Auteur |
Bericht |
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 10:14 |
 |
In de Tovenaarswereld zijn er 7 gevallen bekend van mensen die graag grappen uithalen met anderen. Fred, George, James, Sirius, Remus, Peter en natuurlijk ook Peeves.
Vanochtend dacht ik daar even aan en ik ben nu wel benieuwd wie er hier wel eens een grapje uithaalt. Dit kan zijn met 1 april, op een verjaardag, iedere dag van het jaar.
Zelf ben ik niet zo actief als het aankomt op "Pranks". Maar als ik de kans krijg, voer ik zeker wel wat uit. Op verjaardagen maak ik namelijk soms samen met een vriendin een enorme doos en die vullen we met allemaal krantensnippers. In die doos doen we dan altijd een papiertje, heel erg klein, met daarop de plaats waar het echte cadeau is. Het papiertje is zo klein, dat de persoon eerst de hele doos om moet kieperen om het te vinden.
En... Wat voor pranks hebben jullie wel eens uitgehaald of zijn jullie aan het plannen? |
Laatst aangepast door HP_Marije op Wo Aug 24, 2005 10:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 10:18 |
 |
Neh. Niks voor mij. Ja die grapjes zijn wel leuk, maar ik als ik zoiets doe dan ga ik vlak voordat de grap uitkomt hard lachen en dan is de clue meestal al verraden. =.= |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 10:25 |
 |
Dat heb ik ook SaS, hard lachen en dan is de clou meteen weg.. Naja, vooral iets met Scheetzakken doe ik dan.. Heel dom natuurlijk, zo in de zetel achter een kussen een scheetzak steken, die dan meestal nog mislukt, want je moet al heel hard gaan duwen voor er geluid komt. Zelf ben ik vaak (Naja, m'n pa) beetgenomen op 1 April.. Belletjetrek. Toen kregen we wat later een briefje met zoiets als: 1 April, groeten en dan de grappenmakers.
Meestal als ik zelf een grap maak, isdat gewoon een grappige opmerking op een zin die iemand zij, zonder daadwerkelijke bedoelingen... Meestal ook onvoorbereid. Naja.. Verder hou ik wel van grappgen maken^^
Greetz Charlie |
  |
 |
MINmeisje
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 11:07 |
 |
SeverusSnape schreef: | Neh. Niks voor mij. Ja die grapjes zijn wel leuk, maar ik als ik zoiets doe dan ga ik vlak voordat de grap uitkomt hard lachen en dan is de clue meestal al verraden. =.= |
Hehe ja dat heb ik ook dus daarom doet ik het ook niet.
Wat wel heel erg grappig was dat een meisje uit mn klas vorig jaar een suprise gemaakt had voor iemand met sinterklaas. En dat was een hele grote kartonnendoos met een heele grote plastic zat drin. En daar had ze allemaal ei melk brood etc in gestopt en daar moest dat andere meisje de cadootjes druit graaien! ! |
_________________ Make a wish and close you're eyes
Ik wens iedereen een gezonder en gelukkiger jaar dan 2006 =) |
|
  |
 |
daniel-lover
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 11:18 |
 |
ik hou niet echt van die smerige suprises.
Ik had eens me mooie klere aangetrokke
voor sinterklaas en toen was degene
die mijn suprise maakte vergeten mijn
suprise te schilderen dus die had t die
ochtend gedaan waardoor het nog niet
gedroogd was en ik onder de verf zat  |
|
|
  |
 |
Serenity_Snape
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 11:38 |
 |
ik kan het niet. Meestal schiet ik al in de lach.
Ik heb wel een keer een goeie grap uitgehaald met een collega. Hij wil altijd maar wat graag anderen voor hem laten werken en is soms verdomde lui. Nu gingen we een weekend weg met de zaak en om de een of andere reden (weet niet meer waarom) wilde hij dat wij (Paula en ik) zijn tas meenamen in de auto. Hij had hem zelf al in de achterbak gelegd (het was een beetje vaag allemaal). We gingen naar Terschelling ,dus het is best een stukje lopen van lang parkeren naar de boot. Omdat we vroeg waren, zaten we lekker buiten te wachten. Uiteindelijk, maar een paar minuten voordat we aan boord moesten, kwam hij aanrennen. We waren onze tassen al aan het pakken om in de rij te gaan staan enzo. Dus hij roept, waar is mijn tas? Ik keek Paula aan en zij mij met zo'n blik van. Tas?? Welke tas?? Hij in stress: mijn tas natuurlijk. waar is ie. Dus wij: "weet ik veel. We hebben jouw tas nergens gezien." Nou serieus, hij schoot super in de stress. Want de parkeerplaats was echt veels te ver weg. Hij zou het nooit meer redden. Was hij natuurlijk nog kwaad ook dat we niet in de achterbak hadden gekeken.
HA, HA. Dat was echt een supermoment. Hadden we hem eindelijk tuk (want natuurlijk hadden we die tas verstopt)
Zulk soort dingen vind ik altijd wel leuk. |
_________________ Who loves you!......me |
|
  |
 |
Horcrux
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 12:47 |
 |
Een grote ijsbak die in de horeca word gebruikt, vullen met allemaal 1 centen en 2 centen..desnoods ook 5 centen.
Deze bak helemaal vullen met water tot dat de bodem bedekt is, hier munten in doen...daarna invriezen. NA een paar uur weer water in doen, munten erbij in vriezen...
Zo krijg je iets van 20 lagen met centen, geeft alktijd leuke reacties..... |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 13:02 |
 |
Nee..het is zelde dat ik mee doet met een grap ofzo.
Ik vind het opzicht een beetje lullig.
je vind het toch ook niet leuk als anderen, je voor paal zet.
Nee..dan moet het toch echt iets heel apart dat ik mee doe.
Zo heb effe mijn spelling een stuk beter gemaakt..Oei wat zaten daar veel fouten in^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Laatst aangepast door Narcissa op Wo Mrt 08, 2006 23:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 13:34 |
 |
Nah meestal haal ik niet egt supergrote big jokes uit ofso, maar meestal gwoon ff tussendoor ofso, meestal op sgool, als de leraar even iets stoms zegt en dan een grap erover maken, allemaal heel kinderachtig mar tog, op dat moment is het altijd wel grappig, xx |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
Dee
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 13:41 |
 |
Niet echt grapjes die al helemaal gepland staan ofzo.
Maar vaak wel met leraren ofzo.. die kun je zo goed pesten soms
voor de rest had ik eerst een surprise van da papiermache ( weetniethoejehetschrijft ) maar daar zat iets gels achtig in
zooo vies eigenlijk
verder vind ik het ook gaaf als je iets invriest
en eerst hadden mijn vriendinnen me 3 bierflessen helemaal met 1 of 5 centen ik weet het niet meer en bijelkaar was het 15 euro dat vond ik ook wel grappig |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 18:53 |
 |
Ow ja, echt geweldig! maar het moet natuurlijk niet te erg worden. Iemand in de maling nemen is wel goed maar je moet ´m niet publiekelijk voor l** zetten.
Ik haal (bijna) nooit grappen uit op 1 april want dan is iedereen er op voorbereid en dan is de lol er van af
En ook nooit net na een grap van een ander. Die ander weet dan dat er een grap aan zit te komen en dan is het ook niet leuk dus altijd een paar week later doen
Mij oom en ik (mijn oom is Fred en George samen) halen vaak dingen met elkaar uit.
Vorig winter was het heel koud, ik ging naar huis en had mijn handschoenen binnenliggen en ik wilde ze aantrekken zaten ze aan elkaar vast. Had hij dat dus gedaan. 2 week later heb ik ´m terug gepakt door eerst zijn slot van zijn deur met plakband dicht te tapen en daarna draden gespannen in het trapgat zodat hij er dus niet door kon (de draden waren niet te zien) en dat zijn dus de hele kleine dingen maar ik vind het gewoon leuk.
Eigenlijk neem ik (bijna) iedereen in de maling die ik een beetje ken, maar niet te vaak en gemeen hoor.
@ Narcissa: Uhm, ik ben ook wel eens degene die begint hoor en dan wordt ik terug gepakt |
Laatst aangepast door Helen op Wo Aug 24, 2005 21:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 20:11 |
 |
Helen schreef: | Ow ja, echt geweldig! maar het moet natuurlijk niet te erg worden. Iemand in de maling nemen is wel goed maar je moet ´m niet publiekelijk voor l** zetten.
Ik haal (bijna) nooit grappen uit op 1 april want dan is iedereen er op voorbereid en dan is de lol er van af
En ook nooit net na een grap van een ander. Die ander weet dan dat er een grap aan zit te komen en dan is het ook niet leuk dus altijd een paar week later doen
Mij oom en ik (mijn oom is Fred en George samen) halen vaak dingen met elkaar uit.
Vorig winter was het heel koud, ik ging naar huis en had mijn handschoenen binnenliggen en ik wilde ze aantrekken zaten ze aan elkaar vast. Had hij dat dus gedaan. 2 week later heb ik ´m terug gepakt door eerst zijn slot van zijn deur met plakband dicht te tapen en daarna draden gespannen in het trapgat zodat hij er dus niet door kon (de draden waren niet te zien) en dat zijn dus de hele kleine dingen maar ik vind het gewoon leuk.
Eigenlijk neem ik (bijna) iedereen in de maling die ik een beetje ken, maar niet te vaak en gemeen hoor. |
Jah dat is ook eigenlijk gewoon iemand terug in de maling nemen.
Daar is natuurlijk ook niks mis mee.
Daarmee kan je na de hand ook nog wel mee om lachen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Molly
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 20:14 |
 |
Wiej! Pranks! Ha! Op msn is het heel leuk om te doen^__^
*kijkt met schuin oog naar Risika*
Zeker als ze erin trappen^____^ En het is helemaal leuk als je ze kan laten geloven dat je arm opeens begint te bloeden, je de webcam erop richt en het bloed (lees: rode inkt) showt. ^^ Oeehh...Pure evil!! |
_________________ Ladies and gentlemen, there's nothing to worry about.. But please keep your heads down..
I'm back! ...I guess. |
|
  |
 |
yo
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 21:58 |
 |
dingen die ik leuk vind om te doen zijn bijvorbeeld mijn vader na te doen waneer die dronken is. ( en daarna) |
|
|
  |
 |
Defkes
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 24, 2005 22:27 |
 |
Perfect voor op een feestje :
je hebt 3 eieren en gaat naar 1 van je vrienden en zegt 'als ik deze 3 eieren op je hoofd mag stukslaan, krijg je 5€'. Als hij weigert, verhoog je je bod. Als hij blijft weigeren, zoek je iemand anders .
Eens je een slachtoffer gevonden hebt, doe je wat je vertelde. Je slaat het eerste ei stuk op zijn hoofd, dan het 2e, MAAR het 3e smijt je gewoon stuk op de grond. Hierdoor hebt ge 2 eieren op iemand z'n hoofd stuk mogen slaan en het heeft je geen cent gekost . |
|
|
  |
 |
|