Auteur |
Bericht |
replaygirl
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 12:53 |
|
hier was op het vorige forum ook al een topic over geloof ik maar goed.
ik zou graag wel willen weten welke sporten jullie hier allemaal beoefenen ?? ikzelf speel hockey (al 7 jaartjes lang) en vraag me af wat de mensen hier nog meer voor sporten beoefenen |
Laatst aangepast door replaygirl op Zo Jun 06, 2004 14:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Patronus
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 12:55 |
|
AAA je bent Tennis vergeten!
Ik zelf zit daar onder al 5 jaar en het is een geweldige sport!
Gr.Patronus |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 12:56 |
|
Ik doe zelf aan Wielrennen...in zo'n stoer Raboshirt enzo..ik doe mee aan verschillende tochten..
Bijvoorbeeld de Elf Stedentocht (een fietstocht van 240 km op 1 dag)..erg leuk en gezellig..en je komt nog es ergens.. |
|
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 12:58 |
|
Ik zit niet echt op een sport ik zit wel op scouting. Maar dat is niet altijd zo actief als een sport.
Ik weet namelijk absoluut niet wat ik zou willen doen als het om sport gaat.
Ik heb wel 4 uur gym in de week! |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
|
|
Summergirl_14
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 12:58 |
|
Op het moment doe ik niet aan sport; ja, op school, maar dat telt niet mee.
Vroeger heb ik een paar jaar op zwemmen gezeten, en tot voor kort een paar jaar op Turnen, maar nu doe ik nix meer...
xxxjes marjon |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 12:59 |
|
Heksjuhhh schreef: | Ik zit niet echt op een sport ik zit wel op scouting. Maar dat is niet altijd zo actief als een sport.
Ik weet namelijk absoluut niet wat ik zou willen doen als het om sport gaat.
Ik heb wel 4 uur gym in de week! |
4 uur!!
Ik heb gelukkig in dit laatste jaar VWO geen gym meer gehad..maar mijn favo onderdeel vond ik altijd wel Softbal..daar was ik nog wel goed in!! |
|
|
|
|
Arjel
5e jaars
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:00 |
|
Op dit moment doe ik geen sport, ik heb wel jaren lang fanatiek paard gereden...
En nu we op school 3 x per week gym hebben , heb ik to mijn favo sport lijst , golf, hockey tennis en badminton gerekend...
{Beetje typische sporten maar ach...} |
Laatst aangepast door Arjel op Zo Jun 06, 2004 13:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Queen
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:00 |
|
Wij hebben ook 4 uur gym per week...
Ik heb 3 jaar op paardrijden gezeten, maar toen kon 'k niet meer op die dag en er was geen plaats meer...
Ik zit nog niet op streetdance, maar ben wel van plan dat te gaan doen. =) |
|
|
|
|
Evenstar
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:03 |
|
Sirius Black's Girl! schreef: | Ik doe zelf aan Wielrennen...in zo'n stoer Raboshirt enzo..ik doe mee aan verschillende tochten..
Bijvoorbeeld de Elf Stedentocht (een fietstocht van 240 km op 1 dag)..erg leuk en gezellig..en je komt nog es ergens.. |
Mijn ouders doen ook aan wielrennen, nu willen ze ook dat ik het ook ga doen. |
|
|
|
|
replaygirl
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:03 |
|
Patronus schreef: | AAA je bent Tennis vergeten!
Ik zelf zit daar onder al 5 jaar en het is een geweldige sport!
Gr.Patronus |
oeps!! sorry ik had al zo'n gevoel dat ik een veel gespeelde sport vergat sorry sorry |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:05 |
|
Evenstar schreef: | Sirius Black's Girl! schreef: | Ik doe zelf aan Wielrennen...in zo'n stoer Raboshirt enzo..ik doe mee aan verschillende tochten..
Probeer het eens!! ..Trouwens..hebben je ouders wel eens meegedaan aan de Elf stedentocht op de fiets?? Dat zullen ze helemaal geweldig vinden....allemaal amateurs en semi professionele wielrenners die met z'n 15 duizenden op 1 dag langs de Elf steden gaan..
Het is onderweg altijd mega gezellig.. |
|
|
|
|
Anonymous
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:13 |
|
Ik zit op:
> paardrijden (heb er zelf twee)
> kickboksen (goed voor de conditie)
> tennis
> squash
> en ik fitnnes af en toe |
|
|
|
|
StarNoStar
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:14 |
|
Ik zit op karate [Shotokan]. [Edit] Nu ong een halfjaar, en heb op 23 juni mijn gele band gehaald ^_^ |
Laatst aangepast door StarNoStar op Za Jun 26, 2004 21:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Evenstar
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:21 |
|
Sirius Black's Girl! schreef: | Evenstar schreef: | Sirius Black's Girl! schreef: | Ik doe zelf aan Wielrennen...in zo'n stoer Raboshirt enzo..ik doe mee aan verschillende tochten..
Probeer het eens!! ..Trouwens..hebben je ouders wel eens meegedaan aan de Elf stedentocht op de fiets?? Dat zullen ze helemaal geweldig vinden....allemaal amateurs en semi professionele wielrenners die met z'n 15 duizenden op 1 dag langs de Elf steden gaan..
Het is onderweg altijd mega gezellig.. |
Mijn vader wel, hij heeft zelfs een 24-uurs fietsmarathon georganiseerd en daar ook aan mee gedaan! |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 06, 2004 13:25 |
|
Wat vond je vader ervan?? Ik ben helemaal verslaafd aan de Elf Stedentocht..
24 uur fietsmarathon klinkt stoer!! |
|
|
|
|
|