Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Verliefd [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Olivier
Oude Forumnaam: Olivi(s)ander The Fullblood Mod
The Fullblood Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Olivier is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 18:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

In dit topic kun je alles bespreken wat maken heeft met verliefd zijn!

Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 19:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier komt een leep op het gebied van verliefheid. Ik ben één keer in mijn leven echt verliefd geweest, jammer genoeg is dat niks geworden, maar het gevoel was heerlijk.

Ik ben een beetje terughoudend op dit gebied omdat ik af en toe een beetje heel erg moe en gek word van mijn vriendinnen en klasgenoten die constant over jongens praten en als ze dan 'verliefd' zijn dan doen ze zo raar dat je ze door de plee kan trekken :') Ja, ik ben aardig..

Toen ik echt verliefd was zei ik daar niks van, alleen kwam ik te laat op school, vergat huiswerk, tekende gedachtenloos hartjes in mijn collegeblokken. Buh. Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar echte liefde is geweldig. Toch maak ik liever eerst mijn school af en dan studie voordat ik verkering krijg :').

I'm with you so far..

xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
steffitjuugn
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

steffitjuugn is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 20:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben héél hard verliefd Embarassed
Ik heb nu zo'n 1 jaar en bijna 4 maanden een verkering met een superlieve jongen ( ben 15, dus kvind't wel sjiek Smile ).
Ze zeggen dat verliefdheid maar hoogstens 6 maanden duurt,
dan toch zeker niet in mijn geval...
En het leukste van al was dat hij altijd al mijn beste vriend was
en nu nog steeds natuurlijk.
Ik zou echt niet meer zonder hem kunnen!

XilonaX
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 90 Sikkels

XilonaX is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 20:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verliefdheid vind ik niet altijd even leuk.. het kan je soms kapot maken (blijkt dattie iemand anders heeft Crying or Very sad ), en je afleiden van de dagelijkse werkelijkheid. Niet dat ik jongens haat ofzo, integendeel, maar mijn prins op zijn witte paard laat wel erg lang op zich wachten Laughing

Ketenvuur
Gwendolyn
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 147 Sikkels

Gwendolyn is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 20:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

jaa dat klopt helemaal.. verliefd zijn is niet altijd leuk.. verliefd zijn betekend ook een gebroken hart krijgen, bedrogen worden en vernederingen... *bij mij tot nu toe dan*.. het doet gewoon veel pijn.. maar verliefd zijn.. is héérlijk.. i love that feeling.. en helemaal als het wederzijds is.. majaa.. dan krijg je weer het volgende probleem..
het gerucht dat je beste vriend verliefd op je is.. en hij is zelf ook niet mis..
Oeps.. en nu.. want.. die ene jongen die verliefd op me is en ver weg woont.. is ook zééér leuk.. en hij doet er alles aan om mij te zien ondanks dat zijn moeder ernstig tegen stribbelt...
oftewel... Love Sucks..!! but.. I Do Love Love.. [a]

Read our story: Niets is wat het lijkt..
Justintime
Oude Forumnaam: brahimfreakske Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Justintime is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Waarom al die love sucks enzo... '.' C'mon, verliefd zijn is toch een geweldig gevoel.

Het kan me niet echt iets schelen dat het niet wederzijds is, nouja, natuurlijk wel een beetje ^^ Want als het wederzijds zou zijn zou dat natuurlijk supergeweldigfantastisch zijn. Maar hey, ik ga d'r niet emo om doen als dat niet zo is.
Als diegene waar ik op verliefd ben lief ofzo doet tegen me ofzo dan ben ik helemaal in een SQUUUEEEE mood xD *grins* Echt het beste gevoel ooit.

So, ik vertel het diegene niet en ik vertel het ook niet aan mensen die diegene kennen. Naha, die fout heb ik al eerder gemaakt. En voor te weten dat het wederzijds is of niet het er tegen vertellen, dat weet ik zoiezo al om bepaalde redenen *grins*

like a lovers song
XilonaX
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 90 Sikkels

XilonaX is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, in love zijn is zeker wel een geweldig gevoel.. als degene waarmee jij in love bent dezelfde gevoelens voor jou heeft. Anders is het echt pijnlijk.

Ketenvuur
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 20:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als er een jongen of meisje het zelfde voor jou voelt, en ook anders om. Dan kan het een mooie liefde ontstaan. Maar denk wel elke keer, liefde kan ook als één blok naar beneden vallen. En als iemand één lange poos met elkaar hebt. En je voelt je echt super als je bij die persoon bent. Dan is het echt één klap in het gezicht als het uit gaat. En daar kom je echt niet gouw over heen.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 21:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verlieft zijn is echt een fantastisch gevoel. Je word er blij van en het lijkt alsof je er echt gelukkig van word^^.

