Auteur |
Bericht |
Machoefeltje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
357 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 11, 2007 20:11 |
|
Moonlight Secrets
Het Verboden Bos bij Zweinstein is het thuis van allerlei mythische en magische wezens, van eenhoorns tot Reuze-Acromantula’s. Maar het Verboden Bos is ook de plek waar de wolven thuishoren…
Een aantal leerlingen van Zweinstein hebben ontdekt dat er vlak bij de school een roedel wolven woont. Ze hebben gemerkt dat een paar van deze wolven niet bang zijn voor mensen, en zoeken ze af en toe in het geheim op. Hoewel ze weten dat ze absoluut niet in het Verboden Bos mogen komen, vinden ze toch allerlei manieren om ongezien het kasteel uit te glippen.
In deze RPG kunnen zowel de wolven als de leerlingen van Zweinstein gespeeld worden. Samen bedenken ze de avonturen die ze samen of apart kunnen beleven.
Welkom in het nieuwe solli-topic van MS!
Aangezien Jilly-ann en ikzelf (Machoefeltje) de eer hebben gekregen deze RPG over te nemen, hebben we maar ineens een aanvraag ingedient tot het openen van een nieuw solli-topic, wat ook is goed gekeurt (Bedankt, Olivier ).
We hopen dat jullie jullie wat aangesproken voelen voor deze RPG en geven hierbij de befaamde lijstjes voor het aanmelden.
Momenteel zijn we vooral opzoek naar wolven. Voor mensen mag je je ook aanmelden, maar dan liever weer het mannelijke type .
Veel succes!
Machoefeltje en Jilly-ann!.
Sollicitatie lijst voor aanmelden wolven:
Over jezelf:
Naam:
Leeftijd:
RPG-ervaring:
Over je personage:
Naam:
Leeftijd: (niet in mensenlevens)
Karakter:
Uiterlijk:
Overige:
Waarvoor dit karakter?:
Sollicitatie lijst voor aanmelden mensen:
Over jezelf:
Naam:
Leeftijd:
RPG-ervaring:
Over je personage:
Naam:
Leeftijd:
Afdeling van je karakter:
Karakter:
Uiterlijk:
Overige:
-----------------------------------
Mededelingen:
Ten eerste:
Aangezien we deze RPG terug een beetje leven willen inblazen willen we dat iedereen die in deze RPG wil blijven post voor vrijdag 13 April.
Mensen die dan niet gepost hebben, liggen spijtig genoeg uit de RPG. (Buiten een geledige reden natuurlijk).
Mensen die een kruisje achter hun naam hebben zijn in orde. Voor de lijst, kijk iets lager!
Edit: Deze mededeling is vervallen. .
Ten tweede:
Ieder idee of opmerking voor de RPG mag natuurlijk altijd naar mij of jilly-ann gepb't worden of in het topic gepost worden.
Jullie hebben ook inspraak in deze RPG .
Jilly-ann en ik zullen dan kijken of de ideeën of opmerkingen haalbaar zijn .
Ten derde:
Solli's worden zo snel mogelijk nagekeken .
Ten vierde:
Er is een filmpje over deze RPG. Ineen gestoken door mezelf.
Klik
-----------------------------------
De lijst:
Mensen;
Chelsey - Ravenklauw - jilly-ann
Chris - Ravenklauw - MissHermiej
Cornelia - Ravenklauw - Rayatje
Finn - Zwadderich - trijntjuh
Matthew - Ravenklauw - glamorganagirl (fleur)
Phoebe - Zwadderich - Moonslave
Ryan - Ravenklauw - Savan
Wolven;
Danté - Missme98
Jade - Machoefeltje
Stern - Nirphania
Tarok - CharlieWemel
Tayaba - Dragongirl Leenz
Zo, en nu rest mij enkel nog te zeggen...
Veel succes met de solli's en veel plezier! |
Laatst aangepast door Machoefeltje op Wo Jan 02, 2008 21:55; in totaal 15 keer bewerkt |
|
|
|
tovergirl
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 13, 2007 20:33 |
|
Mag ik alsjeblieft ook nog mee doen?
