Auteur |
Bericht |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 09, 2007 15:30 |
 |
@Hummol, het is te begrijpen ja. Ik denk er eigenlijk zo een beetje hetzelfde over als jou.
Maar goed waar was ik? Oja! JKR, zij heeft het verhaal tenslotte bedacht. En ze is ja, zoals de meeste al zeggen een soort 'moeder' van Daniël. |
|
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 13, 2007 18:10 |
 |
Ik denk J.K. Rowling: zij heeft tenslotte Harry verzonnen. Rowling bepaald wat Harry eet, doet, zegt, etc. Ik denk dat Daniel ook goed in de huid van Harry kan kruipen, maar zonder Rowling wàs er gewoon geen Harry. Rowling kent Harry het beste want zij heeft hem helemaal verzonnen, op papier gezet en beroemd laten worden. xD
|
|
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 22:04 |
 |
JK Rowling, dat lijkt mij persoonlijk het meest logisch Zij heeft ten slotte Harry bedacht en weet meer over hem dan wie dan ook. Dan vertolkt alleen maar de rol van Harry, die moet zich daarvoor wel inleven, maar het lijkt me dat dat toch minder is dan JK Rowling! |
|
|
  |
 |
The Potions Master
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 19:42 |
 |
Jo, 100%. Zij heeft de boeken geschreven en schrijft zelfs zijn gedachten, bepaald zijn emoties en heeft hem gecreëerd. Daniel moet proberen dit na te doen, dat is heel anders. |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 19:56 |
 |
JK Rowling ofcourse. Zij is de uitvinder, om het even zo te noemen, van Harry Potter. Als zij de boeken niet had geschreven, dan had Daniël Radcliff ook geen rol als Harry gehad. Hijzelf leeft zich ook goed in bij de personage, maar degene die op de eerste plaats staat is JK. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 20:03 |
 |
JK Rowling natuurlijk. Zij heeft het geschreven, zij weet tot in de puntjes hoe Harry is. Daniël kan het ook wel goed, maar nobody beats the writer. |
  |
 |
ron weasly1
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 12, 2008 22:22 |
 |
Genner schreef: | JK Rowling natuurlijk. Zij heeft het geschreven, zij weet tot in de puntjes hoe Harry is. Daniël kan het ook wel goed, maar nobody beats the writer. | ben ik mee eens.zij weet het allemaal hoe hij is |
|
|
  |
 |
Qiaw
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 9:19 |
 |
Natuurlijk Joanne Rowling omdat zij de boeken heeft gecreëerd. Ze heeft de personages gemaakt, de dieren, alles. Zij beheert de gevoelens van iedereen uit de boeken dus zij kan zich ook het beste inleven in die personages. Dat is gewoon zo.  |
|
|
  |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 19:29 |
 |
Mevrouw Rowling, wie anders?
Harry Potter is gewoon van JK Rowling. Zij weet hoe hij is, en niemand anders weet het zo goed als zij...
Daniel spéélt Harry Potter alleen (en bovendien speelt hij ook maar wat in het script van de film staat, bij wijze van spreken een vereenvoudigde versie van wat JK Rowling geschreven heeft...)
De helft van Harry Potter kent Daniel niet half zo goed als hij misschien zou willen; en van meer van de helft van Harry Potter houdt Daniel waarshijnlijk slechts half zoveel als Harry Potter verdient.
 |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
  |
 |
Olivander©
Dreuzel

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 8:11 |
 |
DuuH natuurlijk J.K. Rowling zij is de BEDENKER als ze wilt kan ze harry helemaal veranderen als ze nog een 8ste boek gaat schrijven |
_________________ Tegenwoordig niet alleen toverstokken maar ook
een nieuw bezemmerk:
0livander© Racebezem's |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 14:23 |
 |
Ik denk dat JK Rowling zich het beste in kan leven in Harry Potter, omdat zij hem bedacht heeft. Zij weet gewoon alles van hem. Hoe hij is, wat hij denkt enz enz
Maar Daniel kan zich denk ik ook enorm goed inleven in hem. Hij speelt hem tenslotte. |
|
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 21:53 |
 |
Ik denk toch dat Rowling zich het beste kan inleven in Harry. Zij weet perfect vanbinnen en vanbuiten hoe Harry is. Zij heeft hem uitgevonden. Zij heeft hem gecreeërd.
Daniel ook wel goed, maar minder. Ik denk ook op een andere manier dan Rowling. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
Simply the best
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 16:12 |
 |
Rowling
ofcourse! Zij heeft hem gemaakt, een bepaald karakter gegeven. Ze weet dus ook véél meer van Harry Potter en de kleine details dan Daniel Radcliffe. |
|
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 10:43 |
 |
Rowling kan zich veel beter inleven dan ieder ander mens dat kan.
Ze heeft hem immers bedacht zijn karakter en alles eigenlijk.
Ze is de geestelijke moeder van harry. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 13:36 |
 |
J.K Rowling kan zich natuurlijk het beste inleven! zij heeft hem uiteindelijk verzonnen. Daniel speelt hem dan wel, maar hij heeft niet verzonnen wat hij allemaal doet. Als Daniel het karakter had gekozen, was hij heel anders geweest. JKR heeft het karakter gekozen, en kan dus ook het beste weten hoe die persoon is.
JKR knows it! |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
|