Auteur |
Bericht |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 04, 2006 13:41 |
 |
Maar hoe zou Marten er dan voor gezorgd hebben dat Mijmerzoet zou stoppen?
lady yuna schreef: | het zou dus best zijn voor hem om haar uit de weg te ruimen. |
Is Mijmerzoet een haar? Oeps, ik dacht dat hij ( het moet dus zij zijn^^ ) mannelijk was... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
MartenVilijn
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 04, 2006 14:46 |
 |
Mijmerzoet is inderdaad mannelijk hij heeft hem dus aan de kant gezet, lijkt me duidelijk..
hoe..chantage?? hmm..misschien een manipulatie (in de geest) waardoor hij zich oud ging voelen?? off..juist waanbeelden scheppen, waardoor de arme man zich oud voelde? zoals..dingen zien die niemand anders ziet.. |
_________________ We all meet Challenges in our live..We ought to be strong and faithfull..but sometimes, darkness strightens your eye..
Then Love is your only Desire and Escape..the only thing that stands in Darkness
Afdeling: Zwadderich |
|
  |
 |
profke_frankie
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 04, 2006 14:53 |
 |
nouja ik denk misschien dat voldemort mijmerzoet ook heeft aangevallen ofzo maar is het dan niet raar dat dat niemand is opgevallen op zweinstein of misschien perkamentus maar dan zal hij dat wel vertelt hebben toch??..en hij ging met pensioen dan heeft voldemort hem zeker niet vermoord anders kon hij niet met pensioen gaan..en had perkamentus wel vertelt dat hij vermoord was ofzo...maja wel allemala verdacht jaah |
_________________ ..And that Will Be The Last.. |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Mrt 07, 2006 0:10 |
 |
Mmm...het zal inderdaad wel iets voor hem zijn.
Zorgen dat een leraar met pensioen gaat.
Misschien heeft hij er wel voor gezorgd,
Ik bedoel hij was zo sluw...Maar aan de andere kant.
het kan ook gewoon zijn, dat hij met pensioen is gegaan.
Zonder hulp van Tom Riddle ( Marten Vilijn). |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
H.J.P
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 07, 2006 12:30 |
 |
Tigerlily schreef: | Voldemort wist ook, nadat hij de Geheime Kamer had geopend, dat Perkamentus hem in de gaten hield. Of eigenlijk al eerder. Perkamentus heeft Voldemort nooit zo vertrouwt als hij de andere leerlingen doet. |
Ik denk wel dat voldemort iets heeft gedaan...en niet alleen met mijmerzoet maar ook over het vak zelf ( Verweer tegen de Zwarten Kunsten).. of is het toeval dat 50 jaar lang niet 1 leraar van Verweer tegen de Zwarten Kunsten het langer dan 1 jaar heeft volgehouden  |
_________________ Ik bereid me voor op de dood in de hoop dat u weer sterfelijk zult zijn als u uiteindelijk uw gelijke ontmoet. |
|
  |
 |
MartenVilijn
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 07, 2006 13:10 |
 |
H.J.P schreef: | Tigerlily schreef: | Voldemort wist ook, nadat hij de Geheime Kamer had geopend, dat Perkamentus hem in de gaten hield. Of eigenlijk al eerder. Perkamentus heeft Voldemort nooit zo vertrouwt als hij de andere leerlingen doet. |
Ik denk wel dat voldemort iets heeft gedaan...en niet alleen met mijmerzoet maar ook over het vak zelf ( Verweer tegen de Zwarten Kunsten).. of is het toeval dat 50 jaar lang niet 1 leraar van Verweer tegen de Zwarten Kunsten het langer dan 1 jaar heeft volgehouden  |
lees boek 6..daar zegt Perkamentus dat al..of lees de pagina's daar hebben al meerderen hetzelfde gezegd  |
_________________ We all meet Challenges in our live..We ought to be strong and faithfull..but sometimes, darkness strightens your eye..
