Auteur |
Bericht |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 18:21 |
 |
Ik zag dat er geen Afblijven Topic was
En omdat de film vandaag in de bios kwam .er nog 0 topics over waren & omdat ik er vandaag heen ben geweest dacht ik dat ik maar even een topicje moest openen
Waar gaat afblijven over ??? :
Melissa ( Sem Veeger ) wil auditie doen voor een videoclip van brainpower . uit eindelijk mag ze dansen in de clip
Om de geen zenuwen te hebben tijdens het dansen slikt ze XTC Pillen
die krijgt ze van Jim , hij danst ook in de clip
Op een dag is ze ook weg en ze raakt steeds meer in de problemen .
Jordi ( Matthijs van de Sande Bakhuyzen ) maakt zich erge zorgen over haar ... zal 't ooit nog goedkomen
acteurs / actrices :
Melissa - Sem Veeger
Jordi - Matthijs van de Sande Bakhuyzen
Fleur - Tessa schram
Kevin - Juliann Ubbergen
Toine - Jim Bakkum
Debby - Melody Klaver
trailer en orginele site :
http://www.afblijvendefilm.nl/
wat vond ik van de film :
zéér gaaf , vooral de dancemoves .
Omdat ik 't boek ook had gelezen vond ik hem ook al leuk ..
Net zoals Bij De HP reeks .
Gewoon een film die je moét zien
Wat vinden jullie van het boek of de film ? of willen jullie hem nog gaan kijken in de bios ??
lizz |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers!
Laatst aangepast door watsonette op Za Okt 14, 2006 14:00; in totaal 12 keer bewerkt |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 18:45 |
 |
Denk je dat dit topic het waard is om open te blijven? Films worden besproken in het Algemene Films topic. Ik heb de film 2 weekjes terug gezien, en vond 'm zelf niet veel bijzonders uitstralen eerlijk gezegd.
Maargoed, gelukkig niet mijn keuze
@ watsonette: Nice ava
@ xEmma: Filmcriticus... Ook goed? ^^ Oja, voor zover ik weet ben ik nog steeds een 'hij' >> jongen  |
Laatst aangepast door Richard op Wo Okt 04, 2006 20:43; in totaal 3 keer bewerkt |
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 18:53 |
 |
Richard schreef: | Denk je dat dit topic het waard is om open te blijven? Films worden besproken in het Algemene Films topic. Ik heb de film 2 weekjes terug gezien, en vond 'm zelf niet veel bijzonders uitstralen eerlijk gezegd.
Maargoed, gelukkig niet mijn keuze  |
De film was 1 oktober in premieré gegaan en vandaag in de bios ... hoe heb jij het dan voor elkaar gekregen de film 2 weken van te voren te zien  |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
xEmma
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thé High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 20:37 |
 |
Ik denk dat ze hem dan of Illegaal heeft gekeken of ze is zo'n vip gast geweest die de film al eerder mochten zien.
Maar het lijkt mij echt een onwijs gave film. Natuurlijk omdat ik het boek ook al heb gelezen en daar al helemaal verslaafd aan was, lijkt mij de film nog leuker. Ik volg de 'ontwikkelingen' al een tijdje op de officele site en vindt hem echt super. Vooral Matthijs van de Sande Bakhuyzen Hij kan het nog wel eens ver gaan schoppen. Ik vindt het boek ook helemaal geweldig omdat ik echt vreselijk veel van Dansen houd. Niet normaal.
Wanneer ik de film ga zien is nog niet duidelijk, omdat ik met een groep vrienden zou gaan en we hebben het allemaal erg druk op het moment. Is het niet met school dan is het wel met onze hobby's en doordat we ook niet allemaal bij elkaar in de klas zitten wordt het nog moeilijker. Maar ik kijk er echt heel erg naar uit, om hem te zien.
Oow, het is trouwens gewoon XTC niet met een E ervoor, ook al spreek je het wel op die manier uit.
xEmma |
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
  |
 |
Designy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
28 Sikkels
Woonplaats: Konoha Village - I Won't Take My Words Back. That Is My Way Of The Ninja! - Uzumaki Naruto -
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 21:44 |
 |
MAakt mij niet uit wat anderen zeggen. Het gaat mij er om
of ik het leuk vind of niet.
Anyway ik wil hem zaterdag zien met mijn zusje en een vriendin
van mij. Alleen meer vanwege Jim Bakkum, maar goed
BTW ik wens geen stomme commentaar op Jim.. Danku...
