Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 29, 2006 20:08 |
 |
1- Hou je van Regels?
Dit is best een gekke vraag.
Houden van regels.
Ik vind ze meestal wel nuttig en ze zijn er voor een reden maar meer niet.
2- Hebben jullie thuis/op school Regels?
Tuurlijk ik denk niet dat het mogelijk is om zonder regels te leven. Maar de regels thuis zijn eerder zo van die niet gesproken regels.
Ik zou niet weten wat precies de regels op mijn school zijn.
3- Wat vind je er leuk/niet leuk aan?
Dat als je ze soms heel letterlijk gaat nemen dat het dan grappig kan zijn of dan vind je toch manieren om het te doen zoals je zelf wilt.
4- Wat is de AllerstOmste Regel?
Pft allerstomste. Ik ken er van mijn eigen ervaring nu direkt geen, maar in Amerika was er 1tje en in de winter mochten ze daar geen korte broeken naar school aandoen, rokken mocht wel en toen een jongen met een rok aankwam hadden ze hem van school gestuurd.
Dus eigenlijk regels die niet echt nut hebben of onzinnig zijn vind ik maar stom. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 29, 2006 21:44 |
 |
1.Hou je van regels?
Jepz! Dan kan je ze breken...
2. Hebben jullie thuis/op school regels?
TUURLIJK! Thuis ietsje minder, op school véél.
3. Wat vind je er leuk/niet leuk aan?
Leuk: je kan ze breken Maar een beetje gezag mag wel
Niet leuk: Soms zijn er van die stomme... Grr!!!
4. Wat is de allerstomste regel?
In een bepaalde staat in Amerika mag de vrouw niet bovenop bij de voortplanting... Beetje bizar! |
  |
 |
Vivian
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Somewhere in Cyberspace... Watching You... Spying on You
|
Geplaatst:
Ma Jan 30, 2006 13:56 |
 |
1- Hou je van Regels?
4- Wat is de AllerstOmste Regel??
Ik vind regels wel handig, zo is er geen misverstand over wat wel en wat niet mag. Echt ervan houden.... K denk van wel... Ik wil dingen graag zeker weten.
Zowel thuis als op school zijn er een boel regels waar iedereen zich aan moet houden, maar er is geen regel teveel (als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat ik er leuk aan vind? Zie antwoord 1... Ze geven veel duidelijkheid en voorkomen gevaarlijke situaties.
De stomste regel: *denkt een halfuur na* Geen zakgeld als ik mijn kamer niet netjes heb. Ik vind die regel wel stom maar ook wel nuttig want anders zou mn kamer een megagrote zwijnestal zijn. |
|
|
  |
 |
lijpeloena
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 30, 2006 14:10 |
 |
1- Hou je van Regels?
ik hou egt absoluut niet van regels
jah teveel!
dat als je een regel overtreed je meteen straf krijgt iets dat natuurlijk wel logish is maar tog
dat je voor elk gespijbeld uur 2 uur moet terugkomen
en dat ik mn broertje nie terug mag sgoppen of slaan omdat ie epelepsie heeft |
_________________ It's just like everything is fading away, with the time that I don't see you. It's just like I miss you like I never missed someone before
|
|
  |
 |
Miss Blacks
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 03, 2006 15:14 |
 |
1- Hou je van Regels?
4- Wat is de AllerstOmste Regel??[/i]
1. nee, ik houd zeker niet van regels..*Rules are meant to be broken haha*
2. op school van dat je niet mag eten in de klas enzo, ook al doet iedereen dat toch, en niet te laat komen en meer van dat soort. thuis hebben we er niet erg veel, alleen dat je op tijd moet gaan slapen , niet mag ruziemaken enzo.
3. dat ik niet altijd kan doen wat ik wil natuurlijk!
4. de regel die ik t allerstomst vind is die van het nakom-kamertje op school. als je je niet aan iets hebt gehouden moet je nablijven en dat moet meestal in dat kamertje. het is 'traditie' dat je je naam op de muur zet als je er gezeten hebt- de mijne staat er al een aantal keer haha! maar meestal is het daar in dat kamertje niet zo erg. meestal is het wel lollig juist.. |
|
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 17:49 |
 |
Tijd vOor wat nieuwe Vragen!
