Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

intens geluk Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Toverstokje
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Toverstokje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 24, 2006 7:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was een keer heel blij met een reactie van een vriendin. Ik ging een tijd naar het buitenland, en ik was heel bang dat ze heel boos zou zijn. Ik heb het verteld toen we op het station waren, en ze vond het alleen maar heel leuk voor me.
Toen was ik zo blij dat ik in een keer naar huis ben gerend. (30 minuten lopen, 10 minuten rennen). Terwijl ik eigenlijk helemaal nooit zo lang kan rennen. maar ik kon gewoon niet stil blijven staan of rustig lopen, ik was zo blij dat ik wel moest rennen.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 24, 2006 20:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wemelin schreef:
Ja, dat heb ik ook soms. ^^ Dat je zomaar plotseling opeens zonder enige reden ineens heel blij bent en gelukkig met alles zoals het is... Dat heb ik zo tenminste. Maarja dat heb ik maar heel soms maar die momenten zijn echt fijn... Vaak heb ik die als ik helemaal verliefd ben op iets (een nummer of een film ofzo) zodat ik echt het gevoel heb dat ik ergens blij mee kan zijn. Als je een beetje snapt wat ik bedoel... ^^

Dit had ik net dus weer... ^^ Ik kwam terug van dansen en ik deed mijn pyjama aan want ik had het behoorlijk koud en was best doorweekt... Nou en toen startte ik de pc en toen kwam ik met mijn voet tegen het koude staal van mijn bureau en toen was ik ineens supergelukkig. Geen idee waarom maar ik had er ineens weer helemaal vertrouwen in. Echt fijn, die momenten.

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
malasorte
1e jaars
1e jaars

malasorte is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 24, 2006 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

hahaaha ik toen panic at the disco de award voor beste video won en nog een gingen optreden

Is In Love.....
With me!
celtic_me
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 18:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

ken dat gevoel. Ik heb dat gehad toen ik voor mijn verjaardag naar een concert van Gene Thomas mocht gaan. 4 maanden op voorhand hebben ze me al zenuwachtig en nieuwsgierig gemaakt, want niemand wilde zeggen waar ik heen mocht. Nu stond ik daar enkele meters van het podium, vlak voor mijn favoriete (nederlandstalige) zanger.
Toen was ik zooooooooooooo gelukkig, ik kon nergens anders meer aan denken. Maar de dag daarna moest ik wel de hele dag huilen, zo leuk vond ik het de dag ervoor. Ik weet niet hoe dat kwam, maar als iemand me iets zei dat op een of andere manier ook maar iets met Gene THomas of een liedjestekst te maken had, kwamen de tranen alwel vanzelf...

04-10 US5 fanmeet in Essen
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 19:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ celtic_me: dat had ik dus ook... Precies zo. Die dag erna barstte ik om het minste geringste in tranen uit en tijdens het concert moest ik ook even 'een traantje wegpinken' tijdens de gevoelige nummers... Maarja hoort er allemaal bij neem ik aan. ^^ Ontlading, denk ik.

Het valt mij wel op dat mensen hier intens geluk beleven tijdens een concert. Ik zelf had het hier ook al genoemd, en celtic_me en malasorte ook al... Hoe komt het dat concerten zoveel gevoelens losmaken in je..?

Aradia
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 20:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wemelin schreef:
Het valt mij wel op dat mensen hier intens geluk beleven tijdens een concert. Ik zelf had het hier ook al genoemd, en celtic_me en malasorte ook al... Hoe komt het dat concerten zoveel gevoelens losmaken in je..?

Intens geluk, had ik bij het concert van Simple Plan. Ik was zo gelukkig op dat moment!! Het was zoveel meer dan alleen muziek.
Maar om even je vraag te proberen te beantwoorden. Ik denk niet dat het alleen het concert zelf is. Als die personen, die daar op het podium staan, zelf hun songteksten hebben geschreven, kun je naar mijn idee, de gevoelens zelf voelen. Gewoon om het feit dat het echt live is.
Die muziek is op dat moment gewoon zo veel meer. Het is de sfeer die bij het concert zelf is. Je hoort alles echt, je kunt alles echt voelen. Ik denk gewoon dat het iets in je los maakt.
Na het concert van Simple Plan was ik echt helemaal in shock of zo (niet negatief). Echt, ik kon het niet geloven. Ik was zo blij. Alles was op dat moment goed. Het gaf me ook zo'n enorm veel energie en ik had op dat moment echt het idee dat niets meer fout kon gaan.
De volgende dag was ik ook zo hyper. Maar ik kon ook echt de hele dag door huilen, maar heb dat zo veel mogelijk niet gedaan. Ik was gewoon zo gelukkig!!
Maar goed, ik hoef maar muziek te horen en alles is voor mijn gevoel goed. Het heeft iets speciaals bij me, dus dat concert was wel het ultieme "iets" tot nu toe.

Volleerd Tovenaar

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Aradia: wat je zegt over het voelen van de liedjes... Dat had ik ook heel erg toen Bløf het nummer Streep mijn naam maar weg speelde. Dat is een nummer voor de overleden drummer van de band. Toen voelde je ook echt het verdriet. Niet alleen aan hun houding en uitdrukking maar ook aan de muziek. Op een gegeven moment begon Paskal gewoon zonder mic te schreeuwen. 'Streep mijn naam maar weg, streep mijn naam maar weg.' Dat vond ik zo mooi. Dat was wel een van de redenen denk ik dat ik het echt een geweldig mooi concert vond.

Aradia
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wemelin schreef:
@ Aradia: wat je zegt over het voelen van de liedjes... Dat had ik ook heel erg toen Bløf het nummer Streep mijn naam maar weg speelde. Dat is een nummer voor de overleden drummer van de band. Toen voelde je ook echt het verdriet. Niet alleen aan hun houding en uitdrukking maar ook aan de muziek. Op een gegeven moment begon Paskal gewoon zonder mic te schreeuwen. 'Streep mijn naam maar weg, streep mijn naam maar weg.' Dat vond ik zo mooi. Dat was wel een van de redenen denk ik dat ik het echt een geweldig mooi concert vond.

Eigenlyk is dit een beetje off-topic, maar ik wil er nog één ding over zeggen (:

Muziek vind ik pas mooi, als er echt gevoel in zit. Anders heb ik er niets mee. Al die liedjes die nu in de hitlysten zijn, er zijn er maar een paar van die ik "wel leuk vind", omdat er gewoon zo weinig gevoel in zit. In liedjes van vroeger, daar heb ik gewoon iets meer mee. Er zijn maar enkele zangers/zangeressen/bands waar ik naar luister. Alleen daarom. Muziek kan me raken en dat is het feit dat ik alleen muziek kies dát me ook raakt. Als ik gewoon boos, verdrietig, blij, teleurgesteld ben, of welke emotie dan ook, alleen muziek kan me troosten of me beter laten voelen of whatever.

Om dit bericht toch niet helemaal spam te laten lijken:

Wanneer ik ook intens gelukkig ben is als ik net een sessie traumatherapie heb gehad. Daarna voel ik me zo goed. Ik voel me gewoon weer mezelf.
Neem bijvoorbeeld vorige week dinsdag. Ik kwam terug, alles verliep toen goed. Ik was zo gelukkig, ik heb de hele tijd gehuild. Als ik er weer aan terug denk, kan ik dat zo weer doen. Terwyl er eigenlijks niets bijzonders was.
We maakten een beetje de woonkamer schoon, omdat er twee juffen van mijn broertjes langs zouden komen voor zo'n huisbezoek. Ik maakte het avondeten (tja, dat werd gewoon patat). Maar het was gewoon zo goed!!
*houd maar op, voordat ze begint te huilen*

Volleerd Tovenaar

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 21:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Top 40- en Hitlijstmuziek suckt vaak en er zit geen gevoel in. Dan vind ik eigenlijk ook niet dat het muziek genoemd mag worden... Als ik het luister doe ik het alleen bij dansen of als ik hyper en ritmisch ben. ^^''

En nu on-topic: Ik voel me vaak intens gelukkig als ik me heel knus voel. Bijvoorbeeld met warme chocomel of met dikke wollen sokken aan en mijn pyjama, of als ik gewoon met mijn ouders een gezellige film zit te kijken of iets dergelijks. Dan voel ik me helemaal kroezelig en lijkt het echt alsof niks meer mis kan gaan... Echt een geweldig gevoel is dat.

Hermione_love
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 110 Sikkels

Hermione_love is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 17:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ík had zo een gelukkig moment op mijn verjaardag.
Mijn beste vriendin had me al een maand van te voren nieuwsgierig lopen maken met haar 'speciale cadeau'.
Het bleek dus een fotoboek te zijn, met foto's (duh..) en plaatjes en dingen van ons er in. Ze had er ook een superlief stukje bijgeschreven.
En toen ik dat zag voelde ik me dus intens gelukkig.

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 17:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel vaker intens geluk. Op het ene moment voel ik me dolgelukkig, het ander moment kan ik dan weer erg ongelukkig zijn. Hangt af van mijn stemming. Als ik s'morgens opsta en ik voel dat het dan mijn dagje niet word, ben ik vanbinnen erg ongelukkig. Pas als mijn dag voorbij is en als die goed verlopen is ben ik dan weer wel gelukkig. Zoals nu. Mijn dag is vrij goed verlopen (behalve dat ik mijn ex-vriend heb zien knuffelen met een ander). Ik luister nu naar een prachtig liedje en dat kan mijn stemming direct veranderen. Cool Als ik problemen heb (zoals nu met mijn ex) ben ik soms ongelukkig. Maar ik probeer altijd positief te denken. Dat helpt soms weleens.

Over het algemeen kan je me gelukkig noemen omdat ik op dit moment niet echt problemen heb. Enkel over bepaalde onderwerpen piekeren maar voor de rest kun je me wel gelukkig noemen.^^

I'll do anything for you.
lieske90
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 117 Sikkels

lieske90 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel vaker een intens gelukkig gevoel. Dan krijg ik zo'n gevoel in mijn buik. Een gelukkig gevoel. Daar hoeft dan niet veel voor te gebeuren; zo'n gevoel krijg ik als ik een leuk gesprek met iemand heb, als ik gewoon met vriendinnen ben, als ik gewoon gezellig knus op de bank zit. Ook heb ik het wel eens als er iets leuks is gebeurd, zoals een supergeslaagd feest. Bij mooie liedjes waar ik een bepaald gevoel bij krijg, is ook intens geluk.

Waaah, wat een gelukkig leven ^^"

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Elke keer ik bij een bepaald iemand ben voel ik dat. Hij was er twee weken niet geweest en vandaag zag ik hem weer. Oh, wat een heerlijk gevoel, dat valt niet eens te beschrijven.

3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer

Tom-20 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 01, 2007 15:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik krijg een intens geluk op verschillende
momenten... soms gewoon als ik met mijn
pa, ma en broer lekker met z'n vieren iets
van chips zit te eten maar soms ook als ik
de winnende scoor met voetbal... Wink

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 298 Sikkels

Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 01, 2007 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben één keer intens gelukkig geweest en dat was toen ik gewoon in de zetel zat, op vrijdagavond, kacheltje aan, familie bij me.
Ik was compleet uitgeput en doornat, had een bad genomen en de rest van de gezellige avond moest ik voor niks de zetel nog uitkomen.
Op zo'n momenten voel ik mij dus echt goed. ^^

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp