Poll :: Ben je voor of tegen de doodstraf |
Voor |
|
25% |
[ 42 ] |
Tegen |
|
74% |
[ 122 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 164 |
|
Auteur |
Bericht |
miss_sweet
Hotemetoot

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 19, 2007 18:12 |
 |
dark_moonlight schreef: | miss_sweet schreef:
Citaat: | Maar doe je in feite dan niet hetzelfde als een moordenaar? Iemands leven afnemen. Dit is gewoon wraak nemen, zoals mensen vroeger gewoon iemand vermoorden omdat zelf iemand van hun familie vermoord werd. Zoals ik al zei Oog om oog, tand om tand. ik vind dat geen goed systeem. Is het niet beter om iemand zijn straf te laten uitzitten (levenslang bedoel ik dus), terwijl hij tenminste nog kan nadenken welke verschrikkelijke dingen hij wel niet gedaan heeft. Dat voorbeeld dat je geeft van het verkrachten, die kan je toch levenslang geven. Dan komt hij niet vrij, maar krijgt hij het hard te verduren in één of andere smerige gevangenis. En daar wordt hij zijn hele leven lang gekweld door wat hij heeft gedaan. Dat is een veel ergere straf. |
Dan heb je niet mijn hele tekst gelezen. In t gele stuk staat mijn alternatief en ik geef ook toe dat het niet goed is maar daar heb je cker per ongeluk overheen gelezen?? |
Maar dan begrijp ik je mening niet goed hoor. Je zegt duidelijk dat je voor de doodstraf bent en toch geef je een alternatief die helemaal het tegendeel beweert. Dat is tweestrijdig. Vindt je ook niet? Ofwel ben je er voor ofwel tegen (of je weet het niet) =)
|
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 17:06 |
 |
In sommige gevallen ben k voor.
Zoals een seriemoordenaar.
Maar voor andere is levenslang, (maar dan ook echt levenslang) in Siberie wel een goede plek |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
|
| |