Auteur |
Bericht |
chantabella
Dreuzel

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 28, 2007 16:30 |
 |
ik geloof dat hier nog geen topic van is.. \als ik hp boeken heb gelezen (elke keer de hele reeks, kleine tussenpauze en dan weer opnieuw) zit ik zo in het verhaal, dat als ik iets meemaak in "de echte wereld" alles vergelijk met hp. bv. ik zag de videoclip van snoopdog, waar hij verandert in een hond...nou ja..je raad het al wel..sirius:D
hebben jullie dat ook? of dat je de hele tijd met de speuken en bzweringen in je hoofd zit.. best grappig eigenlijk:)
ben ik wel benieuwd na, of meer mensen dit hebben..
vr. gr. |
_________________ gegroet! |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 28, 2007 18:18 |
 |
Ik heb zo een idee dat ik weet wat je bedoeld, maar eigenlijk ben ik over die 'fase' heen. Ik heb een periode gehad [die waarschijnlijk bij het uitkomen van het volgende boek/film wel terukomt] waarin ik echt te gerfreakt was met HP.
Op school kon ik alles ver-HP-en [nieuw woord] en ook thuis en in mijn social-life draaide ik telkens door. Nu gelukkig niet meer. Ik vind het leuker om HP in de boeken/films te zien en het hoeft niet meer 'echt' te zijn! |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 28, 2007 21:55 |
 |
Ik heb dat zo erg, dat het eigenlijk niet meer leuk is voior anderen (en ook wel een beetje mezelf) Mijn hele wereld draait om Harry Potter en alles heeft er in mij ogen mee te maken. Als ik even still ben weet je al dat ik aan een of andere situatie in HP denk, en als ik een film zie is het gelijk van: "ow, dat kan wel bij Harry enzo gebeuren." Sinds een tijdje heb ik steeds meer van dat soort dingen van Avatar: The Last Airbender, en nu leid ik m'n leven dus door die twee dingen. |
|
|
  |
 |
Yulia__*
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 14:11 |
 |
Hmm nee dat heb ik eigenlijk helemaal niet..Ik praat alleen soms over HP enz. met andere mensen, maar ik vergelijk geen dingen met HP of iets anders . |
ЅΛЩ 4
--------(L)
''Now Bring
Me That
Horizon''♥ |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 14:14 |
 |
Ik heb een keer van alle docenten op school een vergelijking gemaakt met docenten uit HP. XD Samen emt een vriendin in een tussenuur. Toen hadden we zo een docent vergeleken met Vilder omdat hij er altijd zo ranzig uit zag, had hij dat briefje gezien. ^^
Maar hij heeft er niets van gezegd, of omdat we zijn lievelingetjes waren, of omdat hij het niet snapte. XD
Maar verder, nee, niet echt. =P |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 15:17 |
 |
Nope, daar heb ik eigenlijk geen last van. En ik geloof ook nooit gehad. Ook al vind ik de boeken/films nog zo leuk, zo erg zit ik er dan ook weer niet in.
Nou scheelt het misschien ook wel dat ik verder in mijn directe omgeving ken die ook een HP-freak is, anders had ik dat misschien ook wel gehad toen ik jonger was. Maarja, ik kan me zo voorstellen dat je dat eens hebt na een overdosis HP. xD |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 19:22 |
 |
Nah, ik heb dat met dieren.
als ik van huis weg ga zit er een kat naar me te kijken en beweegd helemaal niet. Echt een Anderlingkat.
Fiets ik een stuk verder zie ik 3 enorme kraaien of raven (geen idee wat het precies zijn) dan denk ik altijd dat Hagrid ze beter in de gaten moet houden.
Een dikke rode kat kom ik ook vaak tegen en tegenover mij heeft de buurman een grote zwarte hond (Sirius misschien? ) |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 30, 2007 8:49 |
 |
ik heb het wel op school. Ik ben nu aan het leren voor juffrouw in het middelbaar onderwijs, en als een toets dan slecht gemaakt is, of leerlingen verveldn zijn krijg ik sneep neigingen. Heel apart. |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 30, 2007 9:21 |
 |
Rhona schreef: | ik heb het wel op school. Ik ben nu aan het leren voor juffrouw in het middelbaar onderwijs, en als een toets dan slecht gemaakt is, of leerlingen verveldn zijn krijg ik sneep neigingen. Heel apart. |
Whuha! *ziet het voor zich*
MISTER POTTER! XD
JA, zo kan het wel. =P Dat je bepaalde karaktertrekjes die je hebt, of zou willen hebben, associeert met Harry Potter. Ik ben zelf best wel opvliegerig als ik niet lekkerin mijn vel zit, ik vond het dus ook heel leuk om te merken dat Harry dat ook heeft. En dat snel beledigd zijn van Hermelien, dat heb ik ook wel een beetje. Dat dus wel. XD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Mrt 30, 2007 23:55 |
 |
Licht er eigenlijk aan, Als ik net iets nieuws hebt gezien over Harry Potter of net weer een heel leuk stukje hebt gelezen. Wil ik graag over HP praten en vroeger deed ik net alsof Natuur en scheikunde Toverdranken was. We hadden een gave leraar hoor, ik schreef elke keer op het proefwerk blaadje Naam : Narcissa malfidus Vak : Toverdranken, Leraar : Professor Sneep. Klas : zwadderich tweede leerjaar. Hij zelf moest er wel om lachen. Omdat ik toch altijd wel een voldoende voor het vak had, had hij er zelf helemaal geen problemen mee. Ik had een meisje die was best wel een melige kip en deden samen van die "kleine"streekjes uit halen, en deden we net alsof het Foppe was. En zelf maakte ik vaak dingen bij handvaardigheid wat met Harry Potter te maken had. Ik weet nog goed dat ik bij techniek een HP stoeltje van hout had gemaakt^^ En voor tekenen en hele DVD hoes van Zwadderich en Griffoendor^^ Maargoed dat was uh bijna 5 jaar geleden ofzo |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Flex
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 31, 2007 15:53 |
 |
Citaat: | alles vergelijk met hp. bv. ik zag de videoclip van snoopdog, waar hij verandert in een hond...nou ja..je raad het al wel..sirius:D |
Die clip ken ik ja ik had er de eerste keer ook al z'on gedachte bij
verder heeft mijn buurmand precies z'on kamertje onder de trap (waar harry in deel 1 ik sliep). Dan moet ik meestal als we bij hem zijn er ook aan denken. Alleen zit daar rotzooi in en geen spullen van Harry  |
|
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 01, 2007 0:38 |
 |
Een verwarring van HP&echte wereld gaat een beetje ver.. maar een vergelijking zoals je het in je eerste post stelt heb ik wel eens meegemaakt. (: Een beetje hetzelfde idee als Josse. We hadden namelijk een Umbridge én een vrouwelijke variant op Snape (de mannelijke variant had ik niet zo erg gevonden, had je nog iets om naar te kijken, maar dit...). Ik kon er niks aan doen, 't was gewoon waar ze me aan deden denken toen ik ze een beetje leerde kennen.
Verder zie je op vakantie enzo natuurlijk ook wel eens van die dingetjes waarvan je zegt, wow, dit zou een ideale locatie zijn geweest voor die en die HPscene. Maar over het algemeen overheerst het mijn leven niet ofzo
@Flex ; misschien heeft je buur stiekem ook een tovenaarsneeffie dat ie voor jullie geheim wil houden  |
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 01, 2007 14:53 |
 |
Dat heb ik altijd maar met 1 ding. Net zoals Helen, met een kat. Dan denk ik meteen aan Anderling xD. Vooral als die erop lijkt of als die me aanstaart/achtervolgd.
Oja, soms heb ik het ook weleens met mysterieuze geluiden/verdwijningen. Dan hoor ik een harde knal in de straat, denk ik dat er iemand verdwijnselt ofzo. En ik had weleens dat er iemand achter me liep, die ineens was verdwenen. Toen dacht ik dat diegene een ontzichtbaarheidsmantel had xD
Best wel erg eigenlijk O__o |
 |
Jarno
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 14:30 |
 |
Nee,enkel als ik zelf aan het schrijven ben durft dat eens te gebeuren. Dat het verhaal doorloopt in mijn hoofd en ik dus eigenlijk zoals een zombie rondloop. |
|
|
  |
 |
Earanë Ar-Feiniel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 18:18 |
 |
Soms heb ik dat wel, vooral in periodes waar de HP-hype weer heel erg is enzow, dus als er een nieuw boek of nieuwe film uitkomt.
Heb ooit samen met mijn vriendinnen mijn lesrooster omgezet naar een HP-lesrooster. Wiskunde werd dan Voorspellend Rekenen ofzo. Oké ja, dat is best wel erg, maar goed, zo zijn we nu eenmaal. |
|
|
  |
 |
|