Auteur |
Bericht |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 17:28 |
 |
Heey
Veel mensen die ik ken hebben een abonnement op de Donald Duck. Ik ook. Ik vind het een grappig leuk stripblad. Elke week een nieuw onderwerp.
Maar nu wil ik weten, Wat vinden jullie van de strip Donald Duck? Hoe vind je de andere strips? Wat is jullie favoriete strip in het blad? Er zijn er meerdere.
Nppu ik vind het een superblad. Echt gaaf.
De andere strips zijn ook wel gaaf, maar sommige ben ik niet zo superfan van. Ik vind de strips van Madame Mikmak en Zwarte Magica niet zo super.
Mijn favoriete strip in het blad is de Jonge Woudlopers. Daar hebben ze altijd wel leuke avonturen.
Graag jullie mening. |
|
|
  |
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 17:34 |
 |
Hmm.. ik vind het op zich wel een leuk blad, maar ik ben er geen Fan van.
Af en toe lees ik het wel eens en m'n broertje koopt altijd van die kleine boekjes vol met Donald Strips dus die lees ik dan ook (:
Ik ben stiekem gewoon niet zo dol op stripboeken, maar Donald is wel een hele hippe eend! |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
  |
 |
Foxie
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 17:45 |
 |
*komt Topic binnenstormen*
Zelf heb ik ook al een abonnement op de Donald Duck, de strips zijn altijd ontzettend leuk. Alleen soms valt het me op dat ik of het plaatje al gezien heb(alleen dan met andere tekst) of dat ik het verhaal al ken(alleen is het dan een beetje verdraaid). Maar ja je kan ze het niet kwalijk nemen want ze bestaan al langer dan 50 jaar. Maar toch het blijft een leuke strip
Mijn favoriete strips in de Donald Duck zijn: De Jonge Woudlopes, de Duckies(die in 2005 op de achterkant stonden) en ook nog "een weekje..."
Heeft er eigenlijk iemand ooit in de Donald Duck gestaan? |
|
|
  |
 |
Sandy
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 17:54 |
 |
Ik heb ook een abo op de DD al 4 jaar !! vind het een leuk blad ik lees ook af en toe de Girlz en Hitkrant ik heb nog nooooit in de DD gestaan wel geprobeerd maar dan krijg ik een standaard brief terug |
_________________ I love Dogs |
|
  |
 |
just_me
5e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 18:19 |
 |
Ik heb het af en toe gelezen als ik bij mijn orthodontist zat want die had altijd de DD in haar wachtkamer zitten...
Ik ben er niet echt fan van, ik vind het een beetje kinderachtig, maar als je het af en toe leest is het wel eens grappig  |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 18:25 |
 |
De Donald Duck mag niet meer verkocht worden hè
Vanwege de vogelgriep enzo ...
Nee hoor geintje ... Ik las het blad vroeger altijd wel. Mijn vader nam ´m vaak mee en dan lazen we ´m om de beurt maar nu ben ik (al jaren) uit huis en mijn vader leeft niet meer en ik koop ´m zelf ook niet dus lees ik ´m ook niet meer maar het was wel een leuk blad om te lezen |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 18:50 |
 |
Ik vind Donald Duck ook wel leuk, maar vaak zit er niet echt een verhaallijn in (betekent NIET dat ik oom Donald niet leuk vind, hoor).
Ik ben wel een grote fan van die tekenaar van De jonge jaren van Oom Dagobert. dat vind ik een hele mooie tekenstijl en ook spannende verhalen.
Ik vind Goofy altijd wel leuk, en ook die van 'Een weekje...'. Ik lees hem wel eens in de bieb, en dan hoop ik altijd dat 'Mickey lost 't op' erin staat. Ook Willy Wonka..... Ehh Willy Wortel vind ik wel leuk.
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 19:23 |
 |
Ooh deze strips lees ik wel eens..Ik vind ze ook heel leuk getekend! Vooral kwik, kwak en kwek vind ik leuk erbij gemaakt^^ Deze strips zijn al zo oud maar ze blijven gewoon leuk om te lezen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 19:52 |
 |
Ik lees DD best wel veel, ik ben er zo'n 7 jaar lid van geweest samen met me zus. Van 1991 tot 1998. Ik vind het een heel erg leuk blad en je raakt er niet zo gauw op uitgekeken. Katrien vind ik ook erg leuk en de avonturen van dagobert zijn prachtig getekent. Ik vind het leuk hoe ze steeds weer van die leuke nieuwe verhalen weten te bedenken en ik koop nog regelmatig een pocket want die vind ik meestal nog leuker dan die in het blad. Mijn favoriete personage is dagobert duck^^ |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 31, 2006 9:53 |
 |
Ik lees ze ook, zodra ik de kans heb. Ik heb geen abonnement erop, wáár moet ik ze laten Maar ik vind het wel leuke verhalen. Droge humor met Donald en Dagobert
Kwik, Kwek en Kwak vind ik het leukst  |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 31, 2006 14:16 |
 |
*ziet topic*
*springt gat in de lucht*
oooh.. Ik ben zoo fan van Donald Duck.. ook al ben ik 15
Vanaf 1956 heeft mijn vader alle Donald Ducks zo ongeveer wel compleet... Mijn broertje en ik hebben ze (nou nog steeds) verscheurt met het lezen... in de loop van de jaren hingen ze aan de nietjes bij elkaar. In de auto, op de zolder, enz. Mijn broertje heeft zelfs een eigen badkamer op zolder, (wc en kraan ) Die behangen is met voorkanten van hele ouwe DD's. Heb er zelfs mee in de DD gestaan... Nummer 30 van 2005 [a] En was mail van de week daarmee [a] Ik ben er echt zoooo'n fan van... ben alleen helaas niet geabboneerd. Maar mijn pa struint daar altijd de rommelmarkten voor af, en dan heeft hij weer een doos op de kop getikt voor ons.. alleen... ik ken ze onderhand allemaal al
Lang leve Donand Duck
*zwaait*
*huppelt weg *
Edit: en jah.. mijn vogeltje <== (die groen/gele) is naar Mickey Mouse vernoemt... mijn ma wou hem Goofy noemen.. maar ik vond Mickey leuker En hij zegt telkens: "mickey lief"
Edit: Citaat: | Heeft er eigenlijk iemand ooit in de Donald Duck gestaan? |
Jaaaaaaa.. ikke... nummer 30 van 2005. Ergens in het midden... de "uit de kunst" pagina. |
|
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 31, 2006 21:00 |
 |
Ik heb al heel lang een abonnement op de DD en lees hem zelfs al nog langer. Ik ben gewoon trouw Duckfan (m'n vader is nog erger, trouwens).
Ik vind wel dat de Duck steeds slechter wordt, vroeger was 'ie zo ontzettend veel leuker. De tekeningen, de verhalen... Maar ja. Je kan niet eeuwig verhalen blijven tanken. Verder is het gewoon een leuk blad.
Mijn favoriete 'vaste' DD figuren zijn Oom Dagobert & Donald himself.
Van de stripserie "De jonge jaren van Oom Dagobert" ben ik trouwens een onwijs fan. Geweldig, die verhalen, die tekeningen... en de info tussendoor. Yay. Helemaal yay, gewoon. <3333 I absolutely love Scrooge MCDuck.
Citaat: | oooh.. Ik ben zoo fan van Donald Duck.. ook al ben ik 15 |
Ach, ik ben 18 en mijn vader is helemaal een oude fan dus het valt allemaal wel mee.
[edit]
Citaat: | Ik vind Donald Duck ook wel leuk, maar vaak zit er niet echt een verhaallijn in (betekent NIET dat ik oom Donald niet leuk vind, hoor).
Ik ben wel een grote fan van die tekenaar van De jonge jaren van Oom Dagobert. dat vind ik een hele mooie tekenstijl en ook spannende verhalen. |
Yay, nog een Keno fan  |
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 02, 2006 14:05 |
 |
IK mag er wel eens eentje kopen van me moeder en ik vind ze heel leuk en lachwekkend die namen die allemaal zijn verandert laatst las ik er eentje uit 2000 waar hellery suff in voor kwam funny  |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 02, 2006 14:34 |
 |
Ik lees het niet en ik heb het ook nooit gelezen...Ik vind me nu ook wel te oud daarvoor..(niet persoonlijk opvatten) |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 02, 2006 15:31 |
 |
Ik ben wat je noemt een DisneyFreak, en dan voornamelijk vanwege Donald Duck (niet eens zozeer Mickey Mouse )
Iedere week het weekblad, elke zoveel tijd wat stripalbums, en ik ben voorzien! Ben een echte Donald Duck Fan! |
|
|
  |
 |
|