Auteur |
Bericht |
Nymphy Tops
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 02, 2006 20:45 |
 |
Zoals alle anderen het hier al gezegd hebben:
Krinkel zou bang geweest zijn van Voldemort, gevlucht zijn en daarna gedood zijn door de echte dooddoeners.
Groetjes *** Tops *** |
|
|
  |
 |
fawkes_the_phoenix
4e jaars

Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 03, 2006 10:18 |
 |
Nou, volgens mij zegt Perkamentus in boek 1 dat Krinkel dood is gegaan zodar Voldemort zijn lichaam verliet. Hij is dus niet gevlucht. Bovendien, toen wisten de DE's nog niet eens dat Voldemort er was dus waarom zouden ze Krinkel doden? Hij was echt al dood aan het einde van het eerste boek! |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
  |
 |
rubyboy
2e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 03, 2006 12:15 |
 |
Hermione Granger schreef: | Ja, Krinkel is dood. Dus ik denk niet dat ie nog erg veel doet, haha.  |
het spijt me, mensen, mijn vraag had eigenlijk moeten zijn: Was Krinkel een trouwe volgeling van Voldemort.
En ik wil dat daarmee alle misverstanden kunnen vermeden worden. |
|
|
  |
 |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 03, 2006 18:55 |
 |
Ik denk niet dat Krinkel het uit vrije wil heeft gedaan, ik bedoel, Heer Voldemort is wel een van de meest Duistere Tovernaars in de Geschiedenis. Hij zou zelfs een Leraar Defence against the Dark Arts zover kunnen krijgen met zijn macht.  |
_________________ well there's a million other girls who do it just like you.
looking as innocent as possible to get to who,
they want and what they like it's easy if you do it right.
Well I refuse, I refuse, I refuse! |
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 03, 2006 20:45 |
 |
Nou, ik denk niet dat dit heel belangrijk is, omdat hierboven al gezegd, Krinkel dood is. Als Voldemort hem had laten leven, dan pas denk ik dat dit belangrijk zou worden. |
|
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 13:27 |
 |
He, mensen: dit is een 'stel je voor dat'-topic.
En hier gaat het over je mening hoe Krinkel zich zou gedragen als hij nog zou leven. Dus de 'hij is toch dood, dus waarom deze topic?'-opmerkingen vind ik overbodig. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
MissTerious
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 16:58 |
 |
Nah ik denk dattie braaf alle bevelen zou zijn blijven opvolgen.. hij zou te bang zijn om Voldie te verlaten denk ik..
Maarja glukkig issie hartstikke DOOOOOD  |
|
|
  |
 |
lijpeloena
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 20:04 |
 |
ik denk dat hij in het begin wel met vrije wil meewerkte met voldemort maar dat hij zich op het einde iets ging verzetten omdat het te moeilijk was wat voldemort van hem vroeg
maar al zou hij zijn lichaam weer terug krijgen denk ik wel dat hij een dooddoender zou worden hij is het immers al geweest en je kan er niet somaar van af komen |
_________________ It's just like everything is fading away, with the time that I don't see you. It's just like I miss you like I never missed someone before
|
|
  |
 |
Abyssal
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 21:44 |
 |
Nou hij noemde hem meester dus ik denk van wel...maar voldemort zat in zijn lichaam en kon dus alles doen wat hij wou, maar toch in boek 1 stond dat krinkel had toegelaten dat voldemort in z'n lichaam kwam, ik denk dat hij nu nog volgeling zou zijn , hij zou te bang zijn om te sterven, maar hij is nu toch dood... |
_________________ Pro |
|
  |
 |
tom vdb
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 13:38 |
 |
ik denk dat krinkel eerder op de vlucht slaat en voldemort hem gewoon vermoord vanwege krinkels' mislukking om harry te doden |
_________________ ey, ben tom vdb en ik heb alle boeken al 6 keer of meer al uitgelezen, myn favoriet is en blyft de orde van de fenix tot het tegendeel bewezen wordt met de 7de boek ntrlyk hé . |
|
  |
 |
MartenVilijn
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 13:49 |
 |
ik denk dat Krinkel inderdaad weerloos was tegen Voldemort..Voldemort is veelste groots, die kan je moeilijk weerstaan..al zou hij inderdaaad wel een schijterd zijn...altijd al onder een familie met Duistere Kunsten, hij zal ewl weten wat de consequenties ervan zouden zijn
ik denk niet dat hij zich zou verzetten..te schijterig..schijtluis!! dat stotteren was dan wel een dekmantel maar toch..!!
maar idd, Gelukkig issie DOOOD
(ik wist niet dattie al dood was!!) |
_________________ We all meet Challenges in our live..We ought to be strong and faithfull..but sometimes, darkness strightens your eye..
Then Love is your only Desire and Escape..the only thing that stands in Darkness
Afdeling: Zwadderich |
|
  |
 |
hermelienie
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 18:01 |
 |
sharon_pottertje schreef: | ik denk het niet want voldemort nam bezit van hem hij kon er niks aan doen |
hier ben ik het helemaal mee eens.
en als krinkel niet dood is dan denk ik niet dat voldemort nog een keer bezit van hem zou gaan nemen |
_________________ ravenklauw is het best!
heel slim en behandeld iedereen gelijk.
ik zou eigenlijk willen dat iedereen is wat meer rekening met elkaar kon houden.
deze ravenklauwer krijgt niemand op de grond! |
|
  |
 |
lady kruml
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 23:50 |
 |
ik denk dat krinkel bang was voor voldemort, omdat voldemort hem gedwongen heeft zijn lichaam beschikbaar voor hem te stellen anders zou hij hem misschien vermoorden en dus moest krinkel wel.
krinkel was natuurlijk wel belangrijk voor voldemort zo kon hij misschien de steen der wijzen te pakken krijgen en zo ook het eeuwige leven.
daarom denk ik dat voldemort krinkel zo bang heeft gemaakt dmv bedreigingen dat hij hem trouw moest zijn, maar niet uit eigen wil. |
|
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 16, 2006 16:47 |
 |
Voldemort lokte hem in de val,, krinkel is daar niet uit zijn eigen gekomen. (lees boek 4 het einde op het kerkhof nog maar eens goed door). daar staat het. Nee.. die vuile Voldemort heeft hem in de val gelokt. en aan het einde van deel 1 heeft Voldemort hem dus ook vermoord toen Vol Krinkels lichaam verliet. |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 16, 2006 17:56 |
 |
Hij zou hem dwingen net zoals hij peter pippeling heeft gedwongen. Eigenlijk verschillen ze daarin niet zo heel erg veel alleen pippeling is nog slechter. Hij zal waarschijnlijk nog voor Voldemort werken maar het niet zo lang uithouden omdat hij zwak is. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
|