Auteur |
Bericht |
-zoë-
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 8:53 |
 |
HeeJJ ^^,,
ik ben Zoë v/d Beek (I hate my name)
Ik ben 13 jaar oud en schrijf graag verhalen (al zijn die meestal een beetje té depressief voor op dit forum ^^)
Maar ik ben altijd súper vrolijk.. en ik denk dat ik het wel leuk ga hebben op HPF.
Voor de rest wil ik even zeggen dat als je wat meer over mij wil weten dat je een PBtje kan sturen.. ^^
Kus, -Z-
(oehh.. en mijn onderschrift klopt.. I do bite.. in brood en meerdere soorten etenswaren ^^) |
_________________ Careful.. I Bite
Zwadderich Pride ^^ |
|
  |
 |
teule
7e jaars

Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 9:59 |
 |
Ik ben Olivier... kwoon in een dorpje heel dicht bij nijmegen (steenworpafstand als de rivier er niet was geweest ). In mijn vrije tijd hockey ik, zit ik op dit forum, doe ik iets met vrienden zoals pokeren ofzo... Ik ben 14 jaartjes oud..Ik heb geen: huisdieren, irritant broertje/zusje, want die rol heb ik, aangezien ik de jongste ben
Ik hou van koken, maar dan wel iets speciaals ! verder doe ik 3-gym in nijmegen op het canisiuscollege, is wel leuk, maar door dat strenge toezicht op aantal lesuren per jaar krijg ik het lekker zwaar...
Groetjes! |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
  |
 |
Ailene
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 15:45 |
 |
Ik ben dus Ailene. Mijn Nick-name is dezelfde naam waardoor ik normaal ook mee door het leven ga. Mijn vrienden noemen me wel vaak Lene. Ik ben 14 Jaar oud en ben jarig op 31 December, Oudjaars-Avond dus. Verder zit ik op het HLC, in het vierde jaar van VMBO-TL. Heb het heel erg naar mijn zin xD, Een van mijn favoriete dingen zijn Dansen && Music luisteren. Verder vind ik het leuk om PC-Crea's te maken en ben ik naast internet vaak te vinden met mijn vrienden, waar we het altijd heel erg naar ons zin hebben. Verder ben ik een enorme Boeken-fan en lees ik van alles. Ik ben thuis de jongste. Ik heb nog een broer, die hier ook ergens rondzwerft, want dankzij hem ben ik hier op het forum gekomen.
xx Ailene |
|
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 10:49 |
 |
OMG ik kwam er laatst achter dat ik me nog niet eens heb voorgesteld.. dacht ik tenminste. Dus tadaa, hier mijn ´voorstelling´
Ik heet in het echt Anne, zit in VWO 3. Ik ben 14 jaar.. ik word bijna alweer vijftien en ben onderhand al meer dan een jaar lid van HPF. Ik vind Harry Potter geweldig maar anders zou ik hier denk ik niet zijn ^^ Ik ben sinds groep 5 fan (ik was toen denk ik 9)
Ik houd van muziek zoals Lucie Silvas, Delta Goodrem maar ook nog veel meer en ik houd van concerten.
Uhh.. mijn lievelingsvak op school is tekenen en ik haat geschiedenis.
Verder zit ik op hockey en op pianoles, ga ik meestal op vakantie naar Frankrijk of Italie -kamperen- en heb ik twee dwerghamsters en een hond.
Ik ben de oudste thuis -op mijn ouders na - en ik woon in de provincie Utrecht. |
|
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 12:52 |
 |
Volgens mij heb ik me ook nog steeds niet voorgesteld ^^"
Mijn echte naam is Marieke, wat je waarschijnlijk wel uit mijn nick kan halen. Ik ben 13 jaar en geboren op 20 augustus 1993. Ik zit in de tweede klas van het Atheneum. Ik vind tekenen een leuk vak en ook Engels vind ik wel boeiend.
Ik woon thuis met mijn ouders en twee cavia's xD Mijn obsessie is PotC en dat vind ik helemaal geweldig! Qua muziek houdt ik wel van Avril Lavigne en ook Kelly Clarkson heeft wel mooie nummers. Ik ga vaak naar Frankrijk op vakantie of naar Engeland, want daar woont mijn familie. En verder woon ik in Zuid-Holland. |
  |
 |
Cervus Capreolus
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 31, 2006 21:51 |
 |
hoi
ik ben jentai ( MEISJE )
Ik ben 15 en kom uit Deventer en hou van dieren, films, tekenen, boeken
enz....K heb een hele lieve hond: Wanja en een heel lief ratje genaamd ietje mietje!!! Ik zit nu in 3 havo. .. uhh..ik ben ook marktplaats verslaafd en zit ook veel op e-bay. Ik ken dit forum via Tineke...
Ik hou ook van CHOCOLA (wie niet??) Ik spaar dierpreparaten en botten enzo... Nou dat was het wel ( denk ik)(anders laat maar)  |
_________________ Turtles are scary...
...I told ya so...
...hahahah.... |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 14:28 |
 |
Hallootjes,,=)
Mijn naam is Bernou en volgens mij heb ik me al een keer eerder voorgesteld, maar een 2e keer mag ook nog wel ^^.
Ik ben dus Bernou en ik ben een meisje van 15 jaar oud xD. Ik doe op dit moment de MAVO en zit in het 4e leerjaar, examenjaar dus. Verder heb ik een bijbaantje als Krantenbezorgster en zit ik op korfbal.
Samen met een vriendin van mij maak ik een onderbroekencursus en we schieten al lekker op. Heel belangrijk hoor, al die informatie over onderbroeken ^^.
Verder hou ik veel van lui zijn en samen met 2 anderen avatars maken. Relaxed. Ik ben eigenlijk met maar met 2 goede voornemens het nieuwe jaar in gegaan en dat zijn: Alles proberen te winnen met korfbal (hoe dom ^^) en Heel sterk blijven dit jaar en heel veel hopen voor mijn vriendin die erg ziek is.
Nou ja, dat was eigenlijk alles wel over mij, niet zo heel veel, maar eerst wel genoeg zodat jullie weten wie ik ben.
XxxX |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Nienn
1e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 19:28 |
 |
Hee! Ik ben sinds vandaag lid.. Maar ik las al wel vaker de FanFics,, Maar nu ben ik dus ook lid geworden.. Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Nienke (nickname hier Nienn) ben 16 jaar. Ik woon in Twente, en zit daar op school in 5 ath. Ik heb een bijbaantje (sinds kort) in een restaurant, als soort van serveerster.
Verder zit ik op voetbal in een meidenteam van 16 meiden. We staan dit jaar weer dik bovenaan (vorig jaar zijn we ook al kampioen geworden ) Ook ben ik een echte fan van Fc Twente.
Verder hou ik van lezen (HP natuurlijk.. en Fanfics.. ), uitgaan in New York (de discotheek hier ) en dus voetballen.
Over mijn uiterlijk.. Eehm, niet al te groot, niet te klein. Bruin haar tot over mijn schouders en bruine ogen.
Ik denk dat jullie nu wel ongeveer een beeld van mij hebben..
Xx |
|
|
  |
 |
Assassin
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 13:58 |
 |
Ik was al een paar dagen lid, maar ik zal me ook maar even voorstellen
Ik ben dus Paul, ben 14 jaar Ik zit in Gouda op school en zit daar nu in de 3e. Ik sta er niet echt heel goed voor, maar dat komt wel goe
Ik doe eigenlijk niet aan een sport, al probeer ik wel zo vaak mogelijk naar de sportschool te gaan als mogelijk is (en ik zin heb). Verder houd ik qua muziek va Rock/Alternative.
Uhh, dat was het wel denk ik. Al heb je nog vragen, PM me maar  |
|
|
  |
 |
Lily Emma
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 21:37 |
 |
Ik ben hier nou 3 dagen lid, ofzo. Ik vind het hier heel leuk! Ik zal wat over mezelf vertellen:
Naam: Jacobijn
Leeftijd: 12
Interesses: Piano spelen, gothic muziek, zingen, Leonardo Da Vinci, de HPboeken, boeken van Dan Brown
Hobby’s: Lezen (HP & boeken v. Dan Brown), lol maken, afspreken met vrienden, sporten
Huisdieren: Drie. Twee katten (Guus & Dikkie) en één hond (Bram).
Vrienden: Een stuk of 5
Sport: Turnen
Favorieten
Eten: Lasagne en chocola
Drinken: Water en fanta
Films: The Da Vinci Code, HPfilms
Series: Charmed & House
Acteurs: Daniel Radcliffe en Tom Hanks
Actrices: Emma Watson, Alyssa Milano, Holly Marie Combs & Rose McGowan
Zanger: -
Zangeres: Amy Lee
Band: Evanescence
Soort muziek: Gothic enzo
Kunstenaar: Leonardo Da Vinci
Mobiel: Samsung D900
Auto: Mazda
Kledingmerk: Diesel
Hot
(mannen)
Daniel Radcliffe
Dan Brown
Johny Depp
Rupert Grint
Tom Hanks
(vrouwen)
Alyssa Milano
Rose McGowan
Emma Watson
Holly Marie Combs
Amy Lee
Sharon den Adel
Not
(mannen)
Justin Timberlake
Nog veel meer
(vrouwen)
Elke vrouw die HP haat
Shakira
Riannah
en al dat soort mensen ^^ |
_________________ ¤...And either must die at the hand of the other, for neither can live while other survives..¤
Pain Like a Heaven |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 23:53 |
 |
Naam: Sophie (mijn achternaam geef ik niet graag weg)
Nickname: Sophie Wemel
Leeftijd: 13
Geboren: 21 maart 1993
Hobby's: Muziek, tv kijken, internetten (onderanderen; op dit forum rondhangen), tekenen, lezen, slapen.
Obsessies: Harry Potter, Charmed, LOST, Prison Break, Riverdance, Amélie, Ierland en Groot Brittanie, LOTR, PoTC, Moulin Rouge, dit forum .
Broers of zussen? Ik heb een 1 jaar oudere zus, Nathalie. Zij was hier bekent als Cheetah en gaf hier 3 jaar les Transfiguratie. En ik heb nog een 2 jaar jongere broer, René.
Huisdieren: Katten: Tosca, Harriete, Ginny, Draco en Hermelientje
Konijnen: Jasmijn
Honden: Sanny (Duitse Herder) en Stiel (Dobberman)
Favoriete acteurs: Ewan McGregor, Orlando Bloom, Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Dominic Monagan, Josh Holloway, Wenworht Miller
Favoriete actrices: Holly Marie Combs, Allysa Milano, Rose McGowan, Liv Tyler, Jennifer Aniston, Nicole Kidman
Favoriete groepen: Red Hot Chilli Peppers, Green Day, Rammstein, Linkin Park, My Chemical Romance, Fall Out Boy, U2, Evinance
Favoriete zangers/zangeressen: Lilly Allen, Kelly Clarkson, Gwen Stefani, James Blunt.
Favoriete nummer op dit moment: One-T ft. Cool-T - Magic Key
Favoriete boeken: Harry Potter en de orde van de Feniks, Harry Potter en de halfbloed Prins, Matilda, Boy, Joris en de magische toverdrank
School: Ik zit in 1B, een brugklas. Nu heb ik een algemeen jaar, maar ik ga volgend jaar haartooi volgen^^.
Land: Belgie
Favoriete vakantieland: Wel, ik ben nu aan het sparen voor een reis naar Ierland. Ik heb al 150 euro, maar dat is natuurlijk veel te weinig . Dit jaar ben ik naar Edinburgh (Schotland ) geweest. Erg tof daar!
Dat was het ongeveer^^
|
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
~Hermione~
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 17:00 |
 |
Naam: Rachel maar meeste mensen noemen me Chris of Chrissy omdat ik helemaal geobsedeerd ben van Chris uit charmed.
Leeftijd:16
Geboortedatum:27 maart 1990
hobby's: Hp kijken en lezen, Charmed kijken, muziek, skaten, msn, internetten, tekenen, tv kijken, slapen, films kijken, shoppen en veel meer.
Obsessies: Charmed, Harry Potter, Pirates of the Caribbean, alles dat met magie te maken heeft, kunstschaatsen, enz.
Familie: ik heb een zusje van 10 word 11 op 15 jan, die heet grappig genoeg ook Sophie. en een oudere halfzus van 43, haar naam is Claudine. En natuurlijk mijn ouders mijn moeder, Jeanine is 55 jaar en mijn vader, Paul is 65 jaar, en ja dat is oud!!!
huisdier: Hond, Jacky!!
Favo acteurs: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Johnny Depp, Drew Fuller, Orlando Bloom, Heath Ledger, en zo veel meer
Favo actrices:Emma Watson, Rose MgGowan, Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Keira Knightley, enz
Favo Films: Harry Potter, POTC, LOTR, Narnia, bijna alle films met magie erin.
Muziek: Avril Lavinge, Gavin DeGraw, Lucie Silvas, The Veronicas, Evanescence, maar ook muziek uit films zoals POTC, enz
Favo series: Charmed, Everwood en Summerland
Dit was het wel zo'n beetje als je meer wilt weten vraag je het maar. Als je mijn msn wilt kun je me dat ook vragen.
p.s. Sorry voor de spelfouten. |
_________________ Do the Hippogriff! |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 19:44 |
 |
Heej!
Ik ben al een paar weken op HPF, maar ik stel me toch maar even voor.
Naam: Lieuwke (bij mn vrienden bekend als 'Lieuw' )
Leeftijd: 14
Geboortedatum: 29 september 1992
Hobby's: Tekenen, Lezen, Computeren, Stijldansen.
Obsessies!: HP!!! (Ik ben een freak )
Pirates of the Caribbean, Lord of the Rings.
Familie: Ouders natuurlijk...
Ik heb twee hele lieve broers van 16 en 18.
2 halfzussen die bijna twintig jaar ouder zijn dan ik...
Huisdieren: 2 katten: Tiktak en Droppie
En één hond: Jojo.
Favoriete acteurs: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Elijah Wood, Heath Ledger, Johnny Depp en sinds kort (sinds ik Crusade in Jeans gezien heb ) Joe Flynn!!
Favoriete actrices: Keira Knightley, Emma Watson
Favoriete films: HP! POTC, LOTR, Narnia (goh, ik lijk wel een beetje op de poster boven me) Ella Enchanted , Ice Age! The Matrix!
Muziek: Film-soundtracks vooral, B.E.P, Enya
Favoriete series: The Nanny! Dharma & Greg. |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
Poppy
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 21:12 |
 |
Ik ben Ghizlan (spreek uit: Rizlen!), ik ben 15 jaar.
Ik woon in Heerlen, en zit op 3 vwo op het Sintermeertencollege. x)
En m'n hobby's zijn zwemmen & lezen!
Interesting hè? |
_________________ The possession of knowledge does not kill the sense of wonder and mystery. There is always more mystery. |
|
  |
 |
profke_frankie
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 10, 2007 13:03 |
 |
zo zal me ook weer eens voorstellen..
ik zit heir al wat langer maar ben ffies weg geweest..
nou ik ben Franca mijn nicknaam Profke_frankie of ook wel PF..mag je me noemen ..
ik zit in griffoendor (nog steeds).
ik ben 19 jaar oud en woon in brabant..helemaal int zuiden..
ik doe de opleiding bloemschikken in het laatste jaar van nivo 3..maar ik ga hierna nivo 4 doen..
dat is dus nog 2 jaar na deze school maar dat maakt nie zoveel uit.
mijn hobby's?..dat zijn tv kijken, lezen, forummen, msnen, bloemschikken, shoppen en stappen ..
Ook ben ik sinds kort enorme fan vab jan smit...ik vind zun muziek erg leuk enzo..en hijs nog leuk ook enzo..maja..mijn eerste concert van hem zal dan ook 8 febr starten ..
maark houd ook nog van harry pottrer hoor ...
maargoed heb je nog vragen stel ze gerust .. |
_________________ ..And that Will Be The Last.. |
|
  |
 |
|
|