Auteur |
Bericht |
tet_1991
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 03, 2007 13:17 |
|
ik heb 2 bekers voor tennis gewonnen
die zijn gewoon van m'n tennis vereniging, dus niet tegen andere tennisverenigingen.
1x 2e plaats en 1x 3e plaats.
meer heb ik niet, alleen nog zo'n lullig speldje van avondvierdaagse ;P
ohw ja ik heb ook nog een medaille van me gym vereniging dan moest je met een langemat / trampoline+kast / balk. Dat was een soort van wedstrijd waar geen turnsters aan mee mochten doen. ik weet alleen niet meer hoeveelste ik was.
En in groep 8 heb ik met sportdag samen met me team de 1e of 2e plek behaald met een slagbal toernooi waren we toen wel trots op omdat we eigenlijk nooit wonnen , maar die beker heb ik niet die staat nog op de basisschool.
al die prijzen zijn trouwens in m'n basisschool tijd behaald. |
|
|
|
|
lieske90
7e jaars
Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 03, 2007 13:49 |
|
Ja, ik heb medailles van de Avondvierdaagse!^^' Vijf stuks om precies te zijn, maar dat is niet echt moeilijk om die te behalen.
En we zijn een keer tweede geworden met het Schoolvoetbaltoernooi voor meisjes. Ook best tevreden over.
Ik doe niet echt aan een sport waarbij je veel kunt winnen, namelijk dansen (jazzballet). Ik zit daar wel in een selectie, maar daarmee doen we (nog) geen wedstrijden. |
|
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 08, 2007 20:13 |
|
4x veldlopen 2x zilver 2x brons
tekenen 2x
verspringen 1x goud
verhaal schrijven brons
niet zo heel veel en het stelt ook niet zo heel veel voor hoor |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 09, 2007 16:19 |
|
Ik heb 6 bekers van badminton
en 3 zijn van de 2de plaats en 3 van de eerste
1 is echt heel groot want toen waren we kampioen van de competitie
de andere 2 waren van de clubkampioenschappen
en 2 van de tweede plaatsen zijn van de clubkampioenschappen en de andere is van de na competitie.
Ik ben er eigenlijk heel trots op |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
Lady_Radcliffe
2e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 09, 2007 16:43 |
|
Hier mijn lijstje:
Europees kampioene Junioren Traditioneel onderdeel Roving mark (Boogschieten)
Zilver op Europees kampioenschap Junioren Traditioneel Clout
4e plaats op Europees kampioenschap Junioren Traditioneel Animal
1e prijs Konings schieten, dames junioren longbow
1e prijs 3d animal Achilles
1e prijs Winter Animal HBS Artemis
1e prijs 3D-Toernooi Alkmaar
1e prijs Winter-3D Lelystad
dat zijn er een paar van 2005/2006
En nog een groot aantal andere
|
_________________ Harry! I'd almost forgotten you were here,
standing on the bones of my father.
I'd introduce you,
but rumor has it you're almost as famous as me these days.
D&R♥ |
|
|
|
Hermione
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 21, 2007 18:54 |
|
Ik heb geen medailles. *Kijkt sip*
Maar net zoals bij Sophie Wemel, kreeg ik toen ik klein was altijd medailles van m'n opa. Leuk hoor. Nee, dat vond ik superplezant want het waren er altijd hele mooie. Ik heb er een stuk of twintig in m'n kast liggen, en ze roepen allerlei herinneringen op. Ik kreeg bijvoorbeeld een medaille als ik een karweije deed. xD
Of toen ik leerde fietsen op twee wielen, toen heb ik er ook een gekregen.
Aaaah...mooie tijd. ^^ |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 21, 2007 20:13 |
|
Hermoine schreef: | Ik heb geen medailles. *Kijkt sip*
Maar net zoals bij Sophie Wemel, kreeg ik toen ik klein was altijd medailles van m'n opa. Leuk hoor. Nee, dat vond ik superplezant want het waren er altijd hele mooie. Ik heb er een stuk of twintig in m'n kast liggen, en ze roepen allerlei herinneringen op. Ik kreeg bijvoorbeeld een medaille als ik een karweije deed. xD
Of toen ik leerde fietsen op twee wielen, toen heb ik er ook een gekregen.
Aaaah...mooie tijd. ^^ |
Héhé, toch nog iemand gevonden die in hetzelfde schuitje zit al ik.
