Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Zijn al die spulletjes niet onzin? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Strider
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze zijn wel leuk maar ik koop verder geen spullen van HP behalve de boeken,films en games. Andere dingen zoals schoolspullen van HP vind ik nogal overbodig maar wel leuk. Ze zijn ook wel apart moest laatst nog in een vriendenboekje van iemands zusje schrijven en die was in HP stijl was wel heel leuk.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

D@@n is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 17, 2006 18:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

sommige van die spulletjes zijn inderdaad onzin, maar sommige weer leuk. De spellen vind ik wel leuk, maar sommige dingen worden toch iets te overdreven. Bijvoorbeeld:de Harry Potter IPod.

Profiel bekijkenStuur privébericht
#chris#
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

#chris# is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 12:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind die spulletjes wel leuk maar sommige ook weer niet ik heb er zelf een kaartspel en een boekenlegger van. Ja ik vind ook dat de ipod niet had gehoeven en trouwens wie koopt zo'n duur ding nou?

Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 12:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

#chris# schreef:
Ik vind die spulletjes wel leuk maar sommige ook weer niet ik heb er zelf een kaartspel en een boekenlegger van. Ja ik vind ook dat de ipod niet had gehoeven en trouwens wie koopt zo'n duur ding nou?

hiet ben ik het eigenlijk mee eens
maar de harry potter games zin in tegenstelling tot al die schrijfspullen en
andere dingen toch wel heel erg mooi Very Happy

groetjes lin

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
DumbledoreIsNotDead
3e jaars
3e jaars

DumbledoreIsNotDead is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2006 19:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als je ze niet wil kopen doe je dat toch niet? Ik vind idd die liniaals enzo onzin, maar poppetjes van hoge kwaliteit zijn echt te hip in mn vitrine Razz. En ik heb boekensteunen van Harry en Hermelien... Wel duur trouwens... ze kostten geloof ik 100 euro samen...

Maarjah dat moet je der haast wel voor over hebben ze zijn zo cool Very Happy

wizard "I will have only truly left Hogwarts when none here are loyal to me!" wizard

Griffoendor!
Ukkepulk
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Ukkepulk is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2006 19:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, soms zijn de dingen wel wat overdreven... Harry Potter Smekkies in Alle Smaken, Harry Potter Chocokikkers... die dingen zijn niet eens succesvol geworden, want ze verdwenen na een paar maanden alweer uit de schappen en bovenal waren ze gewoon vreselijk goor... ik vond ze naar kunststof-boter smaken.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Ukkepulk is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2006 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, ik vind het nu wel even genoeg... boeken en films is alles wat ik nodig heb.

Het is zo ver gegaan dat ik mensen ken die denken dat de boeken gebaseerd zijn op de films. Shocked
Dat vind ik echt schokkend.

Dreuzel
Dreuzel

Jordi is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 19:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

De enige wat ik heb gekocht zijn die 2 schoolboeken, geschreven door JK rowling zelf. De rest kan me geen reet boeien. Ik koop het alleen als JK rowling het heeft gemaakt.

(De boeken series & Films beschouw ik niet als merchandise maar als officiele gedoe Razz)

FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 10, 2006 14:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind dat ook, de boeken, duh, en de films ook, en mss kan een bedovertrek er ook nog mee door, maar al die andere kleine prullen zijn echt gewoon commercieel bedoeld en dat bezoedelt de naam hp een beetje vind ik, juist zoals bij pokémon en zo en action man....

Sabine
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...

