Auteur |
Bericht |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 12:11 |
 |
Spinny schreef: | Nirvana schreef: | Gatverdamme, ik hou totaal niet van hardcore.
Ik vind het zo'n slap gebonk he,en dat hakken erbij,pff !
Ik hou meer van Rock/Punk..
En van jumpstyle hou ik ook niet.
*Doet hardcore na *
BOEM BOEM BOEM iieee,BOEM BOEM BOEM iieee
Oke mensen,dat is hardcore *_*
Weetje,ik heb korsakoff een tijdje goed gevonden..*schaam*
Maar dat is gelukkig verandert |
Oké laat ik nu eens rock nadoen?
Tjoen tjoeng tjoeng!
Je hoeft Hardcore niet af te kraken omdat je 't niet leuk vind, dat doe ik ook niet met Rock/punk. En toevallig vind ik hakken erg leuk, net zoals Jumpstyle. Ahh well.
@Strider; Sensation Black kun je opzich niet goed Hardcore noemen, meer richting Hardstyle denk ik zo. |
Op het einde was er hardcore maar was inderdaad meerdere stijlen door elkaar, zelfs hardrock maar dat kunnen ze beter nie meer doen  |
|
|
  |
 |
rowdytje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 12:59 |
 |
Hardcore/ en Hardstyle zijn 1 van mijn favoriete muziekgenres.
Ik hou het meest van de medolieuze HArdcore en Harstyle.
IK hou ook wel een beetje van Kelly Clarkson en dat soort muziek |
|
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 17:22 |
 |
Spinny schreef: | Nirvana schreef: | Gatverdamme, ik hou totaal niet van hardcore.
Ik vind het zo'n slap gebonk he,en dat hakken erbij,pff !
Ik hou meer van Rock/Punk..
En van jumpstyle hou ik ook niet.
*Doet hardcore na *
BOEM BOEM BOEM iieee,BOEM BOEM BOEM iieee
Oke mensen,dat is hardcore *_*
Weetje,ik heb korsakoff een tijdje goed gevonden..*schaam*
Maar dat is gelukkig verandert |
Tjoen tjoeng tjoeng!
Je hoeft Hardcore niet af te kraken omdat je 't niet leuk vind, dat doe ik ook niet met Rock/punk. En toevallig vind ik hakken erg leuk, net zoals Jumpstyle. Ahh well.
@Strider; Sensation Black kun je opzich niet goed Hardcore noemen, meer richting Hardstyle denk ik zo. |
Laat iedereen lekker z'n eigen muziek leuk vinden, mensen. In ieder genre heb je eentonige en typische prototype nummers. Ik persoonlijk verdiep me totaal niet in Hardcore/Hardstyle e.d., dus ik vind het eentonig en niet echt geweldig klinken, maar hey, de liefhebbers kunnen er wat muzikaals in zien dus laat ze lekker...
En Sensation Black... is dat niet meer in de richting zware Dance/Trance mét wat Hardstyle? Tenminste, dat wat ik ervan gehoord heb vind ik het erop lijken.
En nee Spinny, zelfs Rock is niet "Tjoeng tjoeng tjoeng", zoals Hardcore waarschijnlijk niet alleen "Boem Boem Boem IIEEE Boem Boem Boem" is.  |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
Spinny
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 18:21 |
 |
Ik verlaagde me even tot niveau. 't Punt is, als mensen 't alleen maar als Boem Boem Ieeehhh what ever zien, dan moeten ze nog eens beter gaan luisteren, want dat is 't totaal niet. Sterker nog, d'r zijn weinig hardcore nummers met boem boem d'r in. =') |
_________________ __&she is so la vida loca |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 19:15 |
 |
Citaat: |
Tjoen tjoeng tjoeng!
Je hoeft Hardcore niet af te kraken omdat je 't niet leuk vind, dat doe ik ook niet met Rock/punk. En toevallig vind ik hakken erg leuk, net zoals Jumpstyle. Ahh well. |
Ja dat zal wel maar jij moet gewoon accepteren
dat er ook mensen zijn die er niet van houden.
En dan hoef je niet te gaan uit te leggen dat het geen boem boem is,maar dat vind ik wel.
Als je daarover gaat zitten ruzien had je maar beter geen topic kunnen maken,want je vraagt tenslotte de meningen over hardcore dus je weet dat er meningsverschillen komen of dat het afgekraakt kan worden.
En waarom zou ik hardcore niet mogen afkraken terwijl ik het niet leuk vind.
Wat moet ik dan zeggen? dat ik het supermooie muziek vind,terwijl ik er niet eens van hou |
_________________ True friends accept you, on the way you are.
Laatst aangepast door Nirvana op Do Aug 03, 2006 23:20; in totaal 4 keer bewerkt |
|
  |
 |
Mudblood Princess
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 22:09 |
 |
Ik ben door m'n vriend enorm aangestoken door hardcore Eerst dacht ik er vrij oppervlakkig over (à la "Ga wég met die muziek, ik wil sing-along-songs!") maar er zit inderdaad veel meer achter hardcore/hardstyle dan de meeste mensen denken, zie bijvoorbeeld de nummers waar ze mixen met Mozart etc =/ En dan zijn er alsnog de mensen die zeuren dat het verneuking is van Mozart, maar dat is absoluut niet zo, de positiefste punten worden in die mixes juist versterkt.
Maargoed, als je een hekel hebt aan bass dan kun je inderdaad beter het hele hardcore/style genre en dergelijke negeren
En als je denkt dat hardcore gaat als "boem boem boem iee boem boem iee" dan zie je blijkbaar niet de achterliggende gedachte, of je hebt een extreem verkloot idee van hardcore o_o; Een hardcorenummer bestaat niet uit willekeurig wat beats en dan pleuren ze d'r een bassje achter hier en daar, je hebt intro's, soms subintro's en subsubintro's, overgangen, bladiebladiebla. Er zit vaak meer werk in het maken van een hardcore/style nummer dan in nummers van andere genres
No offense, eerlijk, want ik luister nu eigenlijk letterlijk naar naar alles; het varieert van Linkin Park tot B*witched, hahaha En ik ben vooral van de happy hardcore zoals DJ Cammy, trouwens. Come to think of it, ik vind Vangelis ook heel goed... Aaah hoezo gevarieerde muzieksmaak o-o; Nouja, iedereen moet naar z'n eigen voorkeur luisteren en vooral niet de muziek van anderen afbitchen. En als iemand een eind heenlult over pop en jij bent meer van de heavy metal, probeer gewoon een beetje in te zien waarom die persoon dat leuk vind. Of doe alsof  |
|
|
  |
 |
anavrin
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 03, 2006 16:35 |
 |
Naast gothic metal, homierap en suikerzoete r&b is hardcore/hardstyle zowat het ergerlijkste muziekgenre dat momenteel in me opkomt. Voor de variatie en/of muzikale gelaagdheid moet je er in elk geval niet naar luisteren... |
_________________ And if it takes away the worries, takes away the pain...
Than it all just might be worth it, and you will know, this one was not in vain... |
|
  |
 |
Lauu
4e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 14:02 |
 |
Ik heb het niet héél erg op Hardcore. Beter gezegd, ik luister het eigenlijk nooit. Nou heeft Lisz mij laatst Nightcore ge'paasd'. Nja. het stond op haar mp3 & ze was bij mij. Dus dan jat ik altijd haar liedjes.
Nightcore is eigenlijk best wel leuk. Dat leuke stemmetjeeee. xD |
  |
 |
Spinny
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 09, 2006 13:38 |
 |
Nirvana schreef: | Citaat: |
Tjoen tjoeng tjoeng!
Je hoeft Hardcore niet af te kraken omdat je 't niet leuk vind, dat doe ik ook niet met Rock/punk. En toevallig vind ik hakken erg leuk, net zoals Jumpstyle. Ahh well. |
Ja dat zal wel maar jij moet gewoon accepteren
dat er ook mensen zijn die er niet van houden.
En dan hoef je niet te gaan uit te leggen dat het geen boem boem is,maar dat vind ik wel.
Als je daarover gaat zitten ruzien had je maar beter geen topic kunnen maken,want je vraagt tenslotte de meningen over hardcore dus je weet dat er meningsverschillen komen of dat het afgekraakt kan worden.
En waarom zou ik hardcore niet mogen afkraken terwijl ik het niet leuk vind.
Wat moet ik dan zeggen? dat ik het supermooie muziek vind,terwijl ik er niet eens van hou |
Ik maak geen ruzie, ik doe 'tzelfde als jij doet. Ik accepteer wel dat jij hardcore niet leuk vind, maar dan hoef je 't niet zo af te kraken. Want wat Mudblood Princess zegt, klopt.