Then Love is your only Desire and Escape..the only thing that stands in Darkness
Afdeling: Zwadderich |
|
  |
 |
R.A.Z
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 07, 2006 14:01 |
 |
mmm, hij zal echt wel contacten hebben op Zweinstein via Zwadderich ofzo. In dit stadium van Voldemorts macht zal hij echt nog niet toeslaan op Zweinstein zelf om die baan te krijgen. |
|
|
  |
 |
lady kruml
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 07, 2006 17:30 |
 |
50 jaar lesgeven mag dan wel niet lang zijn, maar misschien begon mijmerzoet op veel latere leeftijd begonnen ... dat weten we niet ..
maar ik vind het niet heel onredelijk om te denken dat marten mijmerzoet iets heeft aangedaan ... ik zie hem er zeker voor aan |
_________________ TOM MARVOLLO RIDDLE
Then he waved the wand once, and the letters of his name rearranged themselves:
I AM LORD VOLDEMORT |
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 08, 2006 21:07 |
 |
Eigenlijk..
denk ik dat vilijn er wel degelijk iets mee te maken had
zoals al vaak gezegd>> het zou wel heeeel toevallig zijn en precies in het vordeel van voldie/villijn
en zowieso..hij was toen ook interested in black magic en horcruxes...
dus het zou heeel goed kenne da hij er iets mee te maken had...
ik denk het zelf wel..hje weet maar nooi met zo'n luguber figuurtje..
en besides..in de boeken van rowling gebeurt bijna niets zonder een reden..
het moet wel een verborgen reden hebbe
XXX MH |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
MissLupin
3e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 18:33 |
 |
Ik denk niet dat Voldemort iets met Mijmerzoet gedaan heeft. Misschien besefte hij dan dat als hij leraar werd het gemakkelijker zou zijn om aan die dingen van de stichters te geraken, en was het toeval dat juist dan Mijmerzoet op pensioen gaat. Alhoewel dat rowling zei dat nix toeval is  |
_________________ "To the well organized mind, death is but the next great adventure." |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 17:35 |
 |
dat zou wel kunnen, want het is tenslotte na de afwijziging van voldemorts sollicitatie dat er geen enkele dada leerkracht nog een jaar het volhield? wat er op kan wijzen dat hij al eerder "rare dingen uitstak" |
_________________ ... |
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 22:15 |
 |
Lupos-freak schreef: | Maar als Marten iets gedaan heeft: Wat zou dat dan zijn? |
Het is echt typisch Marten om zoiets te doen. Hij kan hem/haar/whatever xP natuurlijk in dat pensioen gepraat hebben.
"Professor, u geeft al zó lang les, wordt het niet tijd er mee te stoppen?"
Of hij heeft er op een andere manier voor gezorgd. Dan moet je denken aan vervloeking/things like that.
Maar ik ben er wel zeker van dat hij er iets mee te maken heeft. |
 |
Singapore Lady
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 10:03 |
 |
Denk eigelijk niet dat Tom (voldemort) Mijmerzoet (o wat vind ik die nederlandse vertaling toch niets) iets heeft aangedaan, wel denk ik dat hij heel veel (soms wat ongebruikelijke) manieren had om dingen te weten te komen! |
|
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 16, 2006 16:37 |
 |
Oh dat is wel een interessante theorie.
Dat had ik nog niet gezien en op gelet.
Het zou goed kunnen dat hij iets gedaan heeft; ik zou het niet weten.
Maar het is wel een mogelijkheid zodat hij meer kans heeft op dat baantje ^.^ |
|
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 16, 2006 17:57 |
 |
Het kan ook zeg maar een beeld zijn wat JKR heeft gegeven aan hoe slim martin aan al die geheime dingen te weten kan komen.
Maar, bij Rowling weet je het maar nooit. Ik denk dat voldie wel iets gedaan heeft |
 |
|