Auteur |
Bericht |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 23, 2006 17:27 |
 |
Ja, waarschijnlijk zou ze bedoelt hebben om wormstaart de wisseldrank te laten nemen... maar die andere... geen idee wie da is.
gr. |
|
|
  |
 |
Maanling
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 24, 2006 11:05 |
 |
heet krinkel echt met zijn voornaam slatero? nooit geweten. maja ik hoop dat Lupos de baan van VtdZK oppakt maar ik denk het eerlijk zegt niet. als we naar het schamtje kijken dan zien we dat er na Sneep dan weer een aanhanger van Voldemort moet komen. ik wel eens een theorie gelezen over dat Narcissa het word en dan had het er mee te maken dat ze transformagíër was verder.. ik weet het niet  |
|
|
  |
 |
Lizzeeh
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen
|
Geplaatst:
Ma Dec 04, 2006 18:07 |
 |
hmmm.. wat is die theorie van Narcissa dan =o
dit is gwn puur nattevinger werk, je kunt dit alleen gokken ... denk ik
ik den kzowieso dat zweinstein niet meer opengaat, maar kruml lijkt me wel redelijk .! |
|
|
  |
 |
Halfbloed prins
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 0:05 |
 |
Er zijn genoeg vreemde voorspellingen, maar dit past gewon niet in het verhaal. Dan zou er denk ik ook een ander persoon op de plaats van de huidige Pippeling gestaan hebben. Maar ik vind het goed zoals het is, het moet niet verandert of in twijfel getrokken worden! |
_________________ Aresto Momentum! |
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 08, 2006 0:32 |
 |
Ik denk ook dat Pippeling de rol van Krenck junior op zich had kunnen nemen, maar dat ze dat niet heeft gedaan. Achteraf had ik het wel goed gevonden als ze Krenck had weggelaten, er zit een heel verhaal aanvast dat eigenlijk afleidt van de rest van het boek.
Ik denk dat ze hem dan had laten ontsnappen aan het einde van boek 4, in plaats van dat wat Krenck overkomt.
Maar misschien wist ze niet wat ze al die tijd met Voldemort aanmoest, en hoe deze uiteindelijk op het kerkhof terecht moest komen.
Naar mijn idee zou inderdaad Victor Kruml wel eens de volgende docent kunnen zijn.
Er is ook een ander topic over, toen vroeg ik me ook af of hij niet druk aan het zwerkballen zou zijn. Iemand was zo slim om op te merken dat ze waarschijnlijk niet actief zwerkballen nu Voldemort terug is. Net zoals wij waarschijnlijk niet met het WK voetbal zouden meedoen als we in oorlog zouden zijn.
Maar gezien de soms dodelijke vloek op deze baan, zou het eigenlijk erg slim zijn om een geest aan te nemen. Ze zullen het wel niet doen, maar het zou wel verstandig zijn. |
|
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 15, 2006 20:09 |
 |
Net als bijna iedereen denk ik dat Pippeling de rol zou hebben vervuld van Barto Krenk Jr.. Maar waarschijnlijk zouden Barto Krenk Sr. Winky en Dobby er niet in voor zijn gekomen.
Wie die leraar van deel 5 zou moeten zijn weet ik niet. |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 9:28 |
 |
Toverstokje schreef: |
Naar mijn idee zou inderdaad Victor Kruml wel eens de volgende docent kunnen zijn.
Er is ook een ander topic over, toen vroeg ik me ook af of hij niet druk aan het zwerkballen zou zijn. Iemand was zo slim om op te merken dat ze waarschijnlijk niet actief zwerkballen nu Voldemort terug is. Net zoals wij waarschijnlijk niet met het WK voetbal zouden meedoen als we in oorlog zouden zijn.
Maar gezien de soms dodelijke vloek op deze baan, zou het eigenlijk erg slim zijn om een geest aan te nemen. Ze zullen het wel niet doen, maar het zou wel verstandig zijn. |
Over dat Zwerkballen: Kruml leeft in Bulgarije, Voldemort is vooral actief in Engeland! Maar goed: ik had altijd al weinig vertrouwen in dat Kruml de nieuwe leraar werd.
En ik was goed, doordat Voldemort de totale macht had gegrepen had hij ook Zweinstein onder zijn bevel en stelde dus een dooddoener aan als leraar Zwarte Kunsten (i.p.v. Verweer tegen de Zwarte Kunsten). |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
|