Auteur |
Bericht |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 12:50 |
|
dat zal wel, er zijn zoveel spullen van harry potter, gewoon voor commercieel doeleind, ze zouden gek moeten zijn om dan ook nog geen gezelschapsspellen te maken, ik zelf heb 1 spelletje, maar dat is wel nog vrij tof! Harry Potter Uno, een kaartspel (gelijkend dus op uno maar met harry potter afbeelding en zo) dat ik gekregen heb bij mijn plechtige communie...
FB428 |
|
|
|
|
qwarts
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 19:13 |
|
ik heb hier 3 HP spellen liggen(PC spellen niet meegelteld)
1: Zweefbal, door een ventilatortje harder en zachter te laten draaien moet je een bal door t parcour manoevreren, heel leuk om te doen en te kijken wie de snelste tijd heeft.
2: Harry Potter, Mysterie vna Zweinstein(cluedo gedoe). Is wel leuk voor een keertje, maar moet je wel met een aantal mensen doen.
3: Harry potter Vragenspel, soort triviant met Harry Potter vragen, een echte must als je t mij vraagt, zitten echt hele leuke vragen tussen |
|
|
|
|
daniel lovaa
5e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 01, 2006 14:33 |
|
ja volgens mij bestaat het wel hoor..?
ja je kan het ok zelf maken..!!
meisje uit me klas had een heel mooi kwartet spel van harry potter gemaakt..:Decht heel erg mooi..
maja ik heb het wel is gezien geloof in memory..?
xx |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 18:04 |
|
Arjel schreef: | Volgens mij is het enige wat ze tot nu toe uit hebben aan spelletjes een triviant spel van HP.... |
Nee hoor er is nog wel meer..
Mijn oma heeft bijvoorbeeld een soort van Baantjer Harry Potter spel, dan moet je de dader ontmaskeren die met die en die toverspreuk dat slachtoffer heeft geraakt.. Het is alleen best vaag
Ik heb btw dat triviantspel van Hp1 en ik vind hem leuk, ik kan iedereen ermee verslaan, muha. |
|
|
|
|
Judith
7e jaars
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 18:51 |
|
Ik heb een Harry Potter bordspel, over de Steen der Wijzen. Het is een soort quiz-achtig iets. Ik heb het heel vaak, ben nu een beetje uitgespeeld omdat ik alle vragen uiteindelijk kende .
Mijn zus is erg creatief en heeft een tijdje geleden een memorie gemaakt, speciaal voor mij. Heeft ze echt heel mooi gedaan.
Groetjes, Judith |
|
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 16:43 |
|
Ja, bij dat spel heb ik btw een foutje ontdekt.
Er is zo'n vraag; waar gaat Yvonne, een vriendin van tante Petunia, heen op vakantie? Ik zei dus: Majorca. En het antwoord was: Malorca, hehe. Maar in het boek staat wel Majorca. |
|
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 01, 2007 15:39 |
|
Ik heb net zoals j-me het cluedospel en het Wegiswegspel. Ik heb ook nog een kwartet van liggen van GOF. Erg leuk en mooie plaatjes^^. Ik heb nog nog een tijdje geleden gespeelt met mijn zus en broer en ik moet zeggen, dat is eens wat anders dan die andere kwartetspelletjes.
Het wegiswegspel is het tofste van allemaal. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk schoolspullen koopt enz. Dus dat is erg tof. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Wizard>Joey
2e jaars
Verdiend:
34 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 18, 2007 11:29 |
|
Judith schreef: | Ik heb een Harry Potter bordspel, over de Steen der Wijzen. Het is een soort quiz-achtig iets. Ik heb het heel vaak, ben nu een beetje uitgespeeld omdat ik alle vragen uiteindelijk kende .
Mijn zus is erg creatief en heeft een tijdje geleden een memorie gemaakt, speciaal voor mij. Heeft ze echt heel mooi gedaan.
Groetjes, Judith |
Ik heb ook zoiets gedaan alleen ik heb Harry Potter Monopoly gemaakt. Met verschillende voorwerpen en plaatsen die je kan kopen en de pionnen zijn gewoon de lego poppetjes. Echt een aanrader om een keer te doen!!
Ik heb trouwens het Harry Potter en de Steen der Wijzen Vragenspel ook en dat is echt een heel erg leuk spel om je kennis van boek 1 te testen. Volgens mij is die alleen niet meer te koop |
_________________ - I finished last, Hermione. - Next to last. Fleur got never past 'ze Grindylows'! |
|
|
|
muisS
7e jaars
Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 16:35 |
|
Judith schreef: | Ik heb een Harry Potter bordspel, over de Steen der Wijzen. Het is een soort quiz-achtig iets. Ik heb het heel vaak, ben nu een beetje uitgespeeld omdat ik alle vragen uiteindelijk kende .
Groetjes, Judith |
Dat spel van de steen der wijzen heb ik ook . Ook heb ik Harry Potter UNO en een HP toverschooldoolhof met echte kleine actiefiguurtjes als pionnen ^^. Die laatste twee heb ik allebei van Frankrijk . In Nederland zijn niet zoveel HP-spellen vind ik... Vergeleken met andere landen , kan ook aan mij liggen . |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
|
|
Mrs Riddle
1e jaars
Verdiend:
132 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 18, 2007 23:57 |
|
Hier in Canada is er een gezelschapsspel van Harry Potter dat heet: 'Scene it'. Dit is een gezelschapsspel dt je kan vinden van veel films o.a. bestaat het ook van Harry Potter. Het is een spel met een DVD. En je moet om het eerst de scene herkennen of zoiets. Ik heb het nog niet maar ik wil het wel, omdat ik weet dat ik altijd zou winnen ondat ik de enigste ben in het gezin die zoveel van Harry Potter weet! |
_________________ Groetjes, Mrs Riddle |
|
|
|
Mainoumi
1e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 11:21 |
|
Choco schreef: | Ja, bij dat spel heb ik btw een foutje ontdekt.
Er is zo'n vraag; waar gaat Yvonne, een vriendin van tante Petunia, heen op vakantie? Ik zei dus: Majorca. En het antwoord was: Malorca, hehe. Maar in het boek staat wel Majorca. |
De schrijfwijze is Mallorca; en in het Spaans spreekt men die "LL" uit als een "J"
Ik zie wel regelmatig gezelschapsdingen opduiken van HP in de winkels. Zeker nu de laatste boek pas uit is, vooral met kaarten eigenlijk. |
|
|
|
|
PrincessLies
2e jaars
Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 18:40 |
|
Ik heb hier ook een spel, het heet Wegisweg.. Geen idee hoe het gaat, heb het nog nooit gespeeld (Had het maandje terug op internet gekocht, via marktplaats.nl (weet niet of dit reclame is?))
Maar op internet kan je dus veel van deze 'oudere' harry potter spullen vinden. |
|
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 19:42 |
|
Ik heb een Harry Potter bordspel, van HP & de Steen der Wijzen. Er zitten heeel veel vragen bij, meestal spelen ik en mijn vriendin het spel een paar keer en daarna gaan we gewoon de vragen beantwoorden, zonder alles eromheen
Maar zijn er bij jullie in de speelgoedwinkels nog HP spellen te vinden dan? Bij mij alleen nog maar PC spellen, en that's it. Ik irriteer me er echt heel erg aan, want elke week zijn ik&mijn vriendin weer hopeloos op zoek naar Hp spullen in de stad, en we komen dan meestal van een koude kermis thuis.. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Darren
7e jaars
Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 22:29 |
|
Ik heb hier ergens volgens mij een Harry Potter bordspel liggen. ^^ Ik heb geen idee meer hoe het heet en weet nog maar vaag hoe het gaat. Je speelt in ieder geval met een kleine versie van de sorteerhoed, ieder in een andere kleur. Er kunnen maar een bepaald aantal mensen meedoen. Verder is er iets met een luik en volgens mij gaat het over het eerste deel. Ik zal het eens opzoeken. Het was best een leuk spel. (: |
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 19:14 |
|
Ik heb 2 bordspellen:
- Harry Potter vragenspel
- Harry Potter Mysterie van Zweinstein