Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 22, 2006 10:28 |
 |
Hier vlakbij mijn huis staan schommels. Het is niet dat ik er op zit te schommelen hoor. Daar ben ik over! Maar daar komt bijna niemand en als ik ruzie heb of zo ga ik er op zitten en zet ik mijn MP3 speler aan. Ik ben er zelfs een keer bij in slaap gevallen. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 22, 2006 10:42 |
 |
Dat ligt eraan. Als het door school of mensen op school komt dat ik gestresst ben dan is het meestal al goed als ik thuis kom, mijn schoenen uitdoe en op de bank ga liggen. Meestal praat ik even met mam en dan is het weer goed omdat 'mijn hart gelucht' is. Is dat niet zo, dan kijk ik even tv of ga ik naar boven, op mijn bed liggen en naar het plafond kijken. Met mijn knuffels. Anders ga ik boven even tv kijken of ga ik even op MSN...
Als het door de thuissituatie komt ga ik sowieso naar boven. Dan ga ik meestal ook op MSN om bij iemand anders mijn verhaal kwijt te kunnen en als er dan niemand is ga ik even lezen of iets kijken waar ik blij en niet-gestresst van word (Friends helpt altijd erg goed bij mij). Muziek helpt meestal niet bij mij. Wel van verdrietig naar blij maar niet echt van gestresst naar minder gestresst. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 22, 2006 10:56 |
 |
Meestal als ik klaar ben met mijn huiswerk kruip ik achter de computer. Ga ik lekker MSNen, The Sims2 spelen of op dit Forum surfen.
En anders ga ik een goed boek lezen of luister ik inderdaad muziek, of ik ga wat leuks met vrienden of vriendinnen doen. Dat verschilt altijd, net waar ik dat moment zin in heb xD |
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 21:06 |
 |
Als ik me wil ontspannen, lees ik lekker in een HP-boek. Anders luister ik gewoon naar 'Time of your Life' van Green Day. Van dat liedje zak ik helemaal weg... Na school kijk ik altijd tv oftewel kruip ik lekker achter de computer. Gaan fietsen als het mooi weer is en van de natuur genieten vind ik ook leuk. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 27, 2007 14:18 |
 |
Als ik van al mijn schoolzooi af ben en het is weekend, vind ik het wel lekker om met vriendinnen iets gezelligs te gaan doen.
Als ik moe ben, vind ik het lekker om gewoon op de bank te zitten, tv te kijken of te lezen. Als ik het maar lekker warm heb, met bijvoorbeeld een warme kop chocomel.
Ik kan er trouwens ook van genieten als ik gewoon op bed lig. Lekker een beetje liggen, met soms de radio aan. Helemaal nergens last van hebben.
Nu vind ik trouwens ook dat ik me ontspan: ik luister naar Efteling-muziek; dat werkt nou echt ontspannend. Moet je ook eens proberen :'). |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 27, 2007 14:31 |
 |
Als ik wil ontspannen in de zin van helemaal relaxen, dan ga ik meestal gewoon op mn bed liggen met een HP boek. Meestal in de zomer ga ik dan buiten liggen, lekker in de zon en alles ^^'
Op andere dagen zit ik liefst voor de PC dan, of binnen met een boek, of voor de televisie. Of, sinds kort, op mn Nintendo DS Lite.
Volgens mij was het dat eigenlijk (: |
 |
sfieke
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: *kijkt op de wegwijzer* in zwadderich bij draco malfidus aan het praten:P
|
Geplaatst:
Wo Mrt 28, 2007 14:08 |
 |
heykes,
als ik gestresseert ben of wil me ontspannen ga ik ofwel zwemmen of wel ga ik achter de computer zelf verzonnen verhalen lezen op dit forum ik kan me er echt mee ontspannen
greetzz xxxx |
_________________ zwadderich the best!
snape&draco in love?! hmm i think so!
you en me forever in love! |
|
  |
 |
Lily Potter
1e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 10:28 |
 |
Hoii
Als ik een Stress Schooldag heb gehad
Gaa ik alles Afreageeren in me DAGBOEK
of effe op het hp fortum
Groetjes Lily Potter |
_________________ Griffoendor Rocks.! <3 |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 10:39 |
 |
Ow! Ik doe heel veel, het meest heilige kan ik wel zeggen, is mijn muziek. Allerlei soorten, van rock tot jazz tot hiphop. Verder speel ik piano, schrijf ik (verhalen en soms een dagboek of oneshot), en ik ga wel fietsen. Gewoon heel hard, met mijn muziek op. XD En ik rijd twee keer in de week paard, dat helpt ook altijd goed. =)
Edit: @ Shirley: Bedoel je een perforator? XD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Mrt 29, 2007 14:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 11:52 |
 |
Als ik geestelijk gestrest ben ga ik meestal computteren. Lekker je hoofd leeg maken. Nergens meer aan denken en als ik lichamelijk moe ben ga ik lekker op de bank zitten, film kijken ... of ik ga gewoon naar bed. |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 12:28 |
 |
Nou ik ben nu op het moment niet zo vaak gestresst. xD Maar op mijn vorige school had ik daar wel vaak last van.
Maar ik kan er ook echt niet mee omgaan. Als ik gestrest ben kan ik gewoon het beste in mijn bed gaan liggen en slapen, alles gaat dan namelijk gewoon mis.
Ik herinner me dat ik op school een keer zo gestresd was tijdens het maken van een werkstuk, dat ik huilend voor de kast op de grond zat alleen omdat ik de gaatjesmaker (gedoe, hoe heet dat ding) niet kon vinden. xD Hoe gestresst ben je dan. xD
Dus als ik dat heb, ontspan ik ook echt niet, dat kan dan alleen als ik ga slapen ofzo, alleen kom ik dan vaak ook niet in slaap. xD Gelukkig maar dat ik nu geen last heb daarvan. xD |
  |
 |
miss-radcliffe
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 17:06 |
 |
om te ontspannen ga ik vaak een film kijken of een boek lezen(harry potter natuurlijk )
maar de ultieme ontspanning voor mij is paardrijden.
maarja aangezien ik geen paard bij huis heb kan ik dat niet iedere keer doen. |
_________________ 'En Odo de held, die droeg men naar huis.
Daar werd hij ter aarde besteld,
Als tragisch slotnoot stond op zijn steen,
Zijn naam achterstevoren gespeld.' |
|
  |
 |
boekenwurm
2e jaars

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 18:40 |
 |
Eigenlijk ben ik meestal wel ontspannen. Maar als ik me echt wil ontspannen ga ik op zolder in een luie stoel zitten met een heleboel dekens om me heen. En dan maar een beetje voor me uit zitten staren. Of ik ga op bed een Casper en Hobbes lezen. Daar word ik ook gelijk vrolijk van. Maar als ik in een maffe bui ben kan als een gek door de kamer gaan dansen ook helpen . Ohja, liedjes die ik al uit m'n hoofd kan op het keyboard spelen is ook relaxt. Genoeg manieren dus. |
|
|
  |
 |
harrietje
Dreuzel

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 10:59 |
 |
Een film kijken in de avond is voor ontspanning na een lange dag werken. Ook hebben we in de buurt een pleintje waar ik regelmatig basket wat voor mij ook een vorm van ontspanning is. |
|
|
  |
 |
|