Ik ben één keer echt verlieft geweest op een jongen. Maar ik geloof nu dat die van mijn school is, waarom weet ik niet. Maar ik had al verhalen van hem gehoord dat hij echt aandacht wilt hebben. Toen ik dat hoorde, waren die kriebels meteen weg. Ik val niet op aandachtstrekkers.

Vanaf vandaag is het uitgeraakt met mijn vriendje. Hij vroeg het aan vlak voor de kerstvakantie, en was heel aardig en lief enzo. Maar vanaf vandaag is hij veranderd. Een jongen uit mijn klas zei tegen mij dat hij mijn vriend in mekaar wou slaan. Ik heb dat toen vertelt tegen mijn klastitularis en zij ging er een gesprek in de klas over houden. Weet je wat ik vandaag heb gehoord?! Volgens mijn klasgenoten zou hij een racistische opmerking hebben gemaakt en zou hij mijn klasgenoten uitschelden enz. Een meisje zei op een morgen "goeiedag" tegen hem en hij zei "f*** you" terug! Ik had ook gehoord dat als een vriend mijn naam zei, dat hij dan weg liep. Dat hij dan brulde dat "hij niet over dat mens wou praten". Ik heb gezegt dat ik wat meer respect verdiende en heb het vanmiddag uitgemaakt. Ik dacht echt dat hij respect voor me had, blijkbaar niet. Ik was er kapot van dat ik het moest uitmaken, maar toen ik zei "het is uit tussen ons" moest hij zijn best doen om niet in lachen uit te barsten. Sterker nog, daarna ging hij gewoon terug voetballen met zijn vrienden!! Zonder dat er iets aan de hand was ofzo. Ik kan het nog altijd niet geloven. Ik dacht echt dat hij om me gaf. Toen ik na de les naar de speelplaats wou gaan, negeerde hij me straal. Gelukkig hebben men vrienden me gesteunt door dik en dun. Ik ben hen er nog altijd dankbaar voor. Maar als mijn ex-lief me terug wilt, kan hij het maar vergeten. Zo iemand wil ik niet meer.

Zo zie je maar,
liefde kan soms erg pijn doen. Je ziet nu wie je echte vrienden zijn en wie niet. Vriendschappen zijn vele hechter dan relaties. Nooit meer wil ik die jongen zien of horen. Ookal zit hij ook in mijn school.

Sophie Wemel

I'll do anything for you.
Lisanne
Oude Forumnaam: Lisz91 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 57 Sikkels

Lisanne is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 22:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik verliefd ben weet iedereen het. En dus hij uiteindelijk ook. Het leuke is natuurlijk dat hij ook verliefd is op mij. En nog steeds. Teminste, daar ga ik vanuit. Ik heb nu iets langer dan 2 maanden verkering, en het bevalt nog steeds erg goed. We begrijpen elkaar steeds beter en elke keer weet ik wat meer over hem. We krijgen het alleen maar leuker samen ^^ Liefde is zo fijn.

Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 9:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nu drie keer verliefd geweest in mijn leven, de eerste keer was - eh - rond november 2005 :') Geen van de drie was beantwoord, kuch. Maar I don't really care.. Weetje, op de één of andere manier word ik wel verliefd op mensen, maar om me nu hand in hand met hem te zien lopen, of om ermee te zoenen of naar de bios te gaan.. Zie ik helemaal niet gebeuren, eigenlijk. Volgens mij ben ik er nog niet klaar voor, hoe belachelijk dat ook moge wezen. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, en om eerlijk te zijn, soms mis ik het wel. Heel erg. Maar wat ik NOG liever wil is gewoon een vriend, waar je alles aan kan vertellen. Of het gewone vriendschap is of liefde maakt me niet uit, als je maar goed kan praten en fun hebben. Verder, eh, ik ben meestal wel best lang verliefd. Nouja, toch niet like na een week alweer een andere crush hebben. De eerste keer duurde ongeveer van oktober/november tot mei. De tweede keer duurde ongeveer van juni (^^''') tot half juli, en ging toen weer verder vanaf ik hem weer zag (op school dus) tot half september. En de derde keer duurde van oktober alweer, tot, eh.. Nu ergens, geloof ik. Het irritante is dat ik nooit zeker weet wanneer ik 'over' iemand ben. Nu ook.. Telkens ik denk dat hij me niets meer kan schelen, doet hij of zegt hij iets waardoor mijn hart weer sneller gaat bonken. Maar ja, ik kan er mee leven :') Ik doe niet echt stomme clichés zoals rood worden en dingen laten vallen, maar ik heb gehoord van vriendinnen dat het wel te merken is aan me. Ik lach ook harder om zn grappen, blijkbaar [a] Grin. En spijtig genoeg kan ik het nooit voor mezelf houden. Maar ja.. Op naar de volgende? :')

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nog nooit verliefd geweest dus ik zou niet weten hoe het voelt. Wel jammer ik wil wel eens weten hoe het is als je verliefd ben en hoe je dan gedraagt. Nou ja aan de andere kant ik heb tenminste ook nog nooit liefdesverdriet gehad. ^^

Ach ik zie wel als er ooit een leuke jongen/meisje tegen komt en waar ik verliefd op word. Het moet toch een keer gebeuren ^^

The Rockin' Dude
The Rockin' Dude

Verdiend: 596 Sikkels

Vuurbeker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 13:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik ben nog nooit verliefd geweest dus ik zou niet weten hoe het voelt. Wel jammer ik wil wel eens weten hoe het is als je verliefd ben en hoe je dan gedraagt. Nou ja aan de andere kant ik heb tenminste ook nog nooit liefdesverdriet gehad. ^^

Ach ik zie wel als er ooit een leuke jongen/meisje tegen komt en waar ik verliefd op word. Het moet toch een keer gebeuren ^^

Hmm.. dat verbaast me. Je bent toch al redelijk oud (niet verkeerd bedoeld Razz ). Heb je dan nog nooit een persoon tegengekomen waar je hart ietsje sneller ging door slaan, of je vlinders van in je buik kreeg?
Vreemd Razz

Ik zou niet weten hoe te leven zonder dat gevoel, alhoewel ik de hoogste concentratie ervan ook nog niet heb bereikt. Ik kan goed omweg met meisjes.. maar verder is het NIETS! Ik snap het zelf niet ^^"
Maargoed. Ik ga wel iemand inpalmen en vraag haar om een snelcursus Rolling Eyes Razz

I LOVE HPF

Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 13:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sofie schreef:
Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, en om eerlijk te zijn, soms mis ik het wel. Heel erg.

Precies hetzelfde als ik. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en soms mis ik dat ook wel. De meeste uit mijn klas enzo die hebben allemaal al wel eens een vriendje gehad en soms schaam ik me dan weleens omdat ik dat niet heb. Ik denk dan dat ik de enige ben, maar volgens mij is dat helemaal niet.

Ik ben ook nog nooit echt heel erg verliefd geweest. Wel dat ik iemand erg leuk vond, maar niet dat ik aan niks anders kon denken. Dus weet ik niet echt hoe dat voelt om verliefd te zijn. Naja, ik heb weleens gehad dat mijn hartje toch wat sneller ging kloppen als ene bepaalde persoon wat zei tegen me, maar dat ik echt de hele dag aan niks anders kon denken, nee dat niet.

JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 14:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest. En toen was het ook wederzijds.
Ik heb niet die gevoelens van vlinders in je buik en knikkende knieën ofzo. Ik snap niet echt waarom je je bijna ziek zou moeten voelen als je verliefd bent. Ik voelde me gewoon blij en tsja....iet wat nerveuzer als hij kwam maar voor de rest. Oke, ik liet wel eens wat vallen maar dat ik altijd dus dat had er ook niets mee te maken.
Hij maakte me wel aan het lachen enzo en ofcourse lachte ik ietsjes harder maar dat was gewoon om al die nerveusiteit [is dat een woord? x.x] eruit te laten.

Ik weet pas echt of ik verliefd ben als me moeder het vraagt.
Weird, i know. Maar zelf heb ik het nooit door tot me moeder vraagt 'zeg waar zit je met je gedachtes? Ben je verliefd?'. Ik word dan wat afweziger en praat minder. Like they care about that =') Maar ik kan nooit echt weten of ik verliefd ben. Ook bij die 1x wist ik het niet tot ik 1 week ofzo had en mijn moeder het vroeg. Nu wil ik die jongen gewoon naar de maan schieten of in kleine stukje hakken [a] Hij was dus vreemdgegaan, loserrr.

Maarja, ik ben wel altijd gewoon een jongensvriendin geweest. Gewoon vriendne met hun zonder 'iets'. En ik denk dat het nog wel zo blijft, maar ik klaag niet hoor. Als ik verliefd wil ik zeker weten of diegene betrouwbaar is, een heel belangrijk karaktereigenschap die mijn Prins Charming nu moet hebben [a]

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp