Auteur |
Bericht |
Flame
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 28, 2005 17:32 |
 |
Nou ik ben Bianca, ik ben nu 16 en over ....2 maandjes 17 (30 april). Ik woon in Volendam (Noordholland) en tis wel gezellig daar. Voor de rest heb ik niet écht specifieke hobby's. Ik teken graag maar ik kan nou niet zeggen dat k een prof ben of word. Verder zwem ik 3 dagen in de week, ik wil een six pack haha
XxX Bianca |
|
|
  |
 |
imagie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: wel......:@i don't know wy do you ask such difficult questions :P:P
|
Geplaatst:
Do Mrt 03, 2005 9:20 |
 |
ik ben imagie in het echte leven heet ik ilse vandaar ook de i ik ben altijd bezig met harry potter als ik daar ook maar even de kans voor heb
ik ben bijna 1,80 (das af gerond hoor)en ik ben in april 15(nu nog 14)
ik verf mijn haar best wel vaak maar in het echt is het goud rood.
-xxx-imagie |
Laatst aangepast door imagie op Do Mrt 03, 2005 15:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Dezray
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 03, 2005 9:27 |
 |
Naam:Desiree
Nick:Dezray
Leeftijd21
Hobby's:Lezen, mijn vriend, films, muziek en mijn hond
Favo boeken:HP, Wicca-reeks, Zwarte wateren-trilogie, Mayfair-heksen-serie etc etc
Favo films:Mists of Avalon, HP, LOTR, The Craft etc etc
Favo muziek:Jaren 70,80,90
Relatie:Ja, al ruim 3 jaar
Favo TV-series:Charmed, Gilmore Girls, CSI (allemaal: Las Vegas, Miami & New York), Law and Order (ook allemaal) Buffy, Angel etc etc |
|
|
  |
 |
evelien
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 04, 2005 11:34 |
 |
Hoi,
ik ben Evelien ik ben 20 jaar en ik studeer Psychologie en Pedagogische Wetenschappen in Amsterdam! |
|
|
  |
 |
Miffy
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 04, 2005 16:18 |
 |
Hey, mijn echte naam is Evelien. ik ben 17 jaar. ik woon in zottegem in België. ik zit nu in mijn laatste jaar middelbaar ( yay !! ) ik heb nie zo veel hobby's maar ik lees graag boeken (harry potter natuurlijk) en luister graag naar muziek ( een beetje alle soorten ). ik kijk ook graag naar tv (wie niet ? ), vooral naar (alle) CSi's, gilmore girls, desperate housewives en tekenfilmpjes natuurlijk. |
|
|
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 06, 2005 16:41 |
 |
Wel hier ben ik beter bekend als Harry, Ron & Hermoine maar ik kort het af als H, R & H. Ik heet in het echt (jaja, goed opletten nu komt het!) *** en ik ben momenteel 17 lentes jong. Nog 35 daagjes en dan zijn het er 18 lentes jong, . Mijn bijnaam is joosie> heb ik er ooit zelf van gemaakt vond ik wel grappig, ^_^ Ik ben sinds januari een volkomen HP fan geworden>> daarvoor was ik het ook al maar nooit zo erg als de dag dat ik mij hier aanmeldde!! hehe, Ik doe het liefst: internetten, websites in elkaar knutselen, in Flash klooien, in Paint Shop Pro en Photoshop klooien voor mijn PC Crea's uiteraard van Harry Potter en RPGen hier op het forum. Ook vind ik het leuk om te gamen en HP verhalen te verzinnen.. helaas heb ik weinig inspiratie nu voor mijn verhaal en ben ik er maar mee gestopt.... op naar het volgende verhaal! En zit ik in 5HAVO en moet ik in mei dat examen zien te halen...... Daarna ga ik studeren in Groningen>> Vastgoed en Makelaardij te Hanzehogeschool Groningen!
|
|
|
  |
 |
earendil
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 07, 2005 20:21 |
 |
Hallo!
Ik ben Earendil, maar jullie mogen me Heidi noemen!
Ik ben 24 jaar en woon in het mooiste dorp van Noord-Brabant.
Ik ben natuurlijk groot Harry Potter fan, vooral van de boeken...
