Auteur |
Bericht |
superbosko
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 26, 2005 23:29 |
 |
hij was niet in sirius zen huis!"
hij was op zoek naar gruzielementen/horcruxes natuurlijk!"
wrm zou hij zen tijd verspillen in dat huis van sirius:S |
|
|
  |
 |
superbosko
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 26, 2005 23:46 |
 |
CrazyElf schreef: | Misschien was hij gaan onderhandelen met de reuzen? |
veel te ver gezocht
de reuzen, zijn allemaal voor voldemord
behalve groemph |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 27, 2005 0:18 |
 |
jerre2 schreef: | Het stond in boek 6 Meer naar het einde toe, wanneer ze de gedachte gezien hadden van Prfs Slakhoorn over de gruzielementen, is Harry erachter gekomen en vroeg toen aan Perkamentus of dat het was waarom hij zoveel afwezig was en of hij Dan op zoek was nar meer gruzielementen !! |
Daar bedoelde men z'n afwezigheid in boek 6.
Volgens mij staat er ergens in de boeken dat hij toen in die grot zat, in Zweinsveld. Die grot waar Sirius in zat in boek 4. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 27, 2005 16:39 |
 |
hij zou idd wel bezig kunnen zijn met het zoeken naar horcruxes, of naar mensen die bereid waren een herinnering aan perkamentus te geven.(volgens mij zei hij zelfs dat hij sommige herinneringen niet zo lang terug had weten te bemachtigen)
het kan nooit dat hij anders in zo'n korte tijd zoveel over horcruxes zou kunnen weten, want in andere boeken wordt er niks gezegd over perkamentus' eventuele afwezigheid. |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
  |
 |
liaantje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 27, 2005 16:48 |
 |
nouja het komt er dus op neer dat Perkamentus zichzelf goed kan verbergen en dat hij waarschijnlijk naar gruzielementen heeft gezocht.. maarja als hij zonder onzichtbaarheidsmantel onzichtbaar kan zijn (en hij niets beters te doen had -wat wsl niet zo is hoor -)leek he me wel iets voor Perkamentus om een beetje onzichtbaar door Zweinstein heen te spoken ofzo  |
|
|
  |
 |
FrantiC
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 27, 2005 17:04 |
 |
HardtRoze schreef: | Hanzie schreef: | Volgens mij zat Dumbledore op de plaats waar Sirius zich verborgen hield, waar ze hem onmogelijk konden vinden: op het Grimboudplein?? |
Waarom zou zo'n groot tovenaar als Perkamentus
zich daar verborgen moeten houden? en ik denk dat
hij wel wat beters te doen had dan daar maar wat onder-
gedoken te zitten.. nee ik denk dat hij onderzoek deed
enzo naar de Gruzielementen.. |
en hij sliep zeker in de grotten
hij zal best onderzoek enzo hebben gedaan in die tijd dat tie gezocht werd. maar ik denk dat hij overnachte op het grimboudplein ja.... |
_________________ Harry Potter isn't just Reading Books , It's a Way of Life ,, |
|
  |
 |
Potter-Girl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 12, 2006 17:40 |
 |
Ik denk zelf in de grot waar Sirius ook zat.Waar anders?
Niet dat ik t weet  |
|
|
  |
 |
jerre2
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 13, 2006 23:08 |
 |
XilonaX schreef: | jerre2 schreef: | Het stond in boek 6 Meer naar het einde toe, wanneer ze de gedachte gezien hadden van Prfs Slakhoorn over de gruzielementen, is Harry erachter gekomen en vroeg toen aan Perkamentus of dat het was waarom hij zoveel afwezig was en of hij Dan op zoek was nar meer gruzielementen !! |
zei hij dat? kan ik me niet herinneren eigelijk. |
Ja zkr, staat in het boek
Grtz Jerre  |
_________________ gRtZ tO eVeRyOnE jErRe -xxx- |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 01, 2006 12:04 |
 |
Witch_Eva schreef: | Hij was toch toen op zoek naar Horcruxes?? |
Nee, we hebben het hier over zijn schuilplaats, als het ministerie achter hem zat, in boek 5, toen Omber schoolhoofd werd... |
|
  |
 |
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 02, 2006 16:46 |
 |
Hij zal niet op zijn luie krent in een enkele schuilplaats ondergedoken zijn. Hij zal vast en zeker in het Hoofdkwartier geweest zijn maar ook op een heleboel andere plekken om werk voor de Orde te doen: maak van de nood een deugd, als je toch niks op Zweinstein kunt doen, ga dan maar aan het werk om Voldemort te stoppen. |
_________________ ~ the End of the Beginning |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 10:27 |
 |
XilonaX schreef: | hij zou idd wel bezig kunnen zijn met het zoeken naar horcruxes, of naar mensen die bereid waren een herinnering aan perkamentus te geven |
In boek vijf wist Perkamentus nog niet dat Voldemort Gruzielementen had. Want op het einde van boek vijf heeft Perkamentus Harry alles verteld dat hij toen wist, en hij heeft hem niet over de Gruzielementen verteld, dus toen wist hij helemaal nog niet dat Voldemort die had. |
|
  |
 |
elise
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 11:20 |
 |
Volgens mij zat die samen met sirius ondergedoken, op een plek waar hij nu opnieuw ondergedoken zit!!!! |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 11:22 |
 |
elise schreef: | Volgens mij zat die samen met sirius ondergedoken, op een plek waar hij nu opnieuw ondergedoken zit!!!! |
Nu kan hij daar niet ondergedoken zitten, want hij is dood!!! Dat heeft Rowling onlangs voor de zoveelste keer bevestigd. En daarom is het topic over Perkie's dood dan ook gesloten... |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 11:24 |
 |
elise schreef: | Volgens mij zat die samen met sirius ondergedoken, op een plek waar hij nu opnieuw ondergedoken zit!!!! |
Sirius zat toen toch gewoon in zijn huis?
ik denk niet dat Perkamentus daar is heen gegaan.
EN nu is Perkamentus dood.
Eindelijk de bevestiging!!! |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Brendon
5e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 12:45 |
 |
Ik denk ... mmm... Grimboudplein 12 mischien?
Hij ziet er dan Orde-leden en kan gemakkelijk over de Gruzeliementen vertellen ... En hij kan ook met orde leden opzoek gaan.
Grimboudplein 12 lijkt me ...
Groeten Brendon |
|
|
  |
 |
|