Auteur |
Bericht |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 13, 2005 18:00 |
|
Houd je van horrorfilms? Waarom wel/niet? Wat zijn je favorieten? |
_________________ I LOVE HPF
Laatst aangepast door Sweet Hermione op Ma Nov 14, 2005 12:31; in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Nov 13, 2005 18:03 |
|
Wat een stomme poll... Alleen maar 'Ja', dus waar slaat dat dan op :/
Ik ga voor Nee. Ik vind al die films als The Ring en The Crudge echt gewoon overdreven.
Ze zijn allemaal quasi hetzelfde, en ze zitten ook nog eens slecht in elkaar.
En dan altijd die vrouwen die krijsen.
Dikke-nonsens.
EDIT: O, je hebt de poll aangepast zie ik. |
Laatst aangepast door PixieFilth op Zo Nov 13, 2005 18:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Slytherin
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
|
Zo lang het maar een horror film is, als ik moest kiezen doe dan maar komedie horor zo als Chuckie... Maar Friday the 13rd is ook een goeie film en de Scream reeks maar The Grudge. Maar asle je Nee wilt stemmen waar kan dat vage poll maar ja... |
_________________ Pain: Is a part of the puzzle.
Blood: Is the price of freedom.
Death: Is not that easy.
Suffering: You haven't seen a thing.... not yet
Laatst aangepast door Slytherin op Zo Nov 13, 2005 18:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Meika
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
|
Ik hou helemaal niet van horrorfilms..
Ze zijn gewoon niet leuk, met dat bloed enz.
Dat is niet leuk om te zien.
Ik snap het niet echt dat waarom vinden sommige mensen horrorfilms zo leuk. |
_________________ Ik ben uniek net als iedereen |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 13, 2005 19:08 |
|
Ow, horror, Geweldig . Ik geniet er echt van en het kan me niet gruwelijk genoeg zijn. Het leuke eraan is de spanning en ik vind het gewoon geweldig om te zien. |
|
evanescence
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 14, 2005 19:08 |
|
ik vind t wel leuk maar ik vind t jammer dat ik thuis altijd de einge ben die t wilt zien.. hmm een leuke? final destination (of is dat een triller -_-'') najah the ring was wel mooi maar niet eng.. |
|
|
|
|
.:Feej:.
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 17:35 |
|
I (L) Horror!
Vooral films als The Ring, The Grudge, en The Exorsism Of Emily Rose.
Of lekker films over geesten enzo. Heerlijk! I (L) Them!
Kus |
|
|
|
|
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 18:22 |
|
Ik hou helemáál niet van horror, mij veel te eng! Ik heb laatst Hide and Seek gezien (tegen mijn wil ), en die vond ik al verschrikkelijk eng! Ik heb die nacht ongeveer 42 nachtmerries gehad en ik hoorde allemaal enge geluiden... Nou ja, horrorfilms zijn niets voor mij^^ |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
|
|
Sacha
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 18:41 |
|
ik hou er wel van ook al is het niet mijn favoriet(= HARRY POTTER NATUURLIJK) maar ik vind van helsing, intervieuw white a vampire en sleepy hollow wel erg leuk dus.... |
|
|
|
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 20:31 |
|
Ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen:P Vooral van die aftelfilms(er gaat iemadn dood, je weet het, alleen nog maar afwachten..) vind ik doodeng, ook van die super cliche films. Weet niet wat het is, maar krijg er nachtmerries van. Ik kan wel tegen horrorfilms waar lekker veel fantasie in komt kijken en niet aftel is(the sixth sence(niet echt horror, maar ach), vampier films, the forgotten. deze vind ik ook totaal niet eng en schiet ik ook zovaak bij in de lach.
Van al het andere krijg ik nachtmerries, of moet ik telken echt ff in mijn kast checken. eigenlijk ben ik een hele grote schijtluis:P |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
lady yuna
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 21:05 |
|
ik bekijk ze liefst 's avonds met vrienden. ik heb gekozen voor toch films met ietwat psychologie... niet alles overhoop hakkende films.
2 weken geleden ben ik nog naar "the exorcism of emily rose" gaan kijken in de cinema. MEGA ENG... mijn vriendin en ik hebben de volgende morgen bekend dat we bijden weinig nachtrust hebben gehad omdat het zo eng was. |
|
|
|
|
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 22:23 |
|
Ik hou totaal niet van welke vorm van horror film dan ook. Ik kan niet snappen wat menig geen nu zo geweldig vind aan films waar het draait om zo luguber mogelijk/eng mogelijk te laten zien hoe iemand dood gaat, en dan met zoveel bloed erbij als het even kan. Daarnaast de cliche, je kan gewoon direct weten "Die gaat dood" Dit geldt natuurlijk niet voor iedere horror film maar wel bij enkele.
Dus mijn vraag aan horror liefhebbers: wat trekt jullie nu? Wat hebben horror films wat het volgens jullie zo geweldig maakt?
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
SilverUnicorn
6e jaars
Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 22:27 |
|
Ik hou ook niet echt van Horror, al dat bloed gedoe enzo hoeft voor mij niet. Een Thriller vind ik dan wel weer heel erg leuk, als het heel spannend is. Maar zoals ik zei: als het bloed bij de camera opspat mag ie van mij op een andere zender. |
_________________ Tot in de pruimentijd |
|
|
|
Rose
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 27, 2005 14:31 |
|
ik hou absoluut niet van horror, dat komt vooral omdat ik het altijd veel te serieuw neem en er nachtmerries van krijg....dan kan ik echt een paar weken niet goed slapen en zo.....alleen de orginele eerste exorcist vond ik absluut niet eng en die kan ik ook gwoon kijken, wat best raar is aangezien ik van de derde hp film wel nachtmerries kreeg (van dementors) Dus ik weet niet hoe dat komt, maargoed het is niet mijn genre laat ik het daar maar bij houden |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
|
|
.:Feej:.
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 27, 2005 14:39 |
|
Harry, Ron & Hermione schreef: |
Ik hou totaal niet van welke vorm van horror film dan ook. Ik kan niet snappen wat menig geen nu zo geweldig vind aan films waar het draait om zo luguber mogelijk/eng mogelijk te laten zien hoe iemand dood gaat, en dan met zoveel bloed erbij als het even kan. Daarnaast de cliche, je kan gewoon direct weten "Die gaat dood" Dit geldt natuurlijk niet voor iedere horror film maar wel bij enkele.
Dus mijn vraag aan horror liefhebbers: wat trekt jullie nu? Wat hebben horror films wat het volgens jullie zo geweldig maakt?
|
Nou, wat trekt, is de spanning... Het is soms zo verschrikkelijk nagelbijtend eng.. En dat is er gewoon zo leuk aan. Met geestenfilms vind ik altijd het leukst dat je weet dat geesten bestaan, maar dat je ze niet kan zien. En dat dan in die films daar gebruik van word gemaakt! Snapst?
|
|
|
|
|
|