Auteur |
Bericht |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 10:30 |
|
Mooie ava!!
Verder vind ik je tekeningen echt leuk!
Die chibi's zijn reallly cute. Wil je er eentje van mij maken? C-:
In het Smoelenboek is redelijk wat van mij te vinden.
Verder vind ik je andere tekeningen ook heel leuk.
Je hebt een leuk stijltje. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 19:33 |
|
Heey, bedankt voor jullie lieve reactie's allemaal!
@Carmen: ik zal er binnenkort schaduw proberen aan te brengen, maar ik vind het best moeilijk...
Als je tips hebt...?
@Mariekiejj: he, bedankt voor je reactie!
...en bedankt dat je ze mooi vind!
@FB: hey, ook bedankt voor je reactie!
En @Sweet Hermione: jeej, bedankt voor je reactie en... dit is mijn eerste request! OMG, jep, ik heb al 'n chibi gemaakt maar ik ga m'n best doen om er nog wat te maken!
Omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nog zou moeten tekenen, maak ik ook gewoon een tekening van je...is dat goed???
Na jah, voor m'n FanFic heb ik nog een chibi gemaakt van Astrid: *klik*
Over een halfuurtje vertrek ik naar oma & opa en dan ga ik nog wat tekeningen inscannen...
Tenminste als jullie reageren...
Mijn tekeningen van de vorige pagina wachten nog steeds op leuke reactie's en tips!!!
En requests zijn ook gewenst!
x, J. |
|
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 0:06 |
|
Heey, hier ben ik weer.
ben dus bij oma & opa geweest:
Request Sweet Hermoine*klik*
@SH: Ik hoop dat je dit bedoelde?
En anders maak ik het wel anders als je wil
Moest ik het ook inkleuren ofzo?
En dan nu een tekening van mijn nichtje.
Schrik je niet aan haar grote ogen: daar staat ze bekend voor!
@Carmen: over de schaduw: bij m'n nichtje heb ik (bijna) geen schaduw toegevoegd.
Ik weet niet echt welk materiaal je het best kan gebruiken voor schaduwen aan te brengen...
Reactie's?
Requests? |
Laatst aangepast door DragonFly op Zo Nov 12, 2006 18:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
CarmenL
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 1:10 |
|
Hooi
Weer erg leuke tekeningen heb je gemaakt!!
Over de schaduwen... Het is ook vrij lastig uit te leggen. Ik heb zelf verschillende potloden, van HB (vrij licht en hard) tot 8B (donker en zacht). Voor schaduwen begin ik met de HB. Ik probeer zo egaal mogelijk de schaduw te kleuren. Hierna veeg ik het met een zakdoekje (zonder toegevoegde middelen om het extra zacht te maken of wat dan ook) uit zodat de strepen van het potlood ook vervagen en het nog egaler wordt. Zo bouw je eigenlijk de schaduw op. Als een stuk dan een donkerdere schaduw heeft, pak ik bijvoorbeeld het 2B potlood (deze is dus ook iets donkerder) en ga ik er op dit vlak nogmaals overheen en veeg ik het weer uit. Is het nog niet donker genoeg, dan ga ik steeds zo verder. Zo bouw je uiteindelijk de schaduwen op.
Maargoed, hier moet je het materiaal dus wel voor hebben. Als je het hebt moet je anders gewoon eens proberen om een vlak te maken die van donker naar licht loopt. Dat heeft hetzelfde idee als een schaduw. Ik hoop dat je het een beetje snapt. Zo niet, voeg me maar toe op msn, is makkelijker uitleggen! |
|
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 14, 2006 21:20 |
|
@Carmen: hooi, weer bedankt voor je lieve reactie!
Mijn vader heeft mij vandaag een doosje met houtskool van Bruynzeel; ik neem aan dat je daat ook mooie effecten mee kan creëren?
Heb je misschien tips om daar mee te werken?
Ik neem ook aan dat je dus schetsen hiermee kan maken en door te wrijven met je vinger op het papier schauw kunt maken?
Ok, mensen er mag nog steeds gereageerd worden op mijn tekeningen!
