Poll :: Heb jij een iPod? |
Yeps, I have! |
|
37% |
[ 96 ] |
Nopes.. |
|
48% |
[ 122 ] |
Ik zit erover na te denken.. |
|
14% |
[ 36 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 254 |
|
Auteur |
Bericht |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:25 |
 |
Yeah! iPeudo topic! De vraag is: Hebben jullie een iPod?
Wat vind je er van?
Welke heb je?
Voordelen?
Nadelen?
Ik begin eerst maar met de iPods die momenteel in je hand kunnen liggen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
1. iPod Video/Photo
2. iPod Shuffle
3. iPod Mini
4. iPod Linux
5. iPod Inside
6. iPod Nano
Ikzelf heb de nieuwste iPod gekocht voor €329,-.. Dit was de iPod Video/Photo. Ik ben nu bezig om met een programmaatje hele films op m'n iPod te zetten, op de wc kijk ik dan charlie and the chocolatefactory. Het geluid is super en het is met vele kleurenpixels, ik ben erg hierover te spreken. Ik heb er eentje met 30GB, kortom 30.000.000.000 bytes, een volledige harde schijf dus, én hier kunnen dan ook vele nummers op.. Now your turn!
Groetjes, Joep! |
_________________ Hij die zal vaehren!
Laatst aangepast door Joep op Do Jan 19, 2006 20:13; in totaal 4 keer bewerkt |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:29 |
 |
€329,- !!! Daar kan je een hoop andere leuke dingen van doen. Wat een hoop geld zeg.
Ik heb er geen en hoef er ook geen.
Als ik muziek wil luisteren zet ik een cd op en als ik een film wil zien kijk ik dat via de tv. |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:32 |
 |
Mijn nicht heeft een IPod en een Laptop van Mac ze gebruikt haar IPod voor muziek en filmpjes die ze erop kan zette met behulp van haar Mac laptop opzich echt wel handig... Ze kan haar IPod ook gebruiken als backup van de hardeschijf van haar laptop...
Ik zelf vind Mac te duur maar ik zeg niet dat ze niet beter zijn dan Windows en andere producten want ze zijn inderdaad vaak de beste met dit soort dingen... |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
  |
 |
Her-MY-o-nee
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:32 |
 |
Hebben jullie een iPod?
Jah
Wat vind je er van?
Heel handig Je kan er veel meer op kwijt dat op een MP3-speler...
Welke heb je?
iPod Mini
Voordelen?
Er kan meer op
Nadelen?
Hij is wat groot.. Ik had um liever kleiner gehad...
En idd ook de prijs... maar ik heb um niet zelf betaald
Ik heb mijne van mijn vader gekregen..
Hij reist vaak en toen heeft iej er 1 gekocht in Seatle
Alleen ik vergeet um vaak
X..
Btw Mijne lijkt ziet er niet zo uit als op het plaatje die jij hebt aangegeven
Mijne ziet er zo uit ::
Alleen ik heb er nog een beschermingshoesje om  |
Laatst aangepast door Her-MY-o-nee op Zo Jan 01, 2006 19:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:41 |
 |
Helen schreef: | Ik heb er geen en hoef er ook geen.
Als ik muziek wil luisteren zet ik een cd op en als ik een film wil zien kijk ik dat via de tv. |
Same opinion ^^
Ik heb een MP3,, en ik gebruik nog steeds mijn goede oude disc-man (walkman)!
Wel vind ik die iPod Mini's heel schattig ^^
Maar ik denk er totaal niet over om er één te kopen..
het kan allemaal wel leuk zijn, maar ik heb nog steeds liever cd's |
|
  |
 |
Emma-fan
4e jaars

Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:42 |
 |
Ik heb er geen, maar ik zit er nog over na te denken..
Mijn nicht heeft er wel een, aleen die is nu al .. *even tellen* 6 x stuk gegaan.
Misschien koop ik de iPod nano of iPod mini..
|
_________________ Where words fail, music speaks.. |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:43 |
 |
Hebben jullie een iPod? Nee, en ik moet het ook absoluut niet hebben
Wat vind je er van? Ik vind het echt iets stoms. Ik kan er niet aan doen, maar wat is het nut? Een discman is tien keer zo goedkoop en je kunt net zo goed dingen downloaden en op cd zetten
Welke heb je? Geen dus
Voordelen? Ik denk dat het compacter is ofzo, maar ik zie er eerlijk gezegd geen écht voordeel in dat die prijs waard is
Nadelen? Het is duur voor iets waarvan ik het nut niet inzie zolang de discman bestaat.
Leve de discman ^^ |
  |
 |
.:Feej:.
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 19:59 |
 |
- Hebben jullie een iPod?
Nee, wat ik wel jammer vind, ik zou em wel willen hebben..
- Wat vind je ervan?
Ik vind een iPod een superhandig dingetje, vooral als je films, muziek en foto's erop kan zetten! Da's echt altijd handig, heb je altijd alles bij je enzo
- Welke heb je?
Geen eentje, maar ik zou dan de (roze) mini willen, of de (zwarte) nano.
- Voordelen?
Dat je altijd al je films, muziek en foto's bij je hebt! Dat lijkt me superhandig, nooit meer een verveel moment!
- Nadelen?
Ehm... de prijs, ja, die is echt te hoog...
 |
|
|
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:02 |
 |
Hebben jullie een iPod? Nee, vind het een beetje veel geld voor zo'n absurd ding ... ik kan ook mp3'tjes luisteren op mijn telefoon. Er zit nu een kaart in van 512 Mb... ik heb echt niets aan 30 Gb (krijg ik nooit vol)
Wat vind je er van?Nee, ik vind het dus niets
Welke heb je? N.V.T.
Voordelen? Misschien als je veel, heel veel muziek luisterd!
Nadelen? Te duur, te veel aan geheugen, te veel om op te noemen eigenlijk |
_________________ Yay, ik heb aan de kontjes Stan en Tolga gezeten!! |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:09 |
 |
Ik heb zelf een iPod Mini en ik ben d'r heel tevreden mee. Hij is niet zo groot en past makkelijk in je zak of in je tas. Ook issie best stevig, dus kan hij best vallen zonder dat ik kapot gaat.
Dit heeft tegenover een discman veel voordelen, een discman gaat eerder stuk en past niet altijd in je zak, de kwaliteit van het geluid is een stuk minder.
Een voordeel tegenover een MP3-Speler is dat er meer op een i-Pod kan, das (in mijn geval) heel handig voor school.
De mini van mij is er eentje met 4 GB. Dat is voor mij voldoende. Ik hoef niet zonodig films op de WC te kijken, het scherm is te klein en het geluid is nogaltijd minder dan op een Dolby suround. Ook vind ik hem achterlijk duur. Ik weet wel andere doelen voor dat geld.
Het enige nadeel dat ik kan bedenken is, dat ik mijn iPod veel te vroeg gekocht heb. Hij was nog maar net uit, en daardoor heb ik een veel te dure prijs ervoor betaald.
Nog iets anders leuks, Mijn i-Pod is Roze, een meisje en heet Nymphadora.  |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:14 |
 |
Jalf Lupin schreef: | Dit heeft tegenover een discman veel voordelen, een discman gaat eerder stuk en past niet altijd in je zak, de kwaliteit van het geluid is een stuk minder.
Een voordeel tegenover een MP3-Speler is dat er meer op een i-Pod kan, das (in mijn geval) heel handig voor school.
 |
Hier wilde ik even op reageren;;
Ik heb mijn discman denk ik al 5 of 6 jaar, en hij werkt nog steeds perfect! Zó voorzichtig ga ik er nu niet mee om, ik neem hem vaak en overal mee.. Zo ook op vakantie aan het zwembad... Hij was toen niet al te duur, dus hij gaat niet snel kapot!
De klank bij mij is ook super, en ik herhaal;; hij was niet zo duur..