1- Wat vind je Van Regels?
2- Heb je Regels Op een sport/thuis E.d?
3- De allerstomste Regel die er bestaat??
4- Hou je je er Vaak aan?
nOu wat vind ik ervan:
1- Ze komen soms goed van pas..
2- Op mijn sport(jazzdans) moeten we Onze haren altijd vast,
en thuis hebben we ook wel een paar regels, maar niet zoveel.
3- De stOmste regel? teveel om op te noemen
4- Op school bijna nooit, maar thuis wel |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 14:40 |
 |
1- Wat vind je Van Regels?
ik vind dat regels eigenlijk er wel bij horen als er geen regels zouden zijn zal alles fout aflopen en ruzies komen
2- Heb je Regels Op een sport/thuis E.d?
thuis hebben we regels zoals niet computeren in het weekend
3- De allerstomste Regel die er bestaat??
ik heb echt geen idee
4- Hou je je er Vaak aan?
heel soms op school en thuis |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 21:14 |
 |
Wat een apart topic!
1- Hou je van Regels?
Soms wel, soms niet. Regels zijn vaak nodig.
Natuurlijk. Thuis bijvoorbeeld: achter de computer voor school gaat voor, niet schelden, enzo. Op school mag je geen kauwgom eten of drugs gebruiken (dat laatste is nogal logisch).
~
Geen idee...
Corveeen op school als je iets fout doet ofzo. Word te vaak gebruikt, die regel! |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 22:42 |
 |
1- Hou je van Regels?
Ligt eraan als het goede zijn, maar niet zoiets als je moet dit en dat dragen op school. Dan word je gewoon gediscrimineerd omdat je andere kleren draagt dan anderen.
Ja maar om me er nou aan te houden is af en toe wat teveel gevraagd.
Regels zijn erom gebroken te worden.
Dat je bij ons op school geen kauwgom mag kauwen, terwijl het juist het denkvermogen verbeterd. |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 18:53 |
 |
Citaat: | 4. Wat is de allerstomste regel?
In een bepaalde staat in Amerika mag de vrouw niet bovenop bij de voortplanting... Beetje bizar! |
Volgens mij zijn er wel meer dingen verboden in een paar Amerikaanse staten, zoals orale / anale sex.
Houd je van Regels?
- Ja, over het algemeen wel. Zo weet je precies wat je wel en niet kan verwachten en het schept orde en veiligheid.
Hebben jullie thuis/op school regels?
- Uiteraard. Thuis hebben we meer ongeschreven regels, maar op de Uni heb je veel regels, bijv. over plagiaat plegen/colleges volgen, etc.
Wat vind je er leuk/niet leuk aan?
- Meestal hou ik me wel aan de regels, dus ik heb geen probleem met regels in het algemeen. Ik vind het wel storend als andere mensen zich niet aan hele duidelijke regels houden. Vaak stom, maar ook vaak DOM (i.e. plagiaat plegen).
Wat is de Allerstomste Regel?
- Nou die hierboven, die van superjasmien, die vind ik wel in het rijtje 'stomste regel' passen. |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
  |
 |
child of the other side
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
1066 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 15, 2006 16:24 |
 |
1- Hou je van Regels?
1. Houden nee, al zijn ze wel nodig. Denk ik.
2. Ja tuurlijk, elke school zit vast aan regels, de ene meer dan de andere natuurlijk maar je hebt alrijd de basisregels.
En ook thuis hebben we bepaalde regels al zijn ze niet echt super streng.
3. Dat je ze altijd moet volgen, somsm wil je wel een keer ergens tegenin gaan. ( pubertijd he ?)
4. Dat vrouwen ondergeschikt aan mannen zijn, nu en vroeger. Het slaat gewoon nergens op! |
_________________ insanity is contagiousAny fear, any memory will do;
and if you've got a heart at all,
someday it will kill you too
|
|
  |
 |
Liennuh
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 22, 2006 18:01 |
 |
1- Hou je van Regels?
Uhm nee
Op school wel natuurlijk.. Thuis niet echt. Woon bij mijn vader en mag alles doen wat ik wil. Bij mijn moeder zijn er al helemaal geen regels. Ik mag bij mijn vader niet later dan 8 uur komen voor het avondeten, bij mijn moeder maakt het niet uit.
En als ik uitga moet ik om 4 uur thuis zijn bij mijn vader, mijn moeder maakt het ook niet. Mag je de hele nacht wegblijven. Mijn ouders zijn raar
Maar ik heb mijn eigen regeltjes.. Ik ben niet zo gek dat ik nachtenlang thuisblijf en vet laat kom voor het eten, wat voor mijn ouders alleen maar irritanter is..
Dat je je er aan moet houden, anders krijg je straf Nu ja meestal dan.. ^^
Owja wacht we hebben wel een hele belangrijke regel.. Mijn broer dan als je boven op zijn pc zit. "Maak geen enkel geluid als ik Killzone op de PS2 aan het spelen ben." Als je dat doet word tie boos! Hij praat met andere lui enzo door een microfoon.. Haha.. |
|
|
  |
 |
~*leslien*~
6e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 22, 2006 18:13 |
 |
1- Hou je van Regels?
neej nuja je mag ook niet zomaar alles doen wat je wilt maar khou nie echt van regels nee
ja in huis nie echt maar op school zijn er wel regels
gewoon dat je wordt gestraft als je vrolijk doet
niet op je kousen door de gangen lopen (in school ) |
_________________ We are all born in the gutter, but some of us are looking at the stars
oscar wilde... |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 22, 2006 18:38 |
 |
Ja, regels zijn soms belangrijk. Als er geen regels zouden zijn, zou iedereen zijn zinnetje maar doen en da's ook niet leuk. Op school zijn er natuurlijk veel regels. Thuis mogen we bv niet met de bal binnen spelen ofzo maar mijn moeder is niet streng en zijn er niet zoveel regels waar je je aan moet houden. Maar regels hebben soms ook hun nadelen. Op school mogen wij geen spagettiebandjes of haltertopjes dragen. Ook teenslippers zijn uitgesloten. Oké, ik vind dat spagettiebandjes nog wel kunnen, maar het is toch niet vulgair ofzo. Maar op school hebben we nog zo'n belachelijke regel. Wij mogen bevoorbeeld niet praten met mekaar tijdens de middagpauze. Dan moeten we doodstil bij het eten zijn of anders kan je met de kleuters mee eten! Vind ik echt belachelijk! |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you.
Laatst aangepast door Sophie Wemel op Za Jul 01, 2006 13:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 22, 2006 18:54 |
 |
1- Hou je van Regels?
Najah, houden is een groot woord. Ik vind dat ze nodig zijn, zonder regels zou een mens niet overleven. Want dan zou pedofilie legaal zijn, en dat zou de grotendeel van de bevolking ( waaronder ik ) niet leuk vinden. Dus regels zijn nodig. En soms vind ik dat er op sommige plaatsen gewoon te weinig regels zijn, en dat kun je duidelijk zien als alles in het honderd loopt. Maar je hebt niet altijd de bevoegdheid om die regels aan te passen of er meer of minder te maken. Maar de regels die bij ons thuis zijn, daar hou ik helemaal niet van. Omdat het dan ook niet echt regels zijn, het zijn gewoon domme dingen die eigenlijk totaal onnodig zijn. De regels op school vind ik heel goed, omdat ze op onze school heel soepel zijn wat regels betreft. Ja, sommigen dingen zijn verboden zoals diefstal, roken, drugs... Maar dat lijkt me nogal logisch.
Zoals je hierboven kunt lezen, ja! Want een gezin of school zonder regels gaat gewoonweg niet. Maar meestal heb je thuis regels, die eigenlijk geen regels genoemd worden. Maar je weet alleen dat het niet hoort. Dus het woord regels is bij de meeste mensen thuis niet echt een juist begrip.
Leuk, dit is eigenlijk ook niet echt het juiste woord. Want je gaat er gewoon vanuit dat het niet hoort, zonder dat je daar iets van emoties bij voelt.
Niet leuk => De onrechtvaardige regels. Maar dat lijkt me nogal logisch...
4- Wat is de Allerstomste Regel??
Dat ik vroeg naar m'n bed moet, en dat ik geen zakgeld krijg. Ik vind het niet echt regels, maar dit komt wel overeen met de betekenis die je hier in regels ziet...
Zo, deze preek heeft lang genoeg geduurt... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
|