Mijn nichtje houdt van reactie's!
En de request van Sweet Hermoine is ook af!
Reactie's?
Requests?(Ik begin mij wat te vervelen... )
xxx, Bye!!!
Jill. |
|
|
|
|
CarmenL
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 14, 2006 22:52 |
|
Jilleke100101 schreef: |
Mijn vader heeft mij vandaag een doosje met houtskool van Bruynzeel; ik neem aan dat je daat ook mooie effecten mee kan creëren?
Heb je misschien tips om daar mee te werken?
Ik neem ook aan dat je dus schetsen hiermee kan maken en door te wrijven met je vinger op het papier schauw kunt maken?
|
Hooi!!
ik heb zelf ook wel houtskool geprobeerd. Maar ik kan er persoonlijk niet goed mee werken. Het vlekt erg snel, dus daar moet je mee oppassen. Maar idd, je kunt er goed schaduwen mee maken en het ook goed uitvegen. Eigenlijk geldt voor houtskool hetzelfde als wat ik zei voor de gewone potloden. Wat ik met houtskool merk, is dat ik niet zo precies kan tekenen (denk aan ogen, neus, mond enz.) als met potloden.
Maar misschien werkt het voor jou wel heel erg goed! Het is altijd het proberen waard en ik hoop dat het jou wel bevalt!!
Ik ben erg benieuwd naar je eerste houtskool-tekening!! |
|
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 17:48 |
|
Hooi, ik ben er weer...
Geen requests, maar dat is niet erg, ik heb nog een tekening gemaakt...
Hmm, ik heb er mijn twijfels wel wat over, maar voor de eerste keer een ballarina te tekenen vind ik het wel redelijk...
De schaduw die ik getekend had is helemaal vervaagd door de scanner.
Dit was een van mijn eerste tekeningen waar echt dieptezicht in zit, jammer dat het nu niet zo goed te zien is, maar ok...
Volgende keer dan die tekening op A3 formaat, die waarmee ik het eerst met mijn nieuw materiaal heb getekend.
Andere tekeningen kunnen voorlopig nog op zich wachten... |
|
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 21, 2006 0:09 |
|
Hoi
je "mensen" tekeningen zijn erg herkenbaar maar het ziet er uit alsof het best wel vluchtig is getekend. Zoals carmen al zei is meer schaduw gewoon mooier (ik ben er nu ook mee aan het oefenen) Wat wel heel leuk is om mee te tekenen zijn pastel krijtjes. Ze zijn wel duur maar erg leuk. Ook kan je eens proberen te verfen. Want als je veel verschillende matrialen probeert kom je vanzelf wel iets tegen waarmee je lekker kan werken.
Ik ben dol op eenhoorns misschien dat je die kan tekenen. (ik kan het nog niet)
En kom ook eens bij mij kijken |
|
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 17:47 |
|
@ nirphania: hey, bdankt voor je leuke reactie!
goed, hier ben ik weer met m'n "tekeningen"
Wie is dit? ^^
(ps: boven zijn wenkbrauw is jammer genoeg geen schaduw, omdat ik die vergeten was en het was al te laat...)
en de volgende:
Mjah, deze is niet zo super ofzo...
Zelfverzonnen personage in profiel.
Eigenlijk was het de Omber die ik me voorstelde... |
|
|
|
|
CarmenL
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 29, 2006 0:16 |
|
Hoooi!!
Mooie nieuwe tekeningen!!
Over de ballerina hebben we het al gehad over msn.
De tekening van Ron (heb ik het goed?!) vind ik goed gedaan. Probeer alleen vanuit de schaduwen de lijnen erin te krijgen. Nu zijn de lijnen van de mond, neus, enz. nog teveel zichtbaar. Maar je bent al heel goed bezig met de schaduwen!! En dat er boven de wenkbrauw niet zoveel schaduw zit stoort eigenlijk helemaal niet. Wij kennen de foto ook niet, dus wij weten niet wat daar wel of niet hoort te zitten.