Ik kraak Rock ook niet af en wat ik deed over Rock, met Tjoeng Tjoeng is hetzelfde wat jij doet. Namelijk belachelijk maken. Terwijl ik Rock helemaal niet slecht vind. Als jij Boem Boem Hardcore vind, moet je het iets vaker luisteren, en niet zomaar iets uit 't wilde weg zeggen, waar niets van klopt.
@Lauw, ik vind Nightcore zo nu en dan leuk. ^^ Vrolijkt op. |
_________________ __&she is so la vida loca |
|
  |
 |
caunt dracul
3e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 18:49 |
 |
Hee Ik ben weer van de partij.. laatst een feesiej in een garage.. Nja.. Al een tijd geleden was geweldig! allemaal met nikies lekker losgaan op vette speedcore Drugs: voor mij niet.. geef mij maar red bull
greetz CD
p.s: Hardcore is niet dood! |
_________________ 'Who needs a stupid half-blood-prince if you got ¨°ºO(¯`·._) pure blood royality (_.·'¯)Oº°¨
I'm The Stoned Philosopher.. xD |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 20:32 |
 |
Ik ben niet zo'n fan van de hardcore die bekend is. De gabberhardcore.
Maar ik hou wel heel erg van 'die andere' hardcore(kijk in Dop's post op de 1e pagina voor uitleg ^^"). Aangezien Dop mij daar zwaar mee heeft aangestoken.
Ik vind bijvoorbeeld The Blood Brothers heel erg goed. En Test Icicles ook. Die hebben gewoon iets ontzettend fijns. Alsof het daarmee allemaal precies in elkaar past.
Ook heel fijn aan die tak van hardcore vind ik het screamen. Het is niet overdreven, niet te veel, maar wel zorgvuldig gedoceerd en daardoor heel fijn om naar te luisteren.
Toen ik het de eerste 3 keer hoorde werd ik echt helemaal hyper van dat soort muziek, maar daarna raakte ik eraan gewend, en maakt het me nu eigenlijk best wel rustig. Behalve als ik echt in een vage bui ben, dan wordt ik er nog steeds wel hyper van :') Maar dat heb ik op zo'n moment dan nodig, dus dat werkt wel fijn.
De eerste keer dat ik iets hardcore'igs luisterde had ik wel even zo'n 'wtf'-moment, omdat ik eigenlijk heel erg gewend was aan indierock. En dat is in vergelijking tot sommige Test Icicles-nummers nog best wel heel erg licht, en als je dan ineens een best hard nummer van Test Icicles gaat luisteren, heb je toch wel even zoiets van 'wow...'.
Maar ik ben nu best wel verslaafd aan The Blood Brothers, Test Icicles, Help She Can't Swim, iForward, Russia enzo.
Ik denk dat er btw ook wel een heel klein beetje hardcore in The Automatic zit. I mean, ze hebben een screamer :') en ze werken een beetje met keyboards zoals The Blood Brothers ook doen. Nahja, niet dat het boeit ofzo.
Maar ik heb als ik een hardcore bandje hoor nogal moeite om het hardcore te noemen. Ik weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat ik zelf dan meteen aan gabberhardcore moet denken, en dat is eigenlijk totaal verschillend...
oeh, lange post ^^" |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 21:46 |
 |
Ry-rahrr schreef: | Ik ben niet zo'n fan van de hardcore die bekend is. De gabberhardcore.
Maar ik hou wel heel erg van 'die andere' hardcore(kijk in Dop's post op de 1e pagina voor uitleg ^^"). Aangezien Dop mij daar zwaar mee heeft aangestoken.
Ik vind bijvoorbeeld The Blood Brothers heel erg goed. En Test Icicles ook. Die hebben gewoon iets ontzettend fijns. Alsof het daarmee allemaal precies in elkaar past.
Ook heel fijn aan die tak van hardcore vind ik het screamen. Het is niet overdreven, niet te veel, maar wel zorgvuldig gedoceerd en daardoor heel fijn om naar te luisteren.
Toen ik het de eerste 3 keer hoorde werd ik echt helemaal hyper van dat soort muziek, maar daarna raakte ik eraan gewend, en maakt het me nu eigenlijk best wel rustig. Behalve als ik echt in een vage bui ben, dan wordt ik er nog steeds wel hyper van :') Maar dat heb ik op zo'n moment dan nodig, dus dat werkt wel fijn.
De eerste keer dat ik iets hardcore'igs luisterde had ik wel even zo'n 'wtf'-moment, omdat ik eigenlijk heel erg gewend was aan indierock. En dat is in vergelijking tot sommige Test Icicles-nummers nog best wel heel erg licht, en als je dan ineens een best hard nummer van Test Icicles gaat luisteren, heb je toch wel even zoiets van 'wow...'.