Moet hem dus nog zien! |
_________________ Stan ♥
~♥ Hatake Kakashi ^^ |
|
  |
 |
Meika
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 14:01 |
 |
Ik wil heel graag die film kijken maar het is Nederlands dus er zijn geen ondertiteling. Ik kan dus het helaas niet volgen. Dat vind ik erg jammer, want ik heb de boek ook gelezen. Tsja, misschien moet ik maar op dvd wachten. |
_________________ Ik ben uniek net als iedereen |
|
  |
 |
Yunie
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 14:52 |
 |
Ik heb het boek nooit uitgelezen!
moet ik nog doen maarja ik ga morgen naar de bios.
Hoop dat het leuk is zover ik het heb gelezen  |
_________________ 'Why be a sphere hunter if what I'm hunting for can never be found?'
-Yuna FFX-2
Robert Pattinson = Edward Cullen XD (L)
http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=27597 |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 14:56 |
 |
Ik heb het boek een tijd terug gelezen en vond het wel een mooi verhaal... Ik zou de film graag zien, maar ik moet nog een tijdje wachten... Ik ga namelijk nooit naar de bioscoop, dus ik wacht wel tot iemand die ik ken 'm op DVD heeft. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Inluezna
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 16:52 |
 |
Is het wel nodig om hier een heel topic over te openen? Nouja (:
Ik heb dat boek ook gelezen
Al is het wel misschien 3 jaar geleden, maar ik weet nog waar het over ging, en het was toen een van m'n lievelingsboeken. Carry Slee is sowieso een leuke schrijfster.
Ik zag die reclame dus op de tv en ik was heel verbaasd. Ik wist helemaal niet dat ze afblijven gingen verfilmen. ^^"
Dus toen heb ik de site gelijk opgezogd, en de film lijkt me best wel leuk, eigenlijk (: Ik denk dat 'm binnenkort wel ga bezoeken in de bioscoop, maar ik moet nog even kijken wie er met me mee wil ^^"
Ik vind het wel grappig dat Jim erin speelt, hij is natuurlijk wel geknipt voor de rol van zo'n knappe vent ^^
De rest van de acteurs lijken me ook leuk, en het dansen wat ik zag zag er gaaf uit (:
Ik hoop dat 'ie net zo mooi word als het boek!
|
|
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 1:08 |
 |
Ik heb hem ook gezien.
Het was wel leuk maar ik ben wel heel veel van het boek vergeten zeg maar het is dan ook 7 jaar geleden dat ik het las.
Ik vind het taal gebruik in de film niet zo denderent en heb veel moeten lachen om onhandige uitspraken. Het acteren vond ook niet altijd super en dan heb ik het over Jim (?in de film) en over dat meisje dat fleur speelt.
Het verhaal zelf is natuurlijk erg mooi en het is best wel goed in film gebracht. Ik vond hem wel ok. |
|
|
  |
 |
Ambereyes
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 8:09 |
 |
Sem Veeger zit bij ons op school Ze is de zus van een meisje uit mijn klas dat jammer genoeg nogal bitchy is... nja ik vind verder dat ze het heel goed doet in de film hoor  |
_________________ "PS, I Love You" |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 10:46 |
 |
Mij lijkt het geen leuke film. ik weet niet waarom maar ik heb het boek best vaak gelezen en ik vind het jammer dat er een film over gemaakt wordt.
het kan ook aan mij liggen hoor dat het echt een leuke film is maar mij lijkt het me totaal niet leuk |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 11:46 |
 |
De film heb ik nog niet gezien, maar ik wel hem wel graag zien. Die trailler was wel leuk dus ik ben benieuwd hoe die film is geworden!
Ik heb het boek een hele tijd terug gelezen dus ik wist niet meer precies waar het over ging, maar nu ben ik weer helemaal op de hoogte !
Greetsz, mira |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 12:14 |
 |
Ik ben er gisteren heen geweest, en ik vond het een leuke film!
Het boek kende ik ook al best goed, van een aantal jaar geleden.
De dancemoves waren echt goed en het was ook best grappig, die stukjes bijv. met die Kevin
Alleen soms waren er stukjes in waarin ze niet echt super acteerden vond ik |
|
|
  |
 |
pottermania
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 09, 2006 16:28 |
 |
Ik moet er nog heen maja, hij lijkt mij wel heel erg gaaf want ik ben wel van de "dancemovies" Dus ik kijk er erg naar uit! |
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
  |
 |
|