Sabine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 22:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje onzin Razz Films en posters; oke leuk! Maar het moet niet te overdreven worden. Het hoort er misschien wel bij, maar ik vind het nogal onzinnig en zal ook niet allemaal spulletjes gaan kopen alleen omdat er HP op staat of zo. Of een toverstok van Harry Potter voor meer dan 20 euro.. nou joepie! Oké, op zich wel leuk, maar toch. Eigenlijk wordt HP gewoon gebruikt om er geld mee te verdienen. En dan heb je van die boeken 'de wereld van harry potter' en zo waar geen toestemming om is gevraagd Rolling Eyes Maar ik weet eigenlijk niet of dat bij merchandise hoort.
Ach, op zich is het wel leuk, maar je zal mij niet snel met Harry Potter sokken (om maar een voorbeeld te noemen) zien lopen. Het is gewoon nogal overdreven allemaal, vind ik dan.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 16:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zelf eigenlijk helemaal geen merchandise omdat het voor mij ook allemaal niet hoeft. Begrijp me niet verkeerd ik vind HP heel erg leuk maar ik hoef er geen pennen,potloden,badlakens,agenda's,schriften enz. Er van te hebben.

Ik vind het wel leuk dat die dingen allemaal bestaan. En ik vind dingen zoals toverstokken,toversnoep en tovergeld enzo wel leuk omdat dat tenminste net echt lijkt. Of we echt in die wereld leven. Maar nee gek genoeg hoef ik niet alles te hebben met Dan's hoofd erop ^^

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 16:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik heb zelf eigenlijk helemaal geen merchandise omdat het voor mij ook allemaal niet hoeft. Begrijp me niet verkeerd ik vind HP heel erg leuk maar ik hoef er geen pennen,potloden,badlakens,agenda's,schriften enz. Er van te hebben.

Ik vind het wel leuk dat die dingen allemaal bestaan. En ik vind dingen zoals toverstokken,toversnoep en tovergeld enzo wel leuk omdat dat tenminste net echt lijkt. Of we echt in die wereld leven. Maar nee gek genoeg hoef ik niet alles te hebben met Dan's hoofd erop ^^

Wel met die van Evanna? Razz

Ik vind ze wel leuk hoor die spullen maar niet alles. Ik vind gummetjes, potloden ed met Harry erop (Dus niet Daniel) een beetje ...onzinnig.
Ik heb wel een pen met het HP logo erop maar die heb ik gewonnen.
Ik heb ook een wand (niet van HP) en snoepgoed en een cape achtig iets maar ik koop geen zinloze prutdingen

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 16:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Helen Oehw als Evanna erop staat koop ik echt alles. En dat meen ik echt. Als ik maar merk dat er maar iets Luna-merchandise is. Oehw ik plunder echt alles leeg. ^^

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 21:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er echt helemaal niets van. Ja, ik heb een potlood en een gum, maar die heeft mijn moeder een keer gewonnen bij zo'n puzzelblad. xD Ik vind het ook een beetje onzin. Ik koop persoonlijk ook geen speciale HP spullen.

Leuk als er mensen zijn die alles van HP hebben, maar mij maken ze er niet blij mee. Oew en 5 jaar geleden, had ik HP sokken. [Geen commentaar]

Edit: @Potterfreaky (hieronder) Die sokken waren inderdaad gewoon een grote fout. Razz Nee geintje, toen vond ik ze echt tof.

All good things come to an end... Goodbye HPF.

Laatst aangepast door Shirley op Zo Jan 14, 2007 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 21:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

fairy_princess schreef:
Ik heb er echt helemaal niets van. Ja, ik heb een potlood en een gum, maar die heeft mijn moeder een keer gewonnen bij zo'n puzzelblad. xD Ik vind het ook een beetje onzin. Ik koop persoonlijk ook geen speciale HP spullen.

Leuk als er mensen zijn die alles van HP hebben, maar mij maken ze er niet blij mee. Oew en 5 jaar geleden, had ik HP sokken. [Geen commentaar]

oehh, jeugdige onbezonnenheid?? Nee, ik heb ook geen merchandise, en vind het idd onzin. Wat ik wel net op marktplaats gekocht heb is het gezelschapsspel (van PS) maar dat is dan iets nuttigs, nee pennen, gums, posters ed is niets voor mij.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp