Poll :: Kijk jij expeditie robinson |
Ja! Elk jaar!! |
|
60% |
[ 29 ] |
Ik heb het weleens gezien |
|
27% |
[ 13 ] |
Expeditie robinson?? |
|
12% |
[ 6 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 48 |
|
Auteur |
Bericht |
quatrelover
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 04, 2006 13:29 |
|
Gisteren is op Talpa expeditie robinson strijd der titanen begonnen.
Met alle belangrijke figuren uit de vorige jaren.
Alleen is het veel moeilijker voor ze om te overleven er is bijna geen eten en ze hebben echt helemaal niets. Zelfs maar een set kleren!!
Het word echt spannend (hoop ik)
aniwayz.. nog iemand die Expeditie Robinson kijkt? |
Laatst aangepast door quatrelover op Di Apr 04, 2006 14:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 04, 2006 14:23 |
|
*steekt zijn vinger op* IK
Ik kijk al een paar jaartjes, alleen de afgelopen keer vond ik minder. Maar de Strijd der Titanen is leuk. ^^
Ze gaan het nog zwaar krijgen zo zonder eten..met 1 paar kleren..en verder niets. Ik vond het wel zielig dat Douwe voor de 100e keer als eerste afviel bij de proef, maar zoals hij zelf al zei: "Nu heb ik tenminste eens iets gewonnen" (de anti-immuniteit-amulet).
Jammers voor Bjorn ook dat hij er meteen weer uit lag, maar zijn eigen schuld. Hij zonderde zich af en ging daarna helemaal moeilijk doen omdat hij dat visnet had gevonden.
Die arme Fleur houdt trouwens straks geen haar meer over. De vorige keer is ze al zoveel verloren, en nu gaat ze nog eens meedoen..
En Frank deed raar. Eerst was hij niet zo. In de groep zij hij dat hij Bjorn en Lydia maar dom vond, terwijl hij tegen hen zelf weer kei aardig deed. Zo is Frank normaal niet..
Kheb al zin in volgende week.
En nog even wat 'wat-leuk-dat-ze-weer-meedoeners': Douwe, Fleur, Ernestine, Ilona, Frank, Mick! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
quatrelover
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 04, 2006 14:34 |
|
Wmijn favoriete jaar was ER 2003
Toen deed Robin de psychiator mee, en die maakte er echt een geweldige reeks van
Jammer dat ie nu niet mee doet |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 05, 2006 14:29 |
|
Ik heb het afgelopen maandag voor het eerst gezien..ik kende het programma al wel, maar omdat ik er telkens middenin viel heb ik het nooit gevolgd..
Omdat het geprogrammeerd staat tussen 2 series die ik volg is de kans groot dat ik het ga volgen als puur tijdverdrijf..
Ik vind Douwe tot nu toe de leukste..
Fryslan boppe! |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 14:06 |
|
Ik ben helemaal expiditie robinson verslaafd^^Vind 2003 het leukste met Robin.Kon je heel erg mee lachen alleen zo stom dat het op talpa is Kan het helemaal niet krijgen hier*slaat de schotel*Maar ik enk dat het dit jaar wel heel leuk word met al die mensen. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 14:54 |
|
Expeditie Robinson rules!
Dat moest er even uit
Ik vind het wel behoorlijk stom dat het [zoals met Peking Express] eerder begonnen is in Nederland dan in België. Bij ons is het namelijk op donderdag, dus ik kan dit topic niet lezen voor vrijdag zonder spoilers te zien ..
Iig, ik vond het een geweldige ep!
Ik had er eerlijk gezegd geen zin in, maar ik vond het echt heel goed. Ik heb ferm gelachen ^_^..
Vanaf wanneer was het? 2000?
2000: Niet gekeken
2001: Half gekeken
2002, 2003, 2004, 2005: Ik hing aan het scherm gekluisterd
En dit jaar ga ik het dus zeker weer volgen! (:
Ik vind Douwe en Fleur übercool. Eigenlijk vind ik veel mensen super. Ook Ryan, Ilona, Lydia, Frank.. Ja, allemaal eigenlijk.
Van de 17 mensen kende ik er nog 13. Die andere 4 zijn misschien van 2000 & 2001, ofwel is mijn geheugen niet zo goed meer
Ik vind het wel een geweldig idee. Leuk gevonden.
Maar betekent dit dat er geen Robinson meer komt hierna?
Ik vond het ook spijtig dat Björn naar huis moest.. Al vind ik hem heel raar. Hij praat zo - dom. Sorry .. En asociaal.
Ik kijk al uit naar de volgende week!