En over die MP3/iPod,, luister jij op weg naar school voor 4GB liedjes? |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:16 |
 |
Jalf Lupin schreef: |
Dit heeft tegenover een discman veel voordelen, een discman gaat eerder stuk en past niet altijd in je zak, de kwaliteit van het geluid is een stuk minder.
 |
Tans, mijn discman valt elke dag minstens een keer op de grond zodat de batterijen er helemaal uitliggen enzo, en toch werkt hij nog steeds zonder haperingen ofzo.
En de kwaliteit van het geluid is prima [Bij mij hangt dit van de koptelefoon/oortjes af, zelfs.]
En ik heb ook nooit problemen met plaats tekort voor mijn discman.
Dus eigenlijk blijf ik het veel geld vinden voor die miniscule voordeeltjes. |
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:27 |
 |
Hebben jullie een iPod? Nee, sinds kort wel een mp3-speler. ik ben helemaal gelukkig:D
Wat vind je er van? DUUUUUURRR, daar kan ik wel leukere dingen van doen.. Heb het ook niet nodig.
Welke heb je? euh, gewoon mps speler van 512 mb van mediamarkt:), geen flauw idee welk merk.
Voordelen van ipod? je kan er mappen inzetten, dat is het enige wat ik mis.
Nadelen? duur dus:P en wie heeft in hemels naam zoveel liedjes nodig(of uberhaupt op zijn pc(Ik niet dus:P) |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:40 |
 |
vlinder schreef: | Jalf Lupin schreef: |
 |
Tans, mijn discman valt elke dag minstens een keer op de grond zodat de batterijen er helemaal uitliggen enzo, en toch werkt hij nog steeds zonder haperingen ofzo.
En de kwaliteit van het geluid is prima [Bij mij hangt dit van de koptelefoon/oortjes af, zelfs.]
En ik heb ook nooit problemen met plaats tekort voor mijn discman.
Dus eigenlijk blijf ik het veel geld vinden voor die miniscule voordeeltjes. |
xFietjex schreef: | Jalf Lupin schreef: | Dit heeft tegenover een discman veel voordelen, een discman gaat eerder stuk en past niet altijd in je zak, de kwaliteit van het geluid is een stuk minder.
 |
Hier wilde ik even op reageren;;
Ik heb mijn discman denk ik al 5 of 6 jaar, en hij werkt nog steeds perfect! Zó voorzichtig ga ik er nu niet mee om, ik neem hem vaak en overal mee.. Zo ook op vakantie aan het zwembad... Hij was toen niet al te duur, dus hij gaat niet snel kapot!
De klank bij mij is ook super, en ik herhaal;; hij was niet zo duur..
En over die MP3/iPod,, luister jij op weg naar school voor 4GB liedjes? |
Mijn discmans gingen allemaal binnen een half jaar stuk, en dan gebruik ik hem heel erg weinig. Ik heb m'n i-Pod nu iets van een jaar en hij is op de meest gruwelijke manieren gevallen en hij doet het nog perfect. Op dat front is een i-Pod voor mij makkelijker
Ik ben per dag ongeveer 2 keer 3 kwartier tot een uur aan het reisen om op school te komen, echter, dat was niet het voordeel wat ik bedoelde. Ik doe een Kunst, cultuur en amusement's opleiding. Bij deze opleiding werk je veel met muziek. Dan is een i-Pod zeer handig, van je heb de muziek makkelijk bij de hand en kunt makkelijk je i-Pod aansluiten op de instalatie en gebruiken tijdens het maken van een productie of les.
En een i-Pod mini of Shuffle is lang zo duur als een i-Pod Video.  |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 20:42 |
 |
Ik heb ook een iPod mini. Een zilveren. Ben er erg tevreden mee, maar ik baal er wel van dat 2 maanden nadat ik hem gekocht had de nieuwe iPod Nano op de markt kwam. Zit er nu dus ook over te denken om mijn Mini te verkopen en er een Nano voor terug te kopen. |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
  |
 |
|
|