Poll :: Met wie hoop je dat Meredith uiteindelijk een relatie krijgt? |
Met George |
|
16% |
[ 11 ] |
Met McDreamy (Derek voor de n00bs) |
|
69% |
[ 47 ] |
Met McSteamy (hihi) |
|
2% |
[ 2 ] |
Iemand anders, nl.... (reactie) |
|
11% |
[ 8 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 68 |
|
Auteur |
Bericht |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 23, 2007 1:08 |
 |
WOW! Dat van Alex en Adisson zag je zooo aankomen. Maar het is lief. Alex is lief. En meredith met haar gesnurk. Op de bank, in de hangmat, ik kan me voorstellen dat ze zich nogal beledigd voelt. XD
Ik lieft het programma, en het was zoooooooo gemeen dat het een deel is van deze keer. (Snapt iemand het nog?)
Ik vond het gemeen spannend! En Meredith met haar vader, en Burk en Christina, en OMG het is gewoon te erg! XD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Halfbloed prinses
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 27, 2007 16:17 |
 |
ja,, van alex zag je het inderdaad aankomen, hij is echt lieff:P
ik vind ut echt gaaff,
|
_________________ Een lange tijd geleden waren er eens vier meisjes.
Een van de meisjes speelden He-Who-Must-Not-Be-Named.
He-Who-Must-Not-Be-Named kon nÃet naar beneden kijken.
De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond... |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 18:26 |
 |
OMG ik ga vanaf nu het GA topic terroriseren..Paul Adelstein gaat in de spin off spelen..waaaaaaah w00t w00t
Nu denken jullie Paul Adelstein? Wie?
Kellerman uit Prison Break, vandaag zijn de eerste promo's met Adelstein erin uitgegeven..weeeeh yay yay yay!
Looks my dear Paulie is gonna be 'the new George' |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 22:44 |
 |
BeeGee, ik snap geen snars van je post. Maar goed dat j t topic nieuw leven in blaast. XD
OMG, ik wil de DVD!
En Alex was leuk maandag. =)
Callie O'Malley. =D
OMG, Alex is nu wel even mijn favoriet. Hij is zoooooooo goed. |
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 15, 2007 11:07 |
 |
Josse schreef: | BeeGee, ik snap geen snars van je post. Maar goed dat j t topic nieuw leven in blaast. XD
OMG, ik wil de DVD!
Callie O'Malley. =D
Hihi, nu ik um teruglees is het inderdaad een zeer vage post.
Ik zal het even in wat duidelijkere taal posten:
Grey's Anatomy krijgt een spin off (net zoals CSI: Miami een spin off van CSI is) met Adisson in de hoofdrol. Deze spin off heeft ook Paul Adelstein als gyneacoloog (of hoe je het ook schrijft)....Paul Adelstein speelt Paul Kellerman (FTW YEAH) in Prison Break.
De eerstvolgende episode van Grey's in Amerika is de introductie van de spin off..dus Paul Adelstein zit er ook in..
*hyper* |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 15, 2007 11:45 |
 |
BeeGee Kenobi schreef: | Josse schreef: | BeeGee, ik snap geen snars van je post. Maar goed dat j t topic nieuw leven in blaast. XD
OMG, ik wil de DVD!
Callie O'Malley. =D
Grey's Anatomy krijgt een spin off (net zoals CSI: Miami een spin off van CSI is) met Adisson in de hoofdrol. Deze spin off heeft ook Paul Adelstein als gyneacoloog (of hoe je het ook schrijft)....Paul Adelstein speelt Paul Kellerman (FTW YEAH) in Prison Break.
De eerstvolgende episode van Grey's in Amerika is de introductie van de spin off..dus Paul Adelstein zit er ook in..
*hyper* |
Moi was sowieso al van plan te spin-off te checken maar nu helemaal
Addison is echt übercool en ik ben echt benieuwd of ze van de spin-off iets leuks kunnen maken. Weet iemand wanneer ze ermee beginnen? |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 15, 2007 11:53 |
 |
Komende Grey's ep van donderdag is de 'introductie'. Het speelt zich gewoon af in het GA ziekenhuis en ik geloof dat ze enkele nieuwe personages (waaronder Cooper, het personage van Adelstein) introduceren. ABC kijkt dan hoe goed de episode heeft gescoord. Op basis daarvan wordt een beslissing genomen of de spin off doorgaat.
Als alles groen licht krijgt kunnen we de eerste eps waarschijnlijk in September verwachten.
Zoals het er nu uitziet is de spin-off van Grey's een stuk minder soapie en zijn de personages volwassener, iets wat ik ontzettend toejuich! |
|
  |
 |
Evaje
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 15, 2007 17:45 |
 |
ik hou van grey's anatomy man zo goed !!
MLS: Dit is spam! Graag zinnige onderbouwde reacties plaatsen! |
_________________ never take ot all for granted..
heaven , i'm in heaven |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 15, 2007 19:25 |
 |
BeeGee Kenobi schreef: | Josse schreef: | BeeGee, ik snap geen snars van je post. Maar goed dat j t topic nieuw leven in blaast. XD
OMG, ik wil de DVD!
Callie O'Malley. =D
*hyper* |
Kijk, nu is het veel duidelijker. XD *hypert mee*
JIPPIE!!! Adison is, like, coolheid. Ik bedoel, alleen haar haren al. XD En OMG OMG morgen weer Grey's Anatomy. =D
Ik ben zoooo benieuwd hoe dat gaat lopen met Alex, en nouja, gewoon Alex. Alex is mijn nieuwe favo personage. XD
Oja, en ik was bijna Burke en Chirstina vergeten. Cristina rijdt motor, dat is cool. XD |
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 16, 2007 18:42 |
 |
BeeGee Kenobi schreef: | Komende Grey's ep van donderdag is de 'introductie'. Het speelt zich gewoon af in het GA ziekenhuis en ik geloof dat ze enkele nieuwe personages (waaronder Cooper, het personage van Adelstein) introduceren. ABC kijkt dan hoe goed de episode heeft gescoord. Op basis daarvan wordt een beslissing genomen of de spin off doorgaat.
Als alles groen licht krijgt kunnen we de eerste eps waarschijnlijk in September verwachten.
Zoals het er nu uitziet is de spin-off van Grey's een stuk minder soapie en zijn de personages volwassener, iets wat ik ontzettend toejuich! |
Ik had ook gezien dat in de aflevering van 1 Mei de nieuwe personages voorkomen. (LIKE WHOAAA CHRIS LOWELL *CLAIMS*) De promo's van die aflevering staan op greys_daily en daar zie je Addie + spinoff acteurs (EN CHRIS SHIRTLESS) maar ook Izzie, Christiana , Meredith en Carrie. Maar dat kan inderdaad die aflevering zijn waar jij het overhebt dus kan ik beter alleen zeggen, CHRIS LOWELL SHIRTLESS NURSE DELL SURFBOARD. Ja, dat klinkt beter.
Ik ben hoe dan ook heel erg bang voor de spin-off want ik ship Addie/Alex like WHOA. Serieus, ik spring een gat in de lucht als hun ooit bij elkaar komen en ik vind het ook allebei steeds leukere personages. Addie al wat langer dan Alex, maar wie boeit het want ze zijn allebei sjiek.
Ookal ben ik dus echt zenuwachtig voor de spinoff, ik ben echt zó blij dat Chris erin zit. Aangezien Veronica Mars nogal dood aan het gaan is en ik niet langer zonder Chris kan. En het is wel jammer dat we nu niet meer Piz krijgen te zien maar misschien lijkt Chris' personage, Dell, erop. Ik ben benieuwd :D En ik las ook dat Addie Seatlle Grace niet voor altijd verlaat en aangezien de spinoff 'start' in Grey's Anatomy zelf hoop ik dat er toch een beetje interactie blijft tussen de interns en Addie. Of niet, en daar ben ik dus zoals ik al zei bang voor want Addie is echt met iedereen leuk!
Afgelopen donderdag was een recap aflevering die werd gepresenteerd door Jeffrey Dean Morgan. *INSERT FANGIRL SCREAM HERE* Ik probeer hem nog steeds te downloaden want JEFFREY o-o Mhhh!
Ik geloof dat er niet meer te vertellen valt, dus aju :D |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 17, 2007 22:11 |
 |
ooo nu ik lees dat er een spin off komt weet ik niet zo wat ik er van moet vinden ik heb het namelijk niet zo op spin off's. nou ja ik zie wel.
ik moet nog wel effe kwijt dat ik de afleveringen van gister heerlijk vond!! zo veel bloed heb ik al lang niet meer gezien in grey's.
ik kijk alleen op tv en down laod ook nooit maar ik kan nu haast niet wachten tot volgende week!!!
oke ik zei dat ik nooit down laod maar ik kan ge woon niet wachten als ik het goed heb komt volgende week aflevering 16 dus ik ga em maar zoeken |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 18, 2007 20:22 |
 |
Ik keek eerst nooit grey's anatomy, maar laatst kwam ik bij een vriendin en die had seizoen 1 (&2) op dvd en die ging die kijken. Alweer. Vanaf aflevering 1. Ik keek dus mee, en ik begon het steeds leuker te vinden. Nu heb ik dus t/m aflevering 7 gekeken. Ik ga de rest ook kijken en ik denk seizoen 3 (is het toch?) wat ze nu aan het uitzenden zijn ook kijken. Maar dat is misschien een beetje moeilijk om te volgen omdat ik dus nog niet alles gezien heb....Ik vind het nu in ieder geval heel leuk!! |
|
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 20, 2007 9:54 |
 |
De eerstvolgende aflevering is geen pilot voor de spin-off... en die van gisteren ook niet. Gisteren werd in Amerika 'Time After Time' uitgezonden en aanstaande donderdag 'Desire'... De spin-off pilot komt daarna pas. Dus ik denk 4 mei...
Ik weet BTW niet wat ik er van moet denken. Ik vind het superleuk dat Kate Walsh dr eigen show krijgt, want zij is toch echt m'n favo... maar ik vind het erg jammer dat ze uit Grey's gaat... geen Addex... |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Femke.
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 01, 2007 15:44 |
 |
Mooi aflevering was dat zeg. Ben benieuwd hoe het nou verder met Meredith gaat. Hopelijk komt het snel goed tussen Izzie en George, vind het niet leuk dat ze ruzie hebben.
En die aflevering van volgende week, die Christina omhelsde
 |
|
|
  |
 |
Joy©e
Potionsmaster

Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 13:59 |
 |
Gisteravond de Amerikaanse seizoens finale zitten kijken en ben nog steeds in shock.
SPOILERS! | [selecteer] Wat een einde van het seizoen. Relaties verbroken, illusies en dromen aan gruzelementen (hihi typte eerst gruzielementen ) en de belofte van nieuwe dingen voor het volgend seizoen.
Het seizoen begon ermee dat Meredith Izzie uit haar galajurk hielp en het seizoen eindigde ermee dat Meredith Christina uit haar trouwjurk hielp. Hier kun je lezen hoe Shonda Rhimes (de schrijfster van GA) de aflevering en het seizoen bespreekt en evalueert.
Toen Meredith niets invulde bij haar test was ik even bang, maar ze mocht een herkansing doen. Maar de shock kwam pas toen bleek dat George zijn test niet gehaald heeft.
De relatiebreuk van Burke en Christina was al wel een beetje te verwachten, Cristina veranderde te veel. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze de grote bruiloft zouden afblazen en er samen vandoor zouden gaan met bijv alleen Meredith en Derek als getuigen. De relatie van Meredith en Derek is ook wel over, dat ging ook eigenlijk al te lang goed.
De chief was heel goed in deze aflevering, toen hij zijn vrouw bijstond terwijl ze een miskraam kreeg en zijn reactie toen bleek dat hij de vader van de baby was, heel emotioneel.
Het enige verwarrende was de tijdsprongen in de aflevering, hoe we halverwege de aflevering horen dat Callie de nieuwe chief is en dat we later zien hoe Chief de baan aan Derek aanbied die hem afslaat en zegt dat Chief zelf chief moet blijven. Dat vond ik wel wat verwarrend, want dat heeft Chief dus niet gedaan omdat we al eerder zagen dat Callie nu de nieuwe chief is. Ik hoop wel dat Chief niet verdwijnt in het nieuwe seizoen.
De babywens van Callie is trouwens wel leuk getimed, net nu ze tot nieuwe chief is benoemd. Ben benieuwd hoe ze dat gaat doen. Misschien blijft George wel thuis als huisman
Ik ben heel benieuwd wat Shonda Rhimes volgend seizoen voor ons in petto heeft, nu diverse dingen toch wel ten einde zijn: relatie Burke en Cristina, relatie Meredith en Derek, internship van George.
Maar ook wel belofte voor het volgend seizoen in de vorm van Lexie Grey, het halfzusje van Meredith. Ben benieuwd of die soms als een blok gaat vallen voor Derek of zo Dat zou wel een leuke ontwikkeling zijn. [/selecteer] |
|
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
  |
 |
|
|