Auteur |
Bericht |
just_me
5e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Di Feb 28, 2006 11:37 |
 |
Ik lees ook af en toe de Metro en als we op vakantie in Spanje zijn is er enkel Het Laatste Nieuws (Belgische krant...) dus dan kopen mijn ouders die en dan lees ik die ook da's ni zo'n serieuze krant, eerder met veel roddels en kleine artikeltjes en de stripverhalen in de krant vind ik ook wel fijn om te lezen  |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
  |
 |
elienemien
4e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 28, 2006 19:56 |
 |
ik lees bij men oma altijd het nieuwsblad. das echt een coole krant. er zit zo een katern bij waar je alles over de showbizz leest enzo. en harry potter vliegt ook geregeld langs ^^ |
_________________ you think you're loving but you don't love me |
|
  |
 |
Flying Eagle
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: There where eagles soar, lions roar and wolves howl.
|
Geplaatst:
Di Feb 28, 2006 20:04 |
 |
Het is maar net welke krant voor mij ligt die ik lees.
Vaak ook wel de Metro, die ligt standaard altijd wel in de trein, of de spits.
Het jammere aan de kranten is dat het vaak maar van 1 kant belicht wordt, vaak worden dingen vergeten, en zijn ze altijd net even een tikje laat met het nieuws.
Waarom ik het lees:
Het (echte) nieuws interreseert mij, ik wil graag weten wat er om mij heen gebeurd, wat er speelt, hoe het gaat in deze wereld etc. etc. Vaak zoek ik bij interresante/grote dingen extra info op, bijv. internet aangezien (zoals ik al zij) de krant vaak wat achter loopt, en vaak maar 1 kant belicht, of simpel weg dingen mist. |
_________________ No matter how far you walk, it's always the same road. It just goes on and on. |
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 14, 2006 17:54 |
 |
Eigenlijk lees ik nooit een krant. Ik heb er nooit zo veel zin in en heb er nooit zo veel tijd voor.
Maar soms lees ik wel de koppen op de voorpagina en als er een artikel is dat me interesseerd lees ik het even, dus af en toe de plaatselijke krant. Maar verder niet ^^ |
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 14, 2006 17:56 |
 |
Nope!,lees geen kranten.
Ik weet echt niet wat er zo interesant aan is,en ik kijk liever naar het nieuws.
Me ouders lezen wel altijd de krant,peel en maas ofzo iets dergelijks.
Maar ik hou me ogen er vanaf. |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 13:04 |
 |
Wij hebben thuis de Twentsche Courant Tubantia.. Blader er wel eens door, maar kijk meestal alleen bij regionaal nieuws, das meestal leuk nieuws^^
En op zondag lees ik wel altijd de zondagskrant van de Telegraaf, omdat ik die dan bezorg, en er, als ik niets verkeerd bezorg, er altijd 1 over heb  |
|
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 13:32 |
 |
Ik lees helemaal geen kranten...
Als ik iets nieuws wil weten kijk ik gewoon naar de tv...
Al lees ik soms wel eens het Nieuwsblad, dat is Belgisch, maar ik ind kranten over het algemeen zeer saai!
het nieuws op tv is cooler... "cooler"  |
|
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 13:55 |
 |
Ik vraag me af hoeveel van jullie een krant lezen.
Ja, ik lees de krant. (Hoewel ik er meestal doorheen blader)
En zo ja welke?
We hadden altijd BN/De stem, omdat daar plaatselijk nieuws in stond, maar omdat we deze zomer nogal lang op vakantie waren, hebben we hem opgezegd. En nu hebben we een tijdje het Algemeen Dagblad gehad, maar ik geloof dat we straks NRC-Handelsblad gaan pakken.
En wat vind je dan het leukst?
Ik vond het plaatselijk nieuws altijd het leukst, maar dat staat niet in landelijke kranten. Dus nu kijk ik het liefst naar de voorpagina en de 'weekend-pagina'.
Waarom lees je die krant?
Omdat die hier thuis ligt en het meestal wel interessant is. |
_________________ All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost. |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 20:56 |
 |
Ik lees altijd 'Het Laatste Nieuws'. Daar kun je tenmiste nog interesante artikels in terugvinden. Anders lees ik 'Het Nieuwsblad'. In 'Het Laatste Nieuws' vind je dan ook 'Disneykrantjes' in terug. Lekker leuk om in te lezen!^^Ik lees altijd de krant. Ik vind het belangrijk dat je meebent met het nieuws in de wereld. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
k1ara
1e jaars

Verdiend:
156 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:02 |
 |
Ik lees iedere dag de Geldelander.
ik vind het belangrijk om op de hoogte te blijven van wat er in de wereld gebeurt. Krant lezen helpt mee in je ontwikkeling en je algemene kennis. |
_________________ Hate That I Love You Boy, I Can't Stand How Much I Need You |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:05 |
 |
Ik lees heel soms, en dan het meest in het weekend en in de vakanties te krant. Meestal de AD of de telegraaf, maar ik lees dan alleen de stukjes met de kopjes die me interesseren en naturlijk wt er op de tv komt die avond ^^
Soms vind ik dingen gewoon zo erg dat ik ze niet lees. Dingen die met Irak of Afhanistan te maken hebben, maar dat heeft merendeels te maken met dat ik bang ben voor een Nederlands slachtoffer, net als Korperaal Cor strik, een vriend van mijn broer.  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:23 |
 |
Ik heb geen flauw idee of ik hier wel eens gereageert heb. Dit topic kwam me namelijk niet echt bepaald bekend voor. Maar ja ik lees de TC Tubantia. Dat is een krant die wij thuis krijgen en alleen de mensen uit Twente kunnen krijgen. Er staat ook voornamelijk nieuws in uit Twente. Meestal hebben wij in de winter ook nog een paar weken de Telegraaf dus dan lees ik die ook nog. En ik reis elke dag met de trein. Daardoor lees ik momenteel voornamelijk de Spits, of anders de Metro. Ik vind het wel leuk om een beetje op de hoogte te zijn van wat er gebeurt op de wereld. Daarbij hebben wij ook geen tvgids en dan komt de Spits met een tvgids wel goed uit.. En daarbij zit ik sowieso in de trein, dus dan is het juist wel leuk om een krantje te lezen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 17:22 |
 |
Ik lees idere dag de Volkskrant. Ik vind het belangrijk om op de hoogte te blijven van wat er om me heen gebeurt, en de Volkskrant past ook goed bij mijn maatschappelijke opvattingen.
Al vind ik dat de laatste tijd de recensies een beetje te veel gepimpt zijn, ze hebben cijfers. Dat vind ik een beetje loos tegenover de recensie, maar stiekem ook wel makkelijk. xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 18:24 |
 |
Eigenlijk lees ik zelden tot nooit de krant. Die zelden keren zijn dan de keren dat iemand als een Prins overleidt of er een aanslag van Al Quada plaatsvind. Voor de rest houdt ik me up-to-date met het TV Journaal en het internet, dat op dit moment natuurlijk een belangrijker communicatie-middel aan het worden is, zo ook voor de dagelijkse up-dates. |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 19:22 |
 |
Bij mijn ouders thuis hebben ze de Gelderlander (naam lijkt me duidelijk, een regionale krant), maar als ik op mijn kamer ben in Nijmegen lees ik eigenlijk geen krant. Ik wil wel een beetje bij het nieuws blijven dus kijk ik dan s'morgens meestal het journaal. Ik vind de Gelderlander meestal wel een goede krant, ik heb het niet zo op sensatiekranten als de telegraaf. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|