Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Hoe zou Hagrid reageren op een weerwolvenbeet? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Lizzeeh
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen

Lizzeeh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 09, 2006 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jolanthe schreef:
Ik denk zoiezo al niet dat een weerwolf Hagrid kan bijten, als die weerwolf te dicht bij hagrid komt tilt hij hem op en smijt die em een paar meter weg.
Maar als er bijv een paar weerwolven bij elkaar zijn en dan hargrid aanvallen.. Dan zou ut nog wel kunnen denk ik..

Als hagrid dan gebeten word ik denk niet dat hij dan een echte weerwolf word, daar zorgt zijn reuzenbloed denk ik dan wel voor, of misschien een beetje zoals Bill, vaker rood vlees enso.

Jaa daar ben ik het wel mee eens.. ik denk niet dat Hagrid volledig een weerwolf zal worden..
maar goed, eigenlij vind ik dit helemaal niet intressant Razz

Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 15:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat Hagrid er bijna niets van ondervind, mocht hij gebeten worden door een weerwolf. Ik bedoel je ziet ook dat hele krachtige spreuken hem ook bijna niets doen, dus ik denk dat dat hetzelfde is met een weerwolfbeet. Als hij er wel iets aan zou overhouden, dan denk ik hetzelfde als ze nu voorspellen dat Bill er aan over zou houden. Wat kleine kenmerken, meer niet. Iig niet zoals Remus Lupos.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Kat
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^

Kat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 22:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh man... Die wolf heeft de volgende dag een probleem... en zijn tandarts ook, dat wordt een enkeltje St Hostilo. Maar als het hem wel lukt om te bijten, dan wil ik de eerste volle maan niet bij Hagrid in de buurt zijn! Shocked Ik denk dat hij dan een soort van superaggresieve weerwolfreus wordt.
Maar... Ik denk niet dat Hagrid er erg mee gaat zitten, maar juist zichzelf een geinig beestje zou vinden.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 39 Sikkels

empathize is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 23:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

jah ik denk dat het weinig uitmaakt, maar wat nou als een dementor wordt gebeten door een weerwolf of iemand die de kus heeft gehad van een weerwolf

Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoogwaarschijnlijk hangt het er bij Hagrid vanaf hoe serieus de beet is. Als het net zoals bij Bill bijvoorbeeld gedaan is als de weerwolf in kwestie in zijn menselijke gedaante verkeerd, denk ik niet dat het effect zal hebben. Echter, wanneer hij echt door een weerwolf zelf serieus gebeten zou worden, denk ik dat het toch zijn effecten zal hebben. Hagrid heeft natuurlijk reusenbloed, dus dat beschermt hem tegen vele dingen. Er zijn bv meerdere verlamstralen nodig om hem echt tegen de grond te krijgen, en dan nog moeten ze wel erg veel moeite doen. Vooral als hij kwaad is. Misschien dat het effect te vergelijken valt met wat er dus nu met Bill is gebeurd. Dat Hagrid misschien wat meer zin krijgt in rauw vlees etc...

1e jaars

Verdiend: 43 Sikkels

*Ree Lupos* is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 19:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou het niet weten... Misschien is zijn huid zo dik dat een weerwolf er niet in zou kunnen bijten.

witch-melissa
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 37 Sikkels

witch-melissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 17:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

grappig dat je bij die gedachte komt Very Happy

zelf denk ik dat weerwolven hem wel kunnen bijten maar hij er ( bijna ) niks van voelt en dat ie ook niet in een weerwolf zal veranderen.

"WEASLEY IS OUR KING!"
Earanë Ar-Feiniel
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

EaranĂ« Ar-Feiniel is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 18:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk niet dat een weerwolf Hagrid zou kunnen 'besmetten'. Volgens mij is hij daar te sterk voor met zijn reuzenbloed en reuzenvel enzo.
Misschien als die weerwolf echt hard doorbijt en echt wel een serieuze wonde veroorzaakt dat Hagrid dan wel een weerwolf zou kunnen worden, en dan denk ik wel dat hij een heel sterke en gevaarlijke weerwolf zou zijn.
Maar ik denk eigenlijk niet dat er een weerwolf is die in staat is om Hagrid ook een weerwolf te doen worden.

Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hij is geen echt mens, dus ik verwacht niet dat hij een weerwolf zal worden. Misschien beschermt zijn reuzenbloed hem ook wel. Ik ga er niet vanuit dat hij een weerwolf kan worden. Ik denk hierbij ook aan Sirius en James die in dierengestalte (dus als ze niet helemaal volledig mens zijn) ook geen weerwolf konden worden.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp