Auteur |
Bericht |
alica
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 10, 2006 13:48 |
 |
shooshoo,
mijn tweede stem gaat naar: De maan en de lelie.
want ik vind het een leuk verzonnen verhaal je kunt het makkelijk in de tijd van Sirius en zijn gangbang plaatsen, en ook de reacties van James zijn heel waarschijnlijk en leuk. wel apart dat sommige dingen in het engels zijn geschreven, maar ieder zo zijn stijl
mijn derde stem: hij kon er niets aan doen.
zeer interessant, ook het eerste verhaal dat ik had gelezen en het liet wel een spoor van hhmmmmzzz achter. titel is leuk verwerkt in het verhaal, en de match is idd onwaarschijnlijk.
emoties zijn goed omschreven, dat mis ik vaak in andere verhalen. je krijgt zo het lome gevoel die harry voelt als hij door de gangen loopt...  |
_________________ Blame it on me
Set your guilt free
Nothing can hold you
Back now
Lacrymosa |
|
  |
 |
Kiwi
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 15:05 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar: Dreamer
Ik vind het echt heel mooi geschreven, ik vind dat je alles heel mooi beschreven hebt. Anderling en riddle, heel onwaarschijnlijk koppel inderdaad, maar je hebt hun gevoelens zo beschreven dat het allemaal wel heel goed lijkt te kunnen. Ik zie ze al helemaal staan!
Mijn tweede stem gaat naar: verloren belofte
omdat.. ja omdat ik het heel mooi geschreven vind, ik vind het wel een grappige combinatie. het is goed beschreven mooi uitgelegd en ik zag het echt gewoon voor me. |
|
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 15:30 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar:
"Dreamer".
Het is een knap bedachte ship. In het verhaal zelf staan maar weinig fouten en het heeft een mooie structuur. Een herinnering die zo echt is, zo'n mooie, aangrijpende dialogen en citaten...Het maakt het verhaal echt een pareltje. Omdat er geen actie is maakt (harde woorden, geren, hyper-sfeer) maakt het het verhaal zo speciaal. Er is niet teveel aandacht besteed aan bijvoeglijke naamwoorden, de schrijfwijze is speciaal en niet zo stereotype zoals de meesten hier zijn...Prachtig. |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
killers
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 17:19 |
 |
mijn tweede stem gaat naar: nu het nog kon.
het is een zeer leuk verhaal, goed geschreven en originele koppel, ron en luna. ik kreeg wel veel medelijden enzo... heeft een tijdje geduurd om het te verwerken, haha!
mijn derde stem: hij kon er niets aan doen.
ook heel leuk geschreven. af en toen vaag wie wie nou was, maar als je het goed leest kom je er wel achter! ook veel emoties, soms lichtelijk overdreven maar daar hou ik wel van. leuke clou trouwens, met sneep op het eind. leerlingen uitkafferen, haha. |
_________________ I got a jar of dihiiirt,
I got a jar of dihiiirt,
And guess what's inside it!
...
Oh buggers
CAPTAIN Jack Sparrow |
|
  |
 |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 17, 2006 15:30 |
 |
Oke, het stemmen is voorbij!!!! En we hebben dit keer 1 winnaar, al ging het heel gelijk op, en was het heel spannend. De winnaar is:
Bibi – Dromer [ik heb de titel even vernederlandst, was dat nog vergeten te doen]
Gefeliciteerd meid!!!
Natuurlijk willen jullie ook dit keer wel weten wie wat heeft geschreven:
XilonaX - hij kon er niets aan doen
Lily_jet – Liefde is onvoorspelbaar
Miss_Sanniej – Van het een komt het ander
Hermoine - De kreukelhoornige snottifant en de slang.
Child of the other side: een familieprobleempje
Lumina – De verloren belofte
LavenderBrown – Nu het nog kon
Remus – De maan en de Lelie
Bibi – Dromer
Jihy – twee liefdes
Cat-me – Puur vs. Modder
Misz_Hermoine – Geheime liefde
Tessa Tinkels – Minuten voor middernacht
Reneetjuh – Mijn onbekende liefde
Er komt weer een nieuwe challenge aan, ik heb wat ideetjes voor een thema, maar mocht je er zelf nou ook eentje hebben: zoek even de PB knop en stuur het me!
Ik ben blij dat er ook nu weer zoveel is gereageerd!!
..x.. Rose |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
  |
 |
bibi
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 17, 2006 16:02 |
 |
Ow cool! Ik deed voor de eerste keer mee, dus voor mij was het zeker spannend Ben eerstes geworden! Bedankt voor de stemmen iedereen! |
_________________ En bij nacht, wordt het weer een feestfestijn! Malle babber! Malle babber is rond! |
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 17, 2006 17:26 |
 |
oohhh, nét verloren, met 1 stem maar! haha, gefeliciteerd bibi!
dit is trouwens ook mijn eerste keer dat ik meedoe...  |
|
|
  |
 |
|