Auteur |
Bericht |
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 22, 2006 21:16 |
 |
Muil zou er iig een goede baas aan hebben
maar wss zal hagrid de weerwolf gewoon de nek omdraaien, in de film vond ik Lupos toch vrij klein als weerwolf, of verschilt dit bij weerwolven? |
|
|
  |
 |
ChoChang121
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 25, 2006 12:07 |
 |
Ik denk dat het een gigantische, sterke weerwolf wordt, en als hij iemand anders bijt, dat die meteen dood is zowat..
PS:De weerwolf in de film (niet lupos, de weerwolf zelf alleen) is geanimeerd(met de computer gemaakt). Als er iets geanimeerd wordt, moet er ook iemand voor de bewegingen zorgen. Die persoon krijgt dan overal zendertjes enzo, zodat die bewegingen op de computer komen, en dat er dan een animatie tevoorschijnkomt. Nou, degene die voor de bewegingen van de weerwolf van HP heeft gezorgd, kende ik toevallig.. Ik denk dat ze hem gekozen hebben omdat hij 2 meter twintig was zowat..Hij gaf namelijk dansles in Rijen(daar woon ik). Echt heel toevallig Kwam ook in de krant geloof ik..Zal niemand nog herrinneren denk ik Ik weet alleen zn naam niet meer..
|
_________________ 'Wil iemand hulp bij het interpreteren van de schimmige voortekenen in de Bol?' murmelde Zwamdrift.
'Ik heb geen hulp nodig.' fluisterde Ron. 'Het is duidelijk wat dit betekent. We krijgen vannacht dikke mist.' |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 25, 2006 12:40 |
 |
Volbloed Prins schreef: | maar wss zal hagrid de weerwolf gewoon de nek omdraaien, in de film vond ik Lupos toch vrij klein als weerwolf, of verschilt dit bij weerwolven? |
Volgens mij verschilt dat van persoon tot persoon...
Stel dat het nu een grote weerwolf zou zijn die Hagrid zou bijten, dan denk ik niet dat hij de mogelijkheid zal/zou hebben om hem de nek om te draaien...
En nog iets Hagrid weet dat niet alle weerwolven ( en reuzen^^ ) gemeen zijn... Dus zou hij hem zeker de nek niet omdraaien... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
liendoedly
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 25, 2006 13:45 |
 |
ik denk dat hij in een werwolf zou veranderen en dat ou ik best wel grappig vinden want dan wordt he wat |
_________________ "oh no i've kiled harry potter"
"i was just wondring if you maby wanted to go to the ball with me" |
|
  |
 |
Weerwolfje
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 14:33 |
 |
Het maakt hem zoals hij werkelijk is.
Ik denk dus dat hij er niet zoveel om geeft.
Behalve Madame Mallemour (Olympe) dan.
Hagrid is van zichzelf al heel erg wild.
Volgens mij kan het hem echt geen reet schelen.
(Misschien is hij er juist super blij om)
Maar misschien kan hij er ook wel tegen.
En die weerwolf moet echt dapper zijn om
een halfreus te bijten. |
_________________ I love Daniel Radcliffe
* Gif hem a kiss *
I am In LUV!!! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 16:57 |
 |
Ik ben het met Weerwolfje eens...Ik denk ook dat hij het niet eens zo erg vind als hij een weerwolf zou zijn...En inderdaad welke weerwolf valt nou een reus aan...Ik denk ook niet dat zoiets snel gebeurt... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 17:56 |
 |
ha, wie weet komt die weerwolf niet eens door zijn opperhuid maar ik denk niet dat hagrid zo gemakkelijk gebeten kan worden door een weerwolf, als zelfs een vervloeking hem niet gemakkelijk iets doet, als hij dan daarentegen wel gemakkelijk slachtoffer zou zijn van zo een beet, dan zou ik het liefst niet te dicht bij ZIJN huisje komen bij volle maan  |
_________________ ... |
|
  |
 |
tom vdb
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 19:48 |
 |
ik denk dat de tanden van een weerwolf door hagrids huid gaan en zijn vlees kunnen doorboren, hagrid is misschien wel bestand tegen magie e.d. maar in boek 5 slaat groemp hagrids gezicht open en zijn lip scheurt dus hij is geen soort superman ofzo denkik dus ik denk dat hij wel gebeten zal worden en een gevaarlijk beest zal worden in dat geval. |
_________________ ey, ben tom vdb en ik heb alle boeken al 6 keer of meer al uitgelezen, myn favoriet is en blyft de orde van de fenix tot het tegendeel bewezen wordt met de 7de boek ntrlyk hé . |
|
  |
 |
Sweetdevil
4e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 21:00 |
 |
cha0xz schreef: | Mss eten reuzen wel weerwolven.. |
HaHa Da zou cool zijn
^^
Maaruh
nee ik denk da Hagrid er wel tegen zal kunne ..
Ik bedoel .. hij is ijzersterk
^^
<33 |
_________________ I Love him- |
|
  |
 |
lili
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 11:37 |
 |
volgens mij gebeurt er niets als hij gebeten word
dor zijn reuzenbloed zoals hermelien zei |
_________________ people live in some kind of illusion
they think someone else 's making thing bether
but sommehow whe got to do it together |
|
  |
 |
JeWeetWeLL
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 12:06 |
 |
Als ie een weerwolf ziet, neemt hij hem vast en zeker mee naar huis. Mischien nieuwe huisdier? |
_________________ JW |
|
  |
 |
love-is-in-the-air
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 11:17 |
 |
nouja, ik denk net dat het veel effect zou hebben op Hagrid, hij zou misschien wat weerwolf-trekjes krijgen maar nooit helemaal weerwolf worden (en meer haar akn hij sowieso al niet meer krijgen volgensmij ). en ik denk dat hij zelf weerwolven 'leuke beessies' vind, aangezien hij een draak schattig vind en zou hij er niet egt mee zitten denk ik. |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 12:23 |
 |
Hagrid heeft volgens mij iets, waardoor het moeilijk is een vervloeking op hem uit te spreken. Maar ik denk wel dat een weerwolf hem kan bijten. En ik denk ook niet dat hij niet meteen een hele weerwolf zou zijn, maar gewoon met volle maan ietsje 'woester' dan gewoonelijk. En meer zin in rauw vlees en dat soort dingen, maar ik denk niet dat men gemakkelijk van een magisch creatuur ( reus ) een ander magisch creatuur ( weerwolf ) maakt. Ook al is de weerwolf nog zo sterk... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 22:48 |
 |
Hagrid? Ik denk dat de tanden van een weerwolf er erg slecht gaan uitzien als ze hun tanden in Hagrid zouden zetten. Trouwens, Hagrid is zo al harig genoeg...
Hij is toch een soort van reus, he?
Is hij dan een weerwolf reus? |
|
|
  |
 |
PIMxPAM
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 12:31 |
 |
Hmm, Ik denk niet dat hagrid gebeten zou kunnen worden door een weerwolf maar als hij ooit besmet zou kunnen worden zou hij denk ik erg dodelijk zijn nog dodelijker dan Vaalhaar |
|
|
  |
 |
|