Auteur |
Bericht |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 23:18 |
 |
Ik denk dat hij gewoon geniet van het idee de wereld naar zijn hand te kunnen zetten. Die moorden daar kikt hij duidelijk op. Alhoewel me dat nu minder lijkt. Hij dood maar om ... te doden. Maar als je dnekt aan zijn tijd in het weeshuis toen Perkamentus hem kwam halen zag je duidemlijk hoe leuk hij het vond anderen te kunnen pijnigen met zijn krachten, he just like it. |
|
|
  |
 |
Shezzy
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 01, 2006 3:12 |
 |
Als hij Harry heeft vermoord, denk ik dat hij Hogwarts (en alle andere scholen) gaat overnemen en zien dat alleen nog maar Purebloods les krijgen.
Dan stilletjes aan alle Muggles en Mudbloods doden.
Door dit alles krijgt hij macht in zijn duistere wereld, daarna denk ik dat hij gewoon heel de wereld 'leidt' |
_________________ I like to wave *wave*
X-TASTIC - Angel can take me away anytime! *thud* |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 01, 2006 22:49 |
 |
ik denk dat als hij wint dat dan alle modderbloedjes gaat vermoorden want daar hielt hij niet van..
maar als hij daar niet van hield warrom nam hij sneep dan in vertrouwen die is toch ok halfbloed..?
maarr nee ik geloof niet eens dat hij harry vermoord ik denk dat harry hem vermoord... |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
remuslupin
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 01, 2006 22:53 |
 |
Ik denk dat voldemort niet alleen heerser wil zijn van de tovenaars wereld en niet alleen het tovenaars ras wil zuiveren, maar dat hij de hele wereld wil overheersen, hij wil compleet de macht zodat alles kan gaan zoals hij het wil en dat er niemand machtiger zal worden dan hij. |
_________________ We all have to make the choise between what is right and what is easy.
Happines can be found even in the darkest times when you only remember to turn on the light
Let the Dark Lord come out so that justice can be dun upon him
Home is were you hart is. |
|
  |
 |
geoffry*perkanmentus
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 23:13 |
 |
Ik denk dat hij als het hem gelukt is de mystirie gaat ontravelen en nog machtiger gaat worden hij wil laten zien dat zwadderich de beste en sterkste tovernaars aller tijden zijn!! |
_________________ Even at the darkest moment of your life don't forget light will come and love will save you're life when it needed!! |
|
  |
 |
|
| |