Over jezelf:
Naam: Lynn
Leeftijd: 12
RPG-ervaring: redelijk veel. Ik zit vaak op RPG's. Nog niet zo lang op dit forum, maar heb wel vrij veel ervaring op andere sites...
Over je personage:
Naam: Ilance
Leeftijd: (niet in mensenlevens) 2
Karakter: Ilance is een best jong wolfje. Toch is ze al behoorlijk slim en bijdehand. Een ander kenmerk is dat ze nog speels is. Het jonge wolfje maakt vrij makkelijk vrienden en is open en sociaal. Verder heeft ze veel respect voor de leider van de roedel, die is de baas en niemand anders. Een gehoorzame wolf houd zich eraan, en Ilance wil niks anders dan een goede wolf zijn.
Uiterlijk: Ilance is vrij klein en heeft een zwart met witte vacht. Het wolfje heeft vrolijke zwarte oogjes, en heeft verder niet veel bijzondere uiterlijke kenmerken.
Overige: Deze wolf is zoals al hgezegd werd vrolijk, jong, speels, slim, bijdehand, en ze wil dolgraag een echte goede wolf worden. Bij de groten horen!
Waarvoor dit karakter?: Ik zou graag eens een dier spelen. Een vrolijk en speels karakter lijkt me het leukste. Waar de naam vandaan komt weet ik nog niety precies, en ik wil gewoon zo graag eens RPGen op dit forum...
Ben ik nog op tijd? |
|
|
|
|
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 13, 2007 21:50 |
|
Wolven zijn één van mijn lievelingsdieren dus ik ga solliciteren voor een wolf. Een kleintje.
Sollicitatie lijst voor aanmelden wolven:
Over jezelf:
Naam: Expecto Petra
Leeftijd: 13 jaar
RPG-ervaring: Redelijk (veel) You're going te hogwarts, Goblet of Fire, Beauxbatons, Quiddich RPG, Shadowmasters mission, Hogwarts last year, Prisoner of Azkaban [Ik dacht dat hij zo heette. Het had met ontsnappen uit Azkaban te maken ] Griffoendor board: The strange things in the forbidden forest, Goderic's Treasure. Andere fora: Een stuk of 10.
Over je personage:
Naam: Fareo
Leeftijd: (niet in mensenlevens) 1 jaar
Karakter: Fareo is een speels wolfje. Hij houdt wel van een beetje spanning en komt weleens op plaatsen waar hij helemaal niet mag komen, omdat hij zo jong is. Hij vindt het leuk om de ander jonge wolfjes op te fokken om ook mee te doen en lekker wat kattekwaad uit te halen. Hij vindt het dan ook wel leuk om de volwassen wolven te plagen wat de volwassen wolven niet altijd even leuk vinden. Als Fareo de leerlingen van Zweinstein aan ziet komen gaat hij er snel heen om lekker met ze te spelen. Vaak springt hij dan ook tegen ze op als groet. Hij lijkt in het volgende opzicht wel op Ron. Als hij ook maar één mini-klein spinnetje ziet rent hij al snel naar zijn moeder toe en gaat achter haar staan ter bescherming. Als het een neppe spin was waarmee zijn vrienden hem plagen houdt hij er wel van om lekker te stoeien met degene die dat had verzonnen.
Uiterlijk: Fareo heeft een gewone vacht. Die is wit met soort van blauw-grijzige 'vlekken'. Hij zwarte ogen met een zwarte natte snuit en een ruwe tong. Ook is hij natuurlijk klein, omdat hij 1 jaar is. De kussentje zijn lekker zacht onder zijn pootjes en als hij dan tegen een mens opspringt als groet heeft hij zijn kleine scherpe nageltjes naar binnengetrokken wat hij wel vaken heeft. ^^ Door al het spelen is zijn staart vaak vies waardoor de staart onderhand verkleurt in een bruinige kleur.
Overige: Als ik door ben ga ik waarschijnlijk deze banner gebruiken.
Waarvoor dit karakter?: Omdat, zoals ik al had gezegd, wolven één van mijn lievelingsdieren zijn en omdat ik in real-life ook wel een hyperactief meisje ben en het karakter dus redelijk goed bij mij past.
p.s. Kom er wat later achter dat het wel een aparte naam is maarja. ^^ |
_________________ Gryffindor, I will miss you!!!
After all this time?
Always!
HPF, I will miss you too!! |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 13:13 |
|
Oké tot mijn spijt moet ik er mensen uit sturen. Ik ben namelijk wel een vrouw naar mijn woord. Hier is de lijst van mensen die er nog inzitten. Maar niet getreurd, als je een goede reden hebt dan nemen we je graag terug
Mensen;
jilly-ann - Chelsey - Ravenklauw
MissHermiej – Chris – Ravenklauw
Savan – Chrissy - Ravenklauw
Rayatje - Cornelia - Ravenklauw
Wolven;
Dragongirl Leenz - Tayaba
Machoefeltje - Jade
Nirphania - Stern
lilitje - Rocco
Wees niet ongerust, ik ben de sollicitaties niet vergeten, maar we moeten nog overleggen omdat Machoefeltje er niet is.
Je kan nog steeds solliciteren voor mens en wolf
Edit; Raya heeft excuus |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes
Laatst aangepast door jilly-ann op Za Apr 14, 2007 18:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
duffie
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
449 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 13:44 |
|
Over jezelf:
Naam: Duffie
Leeftijd: 14
RPG-ervaring: Redelijk wat... Op deze site alleen nog maar Enchanted on tour. En op nog een andere site ook nog een paar.
Over je personage:
Naam: Sofie Casteels
Afdeling van je karakter: Griffoendor
Karakter: Sofie is een koppig iemand. Ze zal niet snel opgeven voor ze heeft gekregen wat ze wilde. Ze kan enorm doordrijven en aandringen. Ze denkt soms dat ze helemaal alleen op de wereld is en ziet daarom niet wie haar echte vrienden zijn en wie er wél om haar geeft. Waardoor ze dus soms met de verkeerde personen optrekt. Als je voor haar bent, kan ze voor jou door een vuur gaan... Als je tegen haar bent, maakt ze je het leven zuur. Ze doet erg haar best op school en wilt later graag Schouwer worden. Ze houdt ervan om te stoeien met vrienden/vriendinnen.
Sofie heeft geen ouders meer. Haar vader was, in Beauxbatons, leerkracht Verzorging Van Fabeldieren geweest. Door een jammer ongelukje is haar vader omgekomen door een beet van een wolf, in zijn hals. Sofie heeft dus een helse schrik van die dieren. Niet omdat ze haar ooit iets hebben aangedaan of omdat ze er angstaanjagend uitzien. Maar omdat ze bang is om hetzelfde mee te maken als haar vader had gedaan. Haar moeder stierf op haar negende, twee jaar later dan haar vader (dus hij stierf op haar zevende), aan longkanker. Sofie is opgegroeid bij haar oudere broer, die nu 29 jaar is.
Uiterlijk: Ze heeft bruin haar tot ongeveer aan haar schouder en heeft altijd een bless over haar grijze ogen hangen. Haar gezicht staat vol met sproeten, iets wat ze haat en vaakt op vloekt. Ze is nogal mollig. Het liefste draagt ze, buiten haar schoolkleding of -uniform, een leuke jeansbroek en een truitje met het liefst zoveel mogelijk glitters op.
Overige: Ze heeft een kat, die Rani noemt. Rani is haar alles. |
_________________ How did we get here?
When I used to know you so well.
Paramore<3
De uitdaging! |
|
|
|
Glamorganagirl (Fleur)
3e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 20:41 |
|
Over jezelf:
Naam: Laura, Laulau, Lau.. Verzin zelf maar hoe je me noemt xD
RPG-ervaring: Hum.. Veel ^^'' Momenteel: CS, BB, Quidditch, JE, NS en LITP [Ravenclaw Board]. En eerder in: ZK, Junior II, RH [Ravenclaw Board] en MS
Over je personage:
Naam: Matthew [Matt, Mattypooh] McAllister
Leeftijd: 15
Afdeling van je karakter: Ravenclaw
Karakter: Matt is een beetje een stil persoon. Hij zit constant met gedachten in zijn hoofd waar hij het nog moeilijk mee heeft. Hij zegt alleen wat als hij het echt nuttig vindt. Soms zegt hij wat zonder dat hij dat echt wilde zeggen en begint hij zichzelf snel te verontschuldigen. Hij heeft soms een hekel aan zichzelf en laat dat ook duidelijk merken. Hij heeft het nog altijd heel erg moeilijk met de dood van zijn broer een tijdje geleden en denkt er nog constant aan, waardoor hij op de raarste momenten ineens in kan storten. Matthew is verder smoorverliefd op Cornelia =)
Uiterlijk: Rayatje schreef: | knap, sexy, mooi, sixpack, betoverende ogen.. | xD
Oke, Matthew is aardig lang en heeft zwart haar en donkerbruine ogen. Hij draagt normale kleding. Spijkerbroeken en T-shirts.. De laatste tijd is zijn kleding echter vaak in donkere kleuren. Zo draagt hij vaak zwarte T-shirts. Maar als Cornelia dat sexy vindt, is het voor hem alleen maar een voordeel, natuurlijk xD
Overige: Mattypooh wil terug xO and C/M is just MTB ^^ |
|
Lady Quiera
1e jaars
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 21:05 |
|
Wow... mijn eerste solli! *crossing fingers*
Over jezelf:
Naam: Lady Quiera aka. Danique
RPG-ervaring: Geen
Over je personage:
Naam: Liliane Vargar
Afdeling van je karakter: Ravenklauw
Karakter: Liliane is slim, maar niet hoogbegaafd. Ze weet zich soms goed in de nesten te werken door dingen te doen die, als ze even had nagedacht, niet hadden hoeven gebeuren. Ze is iemand die altijd haar gelijk wil hebben, ook al heeft ze dat soms niet.
Hoewel ze haar best doet om haar doel te bereiken, heeft ze er toch een handje van om als het haar te moeilijk wordt af te haken. Over het algemeen blijft ze liever op de achtergrond.
Ze heeft twee oudere zussen die beide de voorkeur gaven aan beauxbatons, dus die ziet ze bijna nooit. Haar vader en moeder werken beide op het ministerie, de een als schouwer de ander als secretaresse. Hoewel uilenpost snel gaat, heeft ze wel wat heimwee.
Uiterlijk: Liliane heeft kort donker bruin haar dat ze meestal in een staart bind. Ze heeft een vrij rond gezicht en hoewel ze haar uiterlijk over het algemeen wel goed vind heeft ze een bloedhekel aan haar scheve tanden. Haar ogen zijn licht blauw en neigen naar groen. Haar postuur is normaal en je zou haar eventueel slank kunnen noemen. Haar schouders zijn breed door het zwemmen wat ze vroeger heeft gedaan.
Overige:ze houdt vooral veel van lezen, maar schrijft zelf ook verhalen. Ze heeft altijd een potlood bij, want een van haar trekjes is om met haar potlood te gaan tikken als ze zich verveeld of als ze nadenkt. |
_________________ Je hebt pas lef als ik je bij Hufflepuff tref!
Proud owner of a hufflepuff logo!
We unite! Take that sorting hat! |
|
|
|
bateendje
1e jaars
Verdiend:
205 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 22:40 |
|
over jezelf:
Naam: Bateendje
Leeftijd: 13
RPG-ervaring: redelijk, ik zat hier in the play en tGoF; maar momenteel zit ik nergens bij
over je personage (mens btw)
Naam: Lynn Irvin
Afdeling van je Karakter: Zwadderich (kan ik lekker gemeen zijn)
Karakter: Lynn is een persoon met meer negatieve dan positieve kanten.
Ze komt eigenwijs over omdat ze altijd haar zin wilt krijgen, gemeen (bij sommigen dan toch) omdat ze haar mening altijd geeft (wat niet altijd zo leuk is), ...
Eén opvallend karakertrekje van haar is dat ze oprecht is, maar dat is ook in een positieve zin, want als ze iemand graag heeft laat ze dat ook echt merken.
Lynn is ook iemand die moeilijk vergeeft, meestal moet ze eerst nog wraak nemen. Maar dat doet ze op een subtiele manier. Zoals er voor zorgen dat alle kleine dingetjes die je haat, dan zorgt ze ervoor dat die komen.
bv: melk in je koffie gieten, terwijl je dat vreselijk vindt of kleine spreuken gebruiken zodat er dingen op je vallen en je voor paal staat bij iedereen.
Lynn zit misschien wel in Zwadderich, maar ze is niet zo gemeen en slecht als alle andere. Ze heeft namelijk geen problemen met modderbloedjes, wel met mensen die een veel te hoge indruk over zichzelf hebben.
Ze is dus eigenlijk een softie-Zwadderaar.
Uiterlijk:(ik heb een fototje voor duidelijkheid) Lynn heeft fijne bruine krullen, bruine ogen en nog meer van die onzin. Iemand die niet erg fel opvalt dus.
Ze heeft wel een gezicht waar je meteen alles van kan aflezen, hoe ze zich voelt. Ze is niet bijzonder klein, maar ook niet iemand die je groot kan noemen. (tussen de 1m55&1m65) Meestal draagt ze haar haar los, met haarspeltjes om het uit haar ogen te houden.
Ze draagt liefst ook kleren die makkelijk zitten; broeken, T-shirts, shirts,...
Overige: Niet veel. Haar jeugd was geen tragedie ofzo. Lynn is de enige in haar familie die bij Zwadderich zit, daarom kan ze ook niet veel met hen over weg. Ze heeft dus weinig contact tijdens het schooljaar met hen. Omdat ze ook een softie vergeleken met andere Zwadderaars is gaat ze ook niet bijster veel met hen over weg (maar ze negert hen ook weer niet), ze gaat gewoon met iedereen om.
http://i144.photobucket.com/albums/r191/bateendje/allison-holker.jpg |
_________________ ice-cream; dancing; music ; oreo |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 17, 2007 20:24 |
|
Tovergirl – Niet door
We vinden het een beetje standaard. We denken ook dat je niet echt actief bent. En persoonlijk vind ik je karakter te volwassen klinken voor zo’n jonge wolf.
Expecto Petra – Door
Uitgebriede solli, veel ervaring. Leuk karakter. Tsja… er valt niks op aan te merken.
duffie – door
Ik ken je stijl wel een beetje. Ik vind je personage zeer interessant en ik vertrouw erop dat je hem aankan. In je rol kunt blijven en alles.
Glamorganagirl (Fleur) – door
Hoe kon het ook anders. Zonder Mattypooh, is als een hel.
Lady Quiera – niet door
We vinden je personage nogal tegenstrijdig. Ze wil haar gelijk halen maar blijft wel op de achtergrond. Als voorbeeld.
Bateendje – niet door
We hebben niet het gevoel van, ja dit is het. Mijn theorie is dat je er teveel slechte punten in heb gestopt. Waarop Machoefeltje weer verder gaat dat het niet echt laat blijken dat ze menselijk is.
Mensen;
Rayatje - Cornelia – Ravenklauw
duffie – Sofie - Griffoendor
Glamorganagirl (Fleur) – Mattypooh – Ravenklauw
Wolven;
Machoefeltje - Jade
Nirphania - Stern
lilitje - Rocco
Expecto Petra – Fareo
We zoeken nog 1 wolf |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
magic@home
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 19, 2007 17:52 |
|
Sollicitaie voor wolf
Over jezelf:
Naam: magic@home
RPG-ervaring: Redelijk, Vuurbeker, shadowmasters mission, St. Hostilo, Klammfels, You're going to hogwarts, Auror Office, Quidditch, het kan zijn dat ik er vergeet
Over je personage:
Naam: Lycan
Leeftijd: (niet in mensenlevens) 3
Karakter: Hij is een al wat oudere en weize wolf, hij is heel nieuwschierig(daardoor is hij ook weis geworden) wat niet echt gewoonlijk is voor een wolf, hij houd ervan dingen te ontdekken en avonturen te beleven, wat niet weg neemt dat hij ook erg op zijn hoede is en goed op de andere wolven let, verder is hij heel zachtaardig voor zijn vrienden en familie maar hij kan ook erg ''agressief'' zijn naar hen die de roedel of hem bedreigen, omdat hij al wat ouder is is hij niet meer zo heel speels wel houd hij nog wel van een dolletje en is hij zo vrij rustig maar hij is een wolf waar je een goede vriend aan hebt en hij is zeer betrouwbaar. Aan zijn conditie mag aangezien zijn leeftijd niet getwijfeld worden want hij rent je er zo uit!
Uiterlijk: hij heeft een grijs met witte vacht, zijn vacht heeft een normale lengte, hij heeft helder blauwe ogen en een zwarte snuit, qua uiterlijk is hij niet ijdel het maakt hem niets uit als hij een beetje vies word wel wil hij er verzorgd uit zien dus maakt hij zich wel schoon. Door zijn leeftijd is de glans van zijn vacht al iets afgenomen. Hij heeft een sterke gebouwd lichaam en ziet er ook zo uit, als hij boos is deins je door zijn ''gespierde'' lichaams bouw automatisch achteruit.
Waarvoor dit karakter?: ik heb dit karakter gekozen omdat het me een uitdaging lijkt om een wat ouder karakter te spelen die al veel heeft mee gemaakt en de harde les van het wolfs leven al kent |
|
|
|
Mariky
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 21, 2007 15:08 |
|
IK WIL WEER TERUG IN MS! B) Want wat is MS zonder Chantal ^.^ Ik heb toestemming van Jill en Machoefeltje om weer terug te komen ^^
Over jezelf:
Naam: Marieke
Leeftijd: 13
RPG-ervaring: Pretty much, you know xD
Over je personage:
Naam: Chantal Dale
Afdeling van je karakter: Ravenclaw
Karakter: Chantal houdt niet van in het middelpunt staan. Ze is best wel graag op zich zelf en doet het liefst dingen in haar eentje. Dan leest ze meestal, omdat dat haar grote hobby is. Chantal heeft alleen vrienden die ze echt vertrouwd en waar ze alles aan kwijt kan. Ze is niet erg open en ze heeft ook veel geheimen die niemand anders dan alleen zij weet. Ook haar emoties toont ze niet echt heel erg goed, daardoor weten mensen meestal niet zo goed wat ze nou van iets vindt. Verder is ze niet verlegen en kan ze best goed een gesprek met iemand aanknopen. Je moet eerst het vertrouwen van Chantal zien te winnen en dan pas zal ze wat meer gaan vertellen over zichzelf.
Verder is ze bijna altijd vrolijk. Ze is een ochtendmens en ze snapt ook niks van de mensen die 's ochtens een ochtendhumeur hebben, want zelf is ze 's ochtends graag al druk bezig.
Uiterlijk: Chantal heeft bruin haar, waar een lichte slag in zit. Soms stijlt ze het een beetje, maar niet al te veel. Ze heeft blauwe ogen en lange wimpers, waardoor het gebruik van mascara niet nodig is.
Verder gebruikt ze ook niet zoveel make-up, alleen soms eens met een feestje. In haar kleding zit meestal wel model, maar het is niet zo dat ze altijd in de laatste mode rond loopt.
Ze heeft hele grote voeten en daardoor draagt ze het liefst gympen, zodat het minder opvalt. In de zomer draagt ze weleens open schoenen, maar verder ook niet. Schoenen met hakken bevinden zich ook absoluut niet in haar kast.
Overige: Ik heb mij solli wat aangepast, omdat mijn echte solli uit het vorige topic echt bagger was xD Verder hoop ik dat MS weer hip wordt! Maar dat zal wel goed komen :') |
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 11:20 |
|
magic@home - Niet door
Eigenlijk hebben we niet lang erover gedaan om deze keuze te maken. Je zegt namelijk dat Lycan een oude en wijze wolf is maar eigenlijk vinden we 3 jaar best wel jong. Je moet het maar vergelijken met mensen als wij 3 zijn, zijn we ook nog niet zo oud we zijn zelfs nog peuters. Er staat al bij dat je niet in mensenjaren moet tellen
Als je wilt kun je het altijd nog een keer proberen maar nu ben je niet door.
