Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

heb jij een litteken? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Rose
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 93 Sikkels

Rose is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

(volgens mij hoort dit onderwerp hier en was het er nog niet, als ik het fout heb mag het weg hoor)

Bijna iedereen heeft er wel een, dus jij vast ook wel! En welk verhaal zit erachter? Misschien heeft het wel een vorm?

ik heb een klein litteken op mijn voorhoofd, dat komt omdat ik een keer met mijn fiets aan de hand (toen was ik zeven ofzo) een stoep op ging en net toen die fiets omhoog kwam moest ik heel hard niesen..en ik kwam precies met mijn hoofd op de schroef (of hoe dat dan ook heet) in het midden van het stuur terecht....drie hechtingen... Embarassed

Laatst aangepast door Rose op Zo Nov 13, 2005 16:05; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Slytherin
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Slytherin is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb er een paa 1 van een operatie( Blindedarm onsteking) en een paar brandwondjes( ben bakker dus krijg je dat)

Suffering: You haven't seen a thing.... not yet
PixieFilth
Oude Forumnaam: vlinder Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea

PixieFilth is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb naar het schijnt een litteken, vanachter op mijn hoofd.
Omdat ik toen ik 2 was uit een boom gevallen ben, en toen is de wonde dichtgenaaid.
Verder weet ik niet hoe en wat, veel te lang geleden. Smile

she loves breakcore but she has no legs

Danlover
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

Danlover is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb er 1 op mijn knie, toen was ik 9 en helemaal verzot op "paardje spelen" Rolling Eyes . ik zag dus weer een paar meiden uit mijn klas "paardje spelen" en ik zet een sprint in omdat ik ook mee wilde doen. nou, je raad het al, ik bots tegen iemand uit groep 8 op(ik zat in groep5), en viel heel hard op mijn knie. misschien een beetje ranzig, maar er was dus een heel stuk vel van mijn knie weggeslagen. Het heeft niet echt een vorm, maar als ik mijn been strek, zie je nog wel dat gat zitten. moest in het verband, dokter, de hele heisa. het blijft er waarschijnlijk mijn hele leven zitten

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn handen zitten vaak onder de kleine snijwondjes omdat ik me vaak snij. Nee niet expres maar omdat ik dozen opensnij voor mijn werk enzo.
Verder heb ik een litteken overgehouden van mijn blindedarmoperatie en ik heb 1 hele grote midden op mijn rug en een die begint ongeveer onderaan de linkerkant van mijn buik en gaat door naar mijn rug. Ik heb er ook nog een, rechts onderaan mijn rug. Al die littekens komen van een rugoperatie toen ik een jaar of 10-11 was.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Laeta
Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja, op mijn voorhoofd, maar niet in de vorm van een bliksemschicht, gewoon een beetje bol streepje. Ik ging bodysurfen en door een of andere irri golf smakte ik met mijn hoofd op een steen onder water. Ik moet naar ziekenhuis en daar hoorde ik dat het gehecht moets worden, ik heb naaldenfobie en ben dus keihard weggerend, mijn vader wist jammergenoeg de gang te versperren. later bleek het geen pijn te doen, mocht alleen rest van de week niet meer zwemmen...

Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds.
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een klein wit littekentje in mijn rechter wenkbrauw.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik eraan kom.. Volgens mij ben ik nooit erg gevallen ofzo...
Verder heb ik ook nog een paar bijna ontzichtbare littekens, maar ze zijn er wel.

Komt door Savan Radcliffe op dit forum. Laatste dag van Groep 8, zaten we te klieren enzo en zij en nog een meisje knijpen in mijn hand. Ieders in een hand. Nou, die ander was niet zo erg, maar bij die van SR was het vel helemaal open... Niet dat het ging bloeden ofzo, maar het deed best zeer.

Je ziet het nog een beetje zitten, het is donkerder dan de rest...

Dankjewel Savan... ^^'

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Hermelien-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb twee littekens.. eentje niet zo duidelijk maar toch.
Ik was.. ik weet niet meer 5 jaar ofzo.. en ik zat touwtje te springen in huis op een houten vloer.. ik gleed uit en viel dus heel hard voorover neer..
Mijn lip was open gegaan en het bloedde heel erg..
Ik wou niet naar het ziekenhuis om het te laten hechten dus had m'n moeder m'n lip de hele tijd dicht gehouden en een doekje ertegenaan gehouden voor het bloedden..
Het was na een uur of twee opgehouden met bloedden en het was daarna wel dichtgegroeid..
Het is niet echt midden op m'n lip maar juist helemaal aan de zijkant.. je ziet het daardoor juist haast niet.. als je goed kijkt zie je dat het wat dikker is dan de andere kanten.
Een paar jaar geleden.. naja.. paar? twee jaar geleden in de zomervakentie in Turkije zaten we in het donker rond 12 uur tikkertje/pakkertje te spelen en ik rende dus achter iemand aan en toen rende die het strand op,op een stenen pad waar dus zand op lag en ik rende hem achterna... toen nam hij een bocht en ik nam dus een scherpere bocht om hem te pakken te krijgen...
Nou.. wat gebeurd er? ik val over het pad door de zandkorreltjes op de stenen neer.. mijn linkerscheenbeen heeft helemaal opengezeten.. niet echt helemaal maar dan van voren hea ^^''
Ik kon mijn been niet buigen.. ja het kon wel maar dat deed nogal erg pijn =,="
Nou is er een litteken overgebleven maar niet zo groot zoals de wond was maar wel over m'n scheenbeen heen..

we're just moments, we're
    clever but we're clueless
    we're just human,
    amusing but confusing
    we're trying, but where is this all leading?

going, going, gone.
harry_potter1234
Dreuzel
Dreuzel

harry_potter1234 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

oww... ik heb er genoeg:P maar in mijjn nek heb ik toch echt de grootste... die loopt van middenin mijn nek tot aan net onder mijn oksel... Wink dat komt omdat er bij de geboorte iets niet helemaal goed ging ofzow, en toen hebben ze iets uit mijn rug getrokken Wink en nu heb k een HALFverlamde arm Wink Sad

SilverUnicorn
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 229 Sikkels

SilverUnicorn is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er eentje bovenop m'n hoofd. Daar groeit ook geen haar meer op.

Gebeurd in Duinrell. Ik was in de speeltuin (ik was 18 ofzo Razz Razz) en ging door een tunnelglijbaan. Ik dacht dat ik er al helemaal door heen was dus ik ga staan *BAM!* Sla ik zo met m'n hoofd tegen de bovenkant ^.^'. Ik voelen, 'k was een klein beetje duizelig eerst, en er zat een flinke buil op. Later nog es voelen en er kwam een beetje bloed uit.

In ons huisje aangekomen liet ik het aan m'n moeder zien, die begint helemaal te flippen. D'r zat een barst van 4 cm in. Dus moesten we om 23.00u nog naar de eerste hulp toe in Leiden, daar hebben ze het weer netjes gehecht. Maja, van dat kale plekje zal ik wel nooit afkomen...

Verder hier en daar nog wat kleine snijwondjes ofzo, die heeft iedereen vast wel.

Ohja, ik heb ook nog eentje op het topje van m'n linker middelvinger. Toen ik klein was heb ik die es tussen de deur gehad en toen lag het topje er bijna af ^.^'.

2e jaars
2e jaars

felix_felicis is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

nou eeh ik zit onder de litekens (ik hou van skatboarden en inlinen en dan val je wel eens)
ik heb er 7 op mijn linker been en 5 op mijn rechter
dan heb ik er op mijn rechterarm 5 en op mijn linker 3.
ik heb er ook 3 op mijn buik.
er zit niet echt een verhaal aan ik val gewoon vaak (iedereen als je net begin met skaten)
de grotste is 10 cm lang omdat ik over een hek sprong met van die spijlen omdat mijn bord er onder door was geschoven en toen bleef ik met mijn arm in zo`n spijl hangen dat was geen lekker gevoel maar hij ging er in en er weer uit dus ik bleef gelukig niet daar zo bungelen aan dat hek.
nou ja je weet wat daarna gebeurd iedereen gillen,t-shirt er omheen, bellen,iedereen er omheen staan,ambulance, ziekenhuis,hechtingen,liteken
nou dat was mijn litteken verhaal
greetzzz felix

Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 68 Sikkels

Heksjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rose schreef:
AUW.......

auw, spam doet pijn dat is spam Wink

Ik heb er 1 op mijn knie was 4 en we gingen naar Italie en toen
viel k keihard het is een heel raar litteken wat het had eigelijk
gehecht moeten worden maar dat is niet gebeurd en nu is het dus
veel breeder dan een normaal litteken, ach ja het maakt niet zoveel
uit.. heb je ook iets om over te vertellen
Wink
Meer niet zover ik weet ja wat van die kleintjes

Verruim je blik op het leven
arlena
6e jaars
6e jaars

Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches

arlena is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wát een gezelligheid, al die littekens Razz

Ik zit ook onder de littekens, stuk voor stuk van fikse valpartijen tijdens cheerleading stunt training.. veel pijn gehad, maar ja, wie goed wil zijn moet pijn lijden Razz Al die littekens op m'n armen en benen herinneren me er nu aan hoe hard ik heb moeten trainen om te kunnen wat ik nu kan.. en heb er niet eens spijt van Angel

Verder heb ik een iniminilitteken op mijn hand, die ik drie weken geleden heb opgelopen, óók tijdens training Rolling Eyes
Het enige wat ik deed was een simpele handstand maken, maar precies op de plek waar iemand een spijker had laten slingeren in het gras =.= Hand gespiest Rolling Eyes
Maar ja.. natuurlijk hartstikke mijn eigen schuld.. heb zelf de regel opgesteld dat er niet gestunt mag worden zonder de mat omdat er op dit moment wordt gewerkt aan het sportveld... dus overal spijkers, schroefjes, houtstukjes e.d. Heb als captain dus weer het goeie voorbeeld gegeven Angel

boekenkast
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

boekenkast is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een V-vormig litteken op mijn rechterknie, operatief gebeurd

Meika
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Meika is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2005 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb veel kleine likttekens op mijn armen en benen.
Je kan ze niet echt zo goed zien.
Ik kreeg al die likketekens door mijn enzaam ( ik weet even niet dat hoe heet dat), als je heeft dat dan moet je vaak jeuken. Nu heb ik ze niet bijna meer. Gelukkig maar want dat is wel beetje irii.
Verder heb ik niet echt likttekens, gelukkig maar!

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp