Poll :: Wat vind jij van de timboektoe serie?? |
Super!! Echt helemaal tof!! |
|
48% |
[ 12 ] |
Tof!! |
|
4% |
[ 1 ] |
Leuk.. :) |
|
8% |
[ 2 ] |
Gaat wel |
|
12% |
[ 3 ] |
Stom!! |
|
12% |
[ 3 ] |
Wat is de timboektoe serie?? Nooit van gehoord.. :( |
|
16% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 25 |
|
Auteur |
Bericht |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 11, 2006 10:45 |
 |
ik heb alleen het eerste deel gelezen in de eerste weet er niet zo heel erg veel meer van maar ik vond dat het wel een zeer leuk boek was misschien dat ik ooit de andere boeken ga lezen van de timboektoe serie als ik veel tijd heb dat heb ik nu niet zo heel veel moet echt heel veel doen |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Luna-Tic
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 15:48 |
 |
Ik heb ze alledrie gelezen, nog beter: Ik heb Timboektoe Rules thuis.
Ik vind deze boeken heel erg leuk, want ze gaan over problemen van 'onze' tijd. Je ziet hoe tieners gemeen maar ook aardig kunnen zijn. Hoe je je problemen niet altijd voor jezelf moet houden, maar ook met andere erover moet praten. |
_________________ Santa: Rudolph, I got a question for you!
Rudolph: Er... I ain't Rudolph?
I wish it was Christmas |
|
  |
 |
Annemiek
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 16:28 |
 |
Ze zijn opzich best leuk, maar soms gaat ze te lang door over iets vind ik. Het gedoe over Jules & zn vader bijvoorbeeld. Als je de boeken te vaak leest gaan ze wel vervelen (wat ik bij Harry Potter nooit heb ) Carry Slee is okee, maar ik vind de Timboektoe Serie een van haar minder leukere boeken.  |
|
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 22:08 |
 |
Mijn zusje is helemaal gek van deze reeks. (ze is 13) Ik heb eens 1 hoofdstuk proberen te lezen. Na 2 blz. ben ik opgehouden. Echt niets voor mij. Carry Slee vind ik voor kinderen een leuke schrijver maar als je rond de 14 bent vind ik dat je wel een beetje te oud wordt voor haar boeken. (Ik vond Carry Slee niet meer leuk toen ik 13 jaar was) |
|
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 20:22 |
 |
Hmm, Ik ben het wel met Caleb eens.
Eigenlijk vind ik gewoon Carry slee geen goede schrijver, oké Spijt&afblijven waren mooi. Maar ik vond de timboektoe serie standaard. Gewoon saai. Je vat het zo vlug samen Homo/verkering/mishandeling/ouder alcohol verslaafd/foute vrienden (dat was volgens mij dat boek van die camping toch?) ik heb volgens mij het eerste deel gelezen ik vond er niets aan. Hmm nee Carry Slee is niets voor mij, vind haar té standaard en ze is niet meer orgineel.
Dat is mijn mening over die 'Timboektoe' serie. |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 20:30 |
 |
Tops<3 schreef: | Hmm, Ik ben het wel met Caleb eens.
Eigenlijk vind ik gewoon Carry slee geen goede schrijver, oké Spijt&afblijven waren mooi. Maar ik vond de timboektoe serie standaard. Gewoon saai. Je vat het zo vlug samen Homo/verkering/mishandeling/ouder alcohol verslaafd/foute vrienden (dat was volgens mij dat boek van die camping toch?) ik heb volgens mij het eerste deel gelezen ik vond er niets aan. Hmm nee Carry Slee is niets voor mij, vind haar té standaard en ze is niet meer orgineel.
Ik ben het hier totaly niet mee eens! Ik vind Carry Slee een super schrijfster en ik vind helemaal niet dat haar boeken niet meer leuk zijn als je 13/14 bent. Ik lees altijd haar boeken en ik hou misschien dan wel erg van die standaart boeken. Maar ik vind ze gewoon leuk. En de Timboektoe serie ook. Ik lees zo'n boek gewoon in een keer uit. |
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 20:35 |
 |
Mariekiejj schreef: | Tops<3 schreef: | Hmm, Ik ben het wel met Caleb eens.
Ik ben het hier totaly niet mee eens! Ik vind Carry Slee een super schrijfster en ik vind helemaal niet dat haar boeken niet meer leuk zijn als je 13/14 bent. Ik lees altijd haar boeken en ik hou misschien dan wel erg van die standaart boeken. Maar ik vind ze gewoon leuk. En de Timboektoe serie ook. Ik lees zo'n boek gewoon in een keer uit. |
Ach ja, smaken verschillen he Gelukkig maar. Maar ik vind het gewoon standaard boeken en je kunt ze zooo makkelijk samen vatten. Ik heb hier ook al zovééél discussies mee gehad op school. Maar goed niemand leest ze iig nu meer in mijn klas.
|
 |
|
| |