Auteur |
Bericht |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 04, 2007 18:50 |
 |
mrs. Diggory schreef: | Merel schreef: |
-Als ik bv twee keer met mijn linkerhand trommel móét ik gewoon ook twee keer met mijn rechterhand trommelen, omdat ik anders het gevoel heb dat mijn ene hand benadeeld is. Dit vind ik echt freaky van mezelf.
Er zijn wel nog zo'n dingen..
Merel |
oh, dit is zó herkenbaar! Dat doe ik ook! Ik vind dat ook echt
debiel, maar ik doe het wel
meer kan ik op dit moment niet bedenken, ik Edit wel als ik iets verzin...
(heel snelle) Edit: Mijn ene been is langer dan het andere. en niet een klein stukje, nee echt een centimeter of anderhalf... |
Dat heb ik ook. Ook als ik alleen maar iets aanraak met mijn linkerhand moet ik het ook even aanraken met mijn rechterhand.
Verder:
-Als ik over de stoep loop probeer ik mijn voet om de 2 tegels neer te zetten, terwijl ik dan eigenlijk te kleine stappen zet...
-Ik kan er niet tegen om mijn bril af te zetten.(Behalve als ik slaap, of als ik ga zwemmen.)
-Ik haat alles waar kaas in zit... Ook als niemand zegt dat ergens kaas in zit, dan proef ik nog dat er kaas in zit...
-Ik ben gek op het maken van Top 10's. Maakt niet uit wat... |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 13:49 |
 |
Ow ik heb wel zat van die rare gewoontes
*Als ik door een deur loop of ergens binnen stapt moet ik altijd even tegen dat rantje van deur kloppen (echt vrezelijk irritant...)
*Ik kan niet slapen als de deur dicht is..
Ook al zie ik niet dat de deur dicht is ik val echt niet in slaap!
*Ik heb heel vaak een liedje in me hoofd en dat kan ik dan gewoon plotseling gaan zingen/tikken/neurien. (echt irritant maar ja de meeste mensen zijn het nou wel gewend )
*Op mijn bureau moet het een rommeltje zijn. (ik kan er niet tegen als mijn bureau leeg is)
*Ik kan niet stil zitten (ik moet altijd of iets in m'n handen hebben of iets bewegen)
*Op msn moet ik na een zin altijd een emotion zetten en meestal deze
*Als ik ergens van terug kom moet ik altijd eerst m'n hond begroeten met: heej liefie...
*Tijdens een film moet ik altijd een kussen tussen me armen hebben (op school gebruik ik daar meestal m'n tas voor)
*Als ik in een winkel ben moet ik altijd iets aanraken of oppakken
*Ik kan niet zonder muziek als ik ergens ben moet altijd de radio zachtjes aan staan want anders wordt ik serieus gek
Voor de rest kan ik me niet zo snel een vreemde gewoonte bedenken...
Maar ja het zijn er al genoeg |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 26, 2007 19:54 |
 |
Nu ik er over na denk heb ik ook wat rare trekjes...
- Mijn stemming hangt af van de muziek die ik luister. Als ik bijvoorbeeld van die sneue, zielige muziek op heb staan, word ik helemaal neerslachtig...
- Als ik een bepaald nummer in mijn hoofd heb, zit ik het óf onopgemerkt te zingen of te neuriën of ik zeg de tekst, zonder geluid...gewoon met mn lippen alleen.
- Ik kan niét tegen het tikken van een klok...Vooral niet als ik moet gaan slapen. Ik word er echt compleet gestoord van!
Ook als iemand met zijn pen zit te klikken ofzo, word ik helemaal panisch...Ik kan daar dus écht niet tegen!
Hmm...ik heb ongetwijfeld nog wel wat dingen, maar die schieten me niet zo snel te binnen. |
|
|
  |
 |
Shellwarrior
2e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 18:07 |
 |
Ik heb sinds een tijdje een mooie duimring, hij lijkt een beetje op de Ene Ring van LotR. Maar daar zit ik dus altijd mee te spelen. Ik haal m altijd van mijn duim af met mijn wijs- en ringvinger van dezelfde hand (links). Maar als ik dat doe, steek ik mijn middelvinger op. Dat vergeet ik altijd, dus als ik op school met dat ding zit te spelen, steek ik (onbedoeld) nogal es mijn middelvinger op tegen leraren. Heel irritant.
Vroeger had ik ook een tic, ik moest altijd alles eerst in mijn mond stoppen. Speelgoed enzo. Heel gek.
Verder heb ik ook af en toe 'last' van een soort visioenen of voorspellingsdromen enzo. Dan denk ik aan een woord of zin of woordcombinatie en dan zegt iemand dat. Of, toen ik nog achter de kassa stond, maakte ik er een soort spelletje van om te bedenken met wat de persoon aan de kassa zou gaan betalen (i.e. een briefje van 10, 20 of een van 10 en een van 5, of zo) en ik had het vaak nog goed ook! |
_________________ This is how we like to do it in the murder scene
Take me shake me I'm a real mess oh yes
If this is what you want, then fire at will |
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 18:10 |
 |
Ik zit al twee maanden met een liedje in m'n hoofd.
Is dat nog normaal? Vind het alleszins héél raar. En ik steek iedereen aan. xD Wat ik ook raar aan mezelf vind is dat heel weinig moet knipperen. Iemand van m'n klas heeft er eens opgelet en het is ongeveer 1 keer in de minuut ofzo. xD
Ik ben raar. |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 19:19 |
 |
Hermoine schreef: | Ik zit al twee maanden met een liedje in m'n hoofd.
Is dat nog normaal? Vind het alleszins héél raar. En ik steek iedereen aan. xD Wat ik ook raar aan mezelf vind is dat heel weinig moet knipperen. Iemand van m'n klas heeft er eens opgelet en het is ongeveer 1 keer in de minuut ofzo. xD. |
Ik heb mezelf ooit een periode getraind in het zo lang mogelijk mijn ogen openhouden. Kon het iets van 5 minuten. Alleen nu vergeet ik altijd te knipperen....
-Ik ben ook anti-kaas. Als er ergens een plakje heeft gelegen dan wil ik daar ook niks meer neerleggen, en dan ga ik het schoonmaken met een keukenrolletje. Dat is volgens mij niet helemaal normaal.... maar ik vind het echt erg vies....
- Ik praat en zing in mijn slaap. Als ik een beetje stress heb ga ik 's nacht in mij slaap mijn bed uit om op te ruimen. Dan wordt ik wakker op de bank..... en ik zing soms als ik slaap, en dan wordt ik er zelf wakker van.
- Ik moet ook altijd liedjes afluisteren. Soms zelf een hele cd als de liedjes mooi op elkaar aansluiten. Dat vonden ze vroeger op school nooit zo'n goede reden om te laat te komen
- Ik heb een hekel aan bellen. Ik wil mensen gewoon kunnen zien, of iets kunnen schrijven. Ik vind telefoneren echt niet leuk, ik doe het ook het liefste niet. |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 19:28 |
 |
Toverstokje schreef: |
- Ik heb een hekel aan bellen. Ik wil mensen gewoon kunnen zien, of iets kunnen schrijven. Ik vind telefoneren echt niet leuk, ik doe het ook het liefste niet. |
Oh ik ook.
Als ik echt moet bellen dan bereid ik het altijd voor. (ik bedoel dus niet naar gewoon vrienden of zo)
Ik weet dan nooit wat ik precies moet zeggen.
Ik raak ook meestal in paniek als wat degene aan de andere kant zegt niet overeen komt met mijn papiertje. Dan is het bij mij eerst secondenlang stil voor ik weer antwoord.
En als ik iemand bel en voicemail/antwoordapparaat springt op dan leg ik meestal neer. Ik heb ooit eens iets heel dom ingesproken en dat wil ik niet dat me nog eens overkomt.
Als ik mijn eigen voicemail beluister dan babbel ik daar ook altijd tegen alsof die dat nog kan horen. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 06, 2007 11:28 |
 |
Ik heb dit topic nu al een paar keer gezien en ik zit als een gek te bedenken wat er nu rare trekjes aan mij zijn. Maar ik kan gewoon echt helemaal niets bedenken. Ik bedoel ik heb genoeg slechte kanten ofzo. Maar niet echt van dat soort typische trekjes....
Dus het bijzondere aan mij is denk ik dat ik niets bijzonders heb. xD Dat klinkt triest. Najah als ik nog iets bedenk in de loop van de dag zet ik het hier wel bij. Maar ik zou zo niets kunnen bedenken.
Ja ik ben wel heel netjes en opgeruimd. Mijn hele kamer moet helemaal opgeruimd zijn want anders erger ik me er al aan. Als er meer op mijn bureau ligt dan nodig, ga ik het ook meteen opruimen. Dus ik heb misschien wel een opruimmanie. Maar verder....nee..... |
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 06, 2007 14:40 |
 |
Zo blijkt maar weer dat iedereen wel een rare eigenschap heeft.
Mijn stemming hangt bijvoorbeeld heel erg af van het boek dat ik lees. Als het vrolijk is ben ik ook opgewekt en als het boek verdrietig is ben ik dat ook.
Wanneer ik 's nachts wakker wordt moet ik altijd op de wekker kijken hoelaat het is. Als ik dat niet doe lukt het niet meer om te gaan slapen.
Als een serie of film op televisie heel spannend wordt zap ik altijd weg. En daarna weer heel snel terug om de spanning te verbreken. (Ik mag tegenwoordig nooit meer de afstandbediening hebben als ik met mijn vriend een film kijk ) |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
boekenwurm
2e jaars

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 06, 2007 18:18 |
 |
Nu ik eens nadenk heb ik ook wel wat rare trekjes.
- Ik controleer elke avond of er geen spinnen in m'n kamer zitten. Dat is best irritant want er zitten balken aan het plafon, waardoor je het niet goed kan zien. Ik ben als de dood dat ik wakker word met een spin boven m'n hoofd.
- Ik denk in plaatjes, foto's. Zo kan ik ook dingen onthouden. Als ik b.v. een rijtje woordjes niet in m'n hoofd krijg gestampt, neem ik er gewoon een foto van. Als ik me dan goed concentreer kan ik het later weer terughalen.
- Bij heel veel geuren heb ik een herrinering. Pas liepen we langs een struik met bloemetjes die lekker roken. Ik zei gelijk dat het naar ons vorige huis rook. Bleek het dat we die plant in de tuin hadden staan. En het is nu 6 jaar geleden dat we zijn verhuisd!
- Als iemand zegt dat ik iets moet doen, doe ik het omgekeerde. Wanneer m'n moeder zegt dat ik huiswerk moet gaan maken, doe ik het echt niet. Gelukkig snapt ze dat.
- Ik kan er niet tegen als de tegeltjes in de badkamer niet regelmatig zijn, of als er op het eind een half tegeltje ligt. Hoe neurotisch.
|
|
|
  |
 |
pottermania
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 06, 2007 18:50 |
 |
Ik zit altijd met m'n oorbel te spelen. Dan ga ik de sluiting open en dicht de hele tijd doen. Vooral als ik met iemand praat. Ze worden er gek van ^^'
En ik heb ook vaak geuren+herinnering. Zo zei ik laatst nog dat er iets rook naar een hotel van 8 jaar geleden. Euh.. ik bedoel maar
Als ik niks doe. Of als ik in een badkamer inderdaad zit ga ik bijvoorbeeld tellen hoeveel tegeltjes hetzelfde zijn (als er een patroon inzit) tot ik weer wat moet doen. Dus als ik op iemand moet wachten ga ik tellen. (record is 854, verbreek dat maar eens )
Ik knipper ook heel weinig met m'n ogen. Vind ik eigenlijk wel makkelijk Geen idee waarom, zal vast wel ergens goed voor zijn. |
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
  |
 |
Viss
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 26, 2007 18:43 |
 |
Ik heb zo'n hekel aan kaas... ik raak het ook liever niet aan want het stinkt echt enorm. En toch als ik iets eet en ik weet niet dat er kaas opzit vind ik het meestal wel lekker. Totdat iemand zegt dat er kaas opzat, blehhh dan lust ik het niet meer haha |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 26, 2007 18:55 |
 |
Viss schreef: | Ik heb zo'n hekel aan kaas... ik raak het ook liever niet aan want het stinkt echt enorm. En toch als ik iets eet en ik weet niet dat er kaas opzit vind ik het meestal wel lekker. Totdat iemand zegt dat er kaas opzat, blehhh dan lust ik het niet meer haha |
Ergens is dat niet zo raar.
Jij associeert kaas gewoon met stinken.
Waardoor het voor jou vies wordt.
Ooit hebben ze een klasje kinderen eens met een lief bruin diertje laten spelen.
De kinderen hadden echt heel veel plezier met het plezante knaagdier.
Tot de juf vertelde dat het een ratje was.
Toen moesten de kinderen niets meer van het diertje hebben. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Ryelle
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 27, 2007 19:26 |
 |
Mensen vinden de dingen die ik leer nogal vreemd
Ik leer namelijk alles wat ik kan van het oude egypte (dynastien van faraos, hyroglyphen met hun uitspraak, goden, gewoonten etc). Ik heb ook elfs geleerd toen ik kleiner was. Vooral omdat ik vrijwillig en op mezelf die dingen doe, wordt dat nogal vreemd gevonden, maar ik vind het niet erg dat ze er eens mee lachen. Ik vind het zelf ook wel grappig, maar toch zou ik niets anders willen doen. (nu is het ook niet alsof ik dat voortdurend doe hoor )
Nog zo iets: mijn geheugen kan piepkleine details onthouden, maar geen grote hoofdlijnen. Nu weet ik eigenlijk niet hoe dat bij andere mensen is, dus is dat misschien niet echt vreemd. Het doet wel raar. Het is alsof je weet waar het stofje op de antieke kast ligt, maar niet eens weet in welk land het huis waar die kast zich bevind staat.
Een beetje vreemd doen zorgt trouwens soms voor interessante gesprekken  |
_________________ Proud member of 'Supportersclub - Bernard Tilleman' |
|
  |
 |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Wo Mrt 28, 2007 20:54 |
 |
oke, heb je even?
- Ik kan er ABSOLUUT niet tegen als ik mensen hoor smakken, of met hun mond open eten... iemand in mijn familie doet dat heel erg, en ik zorg er dus altijd voor dat ik niet naast, of recht tegenover die persoon ga zitten.
- Als ik een antwoord op een vraag niet meteen weet, ga ik daar net zo lang over nadenken totdat ik het weet. Het is dus wel eens ( VAAK) voorgekomen dat ik midden in de nacht wakker schiet, en dus die persoon wakker bel om het goede antwoord te geven.
- Ik heb een ERG rijke fantasie en vind het heel erg dat draken en eenhoorns niet bestaan.
- Ik heb een zwak voor Jack Sparrow....en Sawyer...
- Als ik moe ben wordt mijn linkeroor vuurrood.
- Als ik nagellak opdoe vind ik dat heel mooi.... voor een uurtje ofzo, daarna moet het er weer af, en lak ik opnieuw.
- Ik ben echt SUPERBANG voor wespen, het is al meer dan eens voorgekomen dat ik bij een barbeque het dichtst mogelijk bij de deur te zitten, om vervolgens niet meer terug te komen als ik er een zie.
Als ik er eentje zie bij een pretpark ofzo, is de lol ook meteen over, ben dan in staat om naar huis te gaan. Waarschijnlijk is mijn boeman een wesp op menselijke hoogte  |
_________________ Slytherinfor the win!
Laatst aangepast door Kat op Di Apr 03, 2007 19:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
|