Auteur |
Bericht |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 18, 2006 11:12 |
 |
Ik ga de laatste tijd wel veel vaker naar de bios, we hebben nou op school een heel gezellig groepje, en daar gaan we dan eens in de maand mee naar de bios.. daarvoor ging ik eigenlijk nooit naar de bios toe. Laatste film die ik gezien heb (afgelopen woensdag) is CHAOS. Was wel heel gezellig.. Volgende film waar we naar toe gaan is Date Movie... Denk dat we ook wel naar Ice Age 2 gaan, lijkt me best wel lachen^-^ En leukste film die ik in de bios heb gezien, is denk ik wel Harry Potter and the goblet of Fire... |
|
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 18, 2006 14:14 |
 |
Ik hou er wel van om naar de bios te gaan en dat doe ik tegenwoordig wel vaker. Ik ga vaak met vriendinnen als er een leuke film draait. En dan is het wel gezellig. Alleen heb ik er nu niet zo veel geld meer voor want ik ga na ook vaak naar het theater en dat is wel iets duurder. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 18, 2006 21:22 |
 |
ik heb zins een paar maanden zo een unlimeted pas voor de pathe dit betekent dat ik ongeveer elke week 2 of 3 keer naar de film ga. ik ben gek op films naast lezen en muziek is dit zeg maar mijn eerste levens behoefte. deze week heb ik nog edison (film met justin timberlake) en big mama's house 2 gezien. erge genoten van big mama's house edison viel tegen. ook syriana gezien deze week. snapte er maar weinig van. maar ik ga em nog een keer kijken misschien snap ik em dan.
leukste films in de bios zijn altijd disney teken films.
de hp films kijk ik erg naar uit. en de lotr films vond ik geweldig. als ik met veel mensen ga dan kijk ik liever commedies of lekker horror. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
elienemien
4e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 19:38 |
 |
op 17 mei is het in België premiere van de davinci code!!
leuwk!! ik ben hem momenteel aan het lezen en ben echt heel veel aan het zagen bij men vader voor kaartjes
zulke films hé. daarvoor ga ik naar de cinema. van die toppers. waarvan ik weet dat ze goed gaan zijn. andere films huren we meestal |
_________________ you think you're loving but you don't love me |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 20:03 |
 |
Ik ga denk ik 1 x in de maand.
Ben pas na ice age 2 geweest,gewoon telkens als er een nieuwe film uitkomt,vlieg ik naar de bios met een paar vrienden. |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 20:11 |
 |
ik ga tussen de 1 en 4 maanden meestal als er ene leuke film draait wel vaker (zoals HP) maar vaker ook niet anders wordt me moeder blut  |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 18:23 |
 |
Ik ga meestal met een paar vrienden naar de bios, lkkr lol maken en daarna nog ff de stad in. Ik ga wel vaker als er echt veel leuke films in een bepaalde tijd acheter elkaar komen.. |
|
|
  |
 |
Godric Griffoendor
6e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 19:11 |
 |
ik ga elke week naar de bioscoop ik ben echt een film freak kan je wel zeggen |
|
|
  |
 |
Carpe Diem
7e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
Woonplaats: In Atlantis, learning the meermaids how to sing and dance
|
Geplaatst:
Do Mei 04, 2006 10:18 |
 |
Ga jij wel eens naar de bioscoop?
Ik ga de laatste tijd vaker naar de bios.
Sinds gister heb ik nu dus ook een unlimited pas voor Pathe, dus kan ik heen gaan zo vaak als ik wil, ook als ik op dat moment geen geld heb
Aangezien er een paar films aankomen waar ik heen wil was dit wel handig en je kan naar alle Pathes
Wat was de leukste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Ai dat wordt moelijk
Ehh MI3
Ice age 2
V for vendetta
Cassanova
dat zijn de leukste die ik de laatste tijd heb gezien
Wanneer is de laatste keer dat je er bent geweest?
Gister |
_________________ I'm young I now, but even so
I know a thing or two, I learn from you
I really learned a lot, really learned allot
love is like a flame, it burns you when it's hot
love hurts oeoeh love hurts |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 04, 2006 11:27 |
 |
Ik ben nog maar een paar keer naar de bioscoop geweest... Alleen alle keren met Harry Potter dan... en ik ga wel eens met mijn zus...
ik denk dan in 5 jaar ongeveer 10 keer ofzo...
Dus dat is bijna nooit
Maar je hebt waar ik woon ook niet echt een bioscoop in de buurt... Die in Almelo is weg dus ik moet nou iets van 50 kilometer reizen wil ik naar de bios... Dus dan kom je er ook niet vaak..
De laatste keer was een paar weken geleden bij de premiere van Failure to Launch het was toen Ladies Night... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 16:43 |
 |
ik ga elke maand wel en x naar de bios. ik wil de davinci code zien
de laatste fim die ik heb gezien is ice age 2 voor de 2e x |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 20:01 |
 |
OMG! Binnenkort (30/05/06 om precies te zijn) komt er weer een movie uit met mijn lievelingsactrice (Julianne Moore)...
FREEDOMLAND....
Hij is niet echt interessant voor mensen van onze leeftijd, maar ik ga! Hij gaat over een vrouw wiens auto wordt gecarjackt- en haar zoontje zit er nog in. Ze weet dat het een zwarte man was die het gedaan heeft en samen met een zwarte inspecteur (Samuel L. Jackson) gaan ze opzoek en daardoor ontstaan politiek en sociale problemen die leien tot opstanden en rellen....
Deze film gaat zeker en vast over racisme, iets wat dagelijks in het nieuws komt (denk maar aan die skinhead in Antwerpen die een Turkse vrouw neerschoot en daarna een zwarte vrouw met een kleuter van 2 waarop ze aan het oppassen was...)
->->->->->->->
Julianne Moore in Freedomland (THANK GOD IT'S A WIG!) |
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 20:06 |
 |
Ik ga zelf niet zo vaak naar de biosscoop ik wacht meestal tot de dvd uitkomt, dan heb je de film ook en kan je hem op je gemak kijken en als je dan een pauze wilt nemen kan je dat ook doen.
Maar ik ga naar de NM en daar gaan we naar de bios hoogstwaarschijnlijk naar de Da Vinci Code, met Tom Hanks |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|