De tekening van de vrouw vind ik ook mooi gemaakt. Vooral de ogen vind ik mooi. Maar ook hier moet je proberen om de lijnen wat minder zichtbaar te maken. Eigenlijk hoor je geen echte lijnen te zien.
Maargoed, mooie tekeningen hoor! Ga zo door!!
Edit: Hè!! Ik had het fout! |
Laatst aangepast door CarmenL op Za Dec 30, 2006 10:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Blood-Rage-AG
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 29, 2006 16:58 |
|
Hmmm.... Best wel goed.
Ik zou zeggen dat je wel een beetje moet constueren om de vormen te behouden en een ander teken programma.
Hier kan je adobe photoshop(een demo) downloaden:
www.adobe.com
Voor de rest is et wel goed. |
_________________ Shift-Skate Korte Omschrijving:
Een sport waar op skates gespeeld wordt. Deze skates worden aangedreven door magie. De sport wordt gespeeld met 7 spelers. 3 aanvallers, 2 verdedigers, 1 doelwacht en 1 kaatser. |
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 14, 2007 21:47 |
|
Heey, bedankt iedereen voor jullie lieve reactie's!
ik heb weer wat getekend, weer wat non-HP, but I hope you like it!
ach, ik moet hem dus nog inkleuren, alleen heb ik geen flauw idee hoe je dat moet doen...!
Voor die speciale affecten weet ik het althands niet, met paint kan je dat niet echt, dank ik, dus...?
Als iemand mij a.u.b. kan vertellen hoe dat moet, ben ik heel danbaar!
zo, xx, dat was het dan weer voor enkele daagjes! |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 12:13 |
|
Leuke tekeningen! Ik kan zien dat je eraan werkt om zoveel mogelijk verschillende stijlen te tekenen. Ik neem aan dat je nog op zoek bent naar je eigen stijl..wat je het beste ligt.
De laatste tekening vind ik een van je mooisten. Heb je die zelf getekend of nagetekend van iets anders? Het inkleuren...Ik kan zeggen dat we (de crew) er intern mee bezig zijn...dus nog even wachten ..
Je realistische tekeningen zijn een heel goed begin. Je kan zien dat je goed kijkt naar de voorbeelden. Een tipje wat ik je kan gven. In een gezicht zitten geen harde lijnen, eigenlijk bestaat een gezicht alleen uit schaduwen. Waar wij lijnen zien bevind zich eigenlijk een scheiding van een donkerdere tint naar een lichtere tint..
Je profiel tekening is anatomisch heel incorrect helaas...de romp staat naar rechts gekeerd en het gezicht naar links...helaas heeft Umbridge nu haar nek gebroken als ze het echt zou zijn ...probeer de volgende keer in ieder geval een echte foto als voorbeeld te hebben..dan krijg je zulke foutjes niet meer.
Maar ga door, je bent zeker op de goede weg! |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 24, 2007 15:44 |
|
Hoii, ,dankje voor je reactie BeeGee!
mjah, verder heb ik niet veel specials, alleen wat tekeningen waar ikwel hard aan gewerkt heb, maar ze zijn weer niet zo speciaal...
Ginny/ Meisje die nadenkt
Christina Aguilera |
|
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 26, 2007 0:06 |
|
O, ik ben hier te lang niet geweest. :')
Dus kom ik maar weer eens langs.
Net weer even m'n (oude) request gezien.
Hij is zoooo schattig! (L)
En als je hem nog wilt inkleuren...? Ik heb alleen geen idee welke foto ik daarvoor had - Elf Fantasy Fair?
Ginny - Je hebt goed gelet op de anatomie, geloof ik. ^^
Maar de handen kloppen niet helemaal, ze horen meer op haar gezicht te liggen dan ervoor (dat lijkt mij althans).En ik vind de sleutelbenen iets te onrealistisch, naar mijn idee liggen ze iets ''vlakker''.
Verder vind ik dat je het heel goed doet. : )
Elfje - Wow, goed gelukt! Het wezentje helt wel vreemd naar voren, maar dat vind ik wel leuk. Gaaf haar, goede verhoudingen. Alleen lijken de armen mij iets te dun. Maar- prachtige tekening. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
|