Auteur |
Bericht |
DutchHermione
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 22:39 |
 |
Ik eh... via ZD via HPFreakz?
Ik ben via google op ZweinsteinDigitaal terecht gekomen, de dag na het uitkomen van de Engelse HP6...
In de vorige versie van ZD was er een linkje naar het nieuws van HPF, maar nu niet meer, dus nu klik ik wat vaker langs HPF en ik zag elke keer de topictitels staan van het forum...
Ik had me in een bui ooit al eens geregistreerd, maar goed.. de laatste paar dagen ben ik ook maar eens actief-ig gaan doen.. (nog niet zo ernstig als op ZD, maar goed ) |
_________________ Duty? No... I would have you smile again, not grieve for those whose time has come
I do not believe this darkness will endure. |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 14:56 |
 |
Ik ben op deze site gekomen door volgens mij Laura (GG(Fleur)) Ik ging er maar eens op kijken en toen hem ik gelijk een acountje aan gemaakt met dus mijn uberdomme vorige nick.
Toen heb ik er zo'n vijf maanden (denk ik) niks mee gedaan. Ik snapte het nut er niet van en vond het nogal stom [I'm Sorry...], maar toen ging ik toch maar weer eens kijken en toen ben ik verslaafd geraakt aan RPG's enzovoort. |
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 20:23 |
 |
Hmm ik heb eigenlijk geen idee dat is al een tijdje geleden maar volgen mij tikte ik op google gewoon harry potter forum in en daar rolde deze dus ook uit en toen ik hier ven op was heb ik niet anders gedaan het is nu zlefs mijn startpagina(en dat is een eer hoor dat zeg ik je ) |
|
  |
 |
dreamy81
Dreuzel

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 05, 2006 13:27 |
 |
Ik ben heel lang op de HP Funsite geweest. Daar was ik ook een nieuwsposter. De HP Funsite is toen door iemand overgenomen en sindsdien is de site overleden. Erg jammer.
Ik ben toen ooit eens hier geweest bij HP Freakz voor kijken van nieuws en dergelijk en toen ben ik ook eens op het forum geweest. Toen ik pas geleden internet thuis kreeg ben ik maar weer eens op freakz geweest en toen heb ik me maar gelijk aangemeld bij het forum. Sindsdien zit ik er elke dag op. |
_________________ Familie krijg je. Vrienden kies je. Kies daarom goed.  |
|
  |
 |
-whitewizard-
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 16:24 |
 |
via harrypotter.startpagina.nl Als ik een site zoek over bepaald onderwerp kijk ik meestal eerst op de .startpagina's, lekker overzichtelijk. |
|
|
  |
 |
DumbledoreIsNotDead
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 19:27 |
 |
Via google... Toen ik het forum even had bekeken heb ik me aangemeld en daar heb ik zeker geen spijt van. |
|
  |
 |
Daniël
Schoolkampioen

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 19:41 |
 |
Ik zat..vanaf 2001 op Het Nest.
Deze site postte op 11 Oktober 2002 (Goed he, ken ik uit m'n hoofd) dat er een site online was gegaan, waar waarschijnlijk wel toekomst in zat (en ze hebben gelijk).
Dus sinds dag Dag 1 op Freakz, en..1,5 maand na de opening van Forum op het forum actief. |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 20:08 |
 |
Leuke vraag, ik ben hier terecht gekomen toen ik gewoon een keer Harry Potter intypte bij google. Harrypotterfreaks stond ver bovenaan en ik vond het een mooie site dus nu hang ik hier nog steeds rond! |
  |
 |
Tom Barman
2e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 20:37 |
 |
Net als bij fairy_princess gewoon via google. Eerst een tijdje gewoon wat rondgeneust op de site en sinds kort ook op het forum. |
_________________ ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 20:41 |
 |
Hmm...hoe ben ik hier gekomen???
Dat is eigenlijk wel een tijdje geleden. Ik ging eerst vaak naar harrypotterfreakz, die had ik via een vriendin gevonden. Ik merkte pas later op dat er ook een forum was. En tja...dit is het resultaat!!! Al vanaf 1.11.2005. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 21:11 |
 |
Hoi,
Pfoeh, daar moet ik even over nadenken. Ik keek net even in mijn profiel, en ik ben bijna al een jaar lid, dus dat wordt even nadenken . Ik geloof dat ik met google op 'harry potter' zocht. Toen kwam ik direct op dit forum terecht, niet eerst op HarryPotterFreakz. Nou, ik heb me meteen aangemeld, en dit forum vind ik nog steeds het leukste Harry Potter Forum waar ik tot nu toe op ben geweest. Hier is tenminste ook een goede spoilerregeling, dat bevalt me wel erg goed. Op andere fora is het namelijk meestal wel toegestaan om avatars van OotP te gebruiken, dat vind ik vervelend.
Groetjes, Judith |
|
|
  |
 |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 10:09 |
 |
zocht naar een harrypoter site een toen vond ik hp-freaks daar heb ik het een tijdje mee gedaan maar ik las op het forum zoveel leuke dingen dat ik vanuit daar naar het hp-forum ben gegaan me geregisteert heb en een beginen tovenaar/heks ben
verder wou ik alle mods en admins nog even de groeten doen en een compilmentje geven |
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 14:55 |
 |
ik was opzoek naar een site over hp ik gewoon op google en toen kwam ik op hpf terecht ik gelijk account aanmaken 1 keer iets gepost en toen vergeten, toen ging mijn zus een vertellen over rpg's ik wilde weten wat het was zij stuurde me naar hpf forum. en toen ik dat zag dacht ik was ik niet al lid. was wel anderhalf jaar later. en nu is het zo een beetje net als mijn mail kijken. iedereen weet ook al ik zeg mail kijken kijk ik ook op hpf. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
lotjesc
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 16:28 |
 |
Door een vriendin van me maar ik ben er wel blij mee ik bedoel ik ziet hier vaak op dus |
|
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 17:17 |
 |
Ik was op zoek naar harry potter stuff op google en toen kwam ik uit op deze site. Ook heb ik in de Hitkrant iets gelezen over harry potter freakz en zodoende ben ik lid geworden van Het Harry Potter Forum |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
|