Voor de rest ben ik groot 'fan' van Dominic Monaghan.... Gotta love the name! |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 07, 2005 20:45 |
 |
*knuffelt Earendil madly*
Leuk je hier te hebben ^______^ Dom en LOST fans zijn bij mij altijd welkom
Voor de rest natuurlijk ook een warm welkom..hope you all have fun here |
|
|
  |
 |
Blue Lady
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 09, 2005 10:41 |
 |
Mijn naam is Blue Lady
Ik ben geboren in het magische jaar 1986 en word dit jaar dus 19.
Ik zit in mijn 1e jaar Hogeschool, in de richting Biomedische Laboratoriumtechnologie, is niet zo spectaculair als het klinkt, we hebben wel veel labo maar we mogen geen toverdrankjes maken.
Mijn grootste hobby is voetbal en alles wat er mee te maken heeft.
Voor de rest hou ik me bezig met tekenen, naar Nirvana luisteren
En natuurlijk boeken van Harry Potter lezen  |
|
|
  |
 |
boompie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 15, 2005 13:07 |
 |
ik ben boompie, zit in de bruggoklas ( ) havo-vwo, en ben geboren op 17-10-1991.
ik ben dus 13 jaar.
ik hou van sporten, lezen, tekenen, compuën en irri mensen negeren.
ik heb bruin haar en groen blauwe-ogen.
verder ben ik meestal super hyperactief, en kan mijn zus (Faith) daarmee super irriteren..
dat was het wel zo'n beetje |
|
|
  |
 |
¤lady darkmoon¤
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 27, 2005 18:42 |
 |
ik ben linsey alias lady darkmoon, ik ben 15 jaartje oud/jong (tis maar hoe je t opvat ^^). ik doe nu havo 3. mijn hobby's zijn handballen, lezen, tekenen, muziek luisteren, msnen, met me vrienden gaan shoppe en hier op de site zitten (pfoeww ik heb een druk leven ) |
|
|
  |
 |
-Eline-
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 30, 2005 15:30 |
 |
Ik ben Eline, 14 jaar en woon in een gezellig dorpje in Friesland.
Ik heb 2 liefe ouders, en 3 evenlieve zusjes. Ik ben 1,76m lang en ik heb blond haar, groene ogen. Mijn hobby's zijn computeren, korfbal, tennis, harry potter, en met onze boot een ritje maken, natuurlijk nog veel meer, maar dan zou ik over een uur nog steeds niet klaar wezen
Patat vind ik vooral lekker en spinazie is natuurlijk vies. Met het drinken is cola en sinas mijn favoriet, en een milkshake vind ik ook heerlijk, al krijg ik die af en toe. Ik ben op 3 mei jarig, mijn sterrenbeeld is dus een stier, ik leef hier heel vredig, en ik hoop dat ik nog heel wat jaartjes die forum mag meemaken |
|
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 02, 2005 15:13 |
 |
Ik ben dus Charlie Wemel, en ben ondertussen 13 jar.
Ik ben , zoals velen hier, een hele grote HP-fan, ik teken heel graag, jammer dat ik geen scanner heb anders kon ik meedoen aan FanArt, maargoed..
Camera's en fototoestellen vind ik ook heel leuk, ik bedoel daarmee, dat ik graag Foto's neem, en graag dingen Film enzo, dus waarschijnlijk gaat mijn beroep ook in die richting uit (Ook even leuk om te melden )
Zo dit is zowat ik ben en doe..
Greetz Charlie
Edit: Mijn echte naam is Niels (Even vergeten te vermelden) |
Laatst aangepast door Charlie op Vr Mei 06, 2005 9:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Thorntje
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 02, 2005 19:33 |
 |
Waarschijnlijk kennen jullie me al... maar ik ben dus Thorntje.
In het echt heet ik Charlotte, ik ben bijna 13 jaar.
Ik zit in de 1 gymnasium, en mijn hobby's zijn: volleyballen, schrijven, lezen, dansen, shoppen en sinds kort tekenen.
Qua uiterlijk: Ik heb donkerblond krullend haar, groene ogen en heb een normale lengte en gewicht. |
|
|
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 06, 2005 14:38 |
 |
Ik ben iesz..me echte naam Liselotte ..achternaam Mulckhuyse...ik woon in Zuid-Holland dicht bij zee ik ben 13 jaar.
Mij hobby's zijn Lezen,Zwemmen,Shoppen!! en lekker gek doen met me vriendinnen! |
|
|
  |
 |
|