Mariky – Door
Chantal, wat hebben we haar toch gemist Een oud personage en ze kan nog terug komen. Hopelijk brengt Chantal nog een hoop problemen met zich mee om de RPG leven in te brengen
EDIT; Om in evenwicht te blijven zoeken we 2 wolfen
Edit2; het lijstje *fluit onschuldig*
Mensen;
Rayatje - Cornelia – Ravenklauw
duffie – Sofie - Griffoendor
Glamorganagirl (Fleur) – Mattypooh – Ravenklauw
Mariky - Chantal - Ravenklauw
Wolven;
Machoefeltje - Jade
Nirphania - Stern
lilitje - Rocco
Expecto Petra – Fareo |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
magic@home
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 17:24 |
|
Dan probeer ik het nog maar eens ik hoop nu met meer succes
Over jezelf:
Naam:magic@home
Leeftijd:15
RPG-ervaring: Redelijk, Vuurbeker, shadowmasters mission, St. Hostilo, Klammfels, You're going to hogwarts, Auror Office, Quidditch.
Over je personage:
Naam: Asfeloth
Leeftijd: 2
Karakter: Asfeloth is een speels wolfje, die van avontuur houd, hij gaat graag op pad om dingen te ontdekken die hij nog nooit gezien heeft, hij is dus heel nieuwsgierig, wat hem soms wel eens in de weg zit want daardoor wil hij nog wel eens in de problemen komen, buiten dat hij speels is, kan hij ook een goede luisteraar zijn, en aandacht geven aan de gene die daar om vragen, hij maakt gemakkelijk vrienden en houd er niet zo van om alleen te zijn, dus alleen zul je hem weinig vinden. Asfeloth is een aardige wolf maar hij kan ook venijnig zijn vooral als hij iets helemaal niet leuk vind, wat hij overigens niet snel tegen zijn vrieden doet, ijdel is hij niet dus om zij uiterlijk bekommert hij zich niet heel veel.
Uiterlijk: Asfeloth heeft een wit- grijs gevlekte vacht, zwarte snoet, zijn linker oog is blauw en zijn rechter is bruin, zijn poten zijn meestal vuil omdat hij nooit stil zit en altijd bezig is, vies zijn dat maakt hem niets uit dus vaak zit hij een beetje onder de modder of onder het zand, wat hij er dan wel weer afwast, want de hele tijd als een vieze wolf erbij lopen dat vindt hij ook maar niks, maar verder bekommert hij zich er niet veel om, wel heeft hij al 1 of 2 littekens van het spelen, maar die zijn haast niet te zien omdat zijn vacht erover heen zit, verder heeft hij een normaal lichaam voor een jonge wolf, en hij heeft een goede conditie.
Waarvoor dit karakter?: om het nogmaals te proberen heb ik voor een ander karakter gekozen en dat deze geworden, met asfeloth probeer ik mijn ''comeback'' in de rpg scene van het harry potter forum te maken |
|
|
|
Dragongirl Leenz
7e jaars
Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 27, 2007 18:04 |
|
Hoi mensen, volgende week is Tay de hele week dood. Nouja, ik kan niet posten.
xHeleen |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 29, 2007 11:34 |
|
magic@home - Door
We vinden dat je het wel mag proberen
Jade (Machoefeltje) is het alleen een beetje zat alleen te zitten tussen alle jonge wolfjes Dus de eis voor de volgende wolf word dat die een beetje volwassen zal zijn
We zoeken dus nog 1 wolf
en Dragongirl Leenz veel plezier nog
Mensen;
Chantal - Ravenklauw - Mariky
Chelsey - Ravenklauw - jilly-ann
Chris – Ravenklauw – MissHermiej
Chrissy - Ravenklauw - Savan
Cornelia – Ravenklauw - Rayatje
Matthew – Ravenklauw - Glamorganagirl (Fleur)
Sofie - Griffoendor - duffie
Wolven;
Asfeloth - magic@home
Fareo - Expecto Petra
Jade - Machoefeltje
Rocco - lilitje
Stern - Nirphania
Tayaba - Dragongirl Leenz
|
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes
Laatst aangepast door jilly-ann op Zo Apr 29, 2007 16:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
|