Auteur |
Bericht |
J'aimma.W.
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 10, 2005 18:43 |
 |
Mijn egte naam is Orfeo :S - mannelijk.
Ik vind Emma Watson knap , kheb momenteel geen vriendin.
Hobby is grafische ontwerpen maken.
Ik ben 14 jaar jong. (bijna 15 ....31 mei is in zicht)
pro-wrestling vind ik ook leuk (ja het is nep).
ik doe HAVO en zit in mn 3e schooljaar
* naamverklaring....J'aime = ik hou van. emma.W. = emma watson.
> J'aimma.W. = ik hou van emma watson |
|
|
  |
 |
Astridvg
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 10, 2005 18:54 |
 |
Zolang ik weet heb ik me nog niet voorgesteld, terwijl ik best lang lid ben!
Alhoewel ik dus niks had gepost, maar nu al wel ^^
Naja, ik ben Astrid. Op 24 juni 1990 ben ik geboren, en ben dus bijna 15 jaartjes oud. Ik heb 2 zusjes, en ben de enige HP fan in huis, maar in de familie zijn het er 2!
Ik ben op het idee gekomen om HP te lezen toen ik in groep 7 zat. Ik was nog 10 jaar, en zij las voor uit deel 1 en 2. Ik vond het gewoon prachtig!
Behalve dit forum zit ik ook nog op HPOF (HarryPotterOnlineForum)
Ik maak er geen reclame voor omdat ik denk dat het niet mag
Verder zal ik niet altijd op dit forum zijn, maar toch zal ik proberen zo vaak mogelijk te posten!
Dikke kuzz, Astridvg
|
|
|
  |
 |
!assie!
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 11, 2005 15:34 |
 |
hoi.....
ik ben !assie! in het echt heet is astiene (lkkr maffe naam.... dat zijn mun ouders dus weer!!! ) ik zit op het Wellantcolege... VWO BTkG ofzo...... ik ga niet graag naar school....... ik ben 13 jaar oud nog lnag geen 14!! (jmmr) enne ik hou van koken bomputeren (msnen) en Lezen (voornamelijk Harry Potter Boeken!!!) en HP Films kijken!! |
|
|
  |
 |
Nugget
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 16, 2005 13:23 |
 |
hee=)
Ik ben Gaya en ik ben 13 jaar=)
Ik zit in de 1ste en ben net nieuw hier...
Mijn hobbies zijn kletsen, afspreken, logeren, naar de stad gaan, dansen, en meezingen met de muziek, hp, lezen, filmskijken, gitaar spelen en leuke dingen doen..^^
Ik heb een zus en een broer en ik ben hpfan sinds de 1ste film
Kuzzolz
xXxGayaxXx |
|
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 19, 2005 17:06 |
 |
Ik ben dus Rayatje *schud iedereen de hand* en heb pas deze topic ontdekt ^^"
Ik ben 12 jaar, en volgend jaar ga ik naar het middelbaar Moderne Wetenschappen overslapen, sorry, ik bedoel, leren ^^"
Mijn hobby's zijn: Verhalen schrijven, Computer, Volleybal, Shoppen, Uitgaan met vriendinnen, Slapen, Muziek luisteren,...
Ik heb juist een boek geschreven: "Het Geheime Standbeeld" en dat word prachtig geillustreerd door men grote zus Myrna (Potter)... Als zij de illusraties volledig af heeft kan het boek naar de uitgever
Dat si het zo een beetje |
|
|
  |
 |
prof stronk
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 23, 2005 21:50 |
 |
Ikdacht toch echt dat ik mij netjes voorgesteld had, maar kan het nergens vinden....
Bij deze (zet hoed recht en veegt de modder van haar mantel):
ik ben dus prof stronk. Je kunt me altijd buiten ergens vinden, nee ik bedoel eigenlijk, je kunt mij meestal vinden op een plek die lijkt op het sint holisto....en ook graag buiten tussen de planten.
Ja , ondanks mijn leeftijd en hard werken ben ik toch zo dol op de HP boeken.
Het liefst zou ik ze voorlezen aan al mijn clienten....misschien worden ze dan nog veel sneller beter....
prof stronk  |
_________________ ...let food be your medicine.... |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 23, 2005 22:25 |
 |
Welkom, welkom allemaa!
*buigt*
Dat u allen maar veel nuttige posts mag plaatsen en veel leuke mede-fans moogt ontmoeten.
*buigt weer*
Lees voor al uw vragen de topics in Perkamentus kantoor door en dan kan er niet veel mis gaan!
*loopt topic weer uit* |
|
|
  |
 |
Palamani
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 25, 2005 18:50 |
 |
Oeps, ik zie deze topics altijd veelst te laat...