Maar ik ben nu best wel verslaafd aan The Blood Brothers, Test Icicles, Help She Can't Swim, iForward, Russia enzo.
Ik denk dat er btw ook wel een heel klein beetje hardcore in The Automatic zit. I mean, ze hebben een screamer :') en ze werken een beetje met keyboards zoals The Blood Brothers ook doen. Nahja, niet dat het boeit ofzo.
Maar ik heb als ik een hardcore bandje hoor nogal moeite om het hardcore te noemen. Ik weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat ik zelf dan meteen aan gabberhardcore moet denken, en dat is eigenlijk totaal verschillend...
oeh, lange post ^^" |
Sorry voor de offtopic-heid, die eigenlijk niet offtopic is, sinds hardcore ook hardcore heet, en wat een lame zin toch weer, maarre ff een reactie op deze post die een soort reactie was op mijn post van centuries ago;
The Blood Brothers en TI zijn eerder post-hardcore. En HSCS en iForward zijn eigenlijk helemaal geen hardcore.
En The Automatic ook niet. En geen van deze bandjes hebben een screamer.
Hardcore is als in Bring Me The Horizon, Penknifelovelife, Parkway Drive, etcetc.
Scream is niet gewoon iemand die schreeuwt, maar luister maar eens naar een van deze dingen, en you'll know what i mean (:
Hardcore is ontstaan uit de punk. Ook snel ritme, waar sommigen idd nogal heel hyper van worden.
Tot zover de hardcore die in dit topic eigenlijk niet bedoelt wordt, maar ik vind de Happy Hardcore nog steeds afschuwelijk :')
Al heeft Hardcore wel veel gemeen met de Happy Hardcore. Allebei vrij extreem en ze hebben allebei "rare dansjes" :'D |
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 12:34 |
 |
PixieFilth schreef: | Ry-rahrr schreef: | Ik ben niet zo'n fan van de hardcore die bekend is. De gabberhardcore.
oeh, lange post ^^" |
Sorry voor de offtopic-heid, die eigenlijk niet offtopic is, sinds hardcore ook hardcore heet, en wat een lame zin toch weer, maarre ff een reactie op deze post die een soort reactie was op mijn post van centuries ago;
The Blood Brothers en TI zijn eerder post-hardcore. En HSCS en iForward zijn eigenlijk helemaal geen hardcore.
Hardcore is als in Bring Me The Horizon, Penknifelovelife, Parkway Drive, etcetc.
Scream is niet gewoon iemand die schreeuwt, maar luister maar eens naar een van deze dingen, en you'll know what i mean (:
Hardcore is ontstaan uit de punk. Ook snel ritme, waar sommigen idd nogal heel hyper van worden.
Tot zover de hardcore die in dit topic eigenlijk niet bedoelt wordt, maar ik vind de Happy Hardcore nog steeds afschuwelijk :')
Al heeft Hardcore wel veel gemeen met de Happy Hardcore. Allebei vrij extreem en ze hebben allebei "rare dansjes" :'D |
Ja maar iedereen vindt dat iForward, Russia! hardcore is :') Zelfs de OOR, en ik geloof de OOR[/puh].
Maar ik kan bandjes gewoon niet in hokjes plaatsen omdat ik bijna altijd vind dat het in meerdere hokjes kan zitten :') En dan weet ik het niet meer xD
[/super offtopic, sorry] |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
ikea
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 12:59 |
 |
hardcore is goed!!
er zijn veel mensen die zeggen dat het dom is en dat het alleen maar geboem is maar ik vind het mooi
Malou: Dat gevloek mag je achterwege laten |
_________________ Emma Watson Fan |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 18:45 |
 |
Ry-rahrr schreef: | PixieFilth schreef: | Ry-rahrr schreef: | Ik ben niet zo'n fan van de hardcore die bekend is. De gabberhardcore.
oeh, lange post ^^" |
Ja maar iedereen vindt dat iForward, Russia! hardcore is :') Zelfs de OOR, en ik geloof de OOR[/puh].
Maar ik kan bandjes gewoon niet in hokjes plaatsen omdat ik bijna altijd vind dat het in meerdere hokjes kan zitten :') En dan weet ik het niet meer xD
[/super offtopic, sorry] |
iForward is in veel hokjes te plaatsen, maar abso niet in hardcore.
Lame dat de OOR dat vind, btw.
Ook offtopic, maarok. |
  |
 |
|
|