Auteur |
Bericht |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 23, 2007 14:47 |
 |
Tom Felton is zo schattig in die film!!! Ik had hem toen in de bios gezien, alhoewel ik toen niet wist dat hij zo beroemd zou worden, heheheheh.
Maar tegenwoordig vind ik zijn kapsel echt eng gewoon....brrr. Sorry voor de fans.. Kan hij niet naar een andere kapper? |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 26, 2007 10:08 |
 |
Narcissa schreef: | Hippogriefje schreef: | Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Hij was niet op. Mensen die hem gemist zouden hebben, hebben dus niks gemist. De film is niet uitgezonden, al heb ik geen idee waarom niet. Heb ik dat pokke-end voor niks opgenomen =.= |
Pff.. dus ik blij dat ik het helemaal vergeten was , Maar inderdaad vaag en stom dat hij dan niet op was geweest. Wel heel vaag en raar. Weet je zeker dat je goed na de datum hebt gekeken? Misschien komt hij wel 28 april op |
Ik heb al op de site van SBS 6 gekeken maar hij wordt ook niet op een andere datum uitgezonden..helaas...Dan moet ik maar kijken of ik hem ergens kan kopen/downloaden ^^'' |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 26, 2007 10:41 |
 |
Die film heb ik ook ooit eens op tv gezien. Toen was de Steen der Wijzen trouwens als wel uit, dus ik wist al wel dat hij dat was. Maar het was echt grappig, hij was daar nog heel klein en had echt zo'n piepstemmetje. Leuk om terug te zien altijd.
Pff wel vaag dat ze dat ineens niet meer gaan uitzenden. Dat is tegenwoordig wel een rage. Mijn moeder wilde laatst ook een programma zien en toen bleek dat het helemaal niet meer kwam, terwijl het wel gewoon in de gids stond. |
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 16:04 |
 |
Tom felton is leuk^^. In het begin vond ik het echt zo een slijmballetje met dat haar strak achterover.
*iemand de gel pot gezien*
maar hij werd steeds knapper door de films heen, ik vind het opzich wel een goeie acteur. Maar buiten harry potter heb ik hem nog niet gespot. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 16:33 |
 |
REAL MAGIC
Het lijkt erop dat Tom Felton niet alleen een tovenaar speelt in Harry Potter, maar dat ie ook ècht tovenaarsbloed door zijn aderen heeft stromen. De acteur, die Harry's vijand Draco Malfoy speelt, stamt namenlijk af van een heks die in 1692 in het Amerikaanse dorpje Salem op de brandstapel belandde.
----------------------------------
Dit stond in de Hitkrant (daar ben ik lid van). Ik wou het wel eerder posten, maar ik was op vakantie xD Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het wel cool! Woot! Dit nieuwtje ga ik ook wel op mijn Tom Felton site zetten als ik er tijd voor heb ^^ |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 18:20 |
 |
haha leuk weetje idd, maar we stammen allemaal af van iemand, je wilt echt niet weten waar ik van afstam, dat zou je bijna niet geloven als ik het zou zeggen.
Hij word idd met de jaren leuker om te zien, en volgens mij is het ook een heel leuk aardig joch.Zo komt hij wel over in interviews en op zijn eigen website. Wel jammer dat hij bijna niet voorkomt in deel 5 ( film dan) |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 18:41 |
 |
Hippogriefje schreef: | REAL MAGIC
Het lijkt erop dat Tom Felton niet alleen een tovenaar speelt in Harry Potter, maar dat ie ook ècht tovenaarsbloed door zijn aderen heeft stromen. De acteur, die Harry's vijand Draco Malfoy speelt, stamt namenlijk af van een heks die in 1692 in het Amerikaanse dorpje Salem op de brandstapel belandde.
Dit stond in de Hitkrant (daar ben ik lid van). Ik wou het wel eerder posten, maar ik was op vakantie xD Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het wel cool! Woot! Dit nieuwtje ga ik ook wel op mijn Tom Felton site zetten als ik er tijd voor heb ^^ |
Ja maar het is al wel een heel oud nieuwtje. Ik had het geloof ik ook al in het weet je dat topic gepost maar ach, het is wel grappig en het komt uit de HK dus het kan ook eens niet waar zijn hè |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 18:54 |
 |
Helen schreef: | Hippogriefje schreef: | REAL MAGIC
Ja maar het is al wel een heel oud nieuwtje. Ik had het geloof ik ook al in het weet je dat topic gepost maar ach, het is wel grappig en het komt uit de HK dus het kan ook eens niet waar zijn hè |
Oh sorry wist ik niet...Maar goed het stond hier toch niet dus dat maakt niet zo heel veel uit xD
Ik weet niet of het waar is. Waarom zouden ze het anders zeggen? Ik vraag het Tom zelf wel :') *gaat stalk-brief sturen* He, ik heb trouwens ook de Hitkrant gestalkt dat er meer Tom Felton in de HK moet komen..Het helpt dus wel :') Ze zetten meteen een stukje neer. Eigenlijk zeurde ik meer om een interview of poster, maarja.. |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 18:54 |
 |
nah, hexe is een ander woord voor wijze vrouw geloof ik en er waren veel kruidenvrouwtjes die tijd. Misschien stamt hij daar wel vanaf.
En hoe ze dat weten .. stamboomonderzoek en anders gewoon verzonnen. Doet de HK wel vaker |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 18:58 |
 |
In de HK staan wel een intervieuws met Daniel met uitspraken die volgens velen niet uit zijn mond gekomen zijn.
Ze blazen het vaak heel erg op maar ik wil niet vervelend doen maar het is geen HK topic maar een Tom topic  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 19:03 |
 |
Tom! <3 *gilt* Je hebt helemaal gelijk. Ik heb erg zin in film 5(ik moet er nog heen), mede dankzij hem. Ik kan niet wachten op nieuwe shots uit de film, kan ik lekker weer Tom-ava's maken
Ik vind het trouwens erg jammer dat er best wel weinig interviews met Tom zijn . En ook niet echt fotoshoots ofzo. *cries* De meeste interviews die ik kan vinden zijn meestal filmpjes op YouTube en meestal niet in tijdschriften ofzo. Als iemand een interview met Tom weet, stuur het me dan please! Ik vind meestal interviews die afstammen van 2002 ofzo T__T En zijn site word ook al jaren niet meer geupdate. *pusht Tom + andere mensen die aan zijn website werken* |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 19:58 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Hij kwam helemaal niet zovel voor in film5 hé, dat viel me wel op. Jammer want hij brengt altijd wel humor (zat al vel humor in 5 hoor) [/selecteer] |
|
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 12:21 |
 |
Ik vond het jammer dat hij zo een kleine rol had in film 5 maar daar komt wel verandering in in film 6 anders breng ik David Yates een bezoekje met een bijl fzo
Haha , ik vond het wel grappig toen Draco zei tegen Harry dat hij beter naar Azkaban zou gaan (fzoiets) in film 5 ; dat hij zo een hele kop boven Harry uitstak XD
Voor de rest , de kleine stukjes waarin Tom Felton dan wel in voorkwam in film 5 waren wel goed maar ik miste wel de scène waar Draco Harry bedreigde nadat zijn vader op het departement van Mystificatie was gearresteerd |
_________________ You're a fool Harry Potter , and you will lose everything |
|
  |
 |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 13:23 |
 |
Haha ik vind Tom Felton echt te leuk!
Ik heb echt dubbelgelegen om Draco, Tom weet alles ook zo geniaal droog te brengen. Als hij in de derde film bv. 'aangevallen' is door Buckbeak en Hagrid draagt hem weg... "You're gonna regret this! You and your bloody chicken."
En naast z'n acteerprestaties is hij ook buitengewoon stunning qua looks In de eerste films vond ik het gewoon een schatje, nu is hij hot, hot, hot. Hoewel de meningen daarover verdeeld schijnen te zijn
PS. Rogue, mag ik vragen waar jij vanaf stamt ? |
|
|
  |
 |
Malfoyish
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 15, 2007 15:28 |
 |
Aya schreef: | Haha ik vind Tom Felton echt te leuk!
Ik heb echt dubbelgelegen om Draco, Tom weet alles ook zo geniaal droog te brengen. Als hij in de derde film bv. 'aangevallen' is door Buckbeak en Hagrid draagt hem weg... "You're gonna regret this! You and your bloody chicken."
En naast z'n acteerprestaties is hij ook buitengewoon stunning qua looks In de eerste films vond ik het gewoon een schatje, nu is hij hot, hot, hot. Hoewel de meningen daarover verdeeld schijnen te zijn
PS. Rogue, mag ik vragen waar jij vanaf stamt ? |
Hahahah met buckbeak is dat echt zoooo grappig XD en in 4 dan met die fret als ie scenes heeft heeft ie wel hele grappige whaha. en tom felton zelf is natuurlyk ook superleuk om te zien en vooral als draco XD |
|
|
  |
 |
|