Mijn grootvader doet vaak mee aan wedstrijden van schapendrijven (hij kweekt herdershonden en traint die honden) en aan boogschutterswedstrijden samen met mijn neef. Hij heeft 2 hele kasten vol met allemaal bekers en medialles en allerlei prijzen. Soms krijgen we dan een beker mee als we dan een "wedstrijdje" hebben gespeelt. Zoals kaarten en boogschieten en dat soort dingen. Ik heb er eens 1 keer gewonnen met kaarten en heb dan een beker meegekregen. Dat was heel tof. Vroeger wou ik dolgraag een medialle krijgen maar heb er nooit één gekregen. Dankzij mijn grootvader win ik toch nog een beker of medialle.^^
Tof dat je zo'n medialle meekreeg naar huis als je had leren fietsen. Ik krijg wel niet zo snel een beker (mijn pepe geeft enkel bekers) mee naar huis, maar 1 keer in het jaar in de grote vakantie. Zijn dat bij jouw ook van de "wedstrijdjes" kaarten of boogschieten of is dat nog iets anders? |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Squeaking Dobby
4e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 21, 2007 20:20 |
|
Ik heb nooit op een sport gezeten, dus ook niet bekers en medailles gekregen daarvoor , maar met schooltoernooien heb ik het wel redelijk goed gedaan altijd.... maar daar heb ik verder geen medailles van, wel een beker ergens in de kast van de oude basisschool. Veel stelt het dus niet voor bij mij... doe mij maar muziek en daar heb ik trouwens ook nog niet meegedaan aan een wedstrijd.......
|
|
|
|
Feel<Free
3e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 21:02 |
|
Ik ben vorig jaar april begonnen met wedstrijden te rijden met mijn pony en we hebben nu dit bij elkaar gekregen:
8 bekers
8 rozetten (het is ene voorbeeld voor de mensen die niet weten wat rozetten zijn)
1 stalplaatje (voor aan de staldeur te hangen )
1 medaille
in 10 wedstrijden waarbij je iets dergelijks kon winnen.
Verder ooit een paar keer regio kampioen geworden met mijn oude volleybal team (mocht niet meer verder vanwege knieblessure )
en ik heb bijna alle zwemdiploma's XD !! (lol) |
_________________ Remus..You aren't allergic to anything other than silver, are you?"
[size=9]
Some people come into out lives and leave quickly,
others stay and leave footprints in our hearts |
|
|
|
astroman
3e jaars
Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 21:15 |
|
Ik ben 1 keer 2e geworden met hoogspringen (atletiek) en 1 keer 3e. Dat was ongeveer een half jaar geleden. Voorderest heb ik niet egt wat gewonnen, oja, de avondvierdaagse medailles: 1 t/m 6 |
_________________ Rock is the best music ever!
"Love All, Serve All" |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 21:39 |
|
Jaren geleden ben ik prinses carnaval geworden, daar hoorde ook een beker(tje) bij.
Ik ben ook een keer tweede geworden bij de jaarlijkse playbackshow van ons dorp. Die playbackshow is een hoogtepunt van ons dorp |
|
|
|
|
avadanick
4e jaars
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 17:56 |
|
Ik speel tennis en als klein jongentje werd ik enkele jaren geleden 5 jaar op rij clubkampioen... De bekers staan nog altijd bovenop mijn kast. Ik weet nog goed hoe trots ik toen was wanneer ik naar voor werd geroepen om de bekers in ontvangst te nemen. Ik ben trouwens nog altijd trots op mijn 5 bekers. Ze blijven een mooie herinnering aan vroeger. |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 18:05 |
|
Ik heb heel wat medailles gewonnen *opschepper Ö*
Ik deed altijd mee aan de veldloop & ik was altijd 2e xD. (zilver dus^)
Verder heb ik er nog wat gewonnen aan quiz's/quizzen (?) |
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 20:17 |
|
O wow een opgediept topic, love them XD
Ik heb wel wat gewonnen ja... niet al te hoogdravend dat niet, een hele zooi medailles voornamelijk van allerlei voetbaltoernooien en schoolvoetbal. Met al die teams heb ik best veel bekers gewonnen, waaronder een kampioenschap. Maar die staan op school en bij de club.
Ik heb er zelf drie staan, eentje van de plaatselijke playback show, waar ik vierde werd (van de 40) eentje van een danswedstrijd in Italie, waar we eerste werden (ik met een vriendje) en eentje van een bedrijfsuitje waar ik de quad wedstrijd won, ter irritatie van alle aanwezige mannen. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Suzzannaa
2e jaars
Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 17:18 |
|
Ik heb, vind ik zelf [a], best veel medailles. Ik heb er in totaal 27, waarvan 13 goud, 7 zilver en 7 brons. Ik heb 6 jaar op Synchroonzwemmen gezeten, en 2 keer meegedaan aan de NJK.. De eerste keer was ik 30e van de 256, en de 2e keer 83e van de 386. Best goed vind ik zelf! Verder heb ik ook nog een paar medailles van Playbakcshows enz.. maar dat is wat anders denk ik.. |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
|
|
|