[a] Lang geworden |
|
|
|
Silverjewelgirl
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 15:04 |
|
Ik vind douwe egt een toffe kerel, ik vind hem echt een robinson persoon eigenlijk.. de vorige keer heb ik het heel erg gevolgd, ik kon geen aflevering overslaan, me familie trouwens ook niet Fleur en Douwe vind ik wel leuk maar jammer dat fleur der haar heeft afgeknipt! egt jammer maarja, maxime vond ik vorige keer beetje een overloper.. vond ik dan.. maarja ik vind het nu ook wel leuk! Kvond het wel goed dat Bjorn eruitging eigenlijk.. want hij zonderde zich heel erg af.., maar dat meisje (sorri ben even haar naam kwijt) die samen met Bjorn overbleef, vond ik wel een klein beetje een aanstelster, want je weet dat het moeilijk is enzo, dus ik vind niet dat ze zo erg mag klagen. Anders had je gewoon niet mee moeten doen. Vind ik
maar ja
ik stop weer
doeeidooeii |
_________________ xx. |
|
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 15:58 |
|
Silverjewelgirl schreef: | Ik vind douwe egt een toffe kerel, ik vind hem echt een robinson persoon eigenlijk.. de vorige keer heb ik het heel erg gevolgd, ik kon geen aflevering overslaan, me familie trouwens ook niet Fleur en Douwe vind ik wel leuk maar jammer dat fleur der haar heeft afgeknipt! egt jammer maarja, maxime vond ik vorige keer beetje een overloper.. vond ik dan.. maarja ik vind het nu ook wel leuk! Kvond het wel goed dat Bjorn eruitging eigenlijk.. want hij zonderde zich heel erg af.., maar dat meisje (sorri ben even haar naam kwijt) die samen met Bjorn overbleef, vond ik wel een klein beetje een aanstelster, want je weet dat het moeilijk is enzo, dus ik vind niet dat ze zo erg mag klagen. Anders had je gewoon niet mee moeten doen. Vind ik
maar ja
ik stop weer
doeeidooeii |
Hier wil ik toch even op reageren ^_^
Fleur heeft haar haar niet vrijwillig afgeknipt
Door haar vorige, lange deelname aan Expeditie Robinson, heeft ze te weinig vitaminen gehad. En daardoor, toen ze thuis kwam, begonnen haar haren uit te vallen.. Zielig hé, ze had nog zo'n mooi haar. Maar ze kan er dus niet aan doen (:
En dat meisje heet Lydia |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 16:51 |
|
xFietjex schreef: |
Ik vind het wel een geweldig idee. Leuk gevonden.
Maar betekent dit dat er geen Robinson meer komt hierna? |
In het najaar is dr ook weer een gewoon seizoen ExR te zien, maar we hadden dit nog te goed. Door de overgang van Net5/VtM naar Talpa en ? is dat toen niet helemaal doorgegaan zoals gepland. (en dat stemmen voor wie je als All Star wilde sturen is ook neit doorgegaan, terwijl mensen daar wel veel geld aan hebben uitgegeven :S). |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 17:05 |
|
Ik kijk/keek elk jaar en ik vind het heerlijk. Ik kan niet echt mijn favoriete reeks zeggen, omdat ze allemaal wel leuk worden. het jaar met Robin erin (En Bjorn >->) Was eigenlijk wel erg leuk :)
Ik heb dan nu wel helaas de eerste aflerving gemist, maar ik ga zeker weer kijken. Frank zit erin, en die verdiende het heel erg om winnaar te worden. Ik heb er iig zin in.
Jammer dat er nooit echt een limburger in heeft gezeten ;) |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
|
|
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 09, 2006 11:34 |
|
Ik heb afgelope maandag toevallig de eerste aflevering gezien. Vorige jaren was het altijd al bezig als ik het een keertje zag, waardoor het niet echt leuk is en je het ook niet snel volgt.
De personen zijn voor mij dus nog allemaal nieuw, maar vond het echt niet erg dat Björn er uit ging, wat een verschrikkelijk persoon in een groep.
Nu ga ik hjet morgen misschien ook wel kijken, ik zie wel.
|
_________________ Change is inevitable, and so are endings.
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin
Ravenclaw |
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 10, 2006 8:59 |
|
*Merenwen* schreef: | Ik kijk/keek elk jaar en ik vind het heerlijk. Ik kan niet echt mijn favoriete reeks zeggen, omdat ze allemaal wel leuk worden. het jaar met Robin erin (En Bjorn >->) Was eigenlijk wel erg leuk
Ik heb dan nu wel helaas de eerste aflerving gemist, maar ik ga zeker weer kijken. Frank zit erin, en die verdiende het heel erg om winnaar te worden. Ik heb er iig zin in.
Jammer dat er nooit echt een limburger in heeft gezeten |
Even aanmelden bij talpa en dan kun je daar alle gemiste afleveringen bekijken. ^^
Expeditie Robinson is mijn meeste favoriete programma. Ik heb alleen de eerste twee series niet helemaal gevolgd.
Ik vind het wel jammer dat de opzet 'All Star' een beetje in de soep is gelopen. Dat had ik dan nog net wat leuker gevonden. Lekker alle winnaars tegen elkaar. En dat er dan een échte winnaar uit komt op basis van Robinson kwaliteiten en níet omdat diegene zo goed in de groep lag of omdat hij/zij zo sociaal vaardig was. Want daar heb je echt geen fluit aan als je in je uppie op een onbewoond eiland terecht komt.
Wat ik trouwens wel raar vond is dat Frank bij de finale van ER zei dat hij niet aan de All Star expeditie mee zou doen omdat hij één keer genoeg vond en een tweede keer lang niet zo speciaal zou zijn en nu zit hij er toch bij. Maar goed, ik vind het wel stoer dat hij weer mee doet. Al kun je duidelijk merken dat hij veranderd is. Hij is een stukje feller en minder een allemansvriend geworden.
Björn, haha, ik kon me eerst niet echt meer herinneren hoe hij was. Ik wist nog dat hij een apart iemand was, maar niet meer waarom. En toen hoorde ik hem de eerste keer weer praten tijdens ER en toen wist ik gelijk weer wie hij precies was. ^^
Voor de sensatie enzo is het wel jammer dat hij er gelijk uit moest, hij kan voor hele leuke situaties zorgen. Maar dit is niks voor hem, zo in een groep op een eilandje zitten. Hij is en blijft een einselgänger.
Mijn favoriet is Douwe. Ik moet elke keer zo lachen om die man. Ik weet het nog precies, de vorige ER mocht Maxime kaartjes sturen naar familie en Douwe zei zo lekker droog "Ah, stuur maar naar mijn stamcafé De Stee". Hoe kómt die man er toch op. ^^
Ik ben echt wild enthausiast dat Fleur en Douwe samen weer meedoen. Dat wordt weer lekker lachen, gieren, brullen.
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd hoe ze dat daar gaan redden op dat etensloze eiland met maar één stel kleding. Op zich past het wel heel erg bij Strijd der Titanen, als je op een eiland aanspoelt heb je vaak ook niet meer. Maar toch, de vorige series gingen mensen al 'kapot' aan de ondervoeding. Hoe moet dat nu? Gaan ze straks met bosjes uitvallen? Daar maak ik me toch wel een beetje zorgen over.
Ik heb weer zin in vanavond! ^^ |
You know you love me,
xoxo Gossip Girl. |
|
|
|
Lily Evans
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 10, 2006 11:32 |
|
*Merenwen* schreef: |
Jammer dat er nooit echt een limburger in heeft gezeten |
Inderdaad ^^
Ik heb de eerste aflevering gemist, maar ga vandaag zeker kijken.
Fleur en Douwe weer
Ik vond dat zo grappig altijd, die twee. En toen ze bij Douwe al die vlechtjes gemaakt hadden ^^
Ik heb de eerste twee series niet gekeken, maar vanaf daar heb ik elke keer weer trouw gekeken ^^ Mijn favoriete was denk ik toch die met Robyn ^^ |
_________________ Elizabeth Swann: There will come a moment when you have the chance to do the right thing.
Jack Sparrow: I love those moments. I like to wave at them as they pass by. |
|
|
|
Neana_Hayward
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 10, 2006 20:57 |
|
Ik heb alleen het eerste seizoen gemist, maar ben zeer blij dat er opnieuw Robinson is.
Alleen vond ik het jammer dat Bjorn weer mee deed. Die vind ik echt irritant. Ik was dan ook blij dat hij in de eerste aflevering al naar huis moest.
Een echte voorkeur heb ik niet, alleen jammer dat niet alle winnaars meedoen (die van vorige keer is er niet bij). Het zou pas echt een strijd der titanen geweest zijn als ze er allemaal geweest waren.
Ik ben benieuwd we er gaat winnen. Wachten op de volgende aflevering en we weten weer wat meer. |
|
|
|
|
Rhode
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 11, 2006 13:46 |
|
Mick was vet lullig tegen ernestine in deze aflevering, ze zouden met z'n tweetjes de samensmelting halen en dan flikt hij zoiets. |
|
|
|
|
|
|