Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Eerste scene Halfbloed Prins Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Eerste scène Halfbloed Prins

De Andere Minister (Droebel en Schobbejak bezoeken de Dreuzel Minister)
19%
 19%  [ 44 ]
Weverseind (Bellatrix en Narcissa bezoeken Sneep; de Onbreekbare Eed)
67%
 67%  [ 154 ]
Wel of Niet (Perkamentus komt Harry ophalen bij de Duffelingen)
13%
 13%  [ 30 ]
Totaal aantal stemmen : 228

Auteur Bericht
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 18:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik denk dat ze met Weverseind beginnen omdat ik dat van de ministers niet zo belangrijk vind. Dat kunnen ze best weg laten. Als ze met Weverseind beginnen is het ook spannend. Dat met de ministers is wer een beetje saai.

Harry en Perkamentus moet er natuurlijk ook in voor komen maar ik denk dat het logischer zou zijn als ze zich aan de volgorde van het boek houden en omdat Harry niet ik Weverseind voorkomt zouden ze dat als voorstukje kunnen gebruiken [net als met Villa Vilijn in de Vuurbeker]

Profiel bekijkenStuur privébericht
Deatheaterstan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Deatheaterstan is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 22:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

karinpotter schreef:

@ Deatheaterstan ik dnek niet dat het te veel zou veradden aan het plot want dat was ook niet zo in het boek Wink

dat is juist wel, je weet meteen dat Sneep Malfidus helpt. Als dat niet zo was dan zou je denken van . Wat doet sneep met malfidus is het gewoon school dingen of zou hij malfidus helpen met iets....maar wat...........
Nu is het gewoon sneep helpt malfidus, malfidus doet waarschijnlijk slecht dus. klaar, wat ze wel kunnen doen is een flashback waar dat weverseind in voorkomt, dat lijkt me eigenlijk het beste.

Emma Watson
They're great
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

[color=wheat]Ik denk dat ze bij wel of niet beginnen en niet bij die andere dingen.

De andere minister kunnen ze ook wel op een ander moment in de film introduceren en dat andere.. tja, ik denk gewoon niet dat ze bij het Weverseinde beginnen..

Ik wíl het niet zo, maar ik dénk wel dat ze het zo doen.. Wink[/colo]r

Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Deatheaterstan schreef:
maar dan is het plot wel meteen veraden als het weverseind als 1e scene is. en misschien is dat niet zo leuk. dan blijft het namenlijk de hele film spannend van , wat zou sneep nou in zijn schild voeren. in het boek was dat al de heletijd duidelijk wat sneep met het plot te maken had

Het plot is daardoor niet meteen verraden voor degene die de boeken niet gelezen hebben. Nergens wordt de naam perkamentus vernoemd ofzo, dus er zou toch niks mee verraden zijn?
Ikzelf denk dus dat de film met deze sccene zal beginne.

groetjes
x

HawX
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

HawX is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind dat van die ministers maar saai, dat van spinners end zouk wel graag willen maar ik denk toch dat het gaat beginnen met perkie die harry gaat afhalen bij de duffelings.

Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 13:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou het heel gaaf vinden als ze bij "The other Minister", en stiekem zou ik het heel erg hip vinden als The Primeminister door een bekend iemand gespeeld zou worden. ^^"

Maar het meest logische is dat ze beginnen bij "Spinners end" Ik denk dat wel een allom bekend HP-luchtshot krijgen die naar beneden gaat en uiteindelijk bij het huis van Snape aankomt. Dan zijn er 2 ideeën. We zien Narcissa en Bellatrix net binnen komen en krijgen vervolgens de hele jankscene te zien. Of we krijgen een shot door het raam heen en zien Narcissa en Snape de Unbreakable Vow maken. Die laatste lijkt me het meest logische in verband met de lengte van de film.

Als ze bij "Will and Won't" zouden beginnen zou ik het dik lame vinden. Immers de scene met Narcissa moet d'r gewoon in want dat hoofdstuk is het beste wat JKR heeft gechreven.

...I'll miss ya...
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 13:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jalf schreef:
Ik zou het heel gaaf vinden als ze bij "The other Minister", en stiekem zou ik het heel erg hip vinden als The Primeminister door een bekend iemand gespeeld zou worden. ^^"

Maar het meest logische is dat ze beginnen bij "Spinners end" Ik denk dat wel een allom bekend HP-luchtshot krijgen die naar beneden gaat en uiteindelijk bij het huis van Snape aankomt. Dan zijn er 2 ideeën. We zien Narcissa en Bellatrix net binnen komen en krijgen vervolgens de hele jankscene te zien. Of we krijgen een shot door het raam heen en zien Narcissa en Snape de Unbreakable Vow maken. Die laatste lijkt me het meest logische in verband met de lengte van de film.

Als ze bij "Will and Won't" zouden beginnen zou ik het dik lame vinden. Immers de scene met Narcissa moet d'r gewoon in want dat hoofdstuk is het beste wat JKR heeft gechreven.

Ja, als ze bij dat hoofdstuk zouden beginnen bij Harry zou ik dat niet leuk vinden. Zo begint het gewoon niet!
Ik hoop dat ze bij Narcissa, Snape en Bella beginnen denk ik.. dat is gewoon een cool en duister begin.. ik hoop dat ze alles erin doen maar dat kan natuurlijk niet ^^" De other minister is misschien een beetje moeilijk om te filmen? Met die tijdsveranderingen?

superdaan21
Dreuzel
Dreuzel

superdaan21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik hoop inderdaad dat ze beginnen met het stuk van bella en narcissa want dat is veel spannender dan de minister

bovendien beginnen alle films met iets spannends en een begin stukje
bijv.
harry potter een begint met perkamentus en hagrid en anderling die harry voor de deur liggen(dat is meer een beginstukje)
de tweede begint met dobby
de derde met margot en de zwarte hond
deel vier met de slang en voldemort

dus deel vijf en zes moeten toch ook met iets grappigs of spannends beginnen? anders vind niemand er iets aan

karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 20:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wie boeit het nou iets of de dreuzel minister weet dat er een tovenaars wereld bestaat?
Als het aan mij ligt: Niemand Razz Voor mij mogen ze dat overslaan en verder gaan met Bella, Cissy en Sneep. Dat is tenminste leuk en ook best belangrijk. Daarna kunnen ze verder gaan met Harry, Perkamentus en de Duffelingen.

harry-potter
Dreuzel
Dreuzel

harry-potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 22:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat "spinners end" de eerst scène gaat zijn aangezien ze bij GOF al twijfelde om er 2films van te maken omdat hij te lang duurde.
Daarom zullen in HBP ook veel scènes die de film langdradig en saai maken wegvallen(waaronder de scène van de minister,omdat deze een samenvatting geeft van de vorige boeken.Als deze scène er in komt zal het een zeer korte shot worden denk ik.)"Spinners end" daarentegen is wel een redelijk belangrijke scène door de gebeurtenissen die er in voorkomen. Wink

Slasaus
Dreuzel
Dreuzel

Slasaus is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik hoop dat de sene met de ministers er wel in komt omdat ie een leuk begin voormt. hij hoeft niej zo lang te zijn maar gewoon dat ie er is. de sene met snape lijkt me best crepie. met die onbreekbare eed en alles. lijkt me doodeng maar wel leuk. en ik ben benieuwd hoe malfidus moeder er uitziet.

char9
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 155 Sikkels

char9 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 12:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou het wel leuk vinden moesten ze met de ministers beginnen( vanwege dat schilderij enzo...), maar ik denk dat ze beginnen met Weverseind omdat dat griezeliger is (Snape is op zich al griezelig) en dan zien we Wormstaart ook nog even. Wink

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Deatheaterstan is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 14:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Slasaus schreef:
ik hoop dat de sene met de ministers er wel in komt omdat ie een leuk begin voormt. hij hoeft niej zo lang te zijn maar gewoon dat ie er is. de sene met snape lijkt me best crepie. met die onbreekbare eed en alles. lijkt me doodeng maar wel leuk. en ik ben benieuwd hoe malfidus moeder er uitziet.

ja dat lijkt mij eigenlijk ook wel een goed begin! ik hoop wel dat het wat ''eng'' wordt en niet zo saai want het moet wel echt wat duisters hebben.

Emma Watson
They're great
*Rowena*
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

*Rowena* is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 20:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk niet de scene met de ministers, omdat dat niet zo belangrijk is. Ik bedoel het boek is toch nog best dik, dus ze moeten er wel wat dingen uitlaten. Ik denk dat ze gewoon beginnen met Perky die Harry ophaalt of misschien is Harry al wel bij het Nest op het begin.

Robin-0
1e jaars
1e jaars

Robin-0 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 8:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat het van de 2 ministers er niet in voorkomen maar dat het in de ochtendprofeet staat ofzo. Ik denk dat de film begint met dat narcissa sneep bezoekt.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp