Auteur |
Bericht |
melissje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 14:20 |
 |
ik zat een keer een hp film s'avonds te kijken op sbs 6 en midden in de film komt ineens hart van nederland door heen en dat is wel met meer films ik vroeg me af wat jullie er van vinden
ik vint het zelf stom dan moet je eerst hart van nederland gaan kijken voor dat je met de film verder kan |
Laatst aangepast door melissje op Zo Feb 05, 2006 15:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 14:35 |
 |
Ik erger me er rot aan!
Daarom kijk ik ook bijna geen films meer op sbs, tenzij het er een is die ik echt heel graag wil zien. Maar volgensmij is het geen Show Nieuws, maar hart van Nederland ^^'
Maar goed, als dat dus begintdie hart van Nederland, dan ga ik meestal me tas voor school of zoiets doen, of wat drinken pakken etc.. |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 05, 2006 14:44 |
 |
Sja, dat is héél vervelend. Zit je net lekker in het verhaal, krijg je hart van NL.
Een reclame is ook erg maar die duurt maar iets van 5 tot 10 minuten, Hart van NL duurt langer. Je bent dan je aandacht voor de film kwijt en dat maakt het een stuk minder leuk.
Als de film vandaag op sbs6 is en morgen op bijvoorbeeld een belgische zender wacht ik wel tot morgen en kijk ´m dan. |
 |
MissTerious
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 06, 2006 11:47 |
 |
Aahh ja dat is echt heeel heeel heeel irritant:P dan ben je gewoon verplicht ook hart van nederland te kijken als je die film wilt afkijken.. Plus dat het ook steeds later wordt voordat de film is afgelopen.. |
|
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 06, 2006 19:33 |
 |
Een twaalfjarige als ik mag (zelfs in het weekend) al niet zo lang opblijven, dus ik vind het heel stom dat er dan opeens Hart van Nederland tussendoor komt! Omdat dat komt kijken er misschien zelfs minder mensen naar(die wat weten dat HvN dan komt).
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
  |
 |
nixxx
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 06, 2006 20:16 |
 |
En wat ik dan nog het ergste vind is dat je dan iets van 40minuten zit te wachten tot de film weer begint en dan duurt het restje film na Hart nog maar 15 minuten ofzo!!!
Heb je #@%*(censuur) al die tijd zitten wachten voor maar 15 minuten!
Daarom kijk ik dus zelden een film bij SBS. Soms is het wel een hele goeie film en dan neem ik hem op en kijk de volgende dag! |
_________________ Herinner je Gisteren
Droom van Morgen
Maar: Leef Vandaag |
|
  |
 |
Miss Blacks
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 16:48 |
 |
Ik kijk niet zovaak films op tv -wel op dvd..Hp!!! - maar ik erger me wel erg aan de reclames en ook aan hart van NL. Maar ik ga niet speciaal geen film kijken erdoor. Ze mogen van mij mijn avond niet verpesten door hun programma!! |
|
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 17:56 |
 |
Het si wel irritant dat ze dat doen maar ik kijk ook niet zo vaak een film op sbs6 de meeste films die ik kijk komen op net5 en daar heb je alleen irritante reclames geen hart van nederland ;)ik zou me er niet zo aan ergeren dat het tussendoor kwam. Meestal neem ik een film op als ik die graag wil zien en ik zorg ervoor dat de reclames en hartvan NL er niet tussen komen en ondertussen maak ik mooi me huiswerk. De volgende dag kan ik dan rustig de film achter elkaar bekijken. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 11:44 |
 |
Hoera voor de harddisc recorder
Men laat hem opnememen, ondertussen geef je je vader ook nog de mogelijkheid iets te zien en gaat dan later beginnen met het filmkijken. Dan skip je de reclames, en ook Hart van Nederland, al is dat eigenlijk net iets te lang.
Ik vind het zoveel beter werken. Maar Hard van Nederland werkt nog steeds vervelend. |
_________________ Change is inevitable, and so are endings.
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin
Ravenclaw |
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 22:43 |
 |
Hart van Nederland tussen een film door gaat nergens over. Reclame tijdens een film trouwens ook niet. Het werkt verschrikkelijk storend.
Zeker na Hart van Nederland zit je altijd te denken van: "Ok, waar waren we ook alweer?"
Een paar jaar geleden kreeg ik nog een beetje hoop toen RTL 4 op bevrijdingsdag Schindler's List uitzond zonder reclame. Helaas bleef het bij die ene keer. |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
  |
 |
Her-MY-o-nee
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 19, 2006 12:51 |
 |
Heel vervelend vind ik dat, en dan doen ze het ook nog op een spannend stukje =.=..
Soms blijf ik kijken maar soms zap ik ook verder..
Hoe dan ook je vergeet waar je ook alweer was, heeel storend.
Ik zou dan zeggen schrap een programma van te voren en begin dan al of doe HvN erna =.=..
Mja ik werk er niet dus ik kan er weinig aan veranderen
X.. |
 |
Evra
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 19, 2006 14:21 |
 |
Jaja, da's echt damn vervelend..
Ze stoppen idd vaak op een spannend stukje en dan moet je eerst weer 20 minuten wachten op de reclameblokken, Hart van Nederland en alle andere tv-zooi.. =.=
Mjaah, wat doe je eraan?
xx |
_________________ Forget about it ♥ |
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 20, 2006 15:41 |
 |
ik vind het ook oerstom dat er dat erdoor heen
komen het is denk ik omdat het anders gaat vervelen ofzo
en bij andere programma´s en film is het net spannend komt er zo
stomme reclme doorheen sdar erger ik me rot aan
groetjes lin |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 21, 2006 22:38 |
 |
Hart van Nederland, tsjaaa, dat vind ik echt heel irritant. Ik kijk nou dus bijna nooit meer films op sbs6. Ook toen HP CoS kwam op sbs6 toen ging ik hem gewooon kijken op mijn dvd'tje. Dan heb je lekker geen reclames etc.
Ik hoorde laatst trouwens ergens dat Hart van Nederland het best bekeken programma van 23.00 uur was (ofzoiets). Dat is niet gek, want iedereen zit dan te wachten tot de film verdergaat |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 21, 2006 22:50 |
 |
OMG. Dat is echt dé ergenis van elke filmkijker! Je bent er echt he-le-maal uit, de helft al vergeten etc. Het irritante is er ook aan dat de film zo weetikveel hoeveel langer duurt. Je moet echt tot 12uur blijven zitten, zonder die achterlijke onderbrekingen ben je al veel eerder klaar en heb je nog tijd om fijntjes achter het HPF te gaan zitten. Pf, gelijk van de buis halen! |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
|