Auteur |
Bericht |
ParelMel
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 08, 2006 16:52 |
 |
Mijn stem gaat naar:
1. De laatste getuige
Vond het zeer goed geschreven. Leuk afrondend einde, toch spannend. Mooi die terug kijk. Vond hem gewoon de beste van allemaal Het enige jammer is dat het verhaal niet dieper op de personen ingaat, wat juist ook weer mysterieus is. En natuurlijk; het verhaal werd anders te lang, jammer is het wel
Stem 2:
Kauwgomballenroze en zwart, vettig haar.
De titel alleen als is gewoon zo leuk. Ik kon me goed in het verhaal plaatsen en vlot geschreven!
Stem 3:
Voor altijd op de vlucht.
Levensecht geschreven. Kon me ook hier goed inleven. Gewoon lekker vlot gedaan. |
_________________ 'Sissel, sissel, kleine slang.
Wees Morfin niet tot last.
Glibber braaf over de grond.
Anders spijker ik je vast.'
Trotse Ravenklauwer ^^
Mijn fanfiction! |
|
  |
 |
*Lilly*Evers*
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 08, 2006 17:41 |
 |
.Mijn stem gaat naar:
1. Voor altijd op de vlucht
Ik vond het erg mooi geschreven, waarom ze zo bang is, hoe dat komt, hoe ze zich verzet heeft haar eind conclusie enz. Heel mooi geschreven dus!!
2:
Dit is voor altijd
omdat het erg goed geschreven is volt en met gevoelens en natuurlijk verradelijke en groffe dooddoeners! Ook zit er spanning en en een beetje raar eind helaas.
3:
Kauwgomballenroze en zwart, vettig haar.
De titel lokte me maar daarbij dacht ik iets heel anders dan de tekst.
Ik vond het verhaal goed geschreven in een Rowling style!.!.!
Met vallen, afgeluisterde gesprekken,geluk en natuurlijk vermoming en duidelijk laten zien welke tijd het is. veel variatie dus!! |
_________________ "Dank u wel professor Omber, ik had dat rotje zelf natuurlijk ook wel kunnen doven maar ik wist niet of ik daar wel het nodige gezag voor had.."zei een glimlachende professor Banning die de deur voor Ombers neus dicht deed. |
|
  |
 |
Lix
7e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 08, 2006 23:33 |
 |
Eerste stem
Titel: Het verhaal van Bartolomeus Krenck Junior, een dooddoener maar vooral mijn zoon
Mening: De afwisselingen van flashbacks/heden zijn prachtig gedaan - waardoor je wel verder moet lezen. Er zitten geen spelfouten in (die er overigens ook niet veel in de andere verhalen zitten) en het is niet té langdradig. Het verhaal bestond natuurlijk al, maar er is prachtig op ingewerkt.
Tweede stem
Titel: Voor Nathan
Mening: Het is niet het soort verhaal waar ik normaal gesproken van hou, ook vond ik de schrijfstijl niet verpletterend - maar toch bleef dit verhaal me bij. En dat is precies wat een verhaal een goed verhaal maakt. Ik voelde me zo hopeloos toen de 'ik-persoon' werd afgemaakt. Vooral vanuit het oogpunt van zijn broer, Liam. Bij deze ben ik op mijn gevoel afgegaan.
Over mijn laatste stem moet ik nog even nadenken. Ik zal nog eens alle verhalen doorlezen. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
  |
 |
just_me
5e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Wo Apr 12, 2006 12:38 |
 |
Ik vond het echt super-moeilijk om te kiezen op wie ik zou stemmen.
Ik ga maar 2 stemmen uitbrangen want voor de 3de heb ik meerdere verhalen die even goed zijn en ik kan er echt geen uitkiezen.
Mijn eerste stem gaat naar: Gevangene
Mening: Ik vond het een prachtig verhaal, alles was goed beschreven, vooral de gevoelens, ik had het gevoel dat ik er zelf bijzat. Vooral het einde vond ik goed. Ik was echt geschokt en verrast dat ze de toverstok op zichzelf richtte en ik zat letterlijk te trillen op mijn stoel. Dit verhaal is mij hierdoor ook bijgebleven wat bij andere verhalen niet het geval was.
Mijn 2de stem gaat naar: Wees dapper
Mening: Dit vond ik ook een geweldig verhaal. Ik werd er echt door meegesleept. De beschrijving die gegeven wordt van die vrouw en hoe ze daar ligt en hoe ze kijkt is prachtig en heeft mij echt geraakt. Ik was zelf aan het smeken dat ze zouden stoppen met haar te martelen en zo...
Ik vond het ook heel goed dat het verhaal vanuit beide standpunten wordt verteld, dan weet je wat ze allebei denken en dat bracht me eigenlijk nog meer in het verhaal. Echt super-goed geschreven!
Sorry voor de andere verhalen! Ik had graag nog op andere verhalen gestemd, maar dan had ik nog 5 stemmen nodig gehad.  |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
  |
 |
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 14, 2006 12:27 |
 |
Eerste stem
Titel: Gevangene
Mening: Whow... Dat was dus mijn eerste reactie. Wat een geweldig verhaal! Het heeft me van het begin tot het eind geboeid. Het is zeer goed opgebouwd en de flashbacks zijn zeer interessant. Het verhaal leest ook makkelijk weg. Het laatste stuk was gewoon in een woord geweldig! |
|
|
|
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 14, 2006 12:28 |
 |
1st vote: Gevangene. Prachtig beschreven hoe Draco Naomi toch wilde dwingen naar de duistere zijde te komen en hoe ze zichzelf op het laatst ruw vermoord ):
Heel orignieel!
Voor de rest ga ik nadenken over mijn 2e en 3e . |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campe�es Portugal |
|
  |
 |
child of the other side
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
1066 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 9:58 |
 |
Ten eerste: Ik vind alle verhalen mooi geschreven, dus een keuze maken is niet echt makkelijk. Ik begin alvast met mijn eerste stem;
Eerste stem; Gaat naar het verhaal van Bartolomeus Krenck Junior, een dooddoener maar vooral mijn zoon. Waarom? Omdat ik dit verhaal zo mooi bedacht vind, iedereen weet dat die vrouw haar leven heeft gegeven voor Krenck Junior maar er is nooit dieper/verder op ingegaan, dus dat vind ik leuk. Verder is het verhaal goed geschreven ( geen spelfoutjes) en vind ik dat het heel orgineel is, ik zou zelf niet op het idee komen om hierover te schrijven! |
_________________ insanity is contagiousAny fear, any memory will do;
and if you've got a heart at all,
someday it will kill you too
|
|
  |
 |
Glamourgana
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
Woonplaats: Illegaly stuck in Heaven, unfortunatly it seems more like Hell...
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 13:36 |
 |
Ik stem op de laatste Getuige
Het is een mooi verhaal over iemand die de goede keuzes maakt ipv de makkelijke:) Het is fijn en duidelijk geschreven en je leest makkelijk mee. Verder zitten er ook neit veel spelfouten in:) |
_________________ 'Jij hebt geen letter op je trui,' zei George. 'Ze denkt zeker dat jij je eigen naam niet vergeet. Maar wij zijn heus niet stom, hoor - we weten best dat we Gred en Forge heten.' |
|
  |
 |
Kaartje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 23, 2006 19:52 |
 |
Oeh net op tijd , laatste dag om te stemmen
Eerste stem:
Kauwgomballenroze en zwart vettig haar.
De titel is echt leuk verzonnen. En het verhaal is heel anders dan ik verwacht had na dat ik de titel had gezien, maar vond het wel het leukste/mooiste. In dit verhaal overheerst geen (hoe noem je dat? ) dood/verderf. Het is een leuk mooi kort maar krachtig geschreven verhaal.
Tweede stem:
Wees dapper.
Oeh... To choose between what's right and what's easy Het onderwerp zelf verdient al een stem. Ik denk dat meerdere mensen met dat soort problemen zitten. Jezelf of iemand anders? Mooi geschreven en het einde met 'ons geheimpje' is mooi.
Derde stem:
Ik geef niet op.
Echt mooi Het einde sprak mij het meest aan, in de hemel enzo. Top gedaan.
Eigenlijk vind ik alles mooi en leuk verzonnen volgens mij, zoals hier boven te lezen is Maarja ik moest kiezen  |
_________________ ...to choose between what is right and what is easy... |
|
  |
 |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 24, 2006 10:46 |
 |
Oke mensen! De stemmen zijn geteld!! En we hebben drie winnaars, aangezien drie Fic's allemaal 5 stemmen hebben gekregen!!
De winnaars zijn: (in willekeurige volgorde)
Catie - Gevangene
xfietjex - Voor altijd op de vlucht
Elyse - Kauwgomballenroze en zwart, vettig haar
Gefeliciteerd!!!
En als je wil weten wie welke fanfiction heeft geschreven:
1.De laatste getuige – ShadowCat
2.Ik geef niet op – LavenderBrown
3. Voor Nathan – child of the other side
4. Gevangene – Catie
5. Het verhaal van Bartolomeus Krenck Junior, een dooddoener maar vooral mijn zoon – Lili-Jet
6. Bloedrode Herinneringen – littlewitch
7. Voor Nathan - child of the other side
8. Voor altijd op de vlucht. - xFietjex
9. Dit is voor altijd – Changetje
10. Vermoord door een ordinaire spreuk – hermoine
11. Verloren – mrs.Diggory
12. Ik vergeef niet – Tessa Tinkels
13. Kiezen of Delen.- SlytherinPride
14. Hoop - Mrs Charlie Wemel
15. Vermoorden of Vermoord worden – Writertje
16. Tot in de dood - Poetry Angel
17. Kauwgomballenroze en zwart, vettig haar – Elyse
18. Wees dapper - thea
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te doen! Ik zal binnenkort een nieuwe challenge posten, met een nieuw thema.
..x.. |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
  |
 |
Idril
The First Aid Mod

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 19:45 |
 |
Gefeliciteerd winnaars!
Voordat ik topic ont-sticky wil ik nog even het volgende kwijt. Zoals jullie vast wel weten zijn we nog steeds een beetje bezig om de leukste fics op de site zelf te zetten. Helaas ligt dat al een hele tijd stil wegens tijdsgebrek. Maar... ik heb met Glenn afgesproken dat de winnende fics alvast op de site geplaatst kunnen worden!
Deze keer gaat dat dus om de fics van Catie, xfietjex en Elyse. Ik ga ervan uit dat jullie dit goed vinden. Als dat niet zo is, dan hoor ik dat graag in een pb'tje.
Tot slot; allemaal veel succes met de volgende challenge! Ook hierbij krijgen de winnaars een plaatsje op de hoofdsite! |
  |
 |
|