Maarja... Ik ben dus Palamani... mijn echte naam is Yael.... Geef mijn ouders maar de schuld voor deze ontzettend rare naam... maarja... ik ben een best wel crea tiepje en verveel me daarom eigelijk nooit... Ik ben op dit moment erg bezig met school, maar ook met vriendinnen en ik ga elke woensdag naar dwarsfluit... oja... en ik ben 15 jaar oud! |
|
|
  |
 |
Thestral
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 25, 2005 19:25 |
 |
Hoihoi
Ik ben Bouke, ben 14 jaartjes jong.
Ik heb alleen maar kakhobby's (and darn proud of it): hockey, tennis en zeilen. Ik zit in de 3e.
Ik houd erg van HP en LOTR. |
|
|
  |
 |
Jana
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 01, 2005 20:11 |
 |
Ollah, ki neb Anaj, of gewoon:
Ik ben Jana! Slechts dertien jaar, ben lid van m'n twaalfde, maar deze topic altecht niet gezien!! Over mezelf;
Ik ben belgische *trotse twinkeling in de ogen* tussen al deze vele hollanders, om precies te zijn uit Kortrijk.
Ik ben niet erg groot (dat komt nog, hoop ik), bruinblond haar tot aan mn schouderbladen en blauwe ogen.
Mn hobby's zijn -rara- Harry Potter, toneel, ballet- en jazzdans, gitaar, veel lezen en ook wat schrijven (heb een verhaal in fanfiction) en waarschijnlijk vergeet ik er wel weer een paar want soms variƫrt het wel ... Nog een van mijn hobby's staat in het eerste zinnetje (wie vindt het? )
Volgend jaar naar het tweede jaar Latijnse, dat Latijn gaat me wel goed af...Later wil ik woordkunst-drama gaan doen en evnetueel actrice worden...
Greetz, Janatje
Ik zoek nog iemand (mijn leeftijd of wat ouder) om samen, via het forum, wat over HP te babbelen en te discussieren... |
|
|
  |
 |
Inesje
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 06, 2005 11:06 |
 |
Mmm owke dan,
Ik ben Ines(je) en ik ben net 23 geworden.
Ik ben in november afgestudeerd aant HLO (laboratorium) en nu ik stage heb gelopen heb ik er niet zoveel zin meer in...
Hahaha, te weinig contacten met mensen, dus volgend jaar ga ik lerarenopleiding doen in Nijmegen (nog een jaartje) En dan wordt ik juffie Ines (scheikunde en natuurkunde)
Om nu de tijd tot september te doden ben ik frietenbakker op een camping!
Zo dat was het wel denk ik.
O nee heb nog een passie dat is mijn bandje lavatory lazy, die zijn rete goed, vooral de zanger (mijn vriend)
Als je zin heb kijk maar eens op www.lavatorylazy.nl |
|
|
  |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 06, 2005 16:03 |
 |
Hoi allemaal...
Ik ben Sharon, ben overal altijd bekend als Angel Naamloos...
ik ben 16 jaar en mijn hobbies zijn forumen, Hp lezen, films kijken en dergelijke...ik doe ook aan wicca heb een relatie langer dan een jaar en ben ook alweer 2 maanden verloofd (zo jong al ja)
heb een wenkbrauw piercing en een neus piercing |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 06, 2005 21:12 |
 |
ZOnde dat ik me nog niet heb voorgesteld
Ok ik heet Aron (Alsjeblieft niet vragen waarom ik denk af en toe mam, pap WAAROM)
19 jaar jong, lees graag fantasy boeken en kijk graag een filmpje op zijn tijd.
Voor de rest ben ik alweer bijna 3 maanden verloofd met het liefste meisje dat er is namelijk Sharon. En we hebben al weer bijna 1 jaar en een maand (Djeez wat vliegt de tijd als je lol hebt het lijkt veel korter)
Voor de rest luister ik graag muziek, zolang het maar gitaren heeft of gewoon goed klinkt voor mij vind ik het best.
Ik heb ook nog een tatoe (Sterrenbeeld in tribalstyle) ik ben stier en vond die tatoe heel mooi dus heb ik hem maar genomen hij zit op mijn boven arm dus je ziet hem niet zo goed. verder draag ik altijd 4 ringen en een armband die mijn schatje voor mij gemaakt heeft. |
|
|
  |
 |
Sylvia
4e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 12, 2005 16:21 |
 |
volgens mij heb ik hier ook nog niks gezet (weet het niet zeker) een schande =.= ^^
nouja ik ben dus Sylvia, en ik ben zo saai geweest om geen leuke nick te verzinnen =.= maargoed, ik ben 14 jaar, ik rijd paard, speel harp, teken, klets, lees graag (fantasy), uhm ik maak graag pc creatjes met PSP, uhm heb n super leuk vriendjew ... ojah muziek vind ik vrijwel alles leuk, ik luister oevallig vooral popmuziek maar andere stijlen vind ik ook wel leuk... ennem... dat was het volgens mij! ^^
Greetz, Sylvi ^^ |
_________________ careful where you stand, my love...
carefull where you lay your hand...
|
|
  |
 |
|