu wat minder omdat ik verslaafd ben aan Fiction/Art RPG e.d.
2. Wat vind je het interessants in deze sectie? (films, boeken, merchandise enz.) Waarom vind je dat? Ik denk de Boeken... Lekker theoriën uitwisselen enzo, erg gezellig
3. Is de scheiding tussen ‘de boeken’ en ‘algemeen’ duidelijk genoeg? Of overlappen deze teveel? Nee, daar zorgen de MOds wel voor Cool
Het zijn er erg veel, Als er nou gewoon ook een opruiming gehouden word bij de Webspellen? Net als bij de RPG en de FanFiction!

Over de NON HP Sectie:

Zeker, niet teveel en niet te weinig.
2. Vind je de overlapping van Overige/Serieus een goede combinatie? mmm Ik zou het scheiden maar die keuze ligt aan jullie....
3. Als je gebruik maakt van het 15+ Board kun je deze vraag beantwoorden: Vind je dat het 15+ board nuttig is en bevalt de keuze voor de leeftijd van 15+? Ik maak geen gebruik van het 15+ board maar ik wil toch ff reageren: Het lijkt me erg handig omdat hier heftigere discussies gevoerd kunnen worden zonder dat er leeftijd in de weg zit.

Over Freakzone:

1. Doe je mee met een of meerdere RPG’s? Waarom wel/niet? Ja, Ik vind het ECHT te gek. Gewoon lekker met elkaar verhalen maken, echt leuk!
2. Wat vind je van het huidige systeem in de RPG sectie? (aanvragen, sollicitatietopic, sluiten na 2 weken wanneer niet actief) Handig, anders wordt alles te vol en dan.... "Crash"
3. Wat vind je van het systeem dat er een reactie topic is bij de Fan Fic? Leuk! Je kan dan ook in het openbaar zeggen wat je van een FanFic vind!
4. Zou je het leuk vinden als er een weekopdracht zou komen bij de Fan Art sectie? (iedereen die hieraan meedoet dezelfde tekening, en dan de week daarna de “winnaar”)? Ow dat lijkt me wel leuk om uit te proberen, maar misschien ontstaan er dan ruzie's ik weet niet hoor maar maby?
5. Kom je welleens in het Engelse Board? Van vind je dat daar verbeterd kan worden? Euh, ik kom er nooit, ik ben niet zo'n kei in Engels typen dus dat laat ik even voor gezien.

Over Zweinstein:

1. Ben je lid van een afdeling? Jep Griffoendor... Ik vind het wel leuk die afdelingen maar ik denk dat er IETSJE meer aandacht aan moet besteed worden...
2. Post je welleens in de Leerlingenkamers? Nee ik weet eigenlijk niet wanneer ik dan moet inspringen... Ik vind het een beetje onhandig en er zitten de hele tijd dezelfde mensen
3. Hoe kunnen we volgens jou de Boards van de LLkamers aantrekkelijker maken? Um een aanmeldtopic voor de LLkamer en dan elke 10 pagina's ofzo andere aanmeldingen.
4. Volg je lessen en/of geef je zelf les? Wat zou je daar veranderd willen zien? Is het aanmeldtopic duidelijk? Ja, de lessen zijn erg overzichtelijk! Alleen jammer dat het zo onderaan de in het forum staat, daarom valt niet iedereen het op.

Over Zwerkbal:

1. Vind je het een leuk spel? Doe je zelf mee of ben je supporter? Het lijkt me erg leuk maar ik heb de wedstrijden nog niet zo bewust meegemaakt...
2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? Misschien een heel apart Forumdeel ervoor ofso?

Dit is mijn lijstje!

xxx Lotjuh

Laatst aangepast door Lotjuh op Ma Jan 10, 2005 16:31; in totaal 1 keer bewerkt
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 192 Sikkels

Sirius_Black is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. toch wel elke dag, lol, ik ben verslaafd
2. ik zocht naar een trailer van HP3, en toen kwam ik via HarryPotterFreakz op dit forum
3. das een makkie, RPG!
4. och, het enige wat ik mis is non-HP
5. neutraal ^^

Over de Organisatie:

1. Ik vind het goede regels, niets op aan te merken
2. hmm, het mist iets, mij misschien, hahaha lol, nee, ik vind dat de mods en Admins hun werk goed doen.
3. goed, je krijgt in het vragentopic vaak snel antwoord, en PB werkt ook goed, als het specifiek is.

Over de HP Sectie:

1. Ja, het is leuk
2. Boeken, omdat daar alle geruchten en theorieen zitten
3. nee, voor mij is het wel duidelijk
4. hmm, wel veel, maar niets overlapt elkaar

Over de NON HP Sectie:

1. hmm, eigenlijk zou ik een Games-board niet erg vinden.
2. ja, het is goed zoals het is
3. -

Over Freakzone:

1. JAAA, ik vind het erg leuk, vooral Schouwers, mn eigen RPG, daar RPG ik met een paar mensen die ik nu via msn goed ken, dat is wel erg leuk.
2. goed, er stond echt heel veel rpg van 2 pagina's, wel vind ik het jammer dat rpg's die een maand dicht zijn vanwege een nieuw topic, weg moeten, niet om de posts, maar het is wel leuk om ouwe RPG's door te lezen, hoe het allemaal begon Razz
3. goed hoor
4. lijkt me leuk, misschien nog een leuk idee, bijvoorbeeld met kerst, een HP-kerst art contest, iedereen die wil, mag een tekening maken, het in het desbetreffende topic zetten, en dan kiezen bijvoorbeeld de leden de mooiste tekening, ik post dit ook wel even in ideeen topic
5. ik kom er vrij weinig, dat komt waarschijnlijk omdat ik geen fan-fics lees, en er geen RPG heb, zou ik eigenlijk wel graag een keer doen.

Over Zweinstein:

1. Jup, Griffie
2. eerst wel, nu niet meer
3. volgens mij vinden de mensen daar het al leuk genoeg
4. ik volg geen lessen

Over Zwerkbal:

1. ik doe niet zelf mee, en supporter zou ik het ook niet noemen Razz
2. geen mening

..it just might work
Samwise Gamgee
2e jaars
2e jaars

Samwise Gamgee is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 21:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

1. Elke dag wel 1 of 2 uurtjes
2. uhm Zelf gevonden
3. Films Boeken en Muziek
4. Nee, ik ben zeer te vrede
5. Op het moment niet. er zijn voldoende boards

Over de Organisatie:

1. De regels zijn voldoende om het forum goed te kunnen sturen.
2. De Crew, Het zijn allemaal aardige mensen, nooit streng alleen als ze het moeten zijn.
3. goed genoeg

Over de HP Sectie:

1. De laatste tijd niet meer zo vaak
2. De boeken, daar vind je de meest leuke discussie punten.
3. Het meeste is duidelijk, af en toen is er geen verschil maar daar merk je achter af niet veel van.
4. Er zijn er niet te veel en niet te weinig

Over de NON HP Sectie:

1. Ja er zijn hier ook voldoende board om te discussieren.
2. Ja ik denk dat dit beter is dan dat er twee verschillende boards zijn.
3. Dit board is heel erg nuttig voor de meer serieuzere discussies. en ja ik vind de leeftijd 15+ goed genoeg het moet niet lager maar hoef ook niet hoger.

Over Freakzone:

1. Ik heb zo juist Solicitaties voor de OotP en DE RPG's gevonden dus daar ga ik weer aan mee doen.. verder niets
2. hier houd ik me niet zoveel mee bezig, maar dit is beter dan dat mensen zomaar RPG's beginnen zonder toestemming
3. Het houd overzicht over de Fanfic's en je kunt toch reageren op Fanfic's
4. Ik houd me hier ook niet echt mee bezig.. maar het is wel een goed idee.
5. Het is jammer dat dit board niet zo populair is. misschien dat er manieren verzonnen kunnen worden om dit toch populair te maken.

Over Zweinstein:

1. Ja, Ravenklauw
2. Eingenlijk vrijwel nooit
3. ik zou het zo 1-2-3 niet weten
4. nee

Over Zwerkbal:

1. Natuurlijk is Zwerkbal gaaf, maar ik ben liever supporter dan speler
2. ?

Greetzz Sammy!!

MalfoyFan
1e jaars
1e jaars

MalfoyFan is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 22:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

- elke dag

- dat weet ik niet meer, te lang geleden.

- Overige / Serieus en Boeken.

- ik mis niks, alles is goed zo.

- nee

Over de Organisatie:

- duidelijk en goed

- de crew vind ik goed, ze zijn duidelijk aanwezig

- goed

Over de HP Sectie:

- eigenlijk vooral als er net een nieuwe film / een nieuw boek uit is.

-boeken, omdat je daar vooral de theorien kwijt kunt.

- ik ben tevreden met deze indeling, houden zo.

- behoorlijk veel, en ik vind ze eigenlijk ook niet interessant.

Over de NON HP Sectie:

- ja, precies goed, behalve de webspelletjes misschien.

- dat is toch geen overlapping? Het gaat over overige, serieuze onderwerpen. Maak ajb geen los "overige" board, daar komt vast de grootst mogelijke flauwekul te staan!

- Ja, de discussies zijn toch wel van een hoger niveau dan elders op het board en hier kan tenminste alles besproken worden. De leeftijd.. tsja, ik heb met de ondergrens zelf niet zo veel te maken. 15 jaar is goed, maar liever niet lager.

Over Freakzone:

- nee, geen tijd

- toen ik nog wel RPG-de vond ik het heel nuttig en overzichtelijk.

- geen idee, ik lees nooit fanfic.

- het is een leuk idee, maar er zijn hier een aantal tekenaars waarvan je gewoon wéét dat ze gaan winnen. Het niveauverschil is gewoon te groot, dat wordt geen leuke wedstrijd: geen uitdaging voor de besten en frustrerend voor de wat minder begaafde tekenaars.

- nog maar zelden, maar ik vind het wel fijn dat het er is. Ik vind het goed zo. Vooral bij de RPG's was het leuk.

Over Zweinstein:

- Ja. (Zwadderich)

- Nee

- Door nieuws in de verschillende afdelingen te plaatsen, dan gaan mensen er sneller heen. (?) verder weet ik het ook niet.

- Ik volg alleen Potions, dat is leuk en hoeft niet veranderd te worden. Het board vind ik heel overzichtelijk.

Over Zwerkbal:

- Ja ik doe mee (aanvoerder Zwadderich). Ik vind het een leuk spel, maar het kost wel veel tijd (vooral voorbereiding, maar ja daar heb ik zelf voor gekozen..).

- door ook elders op het forum op het spel te wijzen (perk. kantoor), door een zwerkbalbokaal in te stellen ipv. de punten op te tellen bij de lessen), door alleen wedstrijden in de vakanties te houden.
EDIT: door mensen die bij hun eigen afdeling op de wachtlijst staan en willen spelen, de mogelijkheid te geven bij een team met minder leden te gaan (als ze dat willen).

SjmvA
4e jaars
4e jaars

SjmvA is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 22:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het Forum:

elke dag wel eventjes
via n vriendin
algemeen-serieus
4. Ben je tevreden over de verschillende boarden waar je kunt
discussieren of mis je iets?
wel tevreden hoor
nee

Over de Organisatie:

wel goed
beetje te streng, bv als je maar 1 zin post is het meteen spam, nou als je niet meer te vertellen hebt :S maar goed, verder zijn ze wel toppie
heel netjes, ze geven ook snel antwoord dus helemaal nix te klagen daarover

Over de HP Sectie:

af en toe
films en boeken vind ik leuk om te kijken en te lezen, maar ik ga niet helemaal posters kopen of HP poppetjes of weet ik veel
nee is niks mis mee
beetje onzin

Over de NON HP Sectie:

ja
nee, ik vind dat je beter apart kunt doen, want serieus en overig is wel iets heel verschillends.
ik zou niet weten waarom je een 15+ board nodig zou zijn..

Over Freakzone:

nee, vind ik een beetje overdreven..
als het niet meer actief is moet je t gewoon sluiten, en na 2 weken is een goede tijd
weet ik niet daar kijk ik niet ceht
nee het is een forum, geen spelletjes-site
kom ik niet, ik kan niet zo goed engels lezen/typen
Over Zweinstein:

ja zwadderich!!
af en toe wel.
weet ik niet maar het is misschien wel leuker om er iets aan te doen, want nu is het meer een chat-room
ik volg geen lessen. ik vind dat niet iets wat een forum moet hebben

Over Zwerkbal:

ik ivnd zwerkbal zeker een leuk spel maar ik kijk het liever dan meedoen
niet, het is goed zo.

shadowfax
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

shadowfax is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 23:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk elke dag op het forum.

Was aan het rond surfen en kwam dit forum tegen.

Het harry Potter gedeelte en films en boeken.

Ik ben tevreden over de verschillende boarden en mis niets allemaal heel goed.

Ik vind het prima zoals het nu is.

Over de Organisatie:

Heel goed.

De crew doet het heel goed vindt ik.

Heel goed en je krijgt telkens ook snel een antwoord.

Over de HP Sectie:

Ik kijk heel vaak in de HP-sectie. Is mijn favoriete onderdeel.

Acteurs en actrices, boeken, films en algemeen. Je leest er vaak 'geruchten'die heel goed waar kunnen zijn. Het is allemaal heel intressant.

Sommige dingen die bijvoorbeeld bij boeken staan horen ook wel bij algemeen. Maar ik vind het niet zo erg.

Ik vind dat er genoeg spelletjes te doen zijn hier op het forum. Je kunt je er prima mee vermaken.

Over de NON HP Sectie:

Ja ....

Ja zo blijft het allebei lekker actief.

Het is een leuk board. Er niet veel topic's waar ik echt op kan reageren. Maar vindt 15+ er wel bij passen.

Over Freakzone:

Nee ik ben daar toch te weinig of te kort voor op het forum.

Goed zo word alles in de gaten gehouden en blijven de RPG's actief.

Ik vind het wel handig.

Dat is wel een leuk idee.

Ik kom daar eigenlijk vrij weinig. Dus weet niet of er wat verbeterd kan worden.

Over Zweinstein:

Ja van Zwadderich.

Nee.

Ik volg geen lessen. Ik kan het namelijk nooit lang volhouden Embarassed

Over Zwerkbal:

Ik vindt het een leuk spel maar doe er zelf niet aan mee.

2. Hoe zouden we Zwerkbal aantrekkelijker kunnen maken? Geen idee.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp